- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Hehe, zie Pannenkoek echt elke wedstrijd, heeft ook een Ajax shirt met pannenkoek op z'n rug staan 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
hier nog twee casuals, ze zijn al onderweg naar Emmen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hetzelfde geldt dan natuurlijk ook voor die genaturaliseerde Braziliaan (Senna) in het Spaanse elftal.
Uiteraard. Al hadden we hem niet eens nodig om wereldkampioen te worden
.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Haha, Heerenveen-hooligans. 
Vage zet ook, dat clubje heeft een samenwerkingsverband met Emmen. 
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1434 stemmen
Vlaar 4 tot 6 weken eruit.
Ik klasseer Feyenoord denk ik op plek 14 op het einde van dit seizoen. Net de nacompetitie ontlopen
Programma KNVB Beker:
Ajax-MVV- wordt een makkelijke overwining voor Ajax
Den Bosch-AZ- Ondanks dat AZ dit jaar een matig elftal heeft moet dit toch ook niet al te moeilijk worden.
Capelle-Twente-Wordt duidelijk een overwining voor Twente
Haaglandia-Groningen- Wordt voor 99% Grunn
PSV-Sparta- MOET Psv gewoon winnen.
Dus bijna iedereen van de Eredivisie heeft het weer makkelijk behalve Feyenoord die (al helemaal zonder Vlaar) het heel erg moeilijk zall krijgen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Voor Feyenoord ook een makkie man, met twee vingers in de neus, kat-in-het-bakkie, een formaliteit.
Nee, pittig maar je moet van iedereen kunnen winnen natuurlijk. Laat ze maar komen.
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1434 stemmen
Voor Feyenoord ook een makkie man, met twee vingers in de neus, kat-in-het-bakkie, een formaliteit.
Nee, pittig maar je moet van iedereen kunnen winnen natuurlijk. Laat ze maar komen.
Als we net zo spelen als de laatste 10 minuten tegen Ajax hebben we een grote kans op overwining.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
En als je zo speelt zoals de eerste 80 minuten tegen Ajax sta je ook minstens 0-2 achter 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zal wel lastig worden. Al ben ik wel blij dat Cabral gaat spelen
. Maarja, weer El Ahmadi op de bank, heeft ie de vrouw van Mario genaaid ofzo
.
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1434 stemmen
En als je zo speelt zoals de eerste 80 minuten tegen Ajax sta je ook minstens 0-2 achter
Precies, en dat is nou net het gevaar voor Feyenoord.
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Brama niet vervolgd
Wout Brama mag zaterdag gewoon met FC Twente tegen Ajax voetballen. De aanklager betaald voetbal ziet af van vervolging van de middenvelder. Hij startte maandag een vooronderzoek nadat tv-beelden duidelijk maakten dat Brama zondag tijdens de uitwedstrijd tegen Heracles (0-0) op de voet ging staan van tegenstander Everton.
De aanklager zag af van vervolging na verklaringen van betrokkenen van FC Twente en Heracles. Om een zaak juridisch te onderbouwen heeft hij meer nodig dan alleen tv-beelden.
Bron: ANP
Die voetballers houden elkaar ook steeds vaker de hand boven het hoofd.
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1434 stemmen
Zal wel lastig worden. Al ben ik wel blij dat Cabral gaat spelen
. Maarja, weer El Ahmadi op de bank, heeft ie de vrouw van Mario genaaid ofzo
.
Cabral ben ik ook blij om, maar om de basisplaats van Mokotjo?? Dat weet ik zo net nog niet.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
LOL en het maar de KNJB blijven noemen he 
Hoe duidelijk wil je een smerige overtreding hebben, getuigenverklaring zegt natuurlijk ook geen fuck, vooral als je die speler ziet rollebollen op het veld.
Dan vraag ik me al helemaal af hoe ze tot die drie wedstrijden voor die Feyenoorder komen als dit al niets is 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik ben wel een fan van Mokotjo. Daar zie ik het wel in zitten maar vreemd dat hij nog geen minuut heeft gemaakt en nu opeens mag starten.
Zo'n typische Afrikaanse VM. Een echte powerhouse.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hoe duidelijk wil je een smerige overtreding hebben, getuigenverklaring zegt natuurlijk ook geen fuck, vooral als je die speler ziet rollebollen op het veld.
Vallen die niet onder de DFB dan?
.
jordandejong
-
- 4775 berichten
- 1434 stemmen
Ik ben wel een fan van Mokotjo. Daar zie ik het wel in zitten maar vreemd dat hij nog geen minuut heeft gemaakt en nu opeens mag starten.
Zo'n typische Afrikaanse VM. Een echte powerhouse.
Tegen Benfica ehh Aston Villa deed hij het inderdaad aardig, maar verder amper ooit wat van gezien. Overigens balen dat Martins Indi geschoorst is, erg groot talent is dat.
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Speelt Van der Vaart vandaag of is ie geblesseerd?
chevy93
-
- 12777 berichten
- 1358 stemmen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Speelt Van der Vaart vandaag of is ie geblesseerd?
Veel A-spelers zitten niet eens bij de selectie. Klik.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Dan vraag ik me al helemaal af hoe ze tot die drie wedstrijden voor die Feyenoorder komen als dit al niets is
En Pieter Vink die zaterdag Ajax fluit 
Daar word ik nou echt chagrijnig van. Enige scheids die ik echt gruwelijk kut vind.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vervelend mannetje ja, zo'n typische politieagent.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Vervelend mannetje ja, zo'n typische politieagent.
Walgelijke gast ja. Fluit totaal niet in de geest van een wedstrijd.
En toeval?
Raad eens wie vorig jaar Feyenoord-Ajax, PSV-Ajax en PSV-Ajax mocht fluiten.....
Waarbij hij bij de 1e 2 duels gruwelijk faalde....
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Twee keer PSV - Ajax
. Blom vind ik wel vooruit gegaan trouwens, niet meer zo'n doodfluiter.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Brama had gewoon dik 6 à 7 wedstrijden moeten krijgen, wat was dat een smerige overtreding. Ze meten met 2 maten bij de KNVB, Berg die (4 wedstrijden dacht ik) krijgt voor een 'elleboog' en Brama komt hier zomaar mee weg 
Quido
-
- 14658 berichten
- 6158 stemmen
Raad eens wie vorig jaar Feyenoord-Ajax, PSV-Ajax en PSV-Ajax mocht fluiten.....
Waarbij hij bij de 1e 2 duels gruwelijk faalde....
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Is Vink inmiddels geslaagd voor dat examen?
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Knappe overwinning van Bayern, maar de manier waarop verdient geen schoonheidsprijs.
rep_robert
-
- 27566 berichten
- 4180 stemmen
Lijkt me ook van ondergeschikt belang in een wedstrijd uit bij Hoffenheim.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.