- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Joy4ever
-
- 4665 berichten
- 1892 stemmen
Zo dan... minstens zo mooi als die van Del Piero..
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
.
Ze lieten jullie even denken dat jullie de buit al binnen hadden
.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
. Ja dezelfde speler weer, een krul van buiten de 16 (maar dat zal je weinig schelen). Eerste Europese wedstrijd geloof ik en er dan 3 inleggen bij Juventus.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Atletico verloren? Zo das niet best.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Serginho Greene, maakt de winnende tegen AA Gent. Een Feyenoorder at heart
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Atletico verloren? Zo das niet best.
Niet al te best maar terecht hoor. Nu maar hopen dat ze het in madrid goed maken, en gewoon 4 punten halen tegen Leverkusen. En zes tegen Rosenborg natuurlijk.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nee maar wij gaan wel door naar de KO fase
.
Vascago
-
- 4807 berichten
- 3646 stemmen
Tsja het zal mij worst wezen. Heb heel de wedstrijd niet gezien. Zag net de uitslag op teletekst en vond het wel grappig. Puur omdat jij sinds de WK finale op alles aan het schoppen bent dat iets met NL te maken heeft.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Twente en Ajax gaan beiden met 7 punten eindigen in de poule. Zal dat genoeg zijn voor de 2e plek? 
Joy4ever
-
- 4665 berichten
- 1892 stemmen
Ja dezelfde speler weer, een krul van buiten de 16 (maar dat zal je weinig schelen). Eerste Europese wedstrijd geloof ik en er dan 3 inleggen bij Juventus.
. Maar goed, gelijk maar kopen die Pool dan
. Hij is nu nog in Turijn.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tsja het zal mij worst wezen. Heb heel de wedstrijd niet gezien. Zag net de uitslag op teletekst en vond het wel grappig. Puur omdat jij sinds de WK finale op alles aan het schoppen bent dat iets met NL te maken heeft.
Omdat er wat te schoppen valt. Maar goed, doen waar je gelukkig van wordt hoor
.
Ik zie niet echt in wat dat met Atlético te maken heeft, zat niet eens een Atléti in het Spaanse team.
Joy4ever
-
- 4665 berichten
- 1892 stemmen
Ik zie het verband ook niet zo Vascago 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dan kan ie zijn geluk niet op, Villarreal net verloren en elk weekend verliezen veel Spaanse teams een wedstrijd
.
Apollinisch
-
- 21304 berichten
- 0 stemmen
Zlatan
.
Hij is lekker bezig ja. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
. Had bij Ajax ook altijd al van die interne ruzietjes. Met Mido en VdV o.a. meen ik. Wat een kind is het toch ook.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik hoop dat ze ver komen, leuk team. Die andere twee teams stellen dan ook niet zo veel voor.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
AA Gent met 3-2 verloren bij Levski Sofia 
Kinderlogica: Levski Sofia is vele malen beter als Feyenoord 
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Rendement
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die actie mocht er wezen, jammer dat Afellay de grootste galbak op de Nederlandse velden is.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Mjah zag er mooi uit, maar nog altijd twee man die de bal tegenhielden. Als ie nou echt geniaal was kapte hij die in een keer uit naar zn linker. Maar ja 
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Die actie mocht er wezen, jammer dat Afellay de grootste galbak op de Nederlandse velden is.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Ik sluit me wel aan bij NW. Walgelijk irritant die Afellay. Mag hem echt niet. En dat heeft niks met zijn voetballende kwaliteiten te maken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.