• 15.963 nieuwsartikelen
  • 179.002 films
  • 12.272 series
  • 34.077 seizoenen
  • 649.163 acteurs
  • 199.257 gebruikers
  • 9.389.147 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Was mooi geweest. Was het allemaal maar zo simpel.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Als Schaars 3 miljoen kost was hij natuurlijk allang weg.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

stfuympos schreef:

Als Schaars 3 miljoen kost was hij natuurlijk allang weg.

Kan me niet voorstellen dat hij meer dan 3, 4 miljoen moet kosten...

Maargoed, dat was inderdaad te mooi geweest. Was 't inderdaad maar zo simpel

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Heerenveen wil nu 7 miljoen voor Dost

Die zijn niet goed wijs daar. Hopelijk negeert Ajax dit en proberen ze het bij Mertens. Die is wel 7 miljoen waard, als je het toch uit moet geven..

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Dat zou krankzinnig zijn ja. Gewoon 3,5 miljoen betalen en als hij met Ajax kampioen wordt nog eens 1,5 miljoen erbij of zo.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Ben blij dat Heerenveen zo moeilijk doet, (ze willen met hem de toekomst in ), gewoon helemaal niemand halen accepteren dat we geen kampioen worden de komende jaren maar er wel voor gaan uiteraard en is wat in de jeugd opleiding investeren want het is toch te zot voor woorden dat we zelf niet eens een spits hebben opgeleid.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

stfuympos schreef:

gewoon helemaal niemand halen accepteren dat we geen kampioen worden de komende jaren maar er wel voor gaan uiteraard en is wat in de jeugd opleiding investeren want het is toch te zot voor woorden dat we zelf niet eens een spits hebben opgeleid.

Investeren in de jeugd zal zeker gaan gebeuren. Maar accepteren dat er de komende jaren geen kampioenschap in zit betwijfel ik.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Slaat ook nergens op. Dit jaar kan Ajax zelfs nog kampioen worden. Besteed van de zomer het geld van Suarez nuttig en je kan komend seizoen ook meteen weer een gooi doen. Dit jaar zal de titel alleen wel moeilijk worden. Hopelijk doet Ajax vandaag geen domme dingen, zoals 7 miljoen voor Dost betalen.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8217 stemmen

Ajax wijst bod City op Vertonghen af en plaatst tegenbod

Na Luis Suárez vertrekt er mogelijk een nieuwe sterkhouder bij Ajax. De Amsterdammers ontvingen een bod van Manchester City op Jan Vertonghen, maar hebben deze naar de prullenbak verwezen. Dat melden BBC en Sky Sports.

Het bod, dat naar verluidt 13,5 miljoen euro bedroeg, werd meteen afgewezen door Ajax. De hoofdstedelingen hebben echter wel een tegenbod gedaan. Hoeveel dit bod bedraagt en of The Citizens daaraan willen voldoen is nog niet duidelijk. Trainer Frank de Boer liet na het vertrek van Suárez weten liever geen belangrijke spelers meer te willen laten gaan.

De 23-jarige Vertonghen verdedigt sinds 2003 de kleuren van Ajax. De Belg doorliep het grootste deel van de jeugdopleiding en maakte in het seizoen 2006/2007 zijn debuut onder toenmalig trainer Henk ten Cate. In totaal speelde hij 136 wedstrijden voor Ajax, waarin hij tot dertien doelpunten kwam. Hij heeft nog een contract tot medio 2013.

Bron: www.soccernews.nl

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Nee he, wie moet ik nou dan ik mn Coach van het Jaar-team opstellen?

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Als een kapitaalkrachtige club als Manchester City Jan Vertonghen echt wil hebben zal dat tegenbod hun niet weerhouden hem in te lijven.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Dat wordt dus Vetonghen weg en Dost voor Veel te veel geld krijgen. .

Maar veel belangrijker natuurlijk: Ben benieuwd of onze Stier van Puurs blijft. Ik neem aan van niet.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

speranza schreef:

Charisteas tekent bij Schalke

Schalke 04 heeft de Griek Angelos Charisteas vastgelegd. De 30-jarige spits trainde sinds woensdag al mee met de selectie van trainer Felix Magath.

.

LOL, en nu in de basis zetten ipv de Hamster. .

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Don Dijk schreef:

Robben vs. Muller (met 2 stipjes op de u)

(afbeelding)

Was trouwens sowieso best wel pijnlijk om die samenvatting van de laatste wedstrijd te zien. Meerdere spelers van Bayern die het telkens aan de stok hadden met Robben. Hij speelt echt nooit de bal af waardoor er nogal wat ruzie ontstaat telkens.

Toch vreemd, ik kan me niet voorstellen dat een coach met veel teamspel als Van Gaal hem zoiets heeft opgedragen..

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

'De Zeeuw maakt late transfer naar Turkije'

Demy de Zeeuw heeft volgens Turkse media de mogelijkheid om een 'lastminute-transfer' te maken. Ajax zou bereid zijn om de middenvelder voor een bedrag van acht miljoen euro naar Fenerbahçe te laten vertrekken.

