• 15.954 nieuwsartikelen
  • 178.924 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 648.981 acteurs
  • 199.237 gebruikers
  • 9.387.391 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Tuurlijk.

Maar goed, helaas zal Kuijt een droom blijven voor jullie.

Een nachtmerrie zul je bedoelen

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

Suárez wil transfer afdwingen via rechter - Ajax Showtime - ajaxshowtime.com

Door MokumExtremist, zaterdag 14 juli 2007 12:52

Ja voor Ajax geen slechte zaak. Nu zal de transfersom niet zo hoog zijn. Schijt aan Grunn dan.

Door Albertoo, zaterdag 14 juli 2007 12:52

maar, als hij zn contract nu laat ontbinden, dan krijgen we hem gratis toch? hehe

Door StefAjax, zaterdag 14 juli 2007 11:42

Goede zaak voor Ajax, Suarez is een hele goede speler..

Door Indioot, zaterdag 14 juli 2007 09:54

Dat zijn berichten!

Door Ben, zaterdag 14 juli 2007 20:07

ja en wat heb je nou nog aan een contract tegenwoordig? als iemand weg wilt is het opeens niks meer waard. eigenlijk si het wel misselijk van hem, maar zo gaat het altijd..en van mij mag ie komen

Door ajaxsneijder, zaterdag 14 juli 2007 14:48

waneer is ie arbitragecomissie dan van mij mag hij zo snel mogelijk naar ajax en neem dan nilsson ook maar mee en neem prieto gelijk mee AUB

Door AFCAMaurits, zaterdag 14 juli 2007 14:02

Ik las trouwens dat het bod 5 miljoen was. Als dit waar is, moet Groningen egt niet zeiken want dat is meer dan genoeg voor een speler die nu 1 jaar goed heeft gepresteerd bij zijn club

etc. etc. .

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

stfuympos

• 13361 berichten
  • 731 stemmen

Voor Suarez is het toch logisch als ie weg gaat, men moet niet zo janken ook al spant ie weer een abitrage zaak aan, clubliefde

Hoe dan ook blijft ie een held voor me, alleen al dat de rest van nederland hem uitfluit en kotst.(en nu ook heel afrika ).

stfuympos

• 13361 berichten
  • 731 stemmen

kos schreef:

Suárez wil transfer afdwingen via rechter - Ajax Showtime - ajaxshowtime.com

(quote)

(quote)

(quote)

(quote)

(quote)

(quote)

(quote)

etc. etc. .

Joy4ever

• 4620 berichten
  • 1841 stemmen

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

lange post van de altijd objectieve kos als het over Ajax gaat...

Heel representatief inderdaad, een paar verdwaalde lieden op een forum (overigens, wie zijn dit? nog nooit op MM gezien) die wat kreten brullen. Dat staat inderdaad gelijk aan de meeste Ajacieden, ofniet?

Overigens op die 1e kerel na zegt niemand dat een arbitragezaak goed is.

Montorsi

• 9719 berichten
  • 2382 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Goed, ga je gang! Dan heb je tenminste recht om zo te brullen dat Ajacieden het allemaal terecht vonden.

....

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nou, nou mijn cynisme lag toch wel redelijk dik bovenop die post. Had toch wel verwacht dat je dat door zou hebben gehad.

Als hier 5 mensen wat racistisch roepen, dan zeg je toch ook niet dat de meerderheid van Nederland racistisch is?

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

De reacties die ik her en der op andere fora lees van gekrenkte Groningers die juist graag willen dat Suarez dit ook bij Ajax doet, is dan net zo dom zo niet dommer.

Natuurlijk boeit het je als Ajacied geen reet of hij een zaak aanspant tegen Groningen, jij hebt er gewoon graag versterkingen bij. Kan je alsnog uiteraard vinden dat hoe hij het doet niet netjes is (en dat ziet 99% wel), maar dat je hem er graag bij hebt blijft een feit.

Montorsi

• 9719 berichten
  • 2382 stemmen

Hoeveel quotes moet hij dan aanhalen? Zelfs als hij er 20 weet terug te vinden zal het nog niet representatief zijn.

In ieder geval, de algemene tendens was 'positieverbetering --> Groningen moet hem laten gaan', de algemene tendens is echter niet dat iedereen racistisch is. Een vergelijking niet werkelijk alles mist.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Hoe weet je wat de algemene tendens is? Er zijn laten we zeggen 3 miljoen Ajax fans in Nederland. Neem een steekproef van 5% en je moet aardig wat mensen ondervragen..

Ik was blij dat Suarez kwam, maar het verdiende niet de schoonheidsprijs.

Montorsi

• 9719 berichten
  • 2382 stemmen

Dat merk je op sportfora, als je er wel eens komt. Lijkt me totaal onzinnig dit statistisch aan te tonen. Anyway, jij vroeg, kos draaide, maar dat was blijkbaar cynisme (?)...

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Het is altijd cynisme als A&L ongelijk heeft.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

[edit mod: persoonlijke aanval verwijderd)

@ NR; niet altijd, maar bij deze was het wel duidelijk. Ik zeg toch ook niet dat alle Feyenoorders niks van voetbal weten, alleen omdat ik hier met een paar onwetende Feyenoorders wel eens praat?

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Vent, probeer eens wat fatsoenlijks bij te dragen in dit topic. Je bent toch niet zwakbegaafd dat je alleen maar smileys kan plaatsen?

