• 15.954 nieuwsartikelen
  • 178.924 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 649.050 acteurs
  • 199.239 gebruikers
  • 9.387.418 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Sorry A&L, maar ik neem je niet serieus in deze en je maakt jezelf zelfs ietwat belachelijk. Zo is er nu weer een spits van Den Bosch die naar Stade Rennes gaat, een verdediger van Zwolle die naar AZ kan.. zo laag is het niveau echt niet. Zie je ook aan Sparta toch? Die staan nou gewoon middenmoot in de JL.

Ik zeg toch ook nergens dat niet 1 ploeg of niet 1 speler kan voetballen? Vind Zwolle best een aardige ploeg hebben. En her en der lopen best een paar leuke talenten. Sparta heeft overigens gewoon een slechte ploeg, helemaal nu hun laatste grote talent naar Utrecht is vertrokken.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

13 juli 2007 in studio sport #1, daar gaat het er even over, maar dat van die arbitrage kan ik zo snel niet vinden.

Wel nog een mooie post van mezelf, waarin ik schreef dat Collin 'een degelijke verdediger was' en ik nog 'geloofde in Kennedy'.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Kai schreef:

Wel nog een mooie post van mezelf, waarin ik schreef dat Collin 'een degelijke verdediger was' en ik nog 'geloofde in Kennedy'.

Leuk he, die oude quotes? Als ik soms ook wel eens wat terug lees van mezelf:

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Prachtig.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Leuk he, die oude quotes? Als ik soms ook wel eens wat terug lees van mezelf:

Ik keek gister een bepaald topic door en zag een post van mezelf van bijna 5 jaar geleden. Viel me op dat ik net als nu toen ook al een zeer hoog niveau haalde

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Net zo hoog als dat van de Jupiler League?

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

speranza schreef:

Financieel hoeft zijn komst voor Ajax geen enkel probleem te zijn, denkt de meest succesvolle IJslandse voetballer aller tijden. "Omdat mijn contract aan het einde van het seizoen afloopt, mag ik nu al gratis weg bij Stoke City. En ik denk zelfs dat Ajax het voor elkaar moet krijgen dat Stoke een gedeelte van mijn salaris betaalt. Daarnaast ben ik bereid met veel minder genoegen te nemen", zegt hij.

Meest succesvolle Ijslandse voetballer, lijkt me niet zo heel lastig .

A&L wat vind je van een transfer van Gudjohnsen naar Ajax? Ben benieuwd.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Sja, ooit was Gudjohnsen een goede voetballer, maar als je al weg mag bij Stoke City, dan vraag ik me af wat je nog kan voor een ploeg die kampioen wil worden, CL wil spelen en momenteel in Europa ver wil komen. Gudjohnsen is nou ook nooit echt een scorende spits geweest. Misschien dat hij een sterk aanspeelpunt kan zijn, dat zou kunnen. Maar ik zie liever dat Ajax een talentvolle speler haalt met potentie om door te groeien. Dat lukt Ajax toch al wel jaren. Zlatan, Mido, Huntelaar, Suarez...dat soort jongens.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Met Mido heb je gelijk, wat betreft dat doorgroeien.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Het lukt ze helaas ook al jaren om een hele zweem van bijproducten aan te kopen die voor veel geld bestemd lijken te zijn hun hele periode bij Ajax op de bank of de tribune plaats te nemen

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ik lig er nog steeds wakker van dat ze Sulejmani destijds gehaald hebben voor zo'n debiel bedrag. Die jongen had net drie maanden lekker gebald en was voor de rest geblesseerd geweest. Als je dan zo'n transfersom betaalt is er toch echt een steekje los.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Kampioen worden we toch al jaren niet, dus ik zou alleen nog maar proberen een seizoen met jeugdspelers uit eigen opleiding en wat ervaren spelers ernaast gaan proberen. Kost je geen reet en zul je bij verkoop dus altijd winst op maken. En op zoek naar een echte TD a la Hiddink of van Gaal. Iemand die echt verstand heeft van talent.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

orbit schreef:

Het lukt ze helaas ook al jaren om een hele zweem van bijproducten aan te kopen die voor veel geld bestemd lijken te zijn hun hele periode bij Ajax op de bank of de tribune plaats te nemen

Jep, heel dom van Ajax. Maar ik heb goede hoop dat de Boer niet aan die ongein gaat meedoen. Die heeft de eigen jeugd gelukkig heel hoog zitten.

Maar Ajax is wel de enige club in NL die bijna elke 2 jaar wel een mega transfer laat plaats vinden.

