- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Voetbalzone - 'Suárez beroept zich op eerdere afspraken met bestuur over transfersom'
Luis gaat zijn Groningen-verhaal herhalen zo lijkt het.
Zou mooi zijn.
En mocht het gebeuren, dan ben ik benieuwd naar de reactie van A&L. 
kos
-
- 46708 berichten
- 8865 stemmen
Destijds vonden Ajax-supporters het helemaal geweldig en logisch dat hij dat bij Groningen deed. Dus tja.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dit is gewoon een geste van Inter, met twee handen aangijpen. Meer ga je niet voor hem krijgen.
Wat een onzin, gewoon houden, contract verlengen en over 3 jaar voor 6 mjn plus verkopen...
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Destijds vonden Ajax-supporters het helemaal geweldig en logisch dat hij dat bij Groningen deed. Dus tja.
Maar Suarez zijn hart zou zogenaamd het Ajax-logo zijn.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Haha, mooi stukje van Reinbo ja. Vraag Bonnie St. Claire naar voetbal, en dan krijg je zoiets.
Bonnie heeft dan ook meer stijl en klasse dan de gemiddelde voetballer of trainer. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Wat een onzin, gewoon houden, contract verlengen en over 3 jaar voor 6 mjn plus verkopen...
Geloof niet dat hij dat ooit waard gaat worden.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
'Van Bommel per direct naar Milan'
Mark van Bommel verruilt per direct Bayern München voor AC Milan. Dat meldt de Duitse krant Bild. Hij wordt de derde Nederlander in de selectie van Milan.
(Novum) - Mark van Bommel verruilt per direct Bayern München voor AC Milan. Dat meldt de Duitse krant Bild. Van Bommel, die sinds 2006 voor de Beierse club speelde, komt bij Milan zijn landgenoten Clarence Seedorf en Urby Emanuelson tegen.
Volgens Bild ligt een slechte verstandhouding tussen trainer Louis van Gaal en Van Bommel aan de basis van het plotselinge vertrek. Bovendien wist de aanvoerder van het Nederlands elftal niet of zijn aflopende contract in Duitsland aan het einde van het seizoen zou worden verlengd.
Er wordt volgens Bild geen afkoopsom betaald voor Van Bommel.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat denk ik ook niet. Een strik er om heen.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
We hebben al zoveel spitsen. 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Gudjohnsen wil naar Ajax: "Sportieve staat voorop"
(jhedmedia) Eidur Gudjohnsen blijkt niets liever te willen dan een transfer naar Ajax. Althans, dat zegt de IJslander in De Telegraaf. Bij zijn huidige club Stoke City zit Gudjohnsen op een zijspoor en hij zou graag bij Ajax zijn carrière een nieuwe impuls geven.
"Ik kon grote contracten tekenen in Amerika en Dubai, maar mijn voorkeur gaat nu uit naar Amsterdam. Het gaat me niet om het geld. De sportieve uitdaging staat voorop, omdat ik mijn carrière een nieuwe impuls wil geven", zegt de aanvaller.
In het verleden speelde Gudjohnsen voor onder meer Chelsea, FC Barcelona en Tottenham Hotspur. Dat het beste er bij hem af is, ontkent hij. "Ik ben wel 32, maar altijd heel zuinig op mijn lichaam geweest. Ik voel me topfit en hoop de club met mijn ervaring en kwaliteiten te kunnen helpen. Dat ik bij FC Barcelona in hetzelfde systeem heb gevoetbald en vloeiend Nederlands spreek, is daarbij een voordeel."
Financieel hoeft zijn komst voor Ajax geen enkel probleem te zijn, denkt de meest succesvolle IJslandse voetballer aller tijden. "Omdat mijn contract aan het einde van het seizoen afloopt, mag ik nu al gratis weg bij Stoke City. En ik denk zelfs dat Ajax het voor elkaar moet krijgen dat Stoke een gedeelte van mijn salaris betaalt. Daarnaast ben ik bereid met veel minder genoegen te nemen", zegt hij.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Voetbalzone - 'Suárez beroept zich op eerdere afspraken met bestuur over transfersom'
Luis gaat zijn Groningen-verhaal herhalen zo lijkt het.