Het Turkse Haberciniz schrijft dat de twee clubs zelfs al een akkoord hebben bereikt, maar Ajax en Fenerbahçe hebben daar nog geen melding van gemaakt. Onduidelijk is of De Zeeuw openstaat voor een avontuur bij de Turkse grootmacht.

De 27-jarige De Zeeuw kwam in 2009 over van AZ. Hij tekende in Amsterdam een vierjarig contract. Eerder speelde de international voor Go Ahead Eagles.

Ik vind het wel vreemd, want volgens mij heeft de Boer duidelijk gezegd dat hij geen spelers meer kwijt wil. Al zullen we de Zeeuw niet echt missen.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Vervelend? Ik zou spontaan de wave in m'n eentje doen.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Toch vreemd, ik kan me niet voorstellen dat een coach met veel teamspel als Van Gaal hem zoiets heeft opgedragen..

Heb je een goed punt inderdaad. Dat heb je met die individuele spelers, ik denk dat alleen Messi dat niet heeft.

Maar aan de andere kant denk ik ook dat Van Gaal wel weet dat ie zonder Robben geen kampioen wordt.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Vervelend? Ik zou spontaan de wave in m'n eentje doen.

Ik heb nergens gezegd dat ik het vervelend vind

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Heb je een goed punt inderdaad. Dat heb je met die individuele spelers, ik denk dat alleen Messi dat niet heeft.

Nou... Robben kan heus wel als teamspeler fungeren, dat heeft ie jarenlang gedaan.

Maar dat spel dat ie nu speelt, daar hoeft ie denk ik niet bij Oranje mee aan te komen, want dan ontstaan er zeker problemen.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Je hebt gelijk, ik had een wegtrekker.

Maar waarom vind je het vervelend dan?

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Dzsudzsák tekent bij tot 2015

Uitgegeven: 31 januari 2011 15:29

Laatst gewijzigd: 31 januari 2011 15:31

AMSTERDAM - Balázs Dzsudzsák en PSV hebben overeenstemming bereikt over een contractverlenging. De Hongaarse linkerspits blijft tot medio 2015 verbonden aan de Eindhovense club.

Het vorige contract van Dzsudzsák liep tot 2013. Maandag zette hij zijn handtekening onder de nieuwe verbintenis.

Technisch directeur Marcel Brands is blij dat hij de aanvaller, voor wie tijdens de huidige transferperiode flink wat interesse was, aan boord kan houden.

"Balázs is uitgegroeid tot een van de belangrijkste spelers in het team van PSV en ook een van de meest productieve voetballers in de hele eredivisie. Hij is volop in ontwikkeling en voelt zich thuis in Eindhoven. Deze contractverlenging past precies in de ambities van PSV."

Mooie dingen bereiken

Dzsudzsák voelt zich thuis bij de koploper van de eredivisie. "PSV is mijn club geworden. Ik ben blij hier en heb ik het hier heel goed naar mijn zin. Ik voel dat wij met deze groep in staat zijn om heel mooie dingen voor de club te bereiken."

"Ik zit ook midden in mijn ontwikkeling als voetballer en dit is voor mij de beste club om dit proces door te trekken. Er was belangstelling vanuit het buitenland, maar ik kies nu bewust voor PSV."

© NUsport

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Jammer, zodra die jongen vertrekt, is PSV niks meer.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Goed werk van PSV om deze topper aan zich te binden.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Nou... Robben kan heus wel als teamspeler fungeren, dat heeft ie jarenlang gedaan.

Maar dat spel dat ie nu speelt, daar hoeft ie denk ik niet bij Oranje mee aan te komen, want dan ontstaan er zeker problemen.

Dat heeft hij nooit gedaan natuurlijk. Toen hij debuteerde als 16-jarig pikkie, liep ie al lekker voor zichzelf te ballen.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Chelsea wil Torres hebben voor 70 miljoen.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Chelsea wil Torres hebben voor 70 miljoen.

50 mil. plus Anelka

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Heeft al geruime tijd niet meer laten zien laagst genoemde bedrag waard te zijn.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

stfuympos schreef:

50 mil. plus Anelka

58 mil.

'Torres mag voor megabedrag naar Chelsea'

Fernando Torres zou op de laatste dag van de geopende transfermarkt een megatransfer naar Chelsea kunnen maken. Liverpool is volgens Sky Sports bereid de aanvaller voor 58 miljoen euro van de hand te doen.

The Reds wezen een eerder bod van veertig miljoen euro nog af, maar zouden na de komst van Luis Suarez van Ajax bereid zijn Torres voor een kleine twintig miljoen meer te willen verkopen. De Spanjaard diende onlangs al een transferverzoek in. Liverpool negeerde dat, maar lijkt nu toch zaken te willen doen.

Volgens de laatste berichten heeft Chelsea Nicolas Anelka als ruilmateriaal aangeboden, omdat Liverpool een directe vervanger voor Torres wil. Anelka lijkt echter geen trek te hebben in een terugkeer op Anfield Road.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ik vind het maar een dravertje, die Torres.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Dost lijkt die zaak nog te winnen ook.

Advocaat zegt, asl Dost weggaat kunnen we niemand meer halen.

Voorzitter, we hebben al een lijst van vervangers.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.