- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
kos
-
- 46846 berichten
- 8969 stemmen
Zo'n gast hoort toch ook helemaal niet in het Nederlands elftal thuis. Begint een beetje te ruzien. Brama sust het en vervolgens gaat Douglas het gevecht met z'n eigen teamgenoot aan.
Hij is natuurlijk wel met grote afstand de beste verdediger in de Eredivisie.
Sterker nog, sinds Alex is er niet meer zo eentje geweest.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Die foto's onderaan je pagina vind ik interessanter
Hmm, jammer dat ze nit de hele lijst laten zien en subtoppertjes als Celtic er wel neerzetten. Gezien die bedragen zal Ajax daar nog wel boven staan 
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Hij is natuurlijk wel met grote afstand de beste verdediger in de Eredivisie.
Sterker nog, sinds Alex is er niet meer zo eentje geweest.
Fuck dat, hij is geen Nederlander. Ik wil Nederlanders in het NL elftal! Gelukkig is er nog iemand hier die er net zo over denkt(Naomi Watts).
En ik ben extreem links qua politieke voorkeur verder 
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Hoe kan Pieter Vink nu opeens een topper (Twente - Ajax) toegewezen krijgen? Die man fluit al maanden geen 'topwedstrijd' meer omdat ie keer op keer faalt (laatst nog in de CL, nu ook Europees geschorst), speelde weer opzichtig 'het mannetje' in Arnhem en mag nu als beloning een belangrijke topwedstrijd fluiten? Die man zal weer zijn stempel op de wedstrijd gaan drukken, en achteraf over het strand gaan lopen om te zeggen dat ie er niet minder van slaapt.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Nogal opvallend dat die linkse rakkers wel voor snelle neutralisatie zijn.
Klopt, maar hun willen zoveel mogelijk buitenlanders Nederlanders maken en de grenzen maar open zetten.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Tuurlijk, al die werkeloze buitenlanders stemmen links..... 
rokkenjager
-
- 2863 berichten
- 1708 stemmen
Klopt, maar hun willen zoveel mogelijk buitenlanders Nederlanders maken en de grenzen maar open zetten.
Zij.
rokkenjager
-
- 2863 berichten
- 1708 stemmen
Nee, ik help je alleen 'n handje met je moedertaal Geertje. Niks mis mee toch?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Voetbal-topic wordt ook al politiek?
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Nee, ik help je alleen 'n handje met je moedertaal Geertje. Niks mis mee toch?
Niks mis mee. Maar ik denk dan ga een leven zoeken i.p.v. andere mensen te verbeteren op internet.
rokkenjager
-
- 2863 berichten
- 1708 stemmen
Want andere mensen 'verbeteren' op internet staat synoniem voor geen leven hebben? Merkwaardige conclusie.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Want andere mensen 'verbeteren' op internet staat synoniem voor geen leven hebben? Merkwaardige conclusie.
Wel als je iemand verbeterd op taalgebruik.
Chucky92
-
- 1688 berichten
- 378 stemmen
Mag ik eigenlijk vragen waarom jij mij verbeterd in de eerste plaats. 
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen

Trouwens, VVD en CDA zijn niet links 
chevy93
-
- 12777 berichten
- 1358 stemmen
verbetert....

Niks mis mee. Maar ik denk dan ga een leven zoeken i.p.v. andere mensen te verbeteren op internet.
En weer ontopic:
De bekerwedstrijd van FC Emmen tegen SC Heerenveen is enkele dagen geleden uitgeroepen tot risicowedstrijd, zo meldt RTV Drenthe. Vanuit Heerenveen zijn signalen gekomen dat een groep kwaadwillende supporters wil afreizen naar de wedstrijd in Emmen en daar voor veel overlast zal zorgen.
Ik heb nooit geweten dat het Heereveen-publiek zulke taferelen uithalen.
kos
-
- 46846 berichten
- 8969 stemmen
Haha, idd. Kwaadwillende Heerenveen fans
.
happie
-
- 6274 berichten
- 426 stemmen
Bestaan er kwaadwillende heerenveen-fans dan? Wat gaan ze doen eigenlijk? Friese duumkes op het veld gooien?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Fierljeppen over de boarding om vervolgens weer terug te fierljeppen.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen

ja of met Pompeblêden smijten
dit land wordt steeds gekker
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2281 stemmen
Nogal logisch. Het is een Nederlands elftal, dit heeft niks meer met internationaal voetbal te maken. Een Braziliaan heeft niks in het Nederlands elftal te zoeken.
Hetzelfde geldt dan natuurlijk ook voor die genaturaliseerde Braziliaan (Senna) in het Spaanse elftal. 
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Vlaar 4 tot 6 weken eruit.
Ik klasseer Feyenoord denk ik op plek 14 op het einde van dit seizoen. Net de nacompetitie ontlopen 
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Haha, idd. Kwaadwillende Heerenveen fans
.
Typisch voorbeeld van negatieve beeldvorming van de media t.o.v. voetbalsupporters.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Ik ben wel benieuwd hoe een meute Heerenveen hooligans eruit ziet moet ik bekennen 
Een groep bejaarden met hooivorken?
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Of deze Friese hooligan....op de avond van het ''Marco, Pannenkoek!'' incident... 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.