- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Grappig filmpje. Ook dat Ibrahimovic naar Feyenoord vraagt en niet naar z'n cluppie.
Jammer dat die Raiola een fout antwoord geeft. 
Hahaha wat een man ook die Ibra
Raiola is toch wel een meesterregelaar. Ik zou wel eens zijn tel. rekening willen zien, hehe.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Er gaan geruchten dat Demy de Zeeuw naar Fenerbahce vertrekt...
Feyenoord kan toch helemaal geen spelers kopen? Die 4 miljoen die geboden is lijkt me sowieso onzin.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Via investeerders, Kai. Ik vind het ook vreemd, omdat ze nog in categorie 1 zitten. Ik ken de regels verder niet zo goed. 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Charisteas tekent bij Schalke
Schalke 04 heeft de Griek Angelos Charisteas vastgelegd. De 30-jarige spits trainde sinds woensdag al mee met de selectie van trainer Felix Magath.
(Novum) - Schalke 04 heeft de Griek Angelos Charisteas vastgelegd. De 30-jarige spits trainde sinds woensdag al mee met de selectie van trainer Felix Magath. Charisteas tekent een contract tot het einde van het seizoen, meldt Magath aan Der Kicker.
Charisteas, die eerder voor Ajax en Feyenoord speelde, zat sinds eind november zonder club nadat hij zijn contract bij het Franse Arles-Avignon had laten ontbinden. In Duitsland speelde de aanvaller, die ploeggenoot wordt van Klaas Jan Huntelaar, al voor Werder Bremen, FC Nürnberg en Bayer Leverkusen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Feyenoord heeft een bod van 4 miljoen (
) bij Heerenveen op de tafel gelegd voor Dost.
Maar die zal naar Ajax gaan. Ik hoop dat Feyenoord snel nog een goede spits vindt. Als het maar geen paniekaankoop wordt...
Overigens heeft Inter het bod voor Castaignos verhoogd naar 4 miljoen. Dan blijft Castaignos tot de zomer bij Feyenoord.
Hehe, Dost heeft een arbitragezaak aangespannen om naar Ajax, zijn club van vroeger, te mogen. Maar jij denkt dat Feyenoord wel enige kans maakt? Kom op zeg...
PS:
De Zeeuw schijnt misschien vandaag voor 8 miljoen euro aan Fenerbahce verkocht te worden.
Hehe, De Zeeuw voor 8 miljoen meteen op het vliegtuig naar Istanbul zetten. Bij Twente Janssen of bij AZ Schaars dan voor een miljoen of 3 ophalen.
Ben verder wel enorm benieuwd naar alles vandaag rondom Ajax. Stiekem hoop ik eigenlijk op Dost en Mertens, maar waarschijnlijk zal alleen Dost wel gekocht worden.
En Vertonghen (Spurs schijnt vandaag een poging voor hem te willen doen) natuurlijk nooit verkopen. Als ze dat vandaag doen, dan spuugt Ajax in het gezicht van alle Ajax supporters die al niet blij waren met het vertrek van sterspeler Suarez. Om ook je beste man uit de achterhoede te verkopen valt niet te verkroppen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Via investeerders, Kai. Ik vind het ook vreemd, omdat ze nog in categorie 1 zitten. Ik ken de regels verder niet zo goed.
Maar Feyenoord mag (ook via investeerders) per definitie niet kopen, wanneer het in categorie 1 zit. Tenminste dat is wat ik heb begrepen.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Feyenoord mag het geld alleen maar gebruiken om de gaten te dichten.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Buiten dat, al mogen ze het wel. Dost doet er alles aan om naar Amsterdam te mogen gaan. Feyenoord is niet eens een optie meer.
Om half 2 dient de arbitragezaak van Dost, maar Ajax wil eigenlijk zonder die zaak alles regelen. Kan maar zo zijn dat de zaak dus nog wordt afgeblazen. Duidelijk is wel dat dat idee puur van Dost zelf af is gekomen (die arbitragezaak dus).
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Zou kicken zijn als ie droog voor Grunn kiest. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Of Veendam. Dat zou pas een verrassing zijn!
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Hehe, Dost heeft een arbitragezaak aangespannen om naar Ajax, zijn club van vroeger, te mogen. Maar jij denkt dat Feyenoord wel enige kans maakt? Kom op zeg...
PS:
De Zeeuw schijnt misschien vandaag voor 8 miljoen euro aan Fenerbahce verkocht te worden.
Hehe, De Zeeuw voor 8 miljoen meteen op het vliegtuig naar Istanbul zetten. Bij Twente Janssen of bij AZ Schaars dan voor een miljoen of 3 ophalen.
Ben verder wel enorm benieuwd naar alles vandaag rondom Ajax. Stiekem hoop ik eigenlijk op Dost en Mertens, maar waarschijnlijk zal alleen Dost wel gekocht worden.
