• 15.954 nieuwsartikelen
  • 178.924 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 649.048 acteurs
  • 199.238 gebruikers
  • 9.387.395 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Het Verbeek effect strikes again .

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Die muziek bij VVV om de spreekkoren te overstemmen .

En dan vooral zo'n veels te lief liedje .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Inderdaad, had ook wel iets anders opgezet .

Atléti ook weer gewonnen . Was wel even een paar minuten billen knijpen maar goed. Weer drie punten, en nog belangrijker we staan weer boven Real. En bovenaan natuurlijk .

Nu Feyenoord nog morgen.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ozil maakt een goede indruk, rechtvaardigt de verkoop van VdV zeer zeker.

Dat kun je nog niet zeggen na 2 wedstrijden...

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

Nah toch nog een goedmakertje na Newcastle. Tot nu toe al mn Europese favorieiten gewonnen. NAC wordt (traditiegetrouw) weer billenknijpen denk ik..

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Vascago schreef:

Fernandez is ook beter dan welke spits van Feyenoord op het moment ook.

Fernandez is goed bezig, maar dat zegt nog niet zoveel hoor. Bij Feyenoord is de druk ineens veel groter. Wijnaldum is overigens een betere speler - geen centrumspits, maar wel een vleugelspits. Castaignos wordt beter in de toekomst.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

7 pagina's na 1 dagje Amsterdam. Stelletje mafketels. Wel goed beleid van MovieMeter

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Bottleneck schreef:

Goed punt, zouden we van die ellendige spoilers af zijn. Verder nog een Ajax-topic en we zijn helemaal klaar

Diti s het voetbaltopic, dus eigenlijk ben jij als Feyenoordsupporter een vreemde eend in de bijt hier

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Dat kun je nog niet zeggen na 2 wedstrijden...

Nee, dat begrijp ik. Maar als ik daar al rekening meem oet gaan houden. Ik vind Ozil zijn inzicht enorm sterk, lekkere steekbal, en dat ik Ozil in twee wedstrijden meer indruk zie maken dan VdV in bijna twee seizoenen zegt ook wel wat .

Nee zonder gekkigheid, ben meer een fan van Ozil, dus ben niet echt objectief. VdV speelde ook best aardig vandaag trouwens.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

V/d Vaart is dan ook een subtopper.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Bottleneck schreef:

Nah toch nog een goedmakertje na Newcastle. Tot nu toe al mn Europese favorieiten gewonnen. NAC wordt (traditiegetrouw) weer billenknijpen denk ik..

Dat zeker. Al weegt een slecht resultaat van Feyenoord en Atletico zwaarder. Dan heb ik echt een pesthumeur en geen eetlust.

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

(afbeelding)

Gewoon, omdat Royston Royston is .

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Watskeburt met Barca vandaag dan

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Diti s het voetbaltopic, dus eigenlijk ben jij als Feyenoordsupporter een vreemde eend in de bijt hier

lekker niveautje behalen we weer

notnotfun schreef:

(afbeelding)

Gewoon, omdat Royston Royston is .

ook nog eens een prestatie om nog kleiner dan Messi te zijn

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Nee, dat begrijp ik. Maar als ik daar al rekening meem oet gaan houden. Ik vind Ozil zijn inzicht enorm sterk, lekkere steekbal, en dat ik Ozil in twee wedstrijden meer indruk zie maken dan VdV in bijna twee seizoenen zegt ook wel wat .

Nee zonder gekkigheid, ben meer een fan van Ozil, dus ben niet echt objectief. VdV speelde ook best aardig vandaag trouwens.

Drukte toch behoorlijk zijn stempel bij Hotspur ja.. wat heeft Ozil gedaan? 10x gescoord? Moeilijk om nu al meteen Ozil veel beter te vinden, alhoewel ik ook wel een liefhebber ben van zijn spel (ondanks dat ik fervent anti-Duitsland ben). Is minstens zo'n groot talent als VdV, maar het moet nog wel even bewezen worden.. Ozil-meter?

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

En die club uit de havestad heeft weer een nieuw inspirerend doel erbij gekregen: hun satellietclub vóór blijven.. Geleid door een geboren Amsterdammer overigens

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ach, Feyenoord heeft 'Excelsior uit' al gehad, jullie moeten nog.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Kan je dr niet van slapen Reinbo? 8:15 is wel erg vroeg hehe.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Heb gisteren bij het kijken naar The Road al flink kunnen uitrusten, viel er nog net niet van in slaap.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

LOL, gelukkig kan je het om 12:30u goedmaken met een middagdutje

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Dat is voor een Feyenoord supporter waarschijnlijk wel het beste recept dit jaar...

Ben erg benieuwd hoeveel punten ze uit gaan pakken. Thuis hebben ze nog het publiek achter zich, maar de meeste jongens uit de groep zijn nog nooit zo ver van huis geweest....

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Ondanks alle problemen in Breda gaat Nac gewoon punten pakken vandaag. Genoeg (arrogante) ex-Feyenoorders met kwaliteiten (Leonardo/Lurling) die de ploeg wel op sleeptouw willen nemen tegen dit Feyenoord.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Materny schreef:

Ondanks alle problemen in Breda gaat Nac gewoon punten pakken vandaag. Genoeg (arrogante) ex-Feyenoorders met kwaliteiten (Leonardo/Lurling) die de ploeg wel op sleeptouw willen nemen tegen dit Feyenoord.

Mag ik jou glazen bol lenen, kan ik de toto even invullen.

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

Extreem frustrerende wedstrijd weer gisteren. En dan vinden ze het nog raar dat er een Calimerocomplex in NL is..

Zelden zo duidelijk tentoongesteld als gisteren. Schandalig gewoon hoe PSV werd bevoordeeld.

P.s. Hercules Alicante .

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Die verbeek moet echt bij de middelmatige clubs blijven. 'Met heracles deed hij het uitstekend maar zodra hij het hoger op zoekt (Feyenoord,Az) gaat het direct mis. Ze lopen wel allemaal te jammeren dat Feyenoord dit jaar blij mag zijn als ze in het linker rijtje eindigen maar het zelfde geld denk ik voor Az.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Bij Heerenveen deed hij het anders ook prima.

Van AZ wist je van tevoren dat het moeilijk zou worden, bijna alle bepalende spelers zijn er weg. Het geziek met DSB. Ze hebben geen geld.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Ja maar waarom begint hij dan toch weer aan zo'n moeilijke opdracht bij az? Hij zou toch wel geleerd hebben bij zijn carriere bij Feyenoord hoe moeilijk het is, en hoeveel kritiek je krijgt als het niet lekker loopt?

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

jordandejong schreef:

Ja maar waarom begint hij dan toch weer aan zo'n moeilijke opdracht bij az? Hij zou toch wel geleerd hebben bij zijn carriere bij Feyenoord hoe moeilijk het is, en hoeveel kritiek je krijgt als het niet lekker loopt?

Klaarblijkelijk heeft de man wel veel vertrouwen in zichzelf. Bovendien is het dichter bij zijn huis in Friesland en het belangrijkste zal zijn dat ie er behoorlijk op vooruit is gegaan qua salaris.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Leonardo . Iemand schop 'm het ziekenhuis in alsjeblieft.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

Leonardo komediant

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.