• 15.992 nieuwsartikelen
  • 179.050 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.263 acteurs
  • 199.283 gebruikers
  • 9.390.695 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Om 20.45 gewoon AZ - NEC kijken. . Die nepklassieker kan me gestolen worden.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Dat wordt dus de hele avond voetbal kijken! Ik voorspel een 2-1 voor Twente en een 2-0 voor Ajax. Wat zijn jullie voorspellingen?

Ik denk dat het weer een moeizame opstart gaat worden, maar qua puntenverdeling zit je er niet naast denk ik, einduitslagen waag ik me nooit aan.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Dat zou nog wel eens een gemakkelijke overwinning kunnen worden voor Verbeek, doelpuntenfestijntje

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Gelukkig maar, anders zouden de reacties hier wel HEEL eenzijdig zijn. Je moet ergens hoop vandaan halen, al is het een valse.

Hoezo valse hoop zo goed is Ajax niet dit jaar, daarbij missen ook jullie een hoop spelers. Heb er eigenlijk wel vertrouwen is. Gelijkspelletje...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik den keen minimale overwinning voor Ajax, of misschien twee goals. met heel veel kunst- en vliegwerk misshcien een puntendeling. Ik verwacht er niet al te veel van. Als er een keer een kans was iets te halen in Amsterdam, dan is het vanavond.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Hoezo valse hoop zo goed is Ajax niet dit jaar, daarbij missen ook jullie een hoop spelers. Heb er eigenlijk wel vertrouwen is. Gelijkspelletje...

Dit hoor ik elk jaar voor de Klassieker, dat jullie het wel zien zitten en dat er wel wat in zit. Meestal wordt je daarna gruwelijk ingemaakt. Ajax mist voorin een paar spelers, maar er loopt echt nog wel wat hoor. Keeper, achterhoede en middenveld is volledig intact. Jammer dat Suarez en El Hamdaoui er niet bij zijn, maar ook zonder hen hebben we Vitesse, AZ en AC Milan verslagen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Als we er vandaag 2 maken is het veel, en als onze achterhoede er geen tegen krijgt is dat een klein wonder. Dus een gelijkspelletje is niet eens zo onrealistisch

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

Als we er vandaag 2 maken is het veel, en als onze achterhoede er geen tegen krijgt is dat een klein wonder. Dus een gelijkspelletje is niet eens zo onrealistisch

Daar hebben we onze depressieve supporter weer. Hoeveel goals heeft Ajax ook alweer onder de Boer tegengekregen in de 3 officiele wedstrijden? Juist. En 2 goals maken is genoeg vandaag. Dan win je 2-0 of 2-1.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Ik denk 3-0 voor Ajax.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Daar teken ik voor.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Ik niet.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Stiekem vind ik 11-0 wel reeel. Als PSV er 10 kan maken, dan kunnen wij dat beter

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Daar hebben we onze depressieve supporter weer. Hoeveel goals heeft Ajax ook alweer onder de Boer tegengekregen in de 3 officiele wedstrijden? Juist. En 2 goals maken is genoeg vandaag. Dan win je 2-0 of 2-1.

Zoals ik al eerder zei had ik er in december wel vertrouwen in, maar die twee oefenwedstrijden waren echt erbarmelijk slecht. Zelfs voor oefenvoetbal voetbal-onwaardig. Ik zag daar in ieder geval geen verbetering t.o.v. de eerste wedstrijden onder De Boer. Nu is het voordeel van een (thuis)wedstrijd tegen Feyenoord dat de spelers eindelijk wel eens 100% gefocust zijn, maar als dat niet zo is, of het blijft lang 0-0, gaat het erg moeilijk worden.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Komt allemaal goed Quido, besiedes. Wie moeten er voor die kakkies scoren? Ik zie die Kastanje er vandaag echt geen 1 in schieten hoor.

