- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Vind het nu wel meevallen, probeert niet nadrukkelijk aanwezig te zijn en hij heeft wel is meer onzin uitgekraamd hehe.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Oud bericht van NW van een paar weken terug, maar nu wel relevant..
Die actie mocht er wezen, jammer dat Afellay de grootste galbak op de Nederlandse velden is.
Johan Derksen meldt net dat Atletico Madrid zich officieel heeft gemeld voor die galbak 
kos
-
- 46846 berichten
- 8969 stemmen
Trouwens vreemd dat men het hier nooit meer over Harm van Veldhoven heeft. Toch veruit de best presterende trainer in NL momenteel.
Vascago
-
- 4807 berichten
- 3647 stemmen
Speelt de broer van Nigel bij Atletico Madrid Naomi?
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Trouwens vreemd dat men het hier nooit meer over Harm van Veldhoven heeft. Toch veruit de best presterende trainer in NL momenteel.
Overdrijf toch niet altijd zo.
Hij doet het uitstekend, alle credits daarvoor. Zoals meer trainers het gewoon goed doen.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Vind het nu wel meevallen, probeert niet nadrukkelijk aanwezig te zijn en hij heeft wel is meer onzin uitgekraamd hehe.
Correctie, zie hem alweer kutgrappen maken 
kos
-
- 46846 berichten
- 8969 stemmen
Overdrijf toch niet altijd zo.
Hij doet het uitstekend, alle credits daarvoor. Zoals meer trainers het gewoon goed doen.
Mwa, de hele voetbalmedia schrijft hem momenteel de hemel in hoor, is niet iets wat door mij wordt verzonnen.
Zou verder overigens ook totaal niet weten wie het beter dan hij doet eigenlijk, vertel eens?
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Mwa, de hele voetbalmedia schrijft hem momenteel de hemel in hoor, is niet iets wat door mij wordt verzonnen.
Zou verder overigens ook totaal niet weten wie het beter dan hij doet eigenlijk, vertel eens?
Ja, ik zeg ook dat hij het uitstekend doet.
Ik vind alleen meer coaches erg goed presteren. Huistra van Groningen, Kalezic van de Graafschap, Du Chatinier van Utrecht en Pastoor van Excelsior om er eens 4 te noemen. Net als HvV doen zij het erg goed als je kijkt naar hun materiaal en positie op de ranglijst.
PS: Reactie van Jol op Cruijffs gemok.
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Jol-neemt-kritiek-ter-kennisgeving-aan.htm
Vascago
-
- 4807 berichten
- 3647 stemmen
Euh Kopje Kleiner.... Tsjeez wat is de man weer grappig 
Bommen op huis moeder Fulham-verdediger wegens religieuze redenen
Maandag, 20 september 2010 om 21:19
Het huis van de moeder van Fulham-speler Chris Baird in Rasharkin, Noord-Ierland, is maandag bekogeld met benzinebommen. De moeder en een aantal familieleden van Baird zijn ongedeerd gebleven toen een projectiel explodeerde voor een raam van het huis. De politie vermoedt dat de katholieke achtergrond van de familie Baird de aanleiding zou zijn voor de aanslag, meldt persbureau Reuters. De 28-jarige Baird speelt sinds 2007 bij Fulham en is international van Noord-Ierland.
kos
-
- 46846 berichten
- 8969 stemmen
Huistra en Du Chatinier hebben veel beter materiaal, mogelijkheden en teams die al jaren goed bezig zijn. Kalezic doet het aardig maar lang niet zo goed en Excelsior ziet er niet uit, ook al hebben ze wat punten gepakt.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Huistra en Du Chatinier hebben veel beter materiaal, mogelijkheden en teams die al jaren goed bezig zijn. Kalezic doet het aardig maar lang niet zo goed en Excelsior ziet er niet uit, ook al hebben ze wat punten gepakt.
Ik kijk ook naar de ranglijst. Huistra op plek 3 is net zo knap als Roda waar die staan. Of Kalezic die al 7 punten heeft. Of Excelsior die gewoon 6e staat en al 3x won.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Euh Kopje Kleiner.... Tsjeez wat is de man weer grappig 
Bommen op huis moeder Fulham-verdediger wegens religieuze redenen
Maandag, 20 september 2010 om 21:19
Het huis van de moeder van Fulham-speler Chris Baird in Rasharkin, Noord-Ierland, is maandag bekogeld met benzinebommen. De moeder en een aantal familieleden van Baird zijn ongedeerd gebleven toen een projectiel explodeerde voor een raam van het huis. De politie vermoedt dat de katholieke achtergrond van de familie Baird de aanleiding zou zijn voor de aanslag, meldt persbureau Reuters. De 28-jarige Baird speelt sinds 2007 bij Fulham en is international van Noord-Ierland.
Gek Christelijk volk loopt daar toch rond in Ierland, misschien moet Wilders daar is een bezoekje aan brengen.
kos
-
- 46846 berichten
- 8969 stemmen
En ik blijf het zeggen, Boymans geweldige spits. Had hem al getiot als revelatie voor het seizoen.
schram101
-
- 16771 berichten
- 2381 stemmen
'Er komt een tijd dat ik over mijn toekomst moet denken'
Maandag, 20 september 2010 om 21:11
Het rommelt bij Feyenoord. Technisch directeur Leo Beenhakker voorspelde vorige week dat de Rotterdammers in de komende jaren slechts een middenmoter zouden zijn en die boodschap is hard aangekomen bij de spelersgroep. Aanvoerder Ron Vlaar denkt over een vertrek: “Er komt een tijd dat ik over mijn toekomst moet denken.”
