• 15.954 nieuwsartikelen
  • 178.924 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 649.050 acteurs
  • 199.239 gebruikers
  • 9.387.418 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Montorsi

• 9719 berichten
  • 2382 stemmen

Nicolage Rico schreef:

We hebben het er al vaker over gehad, maar als de kwaliteit van Kuijt alleen "hard werken" zou zijn, dan had hij natuurlijk nooit zolang en goed gepresteerd in de beste competitie ter wereld. Daarmee doe je Kuijt gewoon veel tekort.

Waarom speelt Danny Buijs niet bij Liverpool dan?

Er wordt ook vaak gedaan alsof strijdlust geen kwaliteit is, wordt zelfs nogal neerbuigend over gedaan. Maar dat verbaast me dan ook weer niet zo als je Utrecht - Ajax zag zondag. En daarbij is Kuijt technischer dan je denkt, 'achja het ziet er niet vloeiend uit, dus dan zal hij er wel niks van kunnen'..

Blijkbaar zijn er ook mensen die vergeten zijn dat Kuijt ook topscorer van Nederland werd, en bij Feyenoord elk seizoen meer dan 20 keer scoorde in de Eredivisie...

merijn82

• 1931 berichten
  • 460 stemmen

Klopt wel, ik zie hem ook liever naar Spanje gaan eigenlijk.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Kuyt zou wanneer hij weer in de eredivisie zou voetballen, natuurlijk wel behoren tot een van de meest technische voetballers van de competitie, lijkt me duidelijk.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ik denk ook wel dat hij gaat slagen in de PL. Hij is technisch begaafd, wel raar dat alles er zo lelijk uitziet, dat rommelige van hem. Hij is vooral een voetballer die zijn gevoel achterna gaat, zijn instinct. Daar moet hij nog veel leren, wil hij slagen in de PL. Die rommelige acties zullen al snel eindigen tegen echte verdedigers.

Suarez weet vaak ook niet wat hij gaat doen. Maar door zijn techniek, doorzettingsvermogen en klasse komt hij er toch vaak wel uit. Overigens vind ik de verdedigers in Engeland niet zo best. Denk dat hij het in Italie of Spanje veel lastiger zou krijgen. In Engeland verdedigen ze allemaal wat simpeler. Ik zou hem graag bij Man Utd zien als opvolger van Giggs. Hebben ze daar ook weer eens aanvallend wat creativiteit in de ploeg.

Montorsi

• 9719 berichten
  • 2382 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Mooi, die afgunst jegens Suarez Heel het land zal wel weer balen dat Ajax alweer een bedrag boven de 20 miljoen voor een speler zal vangen!

Oh het is weer afgunst en iedereen is tegen Ajax, je vaste retoriek is het niet?

Heb verder niks tegen Suarez gehad, behalve dan dat vedettengedrag van dit jaar, en ik zie hem graag naar Liverpool komen hoor. Maar enige relativering over zijn niveau is wel op zijn plaats, voorlopig heeft hij het maar op een beperkt niveau laten zien. Ik denk dat hij veel minder rendement heeft in Engeland met zijn manier van spelen, daar zal een passeerbeweging via de kluts die in de Eredivisie vaak wel lukt, een stuk minder vaak blijken te lukken. Een fiks deel van zijn acties gaat het dan om dus.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Montorsi schreef:

(quote)

Oh het is weer afgunst en iedereen is tegen Ajax, je vaste retoriek is het niet?

Heb verder niks tegen Suarez gehad, behalve dan dat vedettengedrag van dit jaar

Ha, wilde je ook nog ontkennen soms? Je afgunst spat er vanaf.

Oa met zo'n tekst:

Suarez is al vanaf het WK erg slecht, dan gaat ie bijten, natrappen en huilen zoals je weet, dus als er iemand een beperking heeft..

Lijkt het me wel duidelijk.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ancelotti is een goede kerel. Mijn moeder is een beetje gek op hem. Hij deed geen seconde moeilijk. Mooi.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Suarez weet vaak ook niet wat hij gaat doen. Maar door zijn techniek, doorzettingsvermogen en klasse komt hij er toch vaak wel uit. Overigens vind ik de verdedigers in Engeland niet zo best. Denk dat hij het in Italie of Spanje veel lastiger zou krijgen. In Engeland verdedigen ze allemaal wat simpeler. Ik zou hem graag bij Man Utd zien als opvolger van Giggs. Hebben ze daar ook weer eens aanvallend wat creativiteit in de ploeg.

Het niveau van de verdedigers van Engeland ligt natuurlijk 100x hoger dan de Eredivisie. Hier kan hij zich nog wel redden in bepaalde situaties, als hij zich vastloopt, in Engeland zal dat veel minder makkelijk gaan. En hij is ook wel zo'n type speler, als het 10 wedstrijden niet lukt, dat hij ook tegen zichzelf gaat voetballen.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben neutraal op dit forum, wat heerlijk is trouwens.

Maar als ik Kuijt vergelijk met Suarez is Kuijt gewoon beter als complete voetballer. Mischien dat Suarez iets meer snelheid heeft, maar verder? Ik geloof dat Kuijt ook een paar keer topscorer is geweest van Olland, dus dat zegt niet veel. Zelfs die man die nu tegen kamelen voetbalt, Afonso Alves, is topscorer geworden met o.a. 9 goals ofzo tegen Heracles toen.

Montorsi

• 9719 berichten
  • 2382 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ha, wilde je ook nog ontkennen soms? Je afgunst spat er vanaf.

Oa met zo'n tekst:

(quote)

Lijkt het me wel duidelijk.

