- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Ik ga alvast zitten voor de krakers AC Milan - Ajax en Real Madrid - Ajax. Dan moet ik er maar andere clubs bij gaan halen om Ajax te vernederen.
Dat mag. Ik kan het zelfs makkelijk accepteren als we van Real en Milan verliezen. Dat we weer meedoen is al heerlijk. Sowieso financieel. Jullie zouden willen dat je in de CL afgeschoten mag worden door grote ploegen 
Overigens verwacht ik dat Ajax best kans maakt.
Gister niks van kunnen zien helaas, maar 2-0 op Willem II is wel bagger. Maar ach, wel gewonnen en geen schorsingen of blessures dus het is wel best. Flink scoren doen we dan zondag wel weer 
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Nee ik zei waarom Utrecht dan toch van een 'minder' Feyenoord verliest
. En met grote cijfers van FC Twente. Vandaar ook die statistiek. Met andere woorden, zo stabiel zijn ze dat dus helemaal niet
. Utrecht dus
.
Twente is ook een stuk sterker dan Utrecht. Die stelling komt op hetzelfde neer. Utrecht is stabieler als elftal zijnde.
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Die Boelykin is trouwens ook wel een reputatie voor zichzelf aan het maken. Als ADO zulke onbekende maar goede spitsen binnen kan halen waarom Feyenoord dan niet
.
Kom op nou, zo goed is hij ook weer niet. Dat zijn over het algemeen gewoon spelers van het niveau ADO den Haag. Hij mag het tegendeel gaan bewijzen dit seizoen.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Feyenoord wordt nog eens de satelliet-club van Excelsior als het zo doorgaat.
Die doen het idd hartstikke leuk. Vooral omdat ze volgens sommige kenners maar in totaal enkele punten zouden halen deze competitie, het lachertje
Blijkt maar weer dat het niet te voorspellen is.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Die doen het idd hartstikke leuk. Vooral omdat ze volgens sommige kenners maar in totaal enkele punten zouden halen deze competitie, het lachertje
Blijkt maar weer dat het niet te voorspellen is.
Sorry, we hebben de voorspellingen van de 2 Rotterdamse clubs door de war gehaald 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Dat mag. Ik kan het zelfs makkelijk accepteren als we van Real en Milan verliezen.
Daar hou ik je aan, geen jankverhalen achteraf heh? 
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Twente is ook een stuk sterker dan Utrecht. Die stelling komt op hetzelfde neer. Utrecht is stabieler als elftal zijnde.
Maarja met 4-0 winnen van Utrecht dan met 4-0 verliezen. Bovendien ultieme dominantie vs. totaal weggespeeld worden.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Daar hou ik je aan, geen jankverhalen achteraf heh?
Als het terecht is niet nee. Maar ook niet zeiken over lucky Ajax als we maar met 0-1 winnen bij Real he...
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
0-1 is wel erg zwak, Ajax moet dat zeker met 0-5 kunnen winnen daar. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Alsof het zo'n prestatie is te winnen van de tweede club van Madrid
.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Alsof het zo'n prestatie is te winnen van de tweede club van Madrid
.
Atletico heeft geloof ik al heel wat jaartjes niet meer in Madrid van Real gewonnen.
Uit in Amsterdam pakken we Real sowieso wel.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Dat zei de trainer van Nac ook na de wedstrijd:
"Jongens jongens niet te blij, het is nou niet zo'n prestatie om van de 2e club van Rotterdam te winnen".
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat jaartjes? Een stuk of vijftien ofzo
. Maar we staan wel boven Real
. Campeone campeone.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3616 stemmen
Atletico heeft geloof ik al heel wat jaartjes niet meer in Madrid van Real gewonnen.
Uit in Amsterdam pakken we Real sowieso wel.
lol? 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die wedstrijd wordt idd altijd in Madrid gespeeld
. Echt een classic voor het memorabele quotes topic.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Die wedstrijd wordt idd altijd in Madrid gespeeld
. Echt een classic voor het memorabele quotes topic.
Nee hoor. Beter lezen.
Alleen is uit bij Real winnen vele malen lastiger dan thuis van Real winnen.
Heeft Mourinho trouwens niet al sinds Porto een record dat ie nooit meer een thuisduel heeft verloren?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Niks beter lezen. Atletico speelt tegen Real altijd in Madrid dus was het een beetje overbodig om dat erbij te vermelden.
Mourinho heeft idd zo'n record te pakken ja.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Als het terecht is niet nee. Maar ook niet zeiken over lucky Ajax als we maar met 0-1 winnen bij Real he...
Als het terecht is niet nee. Fat chance natuurlijk 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Wordt wel lastig zonder Suarez en Vertonghen. Ooijer voor die laatste is wel te doen, maar Suarez is onvervangbaar. Neem aan dat Sulejmani erin komt, wat ik toe zou juichen.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3616 stemmen
Nee hoor. Beter lezen.
Alleen is uit bij Real winnen vele malen lastiger dan thuis van Real winnen.
Heeft Mourinho trouwens niet al sinds Porto een record dat ie nooit meer een thuisduel heeft verloren?
Ik had het niet eens over die wedstrijd, maar die zin eronder. Uit !! in Amsterdam winnen we wel van Madrid.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Ik had het niet eens over die wedstrijd, maar die zin eronder. Uit !! in Amsterdam winnen we wel van Madrid.
Dat heet bluffen 
Wordt altijd lastig. 1 voordeel, Real is pas de slotwedstrijd. Dan zal Real denk ik al wel door zijn. Ik ga er vanuit dat Real de groep zal winnen.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3616 stemmen
Lol, lees dan. Je zegt UIT in Amsterdam winnen we wel. Maar volgens mij is dat thuis 
En ik geef jullie idd wel een redelijke kans dan.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Uit in A'dam en Altetico in Madrid winnen van Real, je bent vandaag net zo onscherp als de Feyenoord aanval 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Wat een slechte en irritante scheidsrechter is die Vink ook. 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3616 stemmen
Uit in A'dam en Altetico in Madrid winnen van Real, je bent vandaag net zo onscherp als de Feyenoord aanval
Hij zal blij zijn dat hij dat alleen vandaag is 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Ter verdediging, ik had gister een hele lange intensieve en bier nuttigende dag 
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Oeeeeeeee wat een geniale omhaal van Bargas, 2-2 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Ter verdediging, ik had gister een hele lange intensieve en bier nuttigende dag
Smolov ook, met vodka dan 
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Wat is Liverpool toch een ontzettend matige ploeg zeg. Lucas, Jovanovic, Maxi Rodriquez. Wat doen die gasten daar
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.