- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja. Been is zijn humor volledig kwijt. Volgens mij doet Feyenoord het niet zo goed 
happie
-
- 6251 berichten
- 426 stemmen
voetbalfans met keiharde willem II supporters. 
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Zometeen blijven spelers clubhoppen, lijkt me ook niet de bedoeling.
Waarom niet?
@ otherfool
Maar zo gaat dat nu éénmaal in het voetbal.
Tja, ja, ja. Geen reden dat zo te houden.
Volgens de Ajacieden hier is het een afgunstig-makende speler anders...
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Haha dat verjaardagsfilmpje bij VI 
Johanko 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Wauw, wat schokkend. EL Hamdaoui, de Rotterdammer, leeft ook nog steeds en zit alweer een ruim half jaar in Amsterdam.
Mertens zal bij een transfer jaarlijks uitgefloten worden in Utrecht. Who cares.
Nog 3 uur en 5 minuten, ben benieuwd.
El Hamdaoui heeft nooit bij Feyenoord gespeeld. 
Die John v/d Brom heeft volgens mij een ingebouwd oortje in. Zit telkens te swingen met z'n hoofd...
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Ik begrijp trouwens niet dat Liverpool 40 miljoen heeft weggelegd voor Carroll terwijl Torres nog niet eens verkocht is.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik lees dat Torres van Liverpool met Chelsea mag praten en dat ook doet. Dus dat komt best wel rond daar..
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Dat Chelsea Heitinga wou hebben vond ik ook wel verrassend.
kos
-
- 46712 berichten
- 8868 stemmen
Transfermarkt is toch wel verrassend heftig
, doodzonde in de winterperiode.
Mag trouwens hopen dat dit een fabeltje is
:
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ajax lijkt vanavond niks te halen, ze willen niet 6 miljoen voor Dost betalen hoor ik bij VI.
Op zich is dat wel goed, maar het is wel knap kut dat Ajax nu niemand gaat krijgen..
ToNe
-
- 2865 berichten
- 2336 stemmen
Die Carroll is echt een monster in de spits. Jammer dat ie niet bleef bij Newcastle. 40 miljoen, tja.
kos
-
- 46712 berichten
- 8868 stemmen
Wat een belachelijk verhaal van De Snor zeg
.
Als er iemand theatraal deed bij Bayern was het Robben wel, altijd eigenlijk.
Dan heb je dus echt die wedstrijd niet gezien.
kos
-
- 46712 berichten
- 8868 stemmen
Tranen van het lachen bij die Fortuna trainer
.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Geniaal die trainer van Fortuna en die beelden van die spelers 
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Torres voor 58 (!) miljoen naar Chelsea. Chelsea heeft zich ook officieel gemeld voor Heitinga, wellicht dat hij ook gaat.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Haha die Derksen compilatie 
Fortuna filmpje was ook humor.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Bod op Vleminckx van 7 miljoen 
Ik snap trouwens niet waarom sommigen hier Dost een slechte spits vinden. Hij is een goede afmaker, is fysiek sterk, snel, wat wil je nog meer?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Helemaal met je eens hoor almighty.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Bod op Vleminckx van 7 miljoen 
Ik snap trouwens niet waarom sommigen hier Dost een slechte spits vinden. Hij is een goede afmaker, is fysiek sterk, snel, wat wil je nog meer?
4 mil, is al teveel.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Dost hadden ze na een paar jaar met dikke winst kunnen verkopen.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Let nou maar op dat ie gewoon komt 
Hoop dat je dan gelijk zal krijgen maar zou niet weten waar dat nu op gebaseerd is.
Mertens zou nog eventueel kunnen maar heeft ook nog veel te bewijzen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik gok dat we 23.55 horen dat Dost getekend heeft 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Zou ook niet weten waarop iemand hem kan afbranden. Hij scoort gewoon overal waar hij speelt.
Bij Ajax zou ik hem graag willen zien spelen. Niet weer een dwerg als Mertens erbij. Gewoon een goed aanspeelpunt daar voorin die er ook nog een zooi in kan koppen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
31 januari 2011 21:46, Londen, Bron: www.fcupdate.nl
John Heitinga is de nieuwe troef van Chelsea als de transfer van David Luiz niet doorgaat. Volgens Voetbal International hebben de Londenaren zich op de valreep gemeld bij Everton. Volgens zaakwaarnemer Rob Jansen wordt er gewerkt aan een last-minutetransfer.
John Heitinga is de nieuwe troef van Chelsea als de transfer van David Luiz niet doorgaat. Volgens Voetbal International hebben de Londenaren zich op de valreep gemeld bij Everton. Volgens zaakwaarnemer Rob Jansen wordt er gewerkt aan een last-minutetransfer.
Chelsea heeft Luiz als eerste keus, maar ondervindt problemen met Benfica over de afkoopsom. Heitinga wordt als een goedkoper alternatief beschouwd. De Oranje-international, die in de defensie zowel in het centrum als op rechts uit de voeten kan, moet de defensieve problemen van trainer Carlo Ancelotti oplossen.
Leuk voor hem als dit doorgaat.
Wat een held is Johnny toch nog steeds 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Poeh dat transfernieuws wisselt met de minuut. Net zei Derksen nog dat die transfer niet meer door zal gaan door tijd te kort.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Haha die pafferige kop van Derksen, meesterlijk 
happie
-
- 6251 berichten
- 426 stemmen
Het is wel een stuk emotionele televisie met die Willem 2er. 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Heerlijke aflevering van VI
. Precies de reden waarom ik Studio voetbal al maanden niet meer kijk. Maar goed: ziet er naar uit dat Ajax niks meer gaat binnenhalen. Al met al vind ik dat geen enorme ramp, want wees eens realistisch:
-Ebecilio/Ozbiliz - El Ham - Mickey
----------------------- Eriksen
Er zijn slechtere jaren geweest bij Ajax in de voorste linie.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Laten we hopen dat Heerenveen hun verstand terugkrijgt, want die kunnen nog alleen maar verlies lijden op Dost als ze hem nu niet verkopen.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Indien Bas Dost alsnog overstapt naar Ajax zal sc Heerenveen trachten de opvolger uit de Eredivisie te halen. Volgens Omrop Fryslân heeft de club Ruud Boymans van VVV-Venlo bovenaan het lijstje staan.
Boymans is bezig aan zijn tweede seizoen in Venlo. Na vorig seizoen viermaal te hebben gescoord staat de teller dit jaargang alweer op negen treffers uit achttien optredens. De 21-jarige spits heeft bij VVV nog een contract tot de zomer van 2012.
Heerenveen-voorzitter Robert Veenstra wilde maandag bevestigen noch ontkennen dat Boymans de potentiële opvolger van Dost is. Wel geeft Veenstra toe dat het de bedoeling is om bij een andere Eredivisieclub te winkelen wanneer de transfer van de clubtopscorer doorgang zal vinden.
Tussen Ajax en Heerenveen is nog altijd geen akkoord over Dost. Maandagavond om twaalf uur sluit de transfermarkt.
Heerlijk toch, zo'n laatste transferdag.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.