• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.048 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.230 acteurs
  • 199.279 gebruikers
  • 9.390.560 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Straks er lekker voor zitten. Biertje erbij, en een stukje taart.

(afbeelding)

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik zie maar 10 balletjes, wie heeft er rood gekregen?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Ons? Je woont gvd in de achterhoek..... Als jij het over 'ons' hebt heb je het over de Graafschap of Heracles of zo....

Haha krijg je die jankerij weer. Bij gebrek aan argumentatie gooi je het maar weer op de persoonlijke boeg

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik ga uit van Luc .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Ons? Je woont gvd in de achterhoek..... Als jij het over 'ons' hebt heb je het over de Graafschap of Heracles of zo....

Ajax supporters komen uit heel het land, beetje flauw. Kwam jij niet uit Kralingen? .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ja, op zo'n 1,5 km van de Kuip. Kijk van een Zeeuw kan ik het begrijpen, daar heb je geen enkele club, maar provinciaaltjes die voor Ajax zijn, vind ik gewoon simpele successupporters. Kan je van iemand die voor Feyenoord is al 50 jaar niet meer zeggen.

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Haha krijg je die jankerij weer. Bij gebrek aan argumentatie gooi je het maar weer op de persoonlijke boeg

Maak ik het persoonlijk? Jij hebt het over 'ons'.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ja ons. Als in Ajax, Ajacieden.

Ben je verstandelijk zo beperkt dat je dat niet snapte of zit je gewoon irritant te zeuren? Jij mag het zeggen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Reinbo schreef:

Ja, op zo'n 1,5 km van de Kuip. Kijk van een Zeeuw kan ik het begrijpen, daar heb je geen enkele club, maar provinciaaltjes die voor Ajax zijn, vind ik gewoon simpele successupporters. Kan je van iemand die voor Feyenoord is al 50 jaar niet meer zeggen.

Ik dol ook maar wat .

Ik ben het overigens wel eens met je hoor. Als er hier i nde buurt gewoon een profclub was geweest was ik waarschijnlijk ook daar supporter van geweest. Al helemaal is het in mijn stad was geweest. En we waren zo dichtbij met Peter van Vossen destijds . Nu heeft mijn pa mij gewoon opgevoed en een zeer goed alternatief gevonden; Feyenoord .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ja ons. Als in Ajax, Ajacieden.

Ben je verstandelijk zo beperkt dat je dat niet snapte of zit je gewoon irritant te zeuren? Jij mag het zeggen.

Maar de laatste keer dat ik keek kwamen Ajacieden uit Amsterdam. Daar spelen ze toch hun thuiswedstrijden? Of is er een of andere olie(bollen)boer uit de achterhoek die af en toe een paar miljoen op tafel legt dat ze hun thuiswedstrijden bij hem in de wei komen spelen? Want dan heb ik dat gemist.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Maar de laatste keer dat ik keek kwamen Ajacieden uit Amsterdam. Daar spelen ze toch hun thuiswedstrijden? Of is er een of andere olie(bollen)boer uit de achterhoek die af en toe een paar miljoen op tafel legt dat ze hun thuiswedstrijden bij hem in de wei komen spelen? Want dan heb ik dat gemist.

Dan heb je voor het laatst op 4 maart 1953 gekeken. Je visie is echt zo enorm achterhaald zeg. Sjongejonge.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Zie niet wat de watersnoodramp er mee te maken heeft. Heb de visie vooral ontwikkelt toen ik in de jaren 90 op Feyenoord woonde en daar ineens door het succes in de Europacup jongetjes in een Ajax shirt rond liepen. Wist toen ineens hoe men zich in de oorlog gevoeld moet hebben..... Dat jij het achterhaald noemt, doet me voor de toekomst vrezen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Watersnoodramp? Oorlog?

Zoek eens hulp op dit gebied zeg. Jammer dat je voetbal zo overdreven moet opvatten. Ik woon niet naast de ArenA maar ben wel voor Ajax. En als ik in de ons vorm praat, dan gaat het over Ajax. Beetje sneu dat je zoiets maar niet kan accepteren.