Wat een verrassing.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen

Karma is a bitch. 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Mwah Ajax betaalde bijna 6x zoveel voor Suarez dan Groningen had gedaan. Kijkend naar de contractduur en de ontwikkeling van Suarez is het bod van Liverpool (wat was het? 18 miljoen?) niet reëel.
Overigens vond ik het destijds niet logisch dat hij dat bij Groningen deed, laat dat duidelijk zijn.
Edit: een bod van 14,9 miljoen, het lijkt Valencia wel. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Geloof niet dat hij dat ooit waard gaat worden.
Niet met deze trainer en dit bestuur...
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen

Dit meen je toch niet echt?
En of ik dit meen. Het is allemaal heel symphatiek en aandoenlijk, maar het niveau is natuurlijk belachelijk slecht. Keepers die niet kunnen keepen, verdedigers die geen flauw benul hebben wat te doen, aanvallers die voor een lege goal op de paal schieten. En niet 1x, maar onderhand in elke wedstrijd. Eredivisie Live zendt ook soms live JL voetbal uit. Je weet niet wat je ziet.
Heeft overigens niks met verheven te maken, want de Eredivisie is ook maar aankloten in vergelijking met Engeland of Spanje. Dat kan ik accepteren.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Bron?
Ik kan me niet herinneren dat iemand het toen netjes vond. Maar ik was wel blij dat hij kwam. Zoals ik overigens nu ook wel snap dat Suarez een paar dagen pissed off is als het niet door gaat. Maar hij moet wel die knop dan omzetten en zondag er gewoon weer staan.
Overigens heeft Suarez nog helemaal niks raars nu gedaan. Hij heeft schijnbaar afspraken gemaakt met Ajax en wil weten hoe het daarmee zit. Dat lijkt me heel legitiem. Ik vrees dat Ajax en Liverpool er nog wel uit gaan komen. Met Babels geld hebben ze ook weer miljoenen erbij. Krijgen wij vast Gudjohnsen, zucht.
Montorsi
-
- 9719 berichten
- 2382 stemmen
Bron?
Ik kan me niet herinneren dat iemand het toen netjes vond.
Bron?
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Er zijn dan ook maar weinig spelers die hun club echt trouw blijven en niet voor het geld kiezen / belofte houden. Moulijn was een van die uitzonderingen. Uiteraard kan het in sportief opzicht een verbetering zijn voor Suarez, maar ik denk niet dat dit hetgeen is waar Suarez voor kiest. We weten natuurlijk ook niet hoeveel druk zo'n zaakwaarnemen achter de schermen uitvoert op een speler en in hoeverre een speler zo'n beslissing alleen maakt.
Ha, Moulijn wilde zelf op een gegeven weg bij Feyenoord naar een grote club uit ik meen Spanje (maar dat weet ik niet zeker meer), maar Feyenoord hield dat tegen. Moulijn was alleen geen type om ruzie te gaan maken. Paar weken terug stond er in VI nog een groot verhaal over zijn carriere, toen zijn beroerte bekend werd.
En het was vroeger ook wel makkelijk om te blijven. Toen behoorden Ajax en Feyenoord tot de absolute wereldtop en was de Eredivisie veel beter aangeschreven. Ik verwijt het nu de topspelers niet dat ze na een jaar of 3, 4 eens verder willen kijken als grote vedette. Wat heeft pakweg Stekelenburg er nog aan om weer tegen NEC of RKC te keepen? Of Suarez, die elke Eredivisieclub al minimaal 1x aan gort heeft geknald.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Bron is Ajax&Litmanen1.
kos
-
- 46708 berichten
- 8865 stemmen
Wacht, dan ga ik even uren op zoek naar voetbalforumpagina's uit 2007.
Montorsi
-
- 9719 berichten
- 2382 stemmen

Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Bron?
