- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Dost lijkt die zaak nog te winnen ook.
Advocaat zegt, asl Dost weggaat kunnen we niemand meer halen.
Voorzitter, we hebben al een lijst van vervangers.
Het feit dat Heerenveen 5 miljoen vroeg aan Feyenoord, en 6 aan Ajax: dat gaat ze pas echt opbreken. Geloof dat zoiets niet mag toch? Het lijkt me sterk dat binnen een tijdsbestek van 12 uur Dost er voetballend 1 miljoen op vooruit is gegaan.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Het is nu alweer 7 miljoen haha.
Maar ik hoop echt dat ie niet komt, voor Mertens wil ik nog wel een uitzondering maken.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Het feit dat Heerenveen 5 miljoen vroeg aan Feyenoord, en 6 aan Ajax: dat gaat ze pas echt opbreken. Geloof dat zoiets niet mag toch?
Waarom zou dat niet mogen.
.
en dat van Dszuszak is inderdaad zeer knap en goed nieuws voor PSV, al kan ik me niet voorstellen dat het betekent dat ie er na de zomer nog is.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik vind dat die advcocaat wel goede argumenten heeft.
Trouwens, speranza:
Oud-international Paauwe beëindigt loopbaan | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Was trouwens 5 mio + 25% bij doorverkoop.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Het vertrek van Paauwe bij VVV-Venlo is de doodsteek. Willem II heeft de laatste tijd enkele punten weten te sprokkelen. Wij presteren helemaal niets. Ik vrees rechtstreekse degradatie.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Het vertrek van Paauwe bij VVV-Venlo is de doodsteek. .
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Waarom zou dat niet mogen.
.
.
Dacht ik ooit gehoord te hebben (buiten de voetbalwereld om). Heb er ook niet voor gestudeerd helaas. Maar is dat niet selectief bezig zijn, of discrimineren?
Discrimineren: Iemand niet dezelfde rechten geven omdat hij een bepaalde eigenschap heeft. Eigenschap: Ajax heeft meer poen.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Ik post nog maar zelden in dit topic, maar voor dit nieuws maak ik een uitzondering, wat een held is het toch.
Die verrader Torres kan wat mij betreft zo snel mogelijk oprotten.
Liverpool moet met dat geld dan maar Neymar & Ganso van Santos proberen te kopen. Als ze dan in de zomer nog een topverdediger en misschien nog een verdedigende middenvelder kunnen binnenhalen spelen ze over 2 jaar weer serieus mee voor alle prijzen.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Ajax, Bas Dost en sc Heerenveen krijgen vanavond pas uitsluitsel over de aangespannen arbitragezaak.
Door Robin van Gelder
31 jan. 2011 16:30:00
Mocht een overgang van Bas Dost nog doorgaan dan komt het op de allerlaatste uurtjes aan. Dost, die afgelopen zomer nog de overstap van Heracles Almelo naar Friesland maakte, krijgt maandagavond pas te horen of zijn transfer naar Ajax alsnog doorgaat. Dat meldt het ANP.
De spits van de Friezen spande een zaak aan tegen zijn huidige club sc Heerenveen. De arbitragecommissie heeft beide partijen maandagmiddag in Zeist gehoord en treedt nu in overleg. Naar verwachting is de uitspraak tussen 19.00 en 22.00 uur.
Dost gaf maandag aan dat het vertrouwen bij Heerenveen, waar hij weinig aan spelen toekomt, is verdwenen. Volgens Heerenveen, dat de vraagprijs inmiddels zou hebben verhoogd naar ongeveer 6 tot 7 miljoen euro, is van een vertrouwensbreuk geen sprake
Het zou me niks verbazen als Dost hem wint, want Heerenveen heeft toch een paar foutjes gemaakt. Laten we hopen dat Heerenveen ook inzien dat je aan Dost nu niks meer hebt, die moeten ze gewoon voor een redelijk bedrag laten gaan (3,5 à 4 miljoen).
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Dost moet lekker uit amsterdam blijven.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen

Ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom, kos?
