- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Als Obiku nou gewoon even in kan vallen..
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Mag Suarez dan alweer spelen voor de zomerstop? 
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Waarschijnlijk weten de meesten dit al, maar ik had het even gemist.
Eriksen wijst Milan af: "Ik blijf liever in Amsterdam"
De naam van Christian Eriksen ging de afgelopen dagen rond bij AC Milan, dat volgens Italiaanse media zelfs een bod zou willen uitbrengen op de middenvelder van Ajax. De jonge Deen heeft echter nog geen trek in een avontuur bij de Rossoneri.
"Milan is een grote club. Maar ik vind Ajax óók een grote club. Dus blijf ik liever in Amsterdam", geeft Eriksen aan in VI."In Denemarken heb ik het stapje voor stapje gedaan en daarna heb ik de keuze voor Ajax heel bewust gemaakt. Omdat je hier als jonge speler de mogelijkheid krijgt je te ontwikkelen. En onder de nieuwe trainer krijg ik een kans op de positie waar ik het best uit de voeten kan, centraal op het middenveld."
"Bovendien staat positiespel en veel beweging in de ploeg nu centraal; dat past goed bij mijn manier van voetballen. Dus mijn doelen voor de komende tijd liggen bij Ajax: zoveel mogelijk in de basis spelen, belangrijk worden voor de ploeg, meer goals maken."
Bron: Eriksen wijst Milan af: "Ik blijf liever in Amsterdam" - MSN NIEUWS - nieuws.nl.msn.com
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Zulke dingen werken overigens altijd averechts, Suarez wil graag weg maar kannie weg. Dan is het moeilijk voor hem om gemotiveerd te blijven.
Wat dat betreft denk ik even terug aan een paar jaar geleden toen Suarezje per se weg wilde bij Grunn...
Nicholas123
-
- 292 berichten
- 284 stemmen
Zo'n Milan voert ook een belachelijk technisch beleid, he? Een jonge speler als Eriksen krijgt tegen Milan voor het eerst eens een basisplaats en speelt niet onverdienstelijk tegen een middenveld van oude mannen dat blijkbaar geen zin meer heeft in kort dekken. Vervolgens speelt ie prima tegen geweldige ploegen als Vitesse en bij Milan trekken ze de portemonnee al weer. Het is dat ze Zlatan hebben gehaald, hoewel er natuurlijk weinig voetbalvisie voor nodig is om zijn kwaliteiten te herkennen, anders was het dit seizoen weer huilen met de pet op geweest. Ik voorspel alvast een vroege uitschakeling door Tottenham in de Champions League.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
10-0 zal het niet worden, maar een nederlaag wel.
Net of het mogelijk is dat Ajax met 10-0 van Feyenoord wint. 
Of Feyenoord moet 2 rode kaarten krijgen.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Als Obiku nou gewoon even in kan vallen..
Nog zo'n antiheld inderdaad..
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Hij zorgde wel voor de enige verliespartij van Ajax dat seizoen. 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Dat bedoel ik.. van die eendagsvliegen en blinde paarden, typische feynoordspelers 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Bof jij even dat Suarez uit vorm is en niet speelt en dat Jol Pantelic en Rommedahl heeft laten lopen.. dan had ik de scoremeter met belangstelling gevolgd vanavond 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Dat bedoel ik.. van die eendagsvliegen en blinde paarden, typische feynoordspelers
Eendagsvliegen? Ik heb Obiku anders vele malen rare dingen zien doen nadat hij een goal had gemaakt. 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Bof jij even dat Suarez uit vorm is en niet speelt en dat Jol Pantelic en Rommedahl heeft laten lopen.. dan had ik de scoremeter met belangstelling gevolgd vanavond
Net of we bang hadden moeten zijn voor een Pantelic en een Rommedahl. Ik schat die Imbeciel hoger in. Eriksen ook wel.
Zonder Suarez is Ajax inderdaad Heerenveen of Utrecht-niveau.

orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Eendagsvliegen? Ik heb Obiku anders vele malen rare dingen zien doen nadat hij een goal had gemaakt.
Dan was het een blind paard.. je haalt die twee ook snel door elkaar 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Hehe... Je zou best eens gelijk kunnen hebben, want volgens mij zag hij die punten niet toen hij aan dat ijzeren hek gingen hangen na een doelpunt.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nog zo'n antiheld inderdaad..
Antihelden 
Zoveel leuker dan meehuilen met wat toch al populair is.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Tuurlijk zijn antihelden helemaal geweldig.
Feyenoord grossierde erin. Heerlijk. Dat team begin jaren '90, daar hield iedereen van. 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Tuurlijk zijn antihelden helemaal geweldig.
Feyenoord grossierde erin. Heerlijk. Dat team begin jaren '90, daar hield iedereen van.
Binnen bepaalde gemeentegrenzen werd er voornamelijk meewarig om gelachen.. maar mensen sympathiseren altijd hartstochtig met de underdog, eigenlijk net zo zielig als dat meehuilen met de popi jopi's 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Binnen bepaalde gemeentegrenzen werd er voornamelijk meewarig om gelachen..
Toen ze kampioen werden?
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Die ene keer.. tsja, dat konden we makkelijk incasseren natuurlijk.. je gunt een arme stumper ook wel eens wat.
Maar anyway: veel plezier vanavond achter de decoder 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Fijn he, meeleven met het succes van anderen. Ajax is gewoon een soort Shawshank Redemption van het voetbal 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Twente al weer voor met 1-0.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
In balbezit is Twente echt erg sterk en goed. Die John heeft overigens ook nog meer op de grond gelegen dan gevoetbald, jammer, want volgens mij kan ie wel wat.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Of Feyenoord moet 2 rode kaarten krijgen.
Net of het onmogelijk is gezien jullie ploeg 
Jullie hebben 1 voordeel en dat is dat deze pot niet over 3 maanden wordt gespeeld. Zo rond maart, april is Ajax meestal in bloedvorm. Nu blijft het vast onder de 5-0, al sluit ik niks uit met een achterhoede waarin Mulder keept en Bahia en de Cler moeten verdedigen 
PS Shit Twente, dat was wel een hele easy goal net. Wel goed uitgespeeld 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Die ene keer.. tsja, dat konden we makkelijk incasseren natuurlijk.. je gunt een arme stumper ook wel eens wat.
Maar anyway: veel plezier vanavond achter de decoder
Toen was het vooral PSV dat bepaalde wat er gebeurde. Net als het afgelopen decenium eigenlijk. 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Natuurlijk is dat onmogelijk. Daar heeft Ajax sowieso te weinig kwaliteit voor.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Natuurlijk is dat onmogelijk. Daar heeft Ajax sowieso te weinig kwaliteit voor.
Gelukkig voor ons komen jullie altijd met poep in de broek naar Amsterdam toe en weet Ajax altijd zeer gemotiveerd tegen jullie te spelen. Enig nadeel, Ajax is niet altijd even scherp tegen de kleine ploegen uit het rechterrijtje. Je moet je daar maar aan vasthouden dan.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Gelukkig voor ons komen jullie altijd met poep in de benen naar Amsterdam toe en weet Ajax altijd zeer gemotiveerd tegen jullie te spelen. Enig nadeel, Ajax is niet altijd even scherp tegen de kleine ploegen uit het rechterrijtje. Je moet je daar maar aan vasthouden dan.
Ik zou wel eens op de Arena willen schijten, maar poep in de benen....? Nee hoor.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Gelukkig voor ons komen jullie altijd met poep in de benen naar Amsterdam toe en weet Ajax altijd zeer gemotiveerd tegen jullie te spelen. Enig nadeel, Ajax is niet altijd even scherp tegen de kleine ploegen uit het rechterrijtje. Je moet je daar maar aan vasthouden dan.
Ons? Je woont gvd in de achterhoek..... Als jij het over 'ons' hebt heb je het over de Graafschap of Heracles of zo....
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.