De verdediger vraagt zich af of hij bij Feyenoord op de juiste plek is. “Er wordt gezegd dat het nog jaren duurt totdat Feyenoord er weer bovenop komt. Ik ben nu 25 jaar en die tijd heb ik niet", zegt Vlaar in Voetbal International. “Mijn beste jaren komen er nu aan, ik moet het nu laten zien.”
Jaja, die ga je nu krijgen natuurlijk. Wat een ellende bij Feyenoord zeg.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Had ik vandaag ook al gepost en toen geen reacties hier 
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Affelay voelt te groot voor Atletico
.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Ik heb die goal vorige week al gepost. Die omhaal is namelijk al van vorig weekend 
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Ooh, die video was de 18e geupload en de wedstrijd was ook op e 18e gespeeld 
Vascago
-
- 4807 berichten
- 3647 stemmen
Misschien omdat om 12:42 de meesten aan het werk zijn of op school zitten?
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Gaat het niet om hehe, al had ik vandaag ook een vrij daggie
Is toch nog aardig wat gepost vandaag moet ik zeggen.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Jaja, die ga je nu krijgen natuurlijk. Wat een ellende bij Feyenoord zeg.
Jep en zo barst de selectie van snel aflopende contracten en jongens die waarschijnlijk niet gaan bijtekenen voor een hoger salaris elders. Ongelofelijke klotesituatie waarin de club nu verkeert
schram101
-
- 16771 berichten
- 2381 stemmen
Precies. En wat moeten we zonder deze gasten? Beenhakker is nog postief omdat in veel van de contracten van de jonkies opties tot 1 of 2 jaar langer zitten, echter zullen ze die vast niet gaan verlengen.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Die kans is niet groot nee.. met verlenging wordt de prijs hoger (en toekomstig salaris wellicht lager) waardoor minder interesse is, het is nu het gevaar van alleen het contract uitdienen en dan lekker naar het buitenland (Engeland voor Vlaar bijv.). De Guzman die zo voor nop de Kuip uitwandelde..
Komt ook nog eens bij dat de slechte financiële situatie bekend is dus zullen clubs sowieso niet gaan overbieden. Het hele talentvolle zwikkie verkopen voorkomt dat en neemt íets van de schulden af maar dan heb je helemaal niets meer staan dus da's ook geen optie. Mag hopen dat in ieder geval nog bijgetekend gaat worden door een paar jonkies..
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Probleem van Feyenoord is dat de commerciele afdeling gewoon zwaar kut is. Heb een jaar twee business seats gehad maar wat ze bieden is volkomen kut. En het is toch best knap dat ze uit heel groot Rijnmond nog geen stuiver weten los te peuteren, terwijl er bakken met geld verdient worden met de haven.
Maar ach, kijk naar de commercieel directeur; Mark Koevermans, aardige jongen, leuk getennist en een paar jaar marketing manager van een bescheiden sportkeldingmerk. Nu niet echt een zwaargewicht op die positie.... En dan hebben we ook nog Knudde als algemeen directeur.
Geen wonder dat we in de middenmoot spelen.
Het is wachten op de nieuwe Van den Herik....zonder zie ik het somber in.
schram101
-
- 16771 berichten
- 2381 stemmen
Tja, maar ik ben bang dat je ze niet eens verkoopt. Waarschijnlijk wachten de geinteresseerde clubs dat laatste jaartje ook lekker af en nemen ze dan gratis over.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Probleem van Feyenoord is dat de commerciele afdeling gewoon zwaar kut is. Heb een jaar twee business seats gehad maar wat ze bieden is volkomen kut. En het is toch best knap dat ze uit heel groot Rijnmond nog geen stuiver weten los te peuteren, terwijl er bakken met geld verdient worden met de haven.
Maar ach, kijk naar de commercieel directeur; Mark Koevermans, aardige jongen, leuk getennist en een paar jaar marketing manager van een bescheiden sportkeldingmerk. Nu niet echt een zwaargewicht op die positie.... En dan hebben we ook nog Knudde als algemeen directeur.
Geen wonder dat we in de middenmoot spelen.
Het is wachten op de nieuwe Van den Herik....zonder zie ik het somber in.
Tja dat hele bestuur heeft er voor een groot deel een puinhoop van laten maken die ze nu zelf moeten opruimen, die commerciële tak is ook al zolang als ik me herinner een gedrocht. Zo'n Van den Herik heeft de boel destijds gered (en had ongetwijfeld ook totaal anders opgetreden bij zo'n finale), dat was nog eens wat anders.. (alleen wilde hij pas wel allerlei oude onkosten verhalen op het failliete Feyenoord en is daarin door de rechter in het ongelijk gesteld.)
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik weet niets van een rechtzaak tussen Feyenoord en de GKL. Wel dat hij zijn geld terug wilde, maar dat lijkt me logisch als je wordt weggepest....
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Johan Derksen meldt net dat Atletico Madrid zich officieel heeft gemeld voor die galbak
You gotta be fucking kidding me
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik weet niets van een rechtzaak tussen Feyenoord en de GKL. Wel dat hij zijn geld terug wilde, maar dat lijkt me logisch als je wordt weggepest....
Nou niet echt. Hij heeft een lening afgesloten met een woekerrente van 12% wat richting hem ging, en dan Feyenoord aanklagen omdat je meer compensatievergoeding wel. Right...
Ik waardeer wat ie voor Feyenoord heeft gedaan maar hij heeft Feyenoord ook de vernieling in geholpen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.