• 17.878 nieuwsartikelen
  • 183.952 films
  • 12.740 series
  • 35.188 seizoenen
  • 658.727 acteurs
  • 200.925 gebruikers
  • 9.506.715 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vascago schreef:

Speelt de broer van Nigel bij Atletico Madrid Naomi?

Ujfalusi? Helaas wel ja .

Quido

• 14658 berichten
  • 6158 stemmen

Naomi Watts schreef:

You gotta be fucking kidding me .

Ben maar niet bang, Afellay voelt er (tot dusver) niet zo veel voor.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Reinbo schreef:

Ik weet niets van een rechtzaak tussen Feyenoord en de GKL. Wel dat hij zijn geld terug wilde, maar dat lijkt me logisch als je wordt weggepest....

Euhm hij wilde nog wat privékosten vergoed hebben en rente over de jaren heen innen, maar die afspraken zijn niet vastgelegd en dus ongegrond

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Ben maar niet bang, Afellay voelt er (tot dusver) niet zo veel voor.

Gelukkig, die voelt zich wel voor veel clubs te goed. Als ie zo door blijft gaan zit ie gewoon heel zijn carriere bij PSV. Maar goed nieuws iig.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

12% lijkt me geen raar tarief voor een lening met een flink

risico. Als de commercieel directeur dat geld goedkoper had kunnen lenen had hij dat vast gedaan, lijkt me. En tja, als je op die manier bent weggepest zou ik ook geld willen zien.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat hij die lening zelf afsluit, en hij de rente int lijkt het mij niet echt zuivere koffie. Kan gewoon niet natuurlijk.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Reinbo schreef:

12% lijkt me geen raar tarief voor een lening met een flink

risico. Als de commercieel directeur dat geld goedkoper had kunnen lenen had hij dat vast gedaan, lijkt me. En tja, als je op die manier bent weggepest zou ik ook geld willen zien.

Dan moet je wel duidelijke afspraken maken op papier en niet naderhand nog eens van een kale kip willen gaan plukken.

Hoe het met die 12% precies zit weet ik niet, daar had de financiele tak volgebs mij geen klap over te zeggen onder zijn heerschappij, op zn minst een vreemde constructie. Maar de club heeft hij gered, da's het belangrijkst.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik bedoelde inderdaad de financieel directeur. Die is op zijn minst medeverantwoordelijk voor het aangaan van zo'n lening.

Maar ja, dat was toen....

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Ja maar ik betwijfel of die daar wat over te zeggen had, hij heette niet voor niets GKL 'Stalin aan de Maas'

Overigens zijn de grootste financiele missers gemaakt in tijdperk Gullit en Bosz. Wat Van Basten gedaan heeft voor Ajax, zo hebben Gullit en co voor Feyenoord flink wat geld weggeslingerd, ik had ergens een link met een staatje maar kan het niet meer vinden. Ook de laatste jaren is er weer geblunderd met hoge contracten e.d. dus een leuke periode voor Gudde..

(Over supportersbeleid nog maar gezwegen, da's echt een drama hoewel dat van zwaar ondergeschikt belang is)

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4180 stemmen

Supportersbeleid is het allerbelangrijkste lijkt me, zonder supporters heb je geen club. Dat vergeten veel mensen nog wel is

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Ja dat vind ik ook normaalgesproken, maar even realistisch gezien nu geen prioriteit in deze ellende (zonder geld heb je ook geen club). Als het echt op middenmoot aan komt blijven de die hards wel over maar daar wil je toch niet aan denken met zo'n grote en mooie club. Al ben je tig jaar geleden ook op een faillissement afgestevend..

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

Supportersbeleid is het allerbelangrijkste lijkt me, zonder supporters heb je geen club. Dat vergeten veel mensen nog wel is

Dat is niet waar, aan een Abramovich heb je genoeg.

Al vind ik dat Feyenoord ook dom met z'n achterban omspring zoals met Rijnmond laatst.

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4180 stemmen

Klopt, maar als Chelsea elke week in een leeg stadion zou spelen zou je dr ook niets aan hebben gehad. Ongeacht het successupporters zijn of niet, het blijven supporters. Nummer 1 aandacht van een voetbalclub.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Goh, je ontdekt een overeenkomst tussen jezelf en Feyenoord?

Het zal waarschijnlijk over randdebielen zoals jij op de tribune zijn gegaan, maar zover durfde Rene dan weer niet te gaan. Dan had je nu de enveloppen zitten dichtslobberen met kogels erin..

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Gevoelig he, Ga je nu kogelbrieven lopen sturen, Josti.

Nee, die worden toch gescreend voor ze op de special afdeling bezorgd worden.

Edit: Heb je nou je bericht aangepast.... of was dat je 'broer'.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Die foto's onderaan je pagina vind ik interessanter

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

opvallende sponsor ook bij Real, Addidas

Raar quotje nog van Wijnaldum voor zover 't allemaal waar is: “We hebben veel te laat beseft dat we met hart en ziel moeten spelen” ja joh zoiets kun je natuurlijk ook niet van tevoren beseffen, al zeker niet met een supportersactie op de laatste training

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Gaat toch om versnelde naturalisatie? klinkt nogal als symboolpolitiek (alweer)

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ik hoef ook geen Douglas als international. Maar het is wel vreemd dat partijen dit tegenwerken terwijl de wet het toelaat. Dacht je eindelijk van Verdonk af te zijn.

Klinkt meer als politiek bedrijven over de rug van een topsporter.

kos

• 46846 berichten
  • 8969 stemmen

Ja, dat lijkt me duidelijk.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

sowieso nogal arbitrair, hoe meet je wanneer iemand een meerwaarde is, als de bondscoach interesse heeft? waren er een paar jaar geleden niet zuid-chinese tafeltennissers of zoiets die toen wel snel genaturaliseerd werden en Kalou niet.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nogal logisch. Het is een Nederlands elftal, dit heeft niks meer met internationaal voetbal te maken. Een Braziliaan heeft niks in het Nederlands elftal te zoeken.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Ja en de Chinese tafeltennisser dan? Die hoort met die redenering bij het Chinese team. Nee gewoon meten met twee maten, en met voetbal haal je de pers en kun je stoer laten zien hoe 'rechtlijnig en eerlijk' je als politiek wel niet bent.

Van mijn hoeft ie ook niet in het NL-elftal maar d'r klopt geen bal van, doe het dan consequent zeker als de wet het toelaat.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Consequent is het niet, dat ben ik met je eens.

jordandejong

• 4775 berichten
  • 1434 stemmen

Zo'n gast hoort toch ook helemaal niet in het Nederlands elftal thuis. Begint een beetje te ruzien. Brama sust het en vervolgens gaat Douglas het gevecht met z'n eigen teamgenoot aan.

schram101

• 16771 berichten
  • 2381 stemmen

Nogal opvallend dat die linkse rakkers wel voor snelle neutralisatie zijn.

kos

• 46846 berichten
  • 8969 stemmen

Bottleneck schreef:

sowieso nogal arbitrair, hoe meet je wanneer iemand een meerwaarde is, als de bondscoach interesse heeft? waren er een paar jaar geleden niet zuid-chinese tafeltennissers of zoiets die toen wel snel genaturaliseerd werden en Kalou niet.

Exact, als je tafeltennis ziet, zijn er alleen maar Chinezen. Squash kent er ook wel wat geloof ik. Hardloopsters uit Afrika. Etc.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.