• 17.878 nieuwsartikelen
  • 183.988 films
  • 12.741 series
  • 35.191 seizoenen
  • 658.756 acteurs
  • 200.938 gebruikers
  • 9.507.323 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Uiteraard. Nu nog hopen dat Espanyol kan stunten.

chevy93

• 12777 berichten
  • 1358 stemmen

Nu nog hopen dat Madrid er vandaag wel 10 inschiet.

Fabregas drie weken eruit met hamstringblessure - voetbalcentraal.nl

Arsène Wenger kan de komende weken geen beroep doen op Cesc Fabregas. De aanvoerder van Arsenal ligt er drie weken uit wegens een hamstringblessure, meldt de club op haar digitale kanaal. De middenvelder liep de blessure zaterdag op in het competitieduel tegen Sunderland.

Waarom overkomt Arsenal dit toch elk jaar?

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4180 stemmen

Willem II uit bij Zwolle in de verlenging, goed bezig. Overigens wel veel verlengingen zeg.

chevy93

• 12777 berichten
  • 1358 stemmen

Spakenburg verlenging tegen RBC

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Had er 6 van de 7 goed. RBC wou niet meewerken.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Ik neem aan dat je Twente - Ajax bedoelt als laatste? Heb hierover vanmiddag al iets gepost hier op het forum. Onbegrijpelijke beslissing van de KNVB. Die man wordt namelijk al maanden op de kleinste wedstrijden gezet (hij wordt zelf overigens ook met de wedstrijd kleiner, straalt echt niks meer uit, zelfs geen geveinsd misplaatst zelfvertrouwen) en is Europees geschorst.

Ja, Twente-Ajax als 3e duel...

Ik snap ook niet dat hij weer fluit bij zon duel. Je zou bijna denken dat....nee, ik zal daar maar niks over zeggen

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4180 stemmen

chevy93 schreef:

Spakenburg verlenging tegen RBC

Spakenburg heeft gewonnen na penals.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Zwolle verslaat Willem II na pingels...

Benieuwd hoelang Heerkes nog blijft. Ik gok dat of Heerkes of Bos van Vitesse de 1e ontslagen coach uit de Ere wordt.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3323 stemmen

chevy93 schreef:

Waarom overkomt Arsenal dit toch elk jaar?

Omdat ze alleen maar blessuregevoelige spelers hebben.

rep_robert

• 27566 berichten
  • 4180 stemmen

Lees: Jonkies in een zware competitie.

happie

• 6274 berichten
  • 426 stemmen

Willem II moet eens ophouden met, die trainers te ontslaan. Dat word helemaal niks met ze. Het is al niet veel, maar iedere seizoen de trainer eruit mieteren word ook niks. Maar ja het is wel de slechste seizoenstart van ze 5 voor en 20 tegen is ook niet best natuurlijk in 6 wedstrijden. Voor de rest gok ik op Bos of Bosz. Verbeek moet ook meer punten pakken.

Alex Pastoor en van de Brom hebben hun ploeg voorlopig op de rit zitten.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Kalezic doet het ook goed in Doetinchem.

Waarom Bosz? Ik denk niet dat Heracles snel in paniek raakt. Die pakten van het weekend nog knap een punt tegen Twente trouwens.

happie

• 6274 berichten
  • 426 stemmen

Kalezic doet ook wel goed ja.

Bij Heracles zit toch een ambitieuze voorziiter en die staan nu één plek boven de nacompetitiestreep. Het punt tegen twente was inderdaad wel knap, maar daar staan ook wel nederlagen tegen VVV en Excelsior tegenover. Dat zijn toch wel must wins voor deze ploeg.

chevy93

• 12777 berichten
  • 1358 stemmen

Heracles heeft vorig jaar nog bij Europees voetbal gehaald. Komt goed.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

happie schreef:

Kalezic doet ook wel goed ja.

Bij Heracles zit toch een ambitieuze voorziiter en die staan nu één plek boven de nacompetitiestreep. Het punt tegen twente was inderdaad wel knap, maar daar staan ook wel nederlagen tegen VVV en Excelsior tegenover. Dat zijn toch wel must wins voor deze ploeg.

Sja, die voorzitter Jan Smit is enorm zuinig en doet geen gekke dingen. Op zich erg te prijzen, maar een seizoen als vorig jaar zal Heracles niet meer snel beleven. Ik denk trouwens dat Heracles zich snel veilig speelt en misschien mee gaat spelen om plek 9. Zou knap zijn als ze dat halen. Vergeet niet dat ze een goede spits als Dost kwijt zijn geraakt. En ook Verbeek is weg.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1034 stemmen

BoordAppel schreef:

Omdat ze alleen maar blessuregevoelige spelers hebben.