Woensdag gehaktdag. Belooft veel goeds

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

kos schreef:

LOL. Alsof het zo raar is voor een NEC supporter om liever NEC te kijken. Bizarre uitspraak hoor

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Las wel dat Ebecilio Swerts laatst nog dol had gespeeld, daar hou ik me dan maar aan vast

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

1-4 voor Feyenoord, Ajax komt na een kwartier met 9 man te staan en krijgt ook 2 penalties mee.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Don Dijk schreef:

1-4 voor Feyenoord, Ajax komt na een kwartier met 9 man te staan en krijgt ook 2 penalties mee.

1-4? Het is geen thuiswedstrijd van Veendam vanavond hoor, Donnie

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Marcellis bedoel je Quido. Hij is ons lichtpuntje in bange dagen. Hij gaat vanavond ook mooie dingen laten zien. Mark my words!!

@ Don Dijk, je gevoel voor humor ben je nog niet kwijt in ieder geval

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Toch wel leuk, zoveel grootspraak van de Ajacieden.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Zo hoort het ook

Maar goed wedstrijd staat op zich, Ajax is favo maar dat is dan ook alles, hoop vanavond een mooie ouderwetse klassieker te zien met Ajax als winnaar uiteraard, heb er iig. zin in.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Eigenlijk zouden we wel wat moeten temperen inderdaad. Al meer dan 5 jaar geen klassieker meer verloren Ik schijt hem hoor

Al bijna net zo lang geen klassieker meer verloren als dat we geen kampioen zijn geworden haha.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Veel gelijke spelen. Die Feyenoord natuurlijk had moeten winnen.

Uit heeft Feyenoord al 12 x op rij niet gewonnen. Ik zou niet weten waarom het vanavond wel zou moeten lukken. Hoewel... Simon schijnt de nieuwe Messi te zijn.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Speciaal voor de fans:

Feyenoord - Ajax 2005/06 05-02-2006 3-2 Eredivisie

Ajax - Feyenoord 2005/06 20-04-2006 3-0 Play-offs Eredivisie

Feyenoord - Ajax 2005/06 23-04-2006 2-4 Play-offs Eredivisie

Feyenoord - Ajax 2006/07 22-10-2006 0-4 Eredivisie

Ajax - Feyenoord 2006/07 04-02-2007 4-1 Eredivisie

Feyenoord - Ajax 2007/08 11-11-2007 2-2 Eredivisie

Ajax - Feyenoord 2007/08 03-02-2008 3-0 Eredivisie

Feyenoord - Ajax 2008/09 21-09-2008 2-2 Eredivisie

Ajax - Feyenoord 2008/09 15-02-2009 2-0 Eredivisie

Ajax - Feyenoord 2009/10 01-11-2009 5-1 Eredivisie

Feyenoord - Ajax 2009/10 31-01-2010 1-1 Eredivisie

Ajax - Feyenoord 2009/10 25-04-2010 2-0 KNVB Beker

Feyenoord - Ajax 2009/10 06-05-2010 1-4 KNVB Beker

Feyenoord - Ajax 2010/11 19-09-2010 1-2 Eredivisie

Wordt dus spannend Op naar de 14e keer op rij ongeslagen. Sterker, naar de 4e directe winst op rij, dat klinkt beter.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Veel gelijke spelen. Die Feyenoord natuurlijk had moeten winnen.

En waar wij genaaid werden dankzij die schwalbes. Bah Zit me nog steeds dwars, we hadden die potjes gewoon moeten winnen. Nu zijn de statistieken van A&L hierboven iets minder mooi

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

rep_robert schreef:

Marcellis bedoel je Quido. Hij is ons lichtpuntje in bange dagen. Hij gaat vanavond ook mooie dingen laten zien. Mark my words!!

Nee, Swerts, een wedstrijd van Jong Ajax tegen Jong AZ. Ik hoop het!

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

1-4? Het is geen thuiswedstrijd van Veendam vanavond hoor, Donnie

Hoho! Jij bent duidelijk geen volger van de Jupiler League!

Veendam staat keurig tiende met een wedstrijd minder dan de concurrenten die boven hun staan en als je dan ook nog eens mee rekent dat ze begonnen met -4, zeg ik:

BOERUHHHH

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Zingt Veendam ook dat ze boeren zijn?

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Wie nog meer dan?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Don Dijk schreef:

Wie nog meer dan?

Boer Harms!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.