• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.956 films
  • 12.265 series
  • 34.067 seizoenen
  • 649.050 acteurs
  • 199.241 gebruikers
  • 9.387.636 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

merijn82

• 1931 berichten
  • 460 stemmen

Don Dijk schreef:

Tuurlijk is Kuijt beter dan Suarez. Tenminste, beide zijn dravers met een beperkte techniek maar beide zeer nuttig. Het enig verschil is dat Kuijt al jaren basisspeler van Liverpool is en dus in een competitie speelt die je veel hoger mag inschalen dan de Eredivisie.

Dus ik denk dat Kuijt wel een voorsprong heeft op Suarez, laten we het zo zeggen.

En ik denk van niet, ondanks dat ze niet te vergelijken zijn eigenlijk qua speelstijl.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Dan verschillen we van mening.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Don Dijk schreef:

Tuurlijk is Kuijt beter dan Suarez. Tenminste, beide zijn dravers met een beperkte techniek maar beide zeer nuttig. Het enig verschil is dat Kuijt al jaren basisspeler van Liverpool is en dus in een competitie speelt die je veel hoger mag inschalen dan de Eredivisie.

Dus ik denk dat Kuijt wel een voorsprong heeft op Suarez, laten we het zo zeggen.

Haha, sure. Leuk dat je een poging doet om even te trollen, maar je praat natuurlijk enorme onzin. Ik ga niet eens een poging doet om je te overtuigen.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Van Nistelrooy in zomer weg bij HSV

(Novum) - Ruud van Nistelrooy is niet van plan zijn verbintenis bij Hamburger SV te verlengen. Dat zegt zijn zaakwaarnemer Roger Linge in de Hamburger Morgenpost. De 34-jarige spits mag van zijn club niet terugkeren naar Real Madrid en dat heeft de relatie tussen de Nederlander en de Duitsers danig bekoeld. "Nog vijftien wedstrijden en dan is het klaar", laat Linse aan duidelijkheid niets te wensen over.

HSV-directeur Bernd Hoffmann heeft gezegd dat de kans op het bereiken van Europees voetbal met Van Nistelrooy in de gelederen een stuk groter is. Daarom wil de club uit Hamburg de spits niet laten gaan. "HSV weet niet wat ze Ruud hiermee aandoen. Hij kan het niet begrijpen en het doet hem erg veel pijn."

Linse weet dat Real Madrid zijn oud-spits graag ziet terugkeren. "Zondag hebben de Real-supporters in het stadion zelfs Ruuds naam gescandeerd." Van Nistelrooy kwam eerder tussen 2006 en 2010 uit voor Real. In de winterstop verkaste hij naar HSV.

De oud-PSV'er blijft zich de komende maanden nog wel inzetten voor HSV, verzekert Linse. "Ruud moet laten zien dat hij een kerel is en gewoon doen waar hij goed in is: scoren."

merijn82

• 1931 berichten
  • 460 stemmen

Don Dijk schreef:

Dan verschillen we van mening.

En dat op een discussieforum! Kan echt niet eigenlijk

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

merijn82 schreef:

Dat zeg ik niet, maar jij zegt dat Ajax met Kuijt ineens WEL kampioen wordt!

Tuurlijk.

Maar goed, helaas zal Kuijt een droom blijven voor jullie.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

Mooie column van Zwartkruis in de VI van vorige week.

Zwartkruis

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Hier moet iedereen het inderdaad met elkaar eens zijn merijn82.

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Dat werkend paard past gewoon meer bij Feyenoord..

Maar goed in een Ajax dat ten onder gaat in de strijd is een speler zoals Kuijt die er wel voor blijft lopen niet onhandig.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Is Suarez al een keer kampioen geworden dan?

Nee, maar Kuijt ook niet. Dat was mijn punt. Jij zegt dat met hem die kans groter is. Kuijt wordt een beetje de nieuwe Ballack; steeds verliezen op het moment supreme.

Wat die Ballack toch allemaal overkomen is, dat valt niet te beschrijven Met Leverkusen en Chelsea een CL finale verloren, met Duitsland een WK en EK finale verloren, met Leverkusen net de landstitel weggegeven en de Duitse bekerfinale verloren. En ik vergeet er vast nog wel wat

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Haha, sure. Leuk dat je een poging doet om even te trollen, maar je praat natuurlijk enorme onzin. Ik ga niet eens een poging doet om je te overtuigen.

