• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.977 films
  • 12.270 series
  • 34.074 seizoenen
  • 649.095 acteurs
  • 199.244 gebruikers
  • 9.388.200 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

The Almighty schreef:

(quote)

Heerlijk toch, zo'n laatste transferdag.

Voor de pc-repairshops wel ja. Morgen komt half Nederland langs met een versleten F5

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Voor de pc-repairshops wel ja. Morgen komt half Nederland langs met een versleten F5

filmliefhebber92

• 1196 berichten
  • 2579 stemmen

Haha die supporters van willem 2 die zijn geweldig.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Pluisje

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Almighty schreef:

(quote)

Heerlijk toch, zo'n laatste transferdag.

Inderdaad. Terwijl je er met Boymans nog beter op wordt ook.

filmliefhebber92

• 1196 berichten
  • 2579 stemmen

moviemafketel schreef:

Poeh dat transfernieuws wisselt met de minuut. Net zei Derksen nog dat die transfer niet meer door zal gaan door tijd te kort.

Dat is niks nieuws. Die herhaalt alles 10x en komt ook nog een stuk of 5x terug op zijn mening. Maar het is een prachtige man.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Er gaan overigens nog altijd verhalen rond over dat Ajax alsnog Mertens binnen gaat halen voor 12 uur.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Die vuillak Jonathas is lekker naar Brescia, weg ermee uit de ED.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Waar blijven Messi en Ronaldo trouwens? Dacht dat Mr.Jordania Vitesse in de winter zou gaan versterken met 'de Ronaldo's en Gerards' van deze wereld

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

PSV wil na Dzsudzsák en Rodríguez ook verlengen met Manolev

Maandag, 31 januari 2011 om 23:02

Nadat eerder overeenstemming werd bereikt met Balázs Dzsudzsák en Francisco Maza Rodríguez al een nieuw voorstel werd gedaan, hoopt PSV nu ook het contract met Stanislav Manolev te verlengen. Dat meldt Voetbal International. De 25-jarige Bulgaar heeft de aanbieding in beraad. (Voetbalzone)

Nice, kunnen we nog langer van de beelden van Gijpie over Manolevje genieten

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Echt onbegrijpelijk dat Ajax de Zeeuw niet heeft laten gaan voor 8 miljoen.

Hopenloos uit vorm en zo een bedrag vang je nooit meer voor hem ...

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nog een half uur jongens.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Hoogste tijd, de laatste ronde, nog tien seconden. Nu nog maar een paar en dan..ho-ho-ho, ho, stop, ho!

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Hey zeg Ivo, ik ben al wat moe. Ik ga nu naar mijn bed: welterusten. Lippens dat kan niet (!); geef nou niet toe, al wil ik net als jij wat rusten.....

Heerenveen verlaagt bod naar 5 miljoen.

kos

• 46710 berichten
  • 8867 stemmen

Tjee, Boymans voor Dost. Als Heerenveensupporter zou ik een gat in de lucht springen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Hopelijk komt er niet nog een berichtje dat het vlak voor twaalven toch nog gergeld is allemaal. Anders complimenten aan Van den Boog; eindelijk eens geen veel te dure (paniek)aankopen. En met Mounir die nu geen last meer heeft van zijn ego (Suarez is toch pleiten) zie ik het niet eens zo somber in.

kos

• 46710 berichten
  • 8867 stemmen

Volgens Radio 1 komt Boymans wel naar Heerenveen.

Dat zou helemaal geniaal zijn, Dost niet laten gaan maar wel een vervanger halen zodat ze Dost kunnen laten verpieteren op de tribune na zijn schaamteloze actie.

Ik zou er acuut Heerenveen supporter van worden.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

kos schreef:

Volgens Radio 1 komt Boymans wel naar Heerenveen.

Dat zou helemaal geniaal zijn, Dost niet laten gaan maar wel een vervanger halen zodat ze Dost kunnen laten verpieteren op de tribune na zijn schaamteloze actie.

Ik zou er acuut Heerenveen supporter van worden.

Fan van kapitaalvernietiging dus. Had niet anders verwacht van een Real fan.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Inderdaad een schaamteloze actie. Hopelijk komt die de rest van het seizoen niet meer van de bank af. Als Jans een echte kerel is laat hij Dost elke wedstrijd lekker warmlopen om hem toch niet te laten invallen. Alleen op die manier leren dit soort verwende jongetjes de waarde kennen van een contract dat ze met hun volle verstand tekenen.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

We kunnen concluderen dat VD Boog zijn zaakjes weer goed voor elkaar had; hij heeft geen vervangers kunnen halen voor spelers waarvan iedereen wist dat ze konden vertrekken, om vervolgens in de laatste dagen voor de deadline de halve eredivisie te moeten bellen.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Nomak schreef:

Inderdaad een schaamteloze actie. Hopelijk komt die de rest van het seizoen niet meer van de bank af. Als Jans een echte kerel is laat hij Dost elke wedstrijd lekker warmlopen om hem toch niet te laten invallen. Alleen op die manier leren dit soort verwende jongetjes de waarde kennen van een contract dat ze met hun volle verstand tekenen.

