• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.985 films
  • 12.271 series
  • 34.076 seizoenen
  • 649.105 acteurs
  • 199.248 gebruikers
  • 9.388.662 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Wordt een gezellige tijd tussen Jans en Dost.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Nomak schreef:

Andy Carroll naar Liverpool. Vervanger voor Torres dus. Jammer, zal best wel een leuke spits zijn, maar om daar nu dik boven de 30 miljoen voor te betalen.

Met dat geld had je een Braziliaans supertalent als Ganso of Neymar kunnen halen.

Pas is er ook 20 miljoen betaald voor Darren Bent door Aston Villa. Hoe haal je het in je hoofd?

Hoor ik hier mensen nog klagen dat 25 miljoen voor Suarez teveel is

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

moviemafketel schreef:

Wordt een gezellige tijd tussen Jans en Dost.

Ja, die jongen zal wel bankzitter blijven en vervolgens verkassen in de zomer.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Darren Bent begrijp ik wel. Dan haal je voor 20 miljoen iemand binnen die al jaren een garantie is voor doelpunten in de Premier League. Maar dat bedrag voor Andy Carroll zal waarschijnlijk dicht tegen de 40 miljoen euro aanzitten. Is echt onbegrijpelijk.

DieGo

• 5808 berichten
  • 2367 stemmen

Laatste gerucht: Vertonghen naar Man. City, Chivu naar Ajax.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

De arbeidsverhouding tussen Dost en Heerenveen zal nu volledig verstoord zijn. Niet zo handig van deze speler.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

DieGo schreef:

Laatste gerucht: Vertonghen naar Man. City, Chivu naar Ajax.

Chivu is een veel te goede speler voor Ajax.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

'Vitesse blokkeert Ajax-transfer Pröpper'

Vitesse heeft Davy Pröpper een transfer naar Ajax door de neus geboord. De aanvaller was het alternatief voor Bas Dost, die maandagavond zijn arbitragezaak verloor.

Ajax heeft zich na het horen van de uitslag in Gelderland gemeld, maar zonder succes. De Arnhemmers willen Pröpper niet voor het geboden bedrag laten gaan, zo meldt Voetbal International.

De negentienjarige Pröpper maakte vorig jaar zijn debuut in de hoofdmacht en kwam dit seizoen tot dusver tot negentien wedstrijden. Daarin scoorde hij drie keer.

Het begint nou echt spannend te worden, ik ben benieuwd wie ze uiteindelijk aantrekken. Of wordt het toch niemand?

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Denk dat het gewoon Mertens óf Dost wordt.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Dost wordt momenteel medisch gekeurd bij Ajax volgens meerdere bronnen. Voor als het rond zou gaan komen...

Bizarre transferdag haha. Altijd enorm spannend. Zit de hele dag al mobiel te checken op sites en thuis op de pc te f5en

Geruchten gaan dat Mertens en Dost allebei in de Amsterdam ArenA nu zijn...

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Ja zo kan ik dus niet leren

happie

• 6251 berichten
  • 426 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Dost wordt momenteel medisch gekeurd bij Ajax volgens meerdere bronnen. Voor als het rond zou gaan komen...

Bizarre transferdag haha. Altijd enorm spannend. Zit de hele dag al mobiel te checken op sites en thuis op de pc te f5en

Geruchten gaan dat Mertens en Dost allebei in de Amsterdam ArenA nu zijn...

En dan zometeen ook nog VI. Wel slim om hem alvast medisch te keuren. Ik hoop dat ze allebei gecontracteerd worden.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ja, ik ga 1,5 uur VI kijken. Doe ik trouwens altijd, maar nu ben ik wel heel benieuwd.

Nogmaals, het liefst zie ik Mertens. Dat is de enige betaalbare opvolger van Suarez.

Dost zou ook leuk zijn als spits.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Geruchten:

Verthongen voor 18 miljoen naar Man City gaat, Chivu komt op huurbasis naar Ajax en Mertens is gesignaleerd in de ArenA.

Dit las ik op internet door meerdere (ik denk onbetrouwbare) bronnen.

Ik denk dat het bullshit is, maar we zullen zien.

stinissen (crew films & series)

• 23492 berichten
  • 77007 stemmen

Nomak schreef:

Darren Bent begrijp ik wel. Dan haal je voor 20 miljoen iemand binnen die al jaren een garantie is voor doelpunten in de Premier League. Maar dat bedrag voor Andy Carroll zal waarschijnlijk dicht tegen de 40 miljoen euro aanzitten. Is echt onbegrijpelijk.

