• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.985 films
  • 12.271 series
  • 34.076 seizoenen
  • 649.163 acteurs
  • 199.248 gebruikers
  • 9.388.669 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Gewilde Agüero breekt Atlético-contract open

Sergio Agüero heeft zijn contract bij Atlético Madrid opengebroken. De Argentijn (22) verlengde zijn contract in de Spaanse hoofdstad maandag met tweeënhalf jaar.

Agüero werd eerder deze week nog serieus gelinkt aan een vertrek naar Chelsea. De Britse club bracht zelfs een bod van ruim veertig miljoen euro uit voor de aanvaller. De international van Argentinië heeft echter besloten om zijn contract bij Atlético te verlengen, hoewel er naar verluidt een verlaagde afkoopsom in zijn contract is opgenomen.

"Ik blijf hier omdat ik dat graag wil", licht Agüero toe op de website van Atlético. "Sinds ik hier als 17-jarige arriveerde voelt deze club als mijn thuis. Men is altijd goed voor me geweest."

Zo kan het natuurlijk ook. Wat een held . Ook iemand die je zo'n toptransfer gewoon gunt.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Mertens is een risico maar als hij nog een stap voorwaarts maakt is het meer dan de moeite waard, maar dat is koffiedik kijken, Dost moet zich eerst maar eens bewijzen bij Heerenveen of niet meer dan dat Heerenveen ervoor betaald heeft overkomen.

En over Ruiz kunnen alle eredivisie clubs alleen maar van dromen natuurlijk.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Big-T schreef:

Ajax veegt bod van 8 miljoen op de Zeeuw af

Niet helemaal zeker dat het om 8 miljoen gaat, toch?

Anders zijn ze gek geworden bij Ajax.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Naomi Watts schreef:

Nomak was je al voor.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Maar doe dit gewoon puur even omdat het mijn held en club is (en die van Pruim uiteraard) is . Bovendien klikt niet iedereen op linkjes.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Naomi Watts schreef:

Sergio Agüero heeft zijn contract bij Atlético Madrid opengebroken. De Argentijn (22) verlengde zijn contract in de Spaanse hoofdstad maandag met tweeënhalf jaar.

Agüero werd eerder deze week nog serieus gelinkt aan een vertrek naar Chelsea. De Britse club bracht zelfs een bod van ruim veertig miljoen euro uit voor de aanvaller. De international van Argentinië heeft echter besloten om zijn contract bij Atlético te verlengen, hoewel er naar verluidt een verlaagde afkoopsom in zijn contract is opgenomen.

"Ik blijf hier omdat ik dat graag wil", licht Agüero toe op de website van Atlético. "Sinds ik hier als 17-jarige arriveerde voelt deze club als mijn thuis. Men is altijd goed voor me geweest."

Zo kan het natuurlijk ook. Wat een held . Ook iemand die je zo'n toptransfer gewoon gunt.

Hij is nog jong en Atletico is gewoon de derde club van Spanje, niks bijzonders eigenlijk behalve dat hij heel verstandig is tegen over een Babel bijv.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Hij is wel rijp voor een nieuwe stap. Mwah, ik vind een club als Valencia en Villarreal wel veel verder hoor.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Naomi Watts schreef:

Mwah, ik vind een club als Valencia en Villarreal wel veel verder hoor.

Kwa uitstraling bij mij niet iig.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nee, qua uitstraling niet. Maar als je op uitstraling gaat zijn ze dé club van Spanje.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

The Almighty schreef:

(quote)

Het is sowieso discriminatie en discriminatie is volgens de wet verboden. Daarnaast is het te zot voor woorden dat ze bij de ene partij voor 5 miljoen akkoord zouden gaan en bij de andere voor 6 miljoen. Heeft niks met 'onderhandelingsproces' te maken. Volgens jou moet een club toch altijd het maximale bedrag proberen te krijgen? Dan moet je ook 1 bedrag eisen. Dus als een club als Man city zich voor Dost meldt moet die opeens 15 miljoen betalen? Onzin.

En omdat hij nou bezig is met dat arbitragegedoe kan je beter eieren voor je geld kiezen. Je hebt toch niks meer aan Dost, ookal win je die zaak.

Discriminatie

Als ik hier thuis een bankstel heb staan dat ik wil verkopen en vraag dan 50 euro aan vrienden of 150 euro aan onbekenden. Dat mag dus niet volgens jou?

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Erg goed en voor mij toch wel verrassend nieuws dat Dzsudzsák bij heeft getekend. Erg blij mee. Nu in de zomer nog even Mertens binnenhalen dan hebben we ook al een vervanger en dan mag onze Hongaar komenden zomer of die erna voor veel geld weg.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Discriminatie, zwijmelen en afgunst, gaat weer lekker hier

stinissen (crew films & series)

• 23492 berichten
  • 77007 stemmen

Bas Dost waar gaat dit over een matige voetballer en reserve bij Heereveen koop dan Matavz en Ruis of Mertens en Ruis en je bent kampioen

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

Dzsudzsák

kos schreef:

(quote)

en dat van Dszuszak is inderdaad zeer knap en goed nieuws voor PSV, al kan ik me niet voorstellen dat het betekent dat ie er na de zomer nog is.

Waarschijnlijk niet maar als hij blijft spelen zoals hij kan zal hij een aardig zakcentje opleveren.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

stinissen schreef:

Bas Dost waar gaat dit over een matige voetballer en reserve bij Heereveen koop dan Matavz en Ruis of Mertens en Ruis en je bent kampioen

Er is al genoeg ruis bij Ajax.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

stinissen schreef:

Wie is Ruis en waar voetbalt ie?