Nou vertel maar waarom ik zo dom ben en dat natuurlijk absoluut niet mag, ben buitengewoon benieuwd. Al heb ik niet al teveel hoop op een bevredigend antwoord.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
p.s. Heerenveen moet lekker 10 miljoen vragen, wat heb je te verliezen. Voor die 4 miljoen raak je hem altijd wel een keer kwijt.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
p.s. Heerenveen moet lekker 10 miljoen vragen, wat heb je te verliezen. Voor die 4 miljoen raak je hem altijd wel een keer kwijt.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Waarom niet gelijk 25 miljoen 
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
. je moet het gewoon zoveel mogelijk uitmelken. Nu al helemaal na zo'n arbitragegedoe.
Heeft niks te maken met of ik hem goed vind of niet.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Natuurlijk mag je een speler aan 1 club voor 5 miljoen te koop aanbieden en voor de andere club 6 miljoen. Waarom zou dat in vredesnaam niet mogen? Heeft vaak ook met concurrentie te maken. Of gewoon het simpele feit dat Ajax momenteel meer geld heeft dan Feyenoord (wat heet) en dat er bij Ajax gewoon meer te halen valt.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Het is gewoon een onderhandelingsproces. Met de ene partij steek je hoger in dan bij de ander. Daarbij hou je uiteraard rekening met wat de ander te besteden heeft. Het zegt nog helemaal niets over waar je uiteindelijk uit gaat komen.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
. je moet het gewoon zoveel mogelijk uitmelken.
Akkoord.
Zit wat in.
Heeft niks te maken met of ik hem goed vind of niet.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Je ziet toch hoe gewild hij is en wat voor bedragen ze noemen?
Dat ze daarmee een grote fout begaan is een ander verhaal.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Nou vertel maar waarom ik zo dom ben en dat natuurlijk absoluut niet mag, ben buitengewoon benieuwd. Al heb ik niet al teveel hoop op een bevredigend antwoord.
Het is sowieso discriminatie en discriminatie is volgens de wet verboden. Daarnaast is het te zot voor woorden dat ze bij de ene partij voor 5 miljoen akkoord zouden gaan en bij de andere voor 6 miljoen. Heeft niks met 'onderhandelingsproces' te maken. Volgens jou moet een club toch altijd het maximale bedrag proberen te krijgen? Dan moet je ook 1 bedrag eisen. Dus als een club als Man city zich voor Dost meldt moet die opeens 15 miljoen betalen? Onzin.
En omdat hij nou bezig is met dat arbitragegedoe kan je beter eieren voor je geld kiezen. Je hebt toch niks meer aan Dost, ookal win je die zaak.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Waardeloze spits die Torres. Kunnen ze voor dat bedrag + Anelka beter Janko bij Twente wegplukken. Al zou ik het wel doodzonde vinden dan 
Of 35 mill + Drogba.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Hopelijk doet Ajax vandaag geen domme dingen, zoals 7 miljoen voor Dost betalen.
Precies. De enige speler in de NL competitie die een versterking voor Ajax is, is (idd Jouri Mulder) Brian Ruiz. Met Dost haalt Ajax de zoveelste peperdure bankzitter in huis en Mertens is een type Aissatti. Aangezien die nooit een kans kreeg en te klein werd bevonden bij Ajax zou ik ook niet in Mertens zwaar investeren.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
@ theAlmighty:
kom asjeblieft terug als je weet waar je het over hebt. Dit slaat compleet nergens op.
Diskriminasie!
.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Precies. De enige speler in de NL competitie die een versterking voor Ajax is, is (idd Jouri Mulder) Brian Ruiz. Met Dost haalt Ajax de zoveelste peperdure bankzitter in huis en Mertens is een type Aissatti. Aangezien die nooit een kans kreeg en te klein werd bevonden bij Ajax zou ik ook niet in Mertens zwaar investeren.
Ruiz heeft zeker wel de kwaliteit, al zou ik niet echt weten waar hij zou moeten spelen.
Mertens en Aissatti zijn toch wel een ander soort spelers hoor, al was het maar qua snelheid.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Het is sowieso discriminatie en discriminatie is volgens de wet verboden.
Tja, het is ook discriminatie dat ze Dost willen hebben, terwijl van Rijswijk nog steeds op een transfer naar Ajax hoopt.
Big-T
-
- 556 berichten
- 395 stemmen
Ajax veegt bod van 8 miljoen op de Zeeuw af 
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Je ziet toch hoe gewild hij is en wat voor bedragen ze noemen?
Dat ze daarmee een grote fout begaan is een ander verhaal.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.