Jij hebt waarschijnlijk een andere mening.

Uitstekend geventileerd.

merijn82

• 1931 berichten
  • 460 stemmen

speranza schreef:

Hier moet iedereen het inderdaad met elkaar eens zijn merijn82.

Een beetje de reden voor mij om het voetbaltopic MEESTAL te mijden.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1229 stemmen

Hoe kun je die oude studio sport topics terug vinden? Als ik op studio sport zoek via 'forum' wordt er niks gevonden.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Nee, maar Kuijt ook niet. Dat was mijn punt. Jij zegt dat met hem die kans groter is. Kuijt wordt een beetje de nieuwe Ballack; steeds verliezen op het moment supreme.

Wat die Ballack toch allemaal overkomen is, dat valt niet te beschrijven Met Leverkusen en Chelsea een CL finale verloren, met Duitsland een WK en EK finale verloren, met Leverkusen net de landstitel weggegeven en de Duitse bekerfinale verloren. En ik vergeet er vast nog wel wat

Met Leverkusen was het natuurlijk zeer knap de finale te bereiken. Real Madrid was gewoon veel sterker. Maar inderdaad, wat een zuur voetballeven heeft die man.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Jij hebt waarschijnlijk een andere mening.

Uitstekend geventileerd.

Ow, je meende het serieus? Oke, dan heb je er gewoon geen verstand van

Ben je trouwens al over de klap heen, DD?

Voetbalzone - Shayesteh verrast technische staf Veendam met transfer naar Emmen

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Desalniettemin groot speler die Ballack.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Met Leverkusen was het natuurlijk zeer knap de finale te bereiken. Real Madrid was gewoon veel sterker. Maar inderdaad, wat een zuur voetballeven heeft die man.

Viel wel mee, was ook maar 2-1 in die finale. Die goal van Zidane, die wonderschone volley, die zal ik echt nooit vergeten. Op aangeven van Roberto Carlos. Toen had Real echt een prachtige ploeg zeg.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Het ontbreken van een grote prijs is toch wel een smet op zijn loopbaan. Mede om die reden kan hij niet tippen aan landgenoten als Klinsmann, Matthäus, en Brehme.

DieGo

• 5808 berichten
  • 2367 stemmen

Respekked schreef:

Hoe kun je die oude studio sport topics terug vinden? Als ik op studio sport zoek via 'forum' wordt er niks gevonden.

Even googlen.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Kwalitatief was Real Madrid natuurlijk een stuk sterker. Ze waren ook kansloos in de finale, ondanks de minimale marge.

Ballack vond ik altijd een goede voetballer, maar de laatste jaren (3 jaar ofzo) heeft hij eigenlijk nooit meer z'n niveau gehaald.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ow, je meende het serieus? Oke, dan heb je er gewoon geen verstand van

Jij mag mij eerst wel een uitleggen waarom Suarez beter is!

Dude.

Wat een gast, wat is dat nou voor overstap. Moeten we weer op zoek naar een nieuwe 10. Kenne we die Lodeiro niet huren?

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

DieGo schreef:

(quote)

Even googlen.

Of via het openingsbericht van het nieuwe topic. Kappeuter plaatst daar vaak een link naar het oude topic in.

Overigen >> Algemeen >> Studio Sport

Overigen >> Algemeen >> Studio Sport #2

Overigen >> Algemeen >> Studio Sport #3

Overigen >> Algemeen >> Studio Sport #4

Overigen >> Algemeen >> Studio Sport #5

Montorsi

• 9719 berichten
  • 2382 stemmen

Kuijt --> bewijst zich al 5 jaar als basisspeler bij Liverpool, daarvoor 3 jaar nationale top in de Eredivisie.

Suarez --> bewijst zich slechts 2 jaar als top Eredivisie, dit seizoen echter (totaal) niet. Zelfs met beschamend gedrag

Kuijt lijkt me zeker een streepje of wat voor te hebben. Voor hetzelfde geldt flopt Suarez totaal in Engeland.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

speranza schreef:

Het ontbreken van een grote prijs is toch wel een smet op zijn loopbaan. Mede om die reden kan hij niet tippen aan landgenoten als Klinsmann, Matthäus, en Brehme.