Maar terug ontopic:

Opstelling Ajax:

Stekelenburg; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Blind; De Zeeuw, Eriksen, Enoh; Sulejmani, De Jong en Ebecilio

Opstelling Feyenoord:

Mulder; Swerts, Vlaar, Bahia, De Cler; El Ahmadi, Bruins, Mokotjo; Simon, Castaignos en Wijnaldum.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Denk dat er voor Feyenoord vanavond wel wat mogelijk is. Ajax mist 2 hele belangrijke spelers die (ondanks dat ze in een dipje zitten) een wedstrijd definitief kan bepalen. Hopen dat Simon het weer lekker doet en dat El Ahmadi geen onnodige fouten (zoals hij wel vaker doet) gaat maken.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

En dan Jhon erin als stormram als ze 4-0 achterstaan zeker.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Janko met 4 goals en 1 assist vanavond. Moet je nagaan hoe slecht Heracles vanavond is

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Het is jammer dat Feyenoord, op Vlaar na, zo'n belabberde achterhoede heeft. Daar moet Feyenoord zich echt op richten. Een vervanger voor Bahia en de Cler. Meer is niet eens nodig voor komend seizoen (ja, het liefst een ervaren middenvelder, ervaren spits en een goede jongere keeper).

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Janko met 4 goals en 1 assist vanavond. Moet je nagaan hoe slecht Heracles vanavond is

Janko is gewoon een goede spits, alleen zagen sommigen dat nog niet.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Zien. Want één zwaluw maakt wat mij betreft nog geen zomer.

VVV lijkt met tien man zowaar stand te gaan houden tegen Utrecht

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Wie zei hier ook alweer wat over Janko en miskoop? En graag zou ik dan ook horen wie zei dat dat niet zo was .

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Hij staat voorlopig al op 12 goals. En we zijn net over de helft.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik vind Janko 1 van de slechtste voetballers die ik ooit heb gezien. Moet je meteen je mening veranderen, omdat hij tegen een zwak Heracles er een paar in knalt? Ik vind het echt niet kunnen zo'n stijve hark.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

F. Inzaghi is ook één van de slechtste voetballers die er is, maar toch echt een dodelijke spits.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Oei we gaan toch niet Inzaghi vergelijken met Jankerd he?

Inzaghi is een sluipschutter, respect voor dat ventje. Maar die deed/doet het dan ook tegen topclubs/landen. Dat gaat Janko niet lukken.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Precies. Klaas-Jan Huntelaar kan in feite ook niet voetballen, maar schopt ze er ook achter elkaar in. Zo kunnen we nog wel een boel namen noemen.

Janko is gewoon een echte spits. Heeft een neus voor de goal en scoort regelmatig. Je kunt toch niet zeggen dat hij het slecht heeft gedaan als hij aan het einde van 't seizoen er 20 heeft ingeschoten? Dan zullen er hier wel een paar zeggen dat een andere spits er ook 20 had ingeschoten bij dit FC Twente, maar zo werkt het niet.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Niet qua kwaliteit maar qua soort speler. Maar wat nog niet is kan nog komen .

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Toch nog de 1-2. Terecht maar wel bijzonder jammer.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Naomi Watts schreef:

Wie zei hier ook alweer wat over Janko en miskoop? En graag zou ik dan ook horen wie zei dat dat niet zo was .

Gaan we nu echt op basis van 1 wedstrijd Janko ineens bombarderen tot een topaankoop. Ik wist dat de voetballerij wispelturig was maar dat mensen als Naomi Watts daar ineens al in meegaan stemt me toch wel droevig.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

En dan Jhon erin als stormram als ze 4-0 achterstaan zeker.

Typerend voor spelers die bij feynoord willen spelen: kinderen van ouders met een dusdanig laag iq dat ze je voornaam niet normaal kunnen spellen bij de burgerlijke stand

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

timbo_ schreef:

Ik wist dat de voetballerij wispelturig was maar dat mensen als Naomi Watts daar ineens al in meegaan stemt me toch wel droevig.

Hier toch allang bekend dat ik best een Janko liefhebber ben, ik hoef niet objectief zijn. Ik vind Agüero trouwens ook beter dan Messi. Sue me .

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Ik beoordeel Janko ook niet op deze wedstrijd. Het is geen supervoetballer, maar hij is zeker niet zo slecht als bijna iedereen destijds suggereerde.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.