En omdat Arsenal het meeste aantal creatieve spelers heeft van de competitie, en tegenstanders daar vaak veel fysiek tegenin brengen. Achterlijk hoe kleine ploegen soms het spel van Arsenal proberen te ontregelen met een regen van overtredingen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ze hebben geen Dost meer, scheelt ook.

kos

• 46846 berichten
  • 8969 stemmen

Niet bepaald verrassend natuurlijk dat Vink die wedstrijd komend weekend fluit.

Hij is uiteraard nog steeds de hoogst aangeschreven scheids bij de KNVB dus de kans dat hij zo'n topduel fluit is nogal groot.

Net zoals in het verleden Van den Ende of Jol dergelijke duels meestal floten. Bereid je er maar op voor dat Vink dit seizoen de meeste toppers gaat fluiten.

kos

• 46846 berichten
  • 8969 stemmen

*zucht* Pepe weer rood.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

Niet bepaald verrassend natuurlijk dat Vink die wedstrijd komend weekend fluit.

Hij is uiteraard nog steeds de hoogst aangeschreven scheids bij de KNVB dus de kans dat hij zo'n topduel fluit is nogal groot.

Net zoals in het verleden Van den Ende of Jol dergelijke duels meestal floten. Bereid je er maar op voor dat Vink dit seizoen de meeste toppers gaat fluiten.

Vink stopt nota bene met fluiten in Europa binnenkort. Dat kan toch niet de hoogst geklasseerde scheidsrechter zijn?

Ik vind bv Blom een prima scheids. Met hem heb ik nooit moeite. Vink marchandeert. Het is algemeen bekend dat Ajax hem heel graag geen duels van Ajax ziet fluiten. Als de KNVB juist hem aanstelt vind ik dat dan wel wat flauw.

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

kos schreef:

*zucht* Pepe weer rood.

Welke speler heeft ie dit keer gebruikt om een aanslag op te plegen?

kos

• 46846 berichten
  • 8969 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Vink stopt nota bene met fluiten in Europa binnenkort. Dat kan toch niet de hoogst geklasseerde scheidsrechter zijn?

Kan er ook weinig aan doen.

notnotfun

• 617 berichten
  • 0 stemmen

ROTTERDAM - Wesley Sneijder is niet te spreken over de handelswijze van Internazionale. Sneijder was dichtbij een contractverlenging met zijn Italiaanse werkgever, maar de onderhandelingen zijn vastgelopen.

"We komen er financieel niet uit", zegt Sneijders zaakwaarnemer Søren Lerby in de Telegraaf. "De onderhandelingen zijn afgebroken en die worden alleen hervat als Inter een opening biedt."

Na de verloren WK-finale werd Wesley een salarisverhoging van enkele miljoenen in het vooruitzicht gesteld bij Inter. ,,Helaas komt Inter die eerdere woorden nu niet na", aldus Lerby.

Een terugkeer naar Real Madrid is nu een serieuze optie voor Sneijder. De Nederlander werkte vorig seizoen bijzonder succesvol samen bij Inter met de huidige coach van Real, José Mourinho. Hij won toen de landstitel, de beker én de Champions League. (DHE)

Ik citeer een stukje van de clubwebsite:

"Als ik mijn carrière hier kan afsluiten, zou dat mooi zijn", tekent Voetbal International op uit de mond van Sneijder. "Ik heb het hier heel erg naar mijn zin. Ik heb hier perfecte collega's en we hebben alles gewonnen. Waarom zou ik nog vertrekken?"

. Maarja zo gaat dat tegenwoordig he .

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Als Real Sneijder terug zou halen, dan lijden ze echt het grootste gezichtsverlies wat je kan bedenken. Overigens zou ik als ik Sneijder was het wel overwegen. Spaans voetbal is veel leuker dan Italiaans voetbal en Mourinho is vele malen beter dan Benitez ooit zal worden.

chevy93

• 12777 berichten
  • 1358 stemmen

Sneijder neem ik toch al niet meer serieus.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Laat maar terugkeren. Kan Ajax weer een miljoen oid bijschrijven.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Bij de weg:

Volgens Voetbal International heeft Feyenoord een financiering van 10 miljoen euro ontvangen van een investeringsmaatschappij. Op basis van inkomsten in de komende jaren (zoals inkomsten uit seizoenkaarten of business seats) zou Feyenoord het bedrag ontvangen hebben om de liquiditeit voor dit seizoen veilig te stellen en salarissen en rekeningen te kunnen betalen. Ook Vitesse en NEC zouden op die manier aan kapitaal gekomen zijn.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Dat is dus weer een nieuwe lening......

"Lenen kost geld."

The Oceanic Six

• 60490 berichten
  • 4103 stemmen

Net als bij die talentpoules

Ik zei toen al bij het begin dat dat een drama zou worden, kwam ook uit. Je verdient geen hol bij een verkoop. Zon jongen al Fer of Vlaar levert je als club 25 of max 50% van de opbrengsten nog op.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Gaat steeds slechter daar. Hoe gaan ze hier in godsnaam uitkomen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.