Chivu, Zlatan, Sneijder, Babel, Huntelaar, Heitinga, Vermaelen en binnen een half jaar volgen Stekelenburg en Suarez vast ook. Allemaal spelers waar je ruim 10 miljoen tot soms wel ruim 25 miljoen voor hebt gevangen. Jammer alleen dat ze het jarenlang slecht hebben geinvesteerd.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Liverpool biedt Kuijt aan als ruil-object

Liverpool heeft zijn zinnen gezet op Luis Suarez, maar de vraagprijs van Ajax is te hoog. De hoofdstedelingen verlangen liefst dertig miljoen euro voor de 24-jarige Uruguayaan, die donderdag tijdens het thuisduel met NAC Breda in het KNVB-bekertoernooi de laatste van zijn zeven duels schorsing uitzit, en dat is vooralsnog te gortig voor de ploeg van manager Kenny Dalglish.

Liverpool zou daarom een speler in de deal willen betrekken en aangezien Ryan Babel naar 1899 Hoffenheim verkast, zou Dirk Kuijt zijn aangeboden bij Ajax. Vraag is echter of de voormalig Feyenoorder wel zit te wachten op een overstap naar Amsterdam. (VI.nl)

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ik las het vanmorgen

God verhoede dat die proleet ooit in ons prachtige shirt komt te spelen. Dat zou de meest walgelijke Ajax transfer ooit worden. Neem aan dat Kuijt als Ajax dit niet willen.

Liverpool is wel in paniek geraakt heb ik het idee Wie weet bieden ze morgen Torres of Gerrard erbij haha.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Hahaha! Net of Kuijt OOIT naar Ajax zou willen.

Jullie mochten willen dat Kuijt naar jullie cluppie kwam.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

moviemafketel schreef:

Kampioen worden we toch al jaren niet, dus ik zou alleen nog maar proberen een seizoen met jeugdspelers uit eigen opleiding en wat ervaren spelers ernaast gaan proberen. Kost je geen reet en zul je bij verkoop dus altijd winst op maken. En op zoek naar een echte TD a la Hiddink of van Gaal. Iemand die echt verstand heeft van talent.

Beenhakker zoekt ook nog een club..

kos

• 46708 berichten
  • 8865 stemmen

Kuijt. . Dat gaat idd zeker niet gebeuren.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Kuijt naar Ajax, het moet toch niet gekker worden ook. Dat wil ie nooit van zn leven.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Echt een onzinbericht, misschien wil die Kelly wel naar Ajax

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Kuijt komt helemaal niet, die moet binnenkort een keer aan zijn afscheidstournee beginnen wil hij al zijn voormalige clubs nog aandoen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Kuijt is geen Beenhakker

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Hahaha! Net of Kuijt OOIT naar Ajax zou willen.

Jullie mochten willen dat Kuijt naar jullie cluppie kwam.

Nogmaals, geen Ajacied zit op Kuyt te wachten. Overigens vind ik Kuyt zon mega slijmbal. Als hij naar Ajax zou komen, dan zou hij Ajax weer de mooiste club ter wereld vinden en wil hij daar afsluiten. Nee, bedankt. Yak.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Don Dijk schreef:

Kuijt naar Ajax, het moet toch niet gekker worden ook. Dat wil ie nooit van zn leven.

Natuurlijk niet.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Geef Kuijt eens ongelijk: hij heeft toch bij de 2e mooiste clubs ter wereld gevoetbald? Feyenoord en Liverpool.

Met Kuijt erbij kunnen jullie eindelijk eens kampioen worden.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Met Kuijt erbij kunnen jullie eindelijk eens kampioen worden.

Ja, want Kuyt weet wel wat het is om landstitels te winnen met zijn clubs

Die heeft in zijn hele loopbaan 1 prijsje gewonnen. De KNVB beker met Utrecht. Nota bene door Feyenoord in eigen Kuip te verpletteren in de finale

merijn82

• 1931 berichten
  • 460 stemmen

Want Kuijt is beter dan Suarez, Rico? Klopt wat A&L zegt: op Kuijt zit in Amsterdam niemand te wachten.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2366 stemmen

Is Suarez al een keer kampioen geworden dan?

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Tuurlijk is Kuijt beter dan Suarez. Tenminste, beide zijn dravers met een beperkte techniek maar beide zeer nuttig. Het enig verschil is dat Kuijt al jaren basisspeler van Liverpool is en dus in een competitie speelt die je veel hoger mag inschalen dan de Eredivisie.

Dus ik denk dat Kuijt wel een voorsprong heeft op Suarez, laten we het zo zeggen.

merijn82

• 1931 berichten
  • 460 stemmen

Dat zeg ik niet, maar jij zegt dat Ajax met Kuijt ineens WEL kampioen wordt!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.