- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
En waar wij genaaid werden dankzij die schwalbes. Bah
Zit me nog steeds dwars, we hadden die potjes gewoon moeten winnen. Nu zijn de statistieken van A&L hierboven iets minder mooi
Onzin natuurlijk. Vooral die wedstrijd waarin Slory 2 levensgrote kansen mistte had Feyenoord moet winnen. In de eerste helft werd Ajax bij vlagen weggespeeld. Was de laatste keer, dat klopt. 
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
FC Twente wint met 3-1.
Ik denk dat Ajax - Feyenoord een wedstrijd gaat worden met veel overtredingen en kaarten. Uiteindelijk zal het nog spannend worden wie er wint. Nee het wordt zeker geen 11-0 voor Ajax A&L 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Wat doet Slory tegenwoordig eigenlijk?
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Wat doet Slory tegenwoordig eigenlijk?
Speelt die niet bij Sofia of Adelaide United?
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Slory kan zich beter richten op de 100 meter. Rennen is namelijk zijn enige kwaliteit.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Van Geel ontkent benadering van Feyenoord
Martin van Geel ontkent dat Feyenoord hem heeft benaderd om directeur van de club uit Rotterdam te worden. Daar zou hij de vertrekkende Leo Beenhakker moeten vervangen.
In het Algemeen Dagblad zou Van Geel hebben toegegeven dat hij bekend is met de interesse uit Rotterdam, maar tegenover L1 ontkent hij deze uitspraken. De directeur van Roda JC Kerkrade geeft aan geen contact te hebben gehad met mensen van Feyenoord.
Van Geel wilde niet aangeven of hij interesse heeft in een overstap naar Feyenoord. De directeur houdt zich op de vlakte zolang hij niet officieel is gevraagd door de club. Van Geel was als speler korte tijd actief voor Feyenoord, van 1988 tot 1990 verdiende hij er zijn brood.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Het gebruikelijke spelletje.
Van Geel zal het wel worden. Feyenoord heeft in ieder geval zijn pijlen op hem gericht.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Hoe meer het ontkent wordt, hoe eerder hij het wordt idd.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Hoe meer het ontkent wordt, hoe eerder hij het wordt idd.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Ik denk wel dat Suarez bij Ajax blijft. Frank de Boer heeft alles goed in zijn hoofd zitten. Enkel bij een bedrag boven de 25 miljoen vertrekt hij, denk ik.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Speelt die niet bij Sofia of Adelaide United?
Jammer zeg, goeie spelert.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Onzin natuurlijk. Vooral die wedstrijd waarin Slory 2 levensgrote kansen mistte had Feyenoord moet winnen. In de eerste helft werd Ajax bij vlagen weggespeeld. Was de laatste keer, dat klopt.
Dan alsnog. Onterechte penalty's krijgen is een zure manier om punten te verspelen tegen jullie. Heeft beter zijn verder niets mee te maken. Voor de rest leef je in een utopie heb ik al door 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Ebecilio: ‘Ik kan Swerts wel hebben’
nieuws Door: Redactie op 19 jan 2011
Nog een paar uurtjes en dan is het eindelijk tijd voor de klassieker. Het begint te leven en ook spelers van beide partijen gooien graag wat olie op het vuur. Het vertrouwen druipt er bij Lorenzo Ebecilio in ieder geval vanaf. "Ik weet dat ik Gill Swerts kan hebben."
Akkefietje
Zijn uitspraak komt voort uit een eerdere ontmoeting met de kersverse aanwinst van Feyenoord. Anderhalve maand geleden stonden de twee al tegenover elkaar. Ebecilio speelde bij Jong Ajax en Swerts bij Jong AZ.
"Hij zal me nog wel kennen," vertelt Ebecilio aan het AD. "We wonnen met 4-2 en ik scoorde in die wedstrijd twee keer. We hadden nog een klein akkefietje. Ik maakte een tackle op de bal, maar kwam eigenlijk te hard in. Dat was zeker een gele kaart waard ja, al gaf de scheidsrechter niks."
De Belgische verdediger liet zich niet zomaar vernederen door de jonge Ajacied. "Hij trok me naar de grond. Toen we opstonden, bleef hij me intimiderend aankijken. Ik had hem op dat moment wel op kunnen eten, maar ik bleef rustig. Ik zie de duels met vertrouwen tegemoet. Ik weet dat ik ‘m kan hebben," aldus een zelfverzekerde Ebecilio.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
LIVERPOOL - Liverpool heeft Ajax tijdens de onderhandelingen over een transfer van Luis Suarez verder onder druk gezet. De Engelse club dreigt de aandacht te verleggen naar aanvaller Alvaro Negredo van Sevilla als de Amsterdammers voet bij stuk houden.
