• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.985 films
  • 12.271 series
  • 34.076 seizoenen
  • 649.162 acteurs
  • 199.248 gebruikers
  • 9.388.681 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

stfuympos schreef:

Dost lijkt die zaak nog te winnen ook.

Advocaat zegt, asl Dost weggaat kunnen we niemand meer halen.

Voorzitter, we hebben al een lijst van vervangers.

Het feit dat Heerenveen 5 miljoen vroeg aan Feyenoord, en 6 aan Ajax: dat gaat ze pas echt opbreken. Geloof dat zoiets niet mag toch? Het lijkt me sterk dat binnen een tijdsbestek van 12 uur Dost er voetballend 1 miljoen op vooruit is gegaan.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Het is nu alweer 7 miljoen haha.

Maar ik hoop echt dat ie niet komt, voor Mertens wil ik nog wel een uitzondering maken.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Materny schreef:

Het feit dat Heerenveen 5 miljoen vroeg aan Feyenoord, en 6 aan Ajax: dat gaat ze pas echt opbreken. Geloof dat zoiets niet mag toch?

Waarom zou dat niet mogen. .

en dat van Dszuszak is inderdaad zeer knap en goed nieuws voor PSV, al kan ik me niet voorstellen dat het betekent dat ie er na de zomer nog is.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ik vind dat die advcocaat wel goede argumenten heeft.

Trouwens, speranza:

Oud-international Paauwe beëindigt loopbaan | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

Was trouwens 5 mio + 25% bij doorverkoop.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Don Dijk schreef:

Ik vind dat die advcocaat wel goede argumenten heeft.

Ze hebben allebei goede argumenten, het gaat hier puur om geld niks meer of minder.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Het vertrek van Paauwe bij VVV-Venlo is de doodsteek. Willem II heeft de laatste tijd enkele punten weten te sprokkelen. Wij presteren helemaal niets. Ik vrees rechtstreekse degradatie.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

speranza schreef:

Het vertrek van Paauwe bij VVV-Venlo is de doodsteek. .

Lullig voor je maar VVV overleefd wel de jupiler, voor W II meteen einde oefening.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

kos schreef:

(quote)

.

Dacht ik ooit gehoord te hebben (buiten de voetbalwereld om). Heb er ook niet voor gestudeerd helaas. Maar is dat niet selectief bezig zijn, of discrimineren?

Discrimineren: Iemand niet dezelfde rechten geven omdat hij een bepaalde eigenschap heeft. Eigenschap: Ajax heeft meer poen.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Ik post nog maar zelden in dit topic, maar voor dit nieuws maak ik een uitzondering, wat een held is het toch.

Die verrader Torres kan wat mij betreft zo snel mogelijk oprotten.

Liverpool moet met dat geld dan maar Neymar & Ganso van Santos proberen te kopen. Als ze dan in de zomer nog een topverdediger en misschien nog een verdedigende middenvelder kunnen binnenhalen spelen ze over 2 jaar weer serieus mee voor alle prijzen.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Uitspraak 'zaak Dost' pas vanavond

Ajax, Bas Dost en sc Heerenveen krijgen vanavond pas uitsluitsel over de aangespannen arbitragezaak.

Door Robin van Gelder

31 jan. 2011 16:30:00

Mocht een overgang van Bas Dost nog doorgaan dan komt het op de allerlaatste uurtjes aan. Dost, die afgelopen zomer nog de overstap van Heracles Almelo naar Friesland maakte, krijgt maandagavond pas te horen of zijn transfer naar Ajax alsnog doorgaat. Dat meldt het ANP.

De spits van de Friezen spande een zaak aan tegen zijn huidige club sc Heerenveen. De arbitragecommissie heeft beide partijen maandagmiddag in Zeist gehoord en treedt nu in overleg. Naar verwachting is de uitspraak tussen 19.00 en 22.00 uur.

Dost gaf maandag aan dat het vertrouwen bij Heerenveen, waar hij weinig aan spelen toekomt, is verdwenen. Volgens Heerenveen, dat de vraagprijs inmiddels zou hebben verhoogd naar ongeveer 6 tot 7 miljoen euro, is van een vertrouwensbreuk geen sprake

Het zou me niks verbazen als Dost hem wint, want Heerenveen heeft toch een paar foutjes gemaakt. Laten we hopen dat Heerenveen ook inzien dat je aan Dost nu niks meer hebt, die moeten ze gewoon voor een redelijk bedrag laten gaan (3,5 à 4 miljoen).

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Dost moet lekker uit amsterdam blijven.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

kos schreef:

Ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom, kos?

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

The Almighty schreef:

(quote)

Ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom, kos?