Lijkt me heel duidelijk ja, aangezien ik zeg 'het vedettegedrag van DIT jaar'.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

7 goals maar, Don.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Het niveau van de verdedigers van Engeland ligt natuurlijk 100x hoger dan de Eredivisie. Hier kan hij zich nog wel redden in bepaalde situaties, als hij zich vastloopt, in Engeland zal dat veel minder makkelijk gaan. En hij is ook wel zo'n type speler, als het 10 wedstrijden niet lukt, dat hij ook tegen zichzelf gaat voetballen.

Daar heb je een punt mee.

Trouwens, Castagnois gaat misschien per direct naar Inter. Ben je klaar mee als club in nood..

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Zou schandalig zijn als Feyenoord dit weigert. Of ze moeten direct een "opvolger" hebben.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Van Marwijk haalt Faber als assistent bij Oranje

(jhedmedia) Ernest Faber voegt zich bij de technische staf van Oranje. De voormalig verdediger vervangt Frank de Boer, die vanwege zijn functie als hoofdcoach bij Ajax stopt met zijn werkzaamheden bij de nationale ploeg. Van Marwijk en Faber vormen nu samen met Dick Voorn en Philip Cocu de technische staf van het Nederlands elftal.

Faber kwam als voetballer uit voor NEC, Sparta, FC Groningen en PSV. Ook speelde hij, net zoals Van Marwijk, welgeteld één interland. Daarna werkte hij als jeugdcoach bij PSV en momenteel is hij hoofdtrainer van FC Eindhoven. Hij gaat deze functie combineren met zijn werk bij de KNVB, benadrukt de bond in een verklaring.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Het maakt niet uit hoe je het went of keert, of voor welke club je dan ook bent, zowel een transfer van Suarez als van Castaignos zouden een verlies zijn voor de kwaliteit van de eredivisie.

Is het bericht over de wissel van Suarez en Kuyt uberhaupt op waarheid bevestigd? Kan mij eerlijk gezegd niet voorstellen dat het klopt, daarbij is het ook niet netjes naar Kuyt toe.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Heb nergens een bevestiging daarvan kunnen vinden.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

What the fuck moet Oranje nu met Ernest Faber?

Ik zat meer te denken aan bv v Bronckhorst, Bergkamp of desnoods een Koeman..

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Kuyt naar Ajax

Zou niet slecht voor Ajax zijn daar niet van.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Bronkie zit bij Feyenoord. Met Koeman krijg je alleen maar probelemen en Bergkamp heeft alleen verstand van spitsen.

Neemt niet weg dat ik sta te kijken van de naam Faber.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Zal wel oud maatje van Cocu zijn of zo.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Fijne leiding hebben we. Staan we er al zo kut voor, laten ze alle goede spelers de Kuip uit rennen voor een schijntje..... Voorlopig liep Castagnos bijna 1 op 1 de laatste wedstrijden voor de winterstop, maar Been moest 'm zo nodig slachtofferen omdat hij Tegen Ajax niet voor winst wist te zorgen.... Denk niet dat Fer, Vlaar of Wijnaldum nog bijtekenen op zo'n manier.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Bronkie zit bij Feyenoord. Met Koeman krijg je alleen maar probelemen en Bergkamp heeft alleen verstand van spitsen.

Neemt niet weg dat ik sta te kijken van de naam Faber.

De Boer zat ook bij Ajax, Cocu zit ook bij PSV. Dat maakt niet uit zolang ze geen hoofdtrainer of assistent bij het 1e zijn.

Maar wat zal Faber nou toe gaan voegen vraag ik me af..

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ik denk dat Alfred Schreuder beter zou zijn. Of Arnold Muhren.

In elk geval een linkspoot.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

Apollinisch schreef:

(quote)
Of via het openingsbericht van het nieuwe topic. Kappeuter plaatst daar vaak een link naar het oude topic in.

Overigen >> Algemeen >> Studio Sport

Overigen >> Algemeen >> Studio Sport #2

Overigen >> Algemeen >> Studio Sport #3

Overigen >> Algemeen >> Studio Sport #4

Overigen >> Algemeen >> Studio Sport #5

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Reinbo schreef:

Fijne leiding hebben we. Staan we er al zo kut voor, laten ze alle goede spelers de Kuip uit rennen voor een schijntje..... Voorlopig liep Castagnos bijna 1 op 1 de laatste wedstrijden voor de winterstop, maar Been moest 'm zo nodig slachtofferen omdat hij Tegen Ajax niet voor winst wist te zorgen.... Denk niet dat Fer, Vlaar of Wijnaldum nog bijtekenen op zo'n manier.

Doordat er zo gekut is met zijn contract, bestaat de kans dat hij van de zomer transfervrij vertrekt. Als Feyenoord Castaignos tegen gaat werken, zal dit ook het geval zijn. Lekker situatie weer. Nu hebeben we 1 spits: Burgerking. Jeeeeeh!!

Als Feyenoord nog meer spelers laat vertrekken, is de kans op degredatie opeens aanwezig.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Toen ging het er nog over dat Feyenoord tegen Juventus moest.

Hoe kunnen tijden toch veranderen?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Als Feyenoord nog meer spelers laat vertrekken, is de kans op degredatie opeens aanwezig.

je zal zien dat die spits waar nu ruimte voor is niet eens komt, zijn we mooi onze topscorder kwijt. Wat een wanbeleid....

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Wat een wanbeleid....

Ja, ik wil mn tientje terug.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Don Dijk schreef:

Toen ging het er nog over dat Feyenoord tegen Juventus moest.

Hoe kunnen tijden toch veranderen?

Ja, ik las het ook.

Thuis 1-1. Maar toen hadden we Pi-Air nog.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.