Makkelijker gezegd dan gedaan.

Wat als jij millionair kon worden bij je droomclub, spelend op de meest geweldige positie van de gehele Eredivisie (9 bij Ajax). Europa afreizen, spelend tegen clubs als Real en Milan. Gaan voor de prijzen, en proberen de volgende stap te zetten naar een Europese topclub.

Nee: jij en Kos gaan lekker op de tribune zitten waar je al weken voordat Ajax kwam ruzie hebt met de trainer van een provinciaal middenmotorclubje.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Financieel is Ajax wel weer boven Jan. Als ze Dost het hele seizen op de tribune zetten wordt hij nog goedkoper voor Ajax aan het einde van het seizoen. We kunnen met dit team in ieder geval nog best strijden om de 2e plek en als het een beetje meezit voor de 1e plaats.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nomak schreef:

Inderdaad. Hij is goed door de mand gevallen, en als Heerenveen gewoon Boymans erbij haalt is het helemaal lachen.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Materny schreef:

Wat als jij millionair kon worden bij je droomclub, spelend op de meest geweldige positie van de gehele Eredivisie (9 bij Ajax). Europa afreizen, spelend tegen clubs als Real en Milan. Gaan voor de prijzen, en proberen de volgende stap te zetten naar een Europese topclub.

Nee: jij en Kos gaan lekker op de tribune zitten waar je al weken voordat Ajax kwam ruzie hebt met de trainer van een provinciaal middenmotorclubje.

Je kan ook gewoon ervoor kiezen om niet zo een lang contract te tekenen bij Heerenveen. Dost is gewoon een klein zeurpietje dat zijn zin niet heeft gekregen. Fantastisch beleid daar bij Heerenveen!

- Bas Dost: Ik wil naar Ajax want daar kan ik meer verdienen. (Ja, geld is de voornaamste reden)

- Mijn neefje van 5 jaar: Ik heb mama liever dan papa want van mama mag ik wel een ijsje eten.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

Als ze Dost het hele seizen op de tribune zetten wordt hij nog goedkoper voor Ajax aan het einde van het seizoen.

Dan heb je geluk dat ik het niet voor het zeggen heb bij Heerenveen. Bij mij zou hij tot op het einde van zijn contract op de tribune blijven zitten. Ofwel elke wedstrijd laten opwarmen en nooit laten invallen. Zo zou ik afrekenen met vervelende jongetjes die arbitragezaken starten.

Kapitaalvernietiging? Maakt niet uit, dat is de investering waard. Zijn carrière is ook vernietigd want na al die jaren in de tribune wil geen enkele club hem nog.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Hoop dat Ajax hem dan nog steeds wil voor 1 miljoen of zo

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Materny schreef:

(quote)

Je spreekt nu alsof hij aan spelen zou toe komen onder De Boer en dat hij overloopt van het talent, neen daar ben ik het niet mee eens.

Dost is na dit jaar slechts een flard in ons geheugen en zo stijf van het bank zitten dat Ron Jeremy's piemel er jaloers op zou worden.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nee joh, Dost is een prima speler die absoluut niet met Jans kan opschieten(wat ze dan ook voor lulkoek vertellen). Wat van den Brom al zei "er moet iets gebeurd zijn tussen die 2". Jans is een schoolmeester die het gelijk aan zijn zijde wil hebben. BIj VI zeiden ze dat Jans door meerdere spelers wordt uitgekotst, ook door basisspelers. Denk dat Jans daar nog eerder weg is dan Dost.

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Jans is een arrogante zichzelf overschattende altijd gelijk willen hebbende klootzak. Dat was hij -zeker de laatste jaren- bij FC Groningen ook al. Hij heeft meegelift op het succes van FC Groningen, hij heeft dat succes zéker niet zelf gecreeerd. Ik was dolblij toen hij aan gaf dat hij zou vertrekken. Dat hij dan naar de buurman gaat geeft exact weer wat voor achterbakse lul het eigenlijk is. Met z'n bek altijd vol van respect hebben voor elkaar. Dat Bas Dost nu niet naar Ajax gaat zou 'alleen maar verliezers' betekenen lees ik nogal vaak. Ajax heeft geen spits en Hoerenveen heeft een ongemotiveerde spits. De andere ploegen in de eredivisie lachen zich slap. Ik tel dus zo al even 16 winnaars. Leuk voor Dost, leuk voor Ajax en leuk voor Jans dit. Lachen man!

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Matavz ook verkocht he. Vind ik wel weer grappig.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.