Die hadden het geluk dat ze een hele goede lichting hadden. Ik vind dat van Ballack ook wel iets hebben, die heeft zijn teams echt weten te leiden naar een finale. Zonder twijfel de meest waardevolle Duitse voetballer sinds het WK'90.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Montorsi schreef:

Kuijt --> bewijst zich al 5 jaar als basisspeler bij Liverpool, daarvoor 3 jaar nationale top in de Eredivisie.

Suarez --> bewijst zich slechts 2 jaar als top Eredivisie, dit seizoen echter (totaal) niet. Zelfs met beschamend gedrag

Kuijt lijkt me zeker een streepje of wat voor te hebben. Voor hetzelfde geldt flopt Suarez totaal in Engeland.

Lekker selectief. Suarez bewijst zich ook al 4,5 jaar jaar in de Eredivisie, waarvan alleen zijn laatste 3 maand slecht waren door een schorsing en vormverlies.

Kuijt is ook ouder dan Suarez. Suarez zal vast en zeker ook in het buitenland gaan presteren. Alleen, maar Kuijt het vooral van hard werken moet hebben, daar is Suarez veel vaker beslissend gebleken met technische acties. Nu Liverpool niet draait merk je ook weer goed hoe beperkt Dirkje Kuijt is.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

We hebben het er al vaker over gehad, maar als de kwaliteit van Kuijt alleen "hard werken" zou zijn, dan had hij natuurlijk nooit zolang en goed gepresteerd in de beste competitie ter wereld. Daarmee doe je Kuijt gewoon veel tekort.

Waarom speelt Danny Buijs niet bij Liverpool dan?

Montorsi

• 9719 berichten
  • 2382 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Lekker selectief. Suarez bewijst zich ook al 4,5 jaar jaar in de Eredivisie, waarvan alleen zijn laatste 3 maand slecht waren door een schorsing en vormverlies.

Kuijt is ook ouder dan Suarez. Suarez zal vast en zeker ook in het buitenland gaan presteren. Alleen, maar Kuijt het vooral van hard werken moet hebben, daar is Suarez veel vaker beslissend gebleken met technische acties. Nu Liverpool niet draait merk je ook weer goed hoe beperkt Dirkje Kuijt is.

Suarez is al vanaf het WK erg slecht, dan gaat ie bijten, natrappen en huilen zoals je weet, dus als er iemand een beperking heeft..

Suarez was bij Groningen echt nog geen nationale top, vandaar die selectie. Anders had ik ik de laatste twee seizoenen van Kuijt bij Utrecht er ook nog wel bij kunnen nemen.

merijn82

• 1931 berichten
  • 460 stemmen

Maar Suarez werkt hard, is technisch begaafd en behaalt doorgaands een hoog rendement. Dat dat ook nog even moet blijken in een andere competitie, dat klopt. Maar ik denk dat hij wel gaat slagen.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Goh, ik maar denken dat Suarez Ajax persoonlijk door die voorrondes CL heeft heengeschoten en in de competitie en de CL zelf aardig nog wat heeft gepresteerd in de 1e maanden. Alleen liep het zo vanaf oktober vast. Toen beet hij een paar duels later ook Bakkal en sindsdien speelde hij niet meer.

Mooi, die afgunst jegens Suarez Heel het land zal wel weer balen dat Ajax alweer een bedrag boven de 20 miljoen voor een speler zal vangen!

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

merijn82 schreef:

Maar Suarez werkt hard, is technisch begaafd en behaalt doorgaands een hoog rendement. Dat dat ook nog even moet blijken in een andere competitie, dat klopt. Maar ik denk dat hij wel gaat slagen.

Ik denk ook wel dat hij gaat slagen in de PL. Hij is technisch begaafd, wel raar dat alles er zo lelijk uitziet, dat rommelige van hem. Hij is vooral een voetballer die zijn gevoel achterna gaat, zijn instinct. Daar moet hij nog veel leren, wil hij slagen in de PL. Die rommelige acties zullen al snel eindigen tegen echte verdedigers.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.