@ NR; niet altijd, maar bij deze was het wel duidelijk. Ik zeg toch ook niet dat alle Feyenoorders niks van voetbal weten, alleen omdat ik hier met een paar onwetende Feyenoorders wel eens praat?

Wie dan?? Nou? Nou??

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Door Albertoo, zaterdag 14 juli 2007 12:52

maar, als hij zn contract nu laat ontbinden, dan krijgen we hem gratis toch? hehe

Hoezo zegt hij hier dat het goed is wat Suarez heeft gedaan?

Door StefAjax, zaterdag 14 juli 2007 11:42

Goede zaak voor Ajax, Suarez is een hele goede speler..

Tuurlijk is het een goede zaak van Ajax, maar hij zegt niet dat het goed is dat Suarez dat doet bij Groningen.

Door Ben, zaterdag 14 juli 2007 20:07

ja en wat heb je nou nog aan een contract tegenwoordig? als iemand weg wilt is het opeens niks meer waard. eigenlijk si het wel misselijk van hem, maar zo gaat het altijd..en van mij mag ie komen

Kan je niet lezen ofsow kos? Hij zegt toch: "Eigenlijk is het wel misselijk van hem," daaruit maak jij dus op dat het een goede actie van Suarez was...

Prachtige voorbeelden kos...

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Iemand toevallig voetbalfans gisteren gezien?? Oh wat een triest zooitje suporters waren dat. Het ging over Ajaxcieden. Een vader en zoon (allebei ajax suporters) worden geinterviewd. Die interviewer vraagt ''Wat als je zoon nou voor Feyenoord had gekozen? '' Waarop die vader (Cocke heette hij volgensmij) van dik in de 50 helmaal raar begint de doen en met z'n nek begint te zwaaien zeggend dat hij hier niet tegen kan, dat hij er niet aan moet denken.

voordat ze met z'n buurman naar Ajax-Az gaan willen ze eerst de plaats waar De Meer (oud stadion) heeft gestaan. Staat ''Cocke'' daar op dat besneeuwde stoepje en vraagt de interviewer Heb je in het verleden wel eens dingen gedaan waar je spijt van hebt? Cocke staat daar naar beneden te kijken en staat een beetje me z'n voeten te schuiven, die camera kijkt naar beneden en wat zien we... Hij staat met z'n schoenen tegen een hondendrol te schuiven . Eenmaal in het stadion gaat hij helemaal uit z'n dak en vliegen de scheldwoorden je om de oren. Tot slot staat hij zich zo op te winden dat hij z'n biertje perongeluk over de man die onder hem zat gooit... Niet om Ajax af te kraken, want zulke figuren zitten waarschijnlijk bij elke club maar.. wat een niveau.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Lees het topic maar eens terug, zijn gister al berichten over gepost. Inderdaad, kansloze lieden bij dat programma.

Het is overigens Ajacieden, zonder x.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Lees het topic maar eens terug, zijn gister al berichten over gepost. Inderdaad, kansloze liederen bij dat programma.

Het is overigens Ajacieden, zonder x.

Een fout die ik altijd maak.

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

Off-topic verwijderd.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Weer een zwarte bladzijde in de geschiedenis erbij voor dit topic, zie ik.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Quido schreef:

Weer een zwarte bladzijde in de geschiedenis erbij voor dit topic, zie ik.

Hoezo Quido?

stfuympos

• 13361 berichten
  • 731 stemmen

'Real richt pijlen op Adebayor'

Real Madrid is in vergevorderde besprekingen met Manchester City over een transfer van Emmanuel Adebayor.

De ‘Koninklijke’ wil de Togolese aanvaller tot aan het einde van dit seizoen huren, zo berichten verschillende Spaanse kranten, waaronder AS.

In de loop van dinsdag zou flinke vooruitgang zijn geboekt in de onderhandelingen, waarbij het vooral de vraag is hoeveel procent van het salaris Real Madrid voor z’n rekening neemt.

Van Nistelrooij

De huidige nummer twee van Spanje is bij Adebayor uitgekomen nadat Hamburger SV weigerde om Ruud van Nistelrooij te laten gaan. Door de langdurige afwezigheid van Gonzalo Higuain wil Real Madrid zich voor het sluiten van de transfermarkt over een kleine week per se versterken met een aanvaller

City nam Adebayor in de zomer van 2009 voor circa dertig miljoen euro over van Arsenal. Na een productief eerste seizoen zit de spits dit seizoen meer dan hem lief is op de bank. Door de komst van miljoenenaankoop Edin Dzeko vertroebelde zijn zicht op speeltijd onlangs nog meer.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Haha wat een kut transfer. Dat gaat problemen opleveren, dat voel je. Real heeft al een selectie vol met lastige ego's. Moet je vooral zon arrogante hork als Adebayor bij zetten. Die overigens al 2 jaar geen hol meer heeft gepresteerd.

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

Lijkt mij perfect bij dit Real team passen anders. Al ben ik niet zo'n fan van dat huren.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Prima deal trouwens. Ook een erg fijne aanvaller en zal prima passen in het systeem van Real.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Andy Gray ontslagen bij Sky Sports als commentator . Vrouwonvriendelijk commentaar moet kunnen, vooral in de voetbalwereld maar goed.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Lijkt mij perfect bij dit Real team passen anders. Al ben ik niet zo'n fan van dat huren.

Met wat ik net zei, past Adebayor ook prima bij die selectie van Real

Barca wordt nu nog sneller kampioen. Alleen maar positief dus.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.