Andy Carroll is drie zo goed als Bent , kijk jij nooit naar het Engelse voetbal? Een koppel van onze Luis en Andy Carroll is zeker goed voor meer dan 25 doelpunten

happie

• 6251 berichten
  • 426 stemmen

Doe ik ook altijd hoor, maar ze hebben daar altijd lekker nog wat nieuwtjes om mee te pakken.

Ik zie ook het liefst Mertens. Als El H. nu gewoon iedere wedstrijd meedoet, dan hoeft Dost nog niet direct te komen.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Het blijft te gek voor woorden dat spelers die ergens het dubbele kunnen verdienen worden tegengehouden door één of ander raar transfersysteem. Met dit domme gedoe tot gevolg. Laat die Bassie Dost toch lekker z'n miljoentjes ophalen...

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

stinissen schreef:

Andy Carroll is drie zo goed als Bent , kijk jij nooit naar het Engelse voetbal? Een koppel van onze Luis en Andy Carroll is zeker goed voor meer dan 25 doelpunten

Ik zeg niet dat Andy Carroll slecht is, maar 40 miljoen is gewoon overdreven voor iemand die een half seizoen goed presteert in de Premier league. Belachelijke prijs.

3 keer zo goed als Bent is ook overdreven, Bent scoort al jarenlang overal waar hij speelt. Bent is een garantie voor doelpunten.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Het blijft te gek voor woorden dat spelers die ergens het dubbele kunnen verdienen worden tegengehouden door één of ander raar transfersysteem.

Daar moeten ze dan maar aan denken voordat ze een contract tekenen.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Makkelijk gezegd. Toon mij een contract met een opzegtermijn van 5 jaar, zoals blijkbaar bij Bassie Dost. Of ga werken met standaard transfersommen nav contractwaarde. Deze koehandel slaat toch eigenlijk nergens op?

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Zometeen blijven spelers clubhoppen, lijkt me ook niet de bedoeling.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

@ otherfool

Maar zo gaat dat nu éénmaal in het voetbal. En dat weet je als speler ook voordat je een contract tekent. Heerenveen zou nu bij wijze van spreken een prijs van 100 miljoen op het hoofd van meneer Dost moeten kleven en hem vervolgens in de tribune plaatsen tot het einde van zijn contract.

Dat zal hem leren om een arbitragezaak te starten. Gelukkig heeft hij verloren, anders zou een contract totaal geen waarde meer hebben.

Verder kan ik me ook niet voorstellen dat je als Ajacied blij kunt worden met een speler als Bas Dost.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Vijf nieuwelingen voor McClaren

VfL Wolfsburg-trainer Steve McClaren heeft er veel voor over om ook in de Bundesliga succesvol te zijn.

De Engelsman, die vorig seizoen FC Twente naar de eerste titel ooit leidde, heeft op de slotdag van de transfermarkt maar liefst vijf nieuwe spelers vastgelegd.

Wolfsburg, de nummer twaalf in Duitsland, haalde vier internationals: de Duitser Patrick Helmes (Leverkusen), de Tsjech Jan Polak (Anderlecht), de Turk Tuncay Sanli (Stoke City) en de Koreaan Koo Ja-choel, de topscorer van de onlangs gehouden Azië Cup. Daarnaast strikte de kampioen van 2009 Yohandry Orozco, een jeugdinternational uit Venezuela.

Bron: NOS Sport - Vijf nieuwelingen voor McClaren

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Wel leuk dat Wesley even aan de lijn komt

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

LOL@ VI te grappig, transferdeadline en De Snor is jarig

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Haha, prachtige tv inderdaad.

Wat is VI toch een heerlijk programma.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Overigens is Mertens zn leven niet meer zeker mocht ie naar Ajax gaan vrees ik

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Overigens is Mertens zn leven niet meer zeker mocht ie naar Ajax gaan vrees ik

Wauw, wat schokkend. EL Hamdaoui, de Rotterdammer, leeft ook nog steeds en zit alweer een ruim half jaar in Amsterdam.

Mertens zal bij een transfer jaarlijks uitgefloten worden in Utrecht. Who cares.

Nog 3 uur en 5 minuten, ben benieuwd.

ToNe

• 2865 berichten
  • 2336 stemmen

Na Derksen's aanwezigheid naast Martin Gaus en zijn hond bij P & W wist ik het zeker.

Johan Derksen = Samson!

(afbeelding)

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

J(oh)anko

Wat is die Been toch een stuk sjagrijn

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.