Damien Comolli, directeur voetbalstrategie van Liverpool, heeft tegenover Britse verslaggevers laten weten dat de komst van Negredo op dit moment beter past bij de financiële mogelijkheden van de huidige nummer dertien van de Premier League.
Liverpool wil komende maand hoe dan ook een spits aantrekken.
De werkgever van Dirk Kuijt heeft zo'n 15 miljoen euro over voor Suarez, die nog tot de zomer van 2013 in Amsterdam onder contract staat.
Absurd bedrag
De topschutter staat open voor een overgang, maar Ajax lijkt niet van plan om hem voor veel minder dan 25 miljoen euro van de hand te doen.
"We willen Suarez niet kwijt en verkopen hem alleen voor een absurd bedrag", vertelde Ajax-trainer Frank de Boer dinsdag na de training.
Negredo
De 25-jarige Negredo is bezig met zijn tweede seizoen bij Sevilla. Hij scoorde zes keer in negentien competitiewedstrijden. De aanvaller bezorgde zijn formatie vorig seizoen elf competitietreffers.
De naam van de Spanjaard is niet de enige die onder die van Suarez op het prioriteitenlijstje van Liverpool staat. Trainer Kenny Dalglish is eveneens gecharmeerd van aanvaller Charles N'Zogbia van Wigan Athletic.
© ANP
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Van Hanegem is een paardenlul eerste klas, laat de man lekker golfen, plaatjes schieten of kraaien als Joe Cocker.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Laat ze lekker die Negredo halen dan. Suarez is gewoon meer waard dan dat. Enige rotte is dat Suarez nu wel open staat om weg te gaan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik wil die grootsmoel Imbecilio wel eens horen als Cabral voor zijn neus staat
.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Amsterdamse bluf
Hij hield ook 3 HSV spelers bezig en tegen Gala ook mooie dingen zien doen. Daarnaas Marcellis nog scheel getkt. Kom maar op met dat gebral. Is dat niet die loser van die rooie kaart laatst? 
Nou, ik ga richting Amsterdam met de bieri's. Tot morgen en alvast sterkte met de nederlaag NW.
SnakeDoc
-
- 4687 berichten
- 2243 stemmen
ZOzo, wnen in Emmeloord en voor Grunn zijn. Die hard hoor
Ga je ook meerijden met de protestactie van de Groningen Fanatics?
Jaja, kaartje binnen
Eerst naar Groningen en dan met een slakke gangetje richting Heerenveen! Zin in!
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
LOL. Alsof het zo raar is voor een NEC supporter om liever NEC te kijken. Bizarre uitspraak hoor
Zei ik dat dan
.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Zei ik dat dan
.
Die nepklassieker kan me gestolen worden.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Unibet
Ajax - Feyenoord Woensdag 20:45
1 1.25
x 5.50
2 10.50

The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Ik wil die grootsmoel Imbecilio wel eens horen als Cabral voor zijn neus staat
.
Cabral is verdedigend niet geweldig 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik bedenk me net dat tegen de tijd dat Knudde en co samen met hun nieuwe TD hun 5 jaren plan afhebben, Fer, Vlaar en Wijnaldum gratis de Kuip uit wandelen, want er is nu niemand meer die ze kan overtuigen bij te tekenen. Zou ik ook niet doen in deze situatie....
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2384 stemmen
Feyenoord gaat in ieder geval niet verliezen vanavond.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nou dan kun je goed geld verdienen dus. Waag de megagok.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ajax heeft potentiële kopers voor aanvaller Luis Suarez met een prijskaartje van ruim vijfentwintig miljoen euro danig afgeschrikt.
The Times meldt woensdagmiddag dat Liverpool geschrokken is van de vraagprijs en verlegt het haar interesse naar Alvaro Negredo, die een paar miljoen euro goedkoper blijkt te zijn.
Of Ryan Babel mede daarom niet op huurbasis naar Amsterdam mag vertrekken lijkt aannemelijk.
Fuck Liverpool 
Wie zijn zij wel niet om ons onder druk te willen zetten. Denk dat iedereen bij Ajax liever Suarez pas van de zomer wil verkopen. Goed dat Ajax niet schrikt en lekker de vraagprijs hoog houdt. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Feyenoord gaat in ieder geval niet verliezen vanavond.
Nee, want dat doen ze eigenlijk nooit in de ArenA 
10-0 zal het niet worden, maar een nederlaag wel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.