Ik kan me niet herinneren dat iemand het toen netjes vond. Maar ik was wel blij dat hij kwam. Zoals ik overigens nu ook wel snap dat Suarez een paar dagen pissed off is als het niet door gaat. Maar hij moet wel die knop dan omzetten en zondag er gewoon weer staan.
Overigens heeft Suarez nog helemaal niks raars nu gedaan. Hij heeft schijnbaar afspraken gemaakt met Ajax en wil weten hoe het daarmee zit. Dat lijkt me heel legitiem. Ik vrees dat Ajax en Liverpool er nog wel uit gaan komen. Met Babels geld hebben ze ook weer miljoenen erbij. Krijgen wij vast Gudjohnsen, zucht.
Ik kan me nog goed herinneren dat men het logisch vond dat Suarez het deed, omdat hij bij Ajax zoveel meer kon verdienen. Daar hoorde jij ook bij.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Goed, ga je gang! Dan heb je tenminste recht om zo te brullen dat Ajacieden het allemaal terecht vonden.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik kan me nog goed herinneren dat men het logisch vond dat Suarez het deed, omdat hij bij Ajax zoveel meer kon verdienen. Daar hoorde jij ook bij.
Ik postte denk ik een kleine 4 jaar terug nog niet eens in het sporttopic op dit forum hoor...
Ik vond wel dat Suarez verkocht moest worden daar, omdat hij duidelijk zichzelf kon verbeteren. De stap van toen was groter dan Ajax-Liverpool nu. Maar dan nog, ik vond het nooit chique om clubs voor het blok te zetten. Suarez verloor die arbitragezaak overigens ook van Groningen. Het is dat Ajax kort daarna alsnog het geld betaalde wat Groningen wilde.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ben jij echt inhoudelijk nou zo beperkt dat je alleen je punt steeds kan maken door 1 smiley te posten? Sjongejonge wat een niveau weer. 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
En of ik dit meen. Het is allemaal heel symphatiek en aandoenlijk, maar het niveau is natuurlijk belachelijk slecht. Keepers die niet kunnen keepen, verdedigers die geen flauw benul hebben wat te doen, aanvallers die voor een lege goal op de paal schieten. En niet 1x, maar onderhand in elke wedstrijd. Eredivisie Live zendt ook soms live JL voetbal uit. Je weet niet wat je ziet.
Heeft overigens niks met verheven te maken, want de Eredivisie is ook maar aankloten in vergelijking met Engeland of Spanje. Dat kan ik accepteren.
Sorry A&L, maar ik neem je niet serieus in deze en je maakt jezelf zelfs ietwat belachelijk. Zo is er nu weer een spits van Den Bosch die naar Stade Rennes gaat, een verdediger van Zwolle die naar AZ kan.. zo laag is het niveau echt niet. Zie je ook aan Sparta toch? Die staan nou gewoon middenmoot in de JL.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Ik postte denk ik een kleine 4 jaar terug nog niet eens in het sporttopic op dit forum hoor...
Ik vond wel dat Suarez verkocht moest worden daar, omdat hij duidelijk zichzelf kon verbeteren. De stap van toen was groter dan Ajax-Liverpool nu. Maar dan nog, ik vond het nooit chique om clubs voor het blok te zetten. Suarez verloor die arbitragezaak overigens ook van Groningen. Het is dat Ajax kort daarna alsnog het geld betaalde wat Groningen wilde.
Tuurlijk wel. De tijd vliegt. Net als Suarez binnenkort. Naar Liverpool.
Montorsi
-
- 9719 berichten
- 2382 stemmen
Goed, ga je gang! Dan heb je tenminste recht om zo te brullen dat Ajacieden het allemaal terecht vonden.
Je doet hetzelfde, maar dan omgekeerd 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
een verdediger van Zwolle die naar AZ kan.
Zul je zien dat die Botteghin het goed doet bij AZ (als hij gaat). Die jongen staat al 4 jaar op het lijstje van Feyenoord...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.