Nou vertel maar waarom ik zo dom ben en dat natuurlijk absoluut niet mag, ben buitengewoon benieuwd. Al heb ik niet al teveel hoop op een bevredigend antwoord.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

p.s. Heerenveen moet lekker 10 miljoen vragen, wat heb je te verliezen. Voor die 4 miljoen raak je hem altijd wel een keer kwijt.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

kos schreef:

p.s. Heerenveen moet lekker 10 miljoen vragen, wat heb je te verliezen. Voor die 4 miljoen raak je hem altijd wel een keer kwijt.

Dus je vind hem best wel goed,

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

kos schreef:

Waarom niet gelijk 25 miljoen

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Dus je vind hem best wel goed,

. je moet het gewoon zoveel mogelijk uitmelken. Nu al helemaal na zo'n arbitragegedoe.

Heeft niks te maken met of ik hem goed vind of niet.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Natuurlijk mag je een speler aan 1 club voor 5 miljoen te koop aanbieden en voor de andere club 6 miljoen. Waarom zou dat in vredesnaam niet mogen? Heeft vaak ook met concurrentie te maken. Of gewoon het simpele feit dat Ajax momenteel meer geld heeft dan Feyenoord (wat heet) en dat er bij Ajax gewoon meer te halen valt.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Het is gewoon een onderhandelingsproces. Met de ene partij steek je hoger in dan bij de ander. Daarbij hou je uiteraard rekening met wat de ander te besteden heeft. Het zegt nog helemaal niets over waar je uiteindelijk uit gaat komen.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

kos schreef:

(quote)

. je moet het gewoon zoveel mogelijk uitmelken.

Akkoord.

Nu al helemaal na zo'n arbitragegedoe.

Zit wat in.

Heeft niks te maken met of ik hem goed vind of niet.

Na alles wat jij over Dost gezegd heb zou ik niet eens 1 miljoen er voor uitgeven maar jij zegt dat je er toch wel 4 voor krijgt, zal wel aan mij liggen.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Je ziet toch hoe gewild hij is en wat voor bedragen ze noemen?

Dat ze daarmee een grote fout begaan is een ander verhaal.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

kos schreef:

Nou vertel maar waarom ik zo dom ben en dat natuurlijk absoluut niet mag, ben buitengewoon benieuwd. Al heb ik niet al teveel hoop op een bevredigend antwoord.

Het is sowieso discriminatie en discriminatie is volgens de wet verboden. Daarnaast is het te zot voor woorden dat ze bij de ene partij voor 5 miljoen akkoord zouden gaan en bij de andere voor 6 miljoen. Heeft niks met 'onderhandelingsproces' te maken. Volgens jou moet een club toch altijd het maximale bedrag proberen te krijgen? Dan moet je ook 1 bedrag eisen. Dus als een club als Man city zich voor Dost meldt moet die opeens 15 miljoen betalen? Onzin.

En omdat hij nou bezig is met dat arbitragegedoe kan je beter eieren voor je geld kiezen. Je hebt toch niks meer aan Dost, ookal win je die zaak.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
50 mil. plus Anelka

Waardeloze spits die Torres. Kunnen ze voor dat bedrag + Anelka beter Janko bij Twente wegplukken. Al zou ik het wel doodzonde vinden dan

Of 35 mill + Drogba.

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Hopelijk doet Ajax vandaag geen domme dingen, zoals 7 miljoen voor Dost betalen.

Precies. De enige speler in de NL competitie die een versterking voor Ajax is, is (idd Jouri Mulder) Brian Ruiz. Met Dost haalt Ajax de zoveelste peperdure bankzitter in huis en Mertens is een type Aissatti. Aangezien die nooit een kans kreeg en te klein werd bevonden bij Ajax zou ik ook niet in Mertens zwaar investeren.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

@ theAlmighty: kom asjeblieft terug als je weet waar je het over hebt. Dit slaat compleet nergens op.

Diskriminasie! .

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Redlop schreef:

(quote)

Precies. De enige speler in de NL competitie die een versterking voor Ajax is, is (idd Jouri Mulder) Brian Ruiz. Met Dost haalt Ajax de zoveelste peperdure bankzitter in huis en Mertens is een type Aissatti. Aangezien die nooit een kans kreeg en te klein werd bevonden bij Ajax zou ik ook niet in Mertens zwaar investeren.

Ruiz heeft zeker wel de kwaliteit, al zou ik niet echt weten waar hij zou moeten spelen.

Mertens en Aissatti zijn toch wel een ander soort spelers hoor, al was het maar qua snelheid.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

The Almighty schreef:

Het is sowieso discriminatie en discriminatie is volgens de wet verboden.

Tja, het is ook discriminatie dat ze Dost willen hebben, terwijl van Rijswijk nog steeds op een transfer naar Ajax hoopt.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Ajax veegt bod van 8 miljoen op de Zeeuw af

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

kos schreef:

Je ziet toch hoe gewild hij is en wat voor bedragen ze noemen?

Dat ze daarmee een grote fout begaan is een ander verhaal.

Ok.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.