En Vertonghen (Spurs schijnt vandaag een poging voor hem te willen doen) natuurlijk nooit verkopen. Als ze dat vandaag doen, dan spuugt Ajax in het gezicht van alle Ajax supporters die al niet blij waren met het vertrek van sterspeler Suarez. Om ook je beste man uit de achterhoede te verkopen valt niet te verkroppen.
De Boer zei gisteren in een interview duidelijk te zijn dat het "OF" wordt en niet "EN"". Dus ik denk dat het Dost gaat worden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Duidelijk is wel dat dat idee puur van Dost zelf af is gekomen (die arbitragezaak dus).
Waaruit is dat duidelijk, omdat wat perschefs dat de wereld in brengen?
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
De Boer zei gisteren in een interview duidelijk te zijn dat het "OF" wordt en niet "EN"". Dus ik denk dat het Dost gaat worden.
Dat zou ik als PSV supporter in ieder geval een stuk minder erg vinden
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Of Veendam. Dat zou pas een verrassing zijn!

Maar seri, het was wel zo dat toen Bassie nog reserve was bij Emmen, hij al had gesproken met Grunn omdat ze toen al belangstelling hadden. Maar ja, van Heerenveen naar Grunn is één pot nat eigenlijk.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Heerenveen en FC Groningen één pot nat?
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Sjezus. Eén tip voor jou: Specsavers. Meer zeg ik niet.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Waaruit is dat duidelijk, omdat wat perschefs dat de wereld in brengen?
Eh ja. Lijkt me logisch dat ik het op bestaande bronnen als die baseer. Heerenveen laat zelfs weten dat Dost dit zelf heeft gedaan en dat ze met Ajax prettig aan het onderhandelen zijn.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Maar Feyenoord mag (ook via investeerders) per definitie niet kopen, wanneer het in categorie 1 zit. Tenminste dat is wat ik heb begrepen.
Precies. Dat bedoelde ik. Daarom begrijp ik het ook niet. Maar ik ken de regels niet goed. En jij ook niet, denk ik.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Trouwens:
'Feyenoord legt Deense aanvaller Larsen vast'
Feyenoord heeft zijn gewenste spits in Frankrijk gevonden. Sören Larsen wordt maandag door de Rotterdammers vastgelegd. Dat meldt het Algemeen Dagblad.
De 29-jarige aanvaller wordt door de Rotterdammers gehuurd van Toulouse, waar hij geen basisplaats heeft. Volgens de krant neemt Feyenoord de international in elk geval voor een halfjaar over van de Franse club.
Larsen kwam dit seizoen slechts tot twee optredens namens Toulouse. Wel maakte hij afgelopen zomer deel uit van de selectie van Denemarken tijdens het WK 2010 in Zuid-Afrika. Eerder kwam Larsen uit voor MSV Duisburg en Schalke 04.
====
Eerst aftesten, dan geen andere spits kunnen vinden en hem toch maar nemen?
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Precies. Dat bedoelde ik. Daarom begrijp ik het ook niet. Maar ik ken de regels niet goed. En jij ook niet, denk ik.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Eh ja. Lijkt me logisch dat ik het op bestaande bronnen als die baseer. Heerenveen laat zelfs weten dat Dost dit zelf heeft gedaan en dat ze met Ajax prettig aan het onderhandelen zijn.
Heerenveen heeft helemaal geen inzage wat er binnenskamers besproken wordt. Ze gaan er van uit dat Ajax hier gewoon niets mee te maken heeft.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Tja, maar misschien zitten er wat nuances in. Ik zou het niet weten. In de Telegraaf stond dat Feyenoord 4 miljoen heeft geboden. Al zegt dat nog weinig natuurlijk. 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Heerenveen en FC Groningen één pot nat?
Vind ik wel. Als je naar dit seizoen kijkt mischien niet, maar over het algemeen zijn het beide prima subtoppers normaal gesproken.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen

Shit.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Net of je dat bericht serieus moet nemen. 
Daarbij, Schaars is echt niet beter dan de Zeeuw... Alleen dit seizoen misschien.
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Zinloos om die spelers te vergelijken. Ajax heeft overigens wel behoefte aan een linksbenige middenvelder.
Ach, wat leuk. Johan Derksen is vandaag jarig.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Net of je dat bericht serieus moet nemen. 
Daarbij, Schaars is echt niet beter dan de Zeeuw... Alleen dit seizoen misschien.
Ik zag het al voor me. De Zeeuw voor 8 miljoen weg, Schaars voor 3 miljoen halen. Heb je 5 miljoen winst en een speler die er dit jaar wel wat van bakt. De Zeeuw is echt rampzalig de laatste 12 maanden. In de media een grote bek, op het veld elke week voorbij gelopen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.