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Feyenoord heeft zojuist op haar website bevestigd een principeovereenstemming bereikt te hebben met Inter over een overgang van Luc Castaignos. Indien de spits er met de Italiaanse club uitkomt, verruilt hij De Kuip in de zomer van 2011. De clubs doen geen mededelingen over de transfersom

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Ryo Miyaichi is toegevoegd aan selectie van Feyenoord. Ben benieuwd of deze jongen snel speeltijd krijgt.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Denk dat Feyenoord het over het algemeen best goed heeft gedaan op de transfermarkt als je zo weinig geld hebt. Swerts,Meeuwis,Larsen,Simon,Miyaichi. Spelers waardoor je toch mag verwachten dat het 2e seizoenshelft iniedergeval wat beter wordt.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

kos schreef:

@ theAlmighty: kom asjeblieft terug als je weet waar je het over hebt. Dit slaat compleet nergens op.

De waarde van een speler wordt bepaalt door de prestaties die die speler bij zijn club heeft laten zien. Dus het kan gewoon niet dat een club verschillende bedragen vraagt aan clubs.

Stel dat FC Knudde in onderhandeling is met FC Baloverhethek over Jan Pispot. FC Knudde biedt 4 miljoen. FC Baloverhethek zegt dat ze hem laten gaan voor 6 miljoen. Dan komt FC Pegelhard. Die biedt 6 miljoen voor Jan Pispot. Maar FC Baloverhethek weigert, ze willen 8 miljoen.

Oke, het mag wel, verschillende bedragen vragen, maar het is gewoon te triest voor woorden.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

FCUpdate:

Transfer Dost kan begroting Emmen rond maken

31 januari 2011

Als het aan FC Emmen ligt, maakt Bas Dost op de laatste dag van de transferperiode alsnog zijn gewenste overstap van SC Heerenveen naar Ajax. De club uit Drenthe heeft namelijk recht op een deel van de transfersom.

De 21-jarige Dost speelde enkele jaren in de jeugdopleiding van FC Emmen en maakte er zijn debuut in het betaalde voetbal. "Als Dost wordt verkocht hebben wij recht op een deel van de transfersom", zegt algemeen directeur Gerrit Volkers tegen VI. "Dat kan oplopen tot zo’n vijf procent van het gehele bedrag. Daarmee zou in één klap onze begroting voor dit seizoen rond kunnen zijn."

De eerstedivisionist heeft volgens de gemeente Emmen een tekort van ruim 214.000 euro over het vorige seizoen. FC Emmen sluit daarom mogelijk het komend seizoen af met een tekort van anderhalve ton.

Heel Emmen zit nagelbijtend te luisteren.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Naomi Watts schreef:

Mee eens! Toffe voetballer.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

jordandejong schreef:

Denk dat Feyenoord het over het algemeen best goed heeft gedaan op de transfermarkt als je zo weinig geld hebt. Swerts,Meeuwis,Larsen,Simon,Miyaichi. Spelers waardoor je toch mag verwachten dat het 2e seizoenshelft iniedergeval wat beter wordt.

Maar ze zijn El Ahamdi kwijt en Castagnos ook voordat ze daar zelf ooit van profiteren. Vind die 4 mjn nu niet bepaald een wereld deal en het schijnt zelf minder te zijn. Je had gewoon zijn contract moeten open breken over 3 jaar moeten verkopen, zou je er heel veel meer voor krijgen. Wat nou 5-jarenplan.....

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

jordandejong schreef:

Het lijkt Vitesse wel

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Vorderingen Bas Dost afgewezen

De arbitragecommissie heeft maandagavond inzake het geschil tussen Bas Dost en sc Heerenveen vonnis gewezen. De commissie heeft de vorderingen van Bas Dost afgewezen en Dost in de kosten van deze arbitrageprocedure veroordeeld.

Voor verdere inhoudelijke informatie verwijst de bond naar beide partijen.

bron: www.knvb.nl

Jammer voor Ajax, nu moeten ze nog haasten willen ze een aanvaller erbij halen. Ik hoop niet dat ze in de haast monsterbedragen gaan betalen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Jeej, nu komt ie in ieder geval niet naar Ajax. Tenminste, ik mag aannemen dat ze geleerd hebben van eerdere fouten en geen miljoenen uit gaan delen.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Andy Carroll naar Liverpool. Vervanger voor Torres dus. Jammer, zal best wel een leuke spits zijn, maar om daar nu dik boven de 30 miljoen voor te betalen.

Met dat geld had je een Braziliaans supertalent als Ganso of Neymar kunnen halen.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Het lijkt Vitesse wel

Kijk is naar het lijstje clubs van die Larsen. Lees ik hier op MovieMeter dat hij ook al was afgetest gisteren. Lekker dan

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

Ook op VI.nl Ajax moet nu 7 miljoen bieden willen ze Dost nog hebben.

Gelukkig maar; anders waren contracten helemaal niks meer waard geweest en hadden voetballers en hun zaakwaarnemers nog meer macht gekregen ten koste van de clubs. Blij dat er eindelijk eens paal en perk wordt gesteld aan die steeds schevere verhoudingen.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Kijk is naar het lijstje clubs van die Larsen. Lees ik hier op MovieMeter dat hij ook al was afgetest gisteren. Lekker dan

Dat hij eigenlijk afgetest was heb ik ook pas net gelezen, maar van de speler zelf weet ik vrij weinig. Het zal iniedergeval geen koekenbakker zijn want hij was met het WK nog geselecteerd door het Deense nationale elftal.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.