- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het Verbeek effect strikes again
.
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Die muziek bij VVV om de spreekkoren te overstemmen
.
En dan vooral zo'n veels te lief liedje
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Inderdaad, had ook wel iets anders opgezet
.
Atléti ook weer gewonnen
. Was wel even een paar minuten billen knijpen maar goed. Weer drie punten, en nog belangrijker we staan weer boven Real. En bovenaan natuurlijk
.
Nu Feyenoord nog morgen.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Dat kun je nog niet zeggen na 2 wedstrijden...
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Nah toch nog een goedmakertje na Newcastle. Tot nu toe al mn Europese favorieiten gewonnen. NAC wordt (traditiegetrouw) weer billenknijpen denk ik..
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Fernandez is ook beter dan welke spits van Feyenoord op het moment ook.
Fernandez is goed bezig, maar dat zegt nog niet zoveel hoor. Bij Feyenoord is de druk ineens veel groter. Wijnaldum is overigens een betere speler - geen centrumspits, maar wel een vleugelspits. Castaignos wordt beter in de toekomst. 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
7 pagina's na 1 dagje Amsterdam. Stelletje mafketels. Wel goed beleid van MovieMeter 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Goed punt, zouden we van die ellendige spoilers af zijn. Verder nog een Ajax-topic en we zijn helemaal klaar
Diti s het voetbaltopic, dus eigenlijk ben jij als Feyenoordsupporter een vreemde eend in de bijt hier 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat kun je nog niet zeggen na 2 wedstrijden...
Nee, dat begrijp ik. Maar als ik daar al rekening meem oet gaan houden. Ik vind Ozil zijn inzicht enorm sterk, lekkere steekbal, en dat ik Ozil in twee wedstrijden meer indruk zie maken dan VdV in bijna twee seizoenen zegt ook wel wat
.
Nee zonder gekkigheid, ben meer een fan van Ozil, dus ben niet echt objectief. VdV speelde ook best aardig vandaag trouwens.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
V/d Vaart is dan ook een subtopper. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nah toch nog een goedmakertje na Newcastle. Tot nu toe al mn Europese favorieiten gewonnen. NAC wordt (traditiegetrouw) weer billenknijpen denk ik..
Dat zeker. Al weegt een slecht resultaat van Feyenoord en Atletico zwaarder. Dan heb ik echt een pesthumeur en geen eetlust.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Watskeburt met Barca vandaag dan 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Diti s het voetbaltopic, dus eigenlijk ben jij als Feyenoordsupporter een vreemde eend in de bijt hier
lekker niveautje behalen we weer
(afbeelding)
Gewoon, omdat Royston Royston is
.
ook nog eens een prestatie om nog kleiner dan Messi te zijn
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Nee, dat begrijp ik. Maar als ik daar al rekening meem oet gaan houden. Ik vind Ozil zijn inzicht enorm sterk, lekkere steekbal, en dat ik Ozil in twee wedstrijden meer indruk zie maken dan VdV in bijna twee seizoenen zegt ook wel wat
.
Nee zonder gekkigheid, ben meer een fan van Ozil, dus ben niet echt objectief. VdV speelde ook best aardig vandaag trouwens.
Drukte toch behoorlijk zijn stempel bij Hotspur ja.. wat heeft Ozil gedaan? 10x gescoord? Moeilijk om nu al meteen Ozil veel beter te vinden, alhoewel ik ook wel een liefhebber ben van zijn spel (ondanks dat ik fervent anti-Duitsland ben). Is minstens zo'n groot talent als VdV, maar het moet nog wel even bewezen worden.. Ozil-meter?
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
En die club uit de havestad heeft weer een nieuw inspirerend doel erbij gekregen: hun satellietclub vóór blijven.. Geleid door een geboren Amsterdammer overigens 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ach, Feyenoord heeft 'Excelsior uit' al gehad, jullie moeten nog. 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Kan je dr niet van slapen Reinbo?
8:15 is wel erg vroeg hehe.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Heb gisteren bij het kijken naar The Road al flink kunnen uitrusten, viel er nog net niet van in slaap. 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
LOL, gelukkig kan je het om 12:30u goedmaken met een middagdutje 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dat is voor een Feyenoord supporter waarschijnlijk wel het beste recept dit jaar... 
Ben erg benieuwd hoeveel punten ze uit gaan pakken. Thuis hebben ze nog het publiek achter zich, maar de meeste jongens uit de groep zijn nog nooit zo ver van huis geweest....
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Ondanks alle problemen in Breda gaat Nac gewoon punten pakken vandaag. Genoeg (arrogante) ex-Feyenoorders met kwaliteiten (Leonardo/Lurling) die de ploeg wel op sleeptouw willen nemen tegen dit Feyenoord.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Ondanks alle problemen in Breda gaat Nac gewoon punten pakken vandaag. Genoeg (arrogante) ex-Feyenoorders met kwaliteiten (Leonardo/Lurling) die de ploeg wel op sleeptouw willen nemen tegen dit Feyenoord.
Mag ik jou glazen bol lenen, kan ik de toto even invullen.
kos
-
- 46708 berichten
- 8865 stemmen
Extreem frustrerende wedstrijd weer gisteren. En dan vinden ze het nog raar dat er een Calimerocomplex in NL is..
Zelden zo duidelijk tentoongesteld als gisteren. Schandalig gewoon hoe PSV werd bevoordeeld.
P.s. Hercules Alicante
.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Die verbeek moet echt bij de middelmatige clubs blijven. 'Met heracles deed hij het uitstekend maar zodra hij het hoger op zoekt (Feyenoord,Az) gaat het direct mis. Ze lopen wel allemaal te jammeren dat Feyenoord dit jaar blij mag zijn als ze in het linker rijtje eindigen maar het zelfde geld denk ik voor Az.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Bij Heerenveen deed hij het anders ook prima.
Van AZ wist je van tevoren dat het moeilijk zou worden, bijna alle bepalende spelers zijn er weg. Het geziek met DSB. Ze hebben geen geld.
jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Ja maar waarom begint hij dan toch weer aan zo'n moeilijke opdracht bij az? Hij zou toch wel geleerd hebben bij zijn carriere bij Feyenoord hoe moeilijk het is, en hoeveel kritiek je krijgt als het niet lekker loopt?
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Ja maar waarom begint hij dan toch weer aan zo'n moeilijke opdracht bij az? Hij zou toch wel geleerd hebben bij zijn carriere bij Feyenoord hoe moeilijk het is, en hoeveel kritiek je krijgt als het niet lekker loopt?
Klaarblijkelijk heeft de man wel veel vertrouwen in zichzelf. Bovendien is het dichter bij zijn huis in Friesland en het belangrijkste zal zijn dat ie er behoorlijk op vooruit is gegaan qua salaris.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Leonardo
. Iemand schop 'm het ziekenhuis in alsjeblieft.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.