• 15.993 nieuwsartikelen
  • 179.050 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.263 acteurs
  • 199.283 gebruikers
  • 9.390.716 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Gullit Ongelooflijk, dat die man het probeert. No way dat hij deze baan aanneemt als sportieve uitdaging.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

SnakeDoc schreef:

Ooh, er is hier gewoon een voetbal topic Zalig!

Mooi dat mijn FC door is na vanavond. Kaartjes voor de wedstrijd uit tegen Heerenveen zijn binnen Hatse!

ZOzo, wnen in Emmeloord en voor Grunn zijn. Die hard hoor Ga je ook meerijden met de protestactie van de Groningen Fanatics?

Joy4ever

• 4621 berichten
  • 1842 stemmen

Noordwijk . Nu nog winnen van RKC en Europees voetbal ligt binnen handbereik .

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

happie schreef:

Gullit Ongelooflijk, dat die man het probeert. No way dat hij deze baan aanneemt als sportieve uitdaging.

Zou jij niet ook naar Rusland verhuizen als je daar een paar miljoen kreeg per jaar?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

'Hij was meer dan tevreden met ons aanbod' aldus de vice voorzitter van die club. Kan je nagaan hoeveel hij daar gaat verdienen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik snap die houding tegenover Gullit niet zo. Ik zou ook zo verhuizen naar Rusland voor een lucratief contract, en zo'n slechte coach is het nou ook weer niet. Heeft soms alleen wta problemen met focus en misschien het sociale aspect tegenover een spelersgroep. Voor de rest weinig mis mee.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ben het met je eens Naomi, ons landje mag wel eens wat meer trots zijn op deze man. Nota bene een Europees kampioen, overal waar de man komt wordt ie herkend als een groot voetballer.

Hij had gewoon nooit trainer moeten worden, dat is niet zijn ding naar mijn mening.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Knisper schreef:

(quote)
Zou jij niet ook naar Rusland verhuizen als je daar een paar miljoen kreeg per jaar?

Nou ja, Rusland... we hebben het hier over Grozny... Daar lopen mannen met geweren nog door de straten.

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

kos schreef:

(quote)

Nou ja, Rusland... we hebben het hier over Grozny... Daar lopen mannen met geweren nog door de straten.

Precies, het zou toch wel verdomd veel geld moeten zijn en een abonnement op kogelwerendevesten en beveiliging, zou ik daar heen willen gaan. Lekker leefklimaat voor zijn opgroeiende kinderen trouwens.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik snap die houding tegenover Gullit niet zo. Ik zou ook zo verhuizen naar Rusland voor een lucratief contract, en zo'n slechte coach is het nou ook weer niet. Heeft soms alleen wta problemen met focus en misschien het sociale aspect tegenover een spelersgroep. Voor de rest weinig mis mee.

Is hij dan ooit ergens ook maar een heel klein beetje succesvol geweest als coach? Geweldige voetballer en charismatisch persoon, maar gewoon geen goede trainer. Ik verwijt hem ook niets, het is meer lachwekkend dat er weer een een of andere oliebaron is die 'm voor een paar miljoen inhuurt als een soort grote zwarte vriend.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Ja, hij is succesvol geweest als speler/coach bij Chelsea, met de winst van de F.A .Cup.

En als je 4e wordt bij Feyenoord met spelers als Ostlund en Gibbs, ben je ook succesvol.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ostlund

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Reinbo schreef:

Is hij dan ooit ergens ook maar een heel klein beetje succesvol geweest als coach?

Eerste niet-britse manager die een grote prijs won in Engeland. Lijkt me al een prestatie op zich.

In 1997 won ie als speler/manager de F.A. cup met Chelsea, het opeenvolgende seizoen werd ie tweede met Chelsea, ook een uitstekend resultaat. Bij Newcastle haalde hij gelijk in zijn eerste jaar de F.A. cup finale.

Niet geweldig maar ook zeker niet zo slecht. Lijkt mij een uitstekende assistent trainer.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ja, hij is succesvol geweest als speler/coach bij Chelsea, met de winst van de F.A .Cup.

Dat was altijd grappig, dat ie zichzelf als laatste redmiddel maar het veld in stuurde.

Joy4ever

• 4621 berichten
  • 1842 stemmen

Quido schreef:

Dat was altijd grappig, dat ie zichzelf als laatste redmiddel maar het veld in stuurde.

En nog vaak scoorde ook .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Vrees dat hij geen beschikking over een soort Gullit heeft daar in Grozny....

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Quido schreef:

(quote)

Ja, ik kan me nog herinneren dat hij zichzelf ging wisselen langs de kant. Prachtig. Dat zie je zelden.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Eerste niet-britse manager die een grote prijs won in Engeland. Lijkt me al een prestatie op zich.

In 1997 won ie als speler/manager de F.A. cup met Chelsea, het opeenvolgende seizoen werd ie tweede met Chelsea, ook een uitstekend resultaat. Bij Newcastle haalde hij gelijk in zijn eerste jaar de F.A. cup finale.

Niet geweldig maar ook zeker niet zo slecht. Lijkt mij een uitstekende assistent trainer.

Voor die paar jaar dat hij trainer is geweest is dat helemaal niet zo slecht nee, snap die hoon en kritiek op Gullit ook nooit zo. Alleen in Nederland heeft hij wel gefaald als trainer.. maar dat was één jaartje bij een middenmoter?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Knisper schreef:

(quote)

Wel balen voor Estelle. Heb je er weer een paar miljoen bij, zijn de dichtsbijzijnde winkels van enig niveau om te kunnen shoppen 2000 kilometer verderop

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

't schijnt dat Ruud in die tijd meer in de PC Hooft in Amsterdam te vinden was, dan daar op het trainingsveld. En bij Newcastle dacht hij groter te zijn als Alan Shearer. Da's hetzelfde als denken dat je bij Ajax Cruijff aankan of bij Real Raul mag pesten.

Vind hem overigens wel een symphatieke kerel, maar een trainer? Nee.

Hij zou wel een mooie PR functie ergens moeten nemen. Zo'n man kan een club als Feyenoord op dat gebied wel helpen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

orbit schreef:

Alleen in Nederland heeft hij wel gefaald als trainer.. maar dat was één jaartje bij een middenmoter?

Inderdaad. Dan is vierde nog niet zo verkeerd hoor .

Bovendien maakte Wotte het met zijn flutaankopen ook wel lastig. Voor mij is Gullit alleen in de VS door het ijs gezakt.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Sja, als de prestaties na Gullit van Feyenoord bekijkt, dan verdient Ruud met terugwerkende kracht wel een standbeeld in Rotterdam

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Inderdaad. Dan is vierde nog niet zo verkeerd hoor .

Bovendien maakte Wotte het met zijn flutaankopen ook wel lastig. Voor mij is Gullit alleen in de VS door het ijs gezakt.

Je hebt gewoon gelijk! Man krijgt stelselmatig te weinig credits.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

't schijnt dat Ruud in die tijd meer in de PC Hooft in Amsterdam te vinden was, dan daar op het trainingsveld.

Klopt, en dat is niet goed te praten. Dat bedoelde ik dus met focus .

En bij Newcastle dacht hij groter te zijn als Alan Shearer. Da's hetzelfde als denken dat je bij Ajax Cruijff aankan of bij Real Raul mag pesten.

Klopt. Dat is zijn gebrek ook, qua ocmmunicatie ook niet bijster sterk en dit soort opstootjes met spelers.

Vind hem overigens wel een symphatieke kerel, maar een trainer? Nee.

Hij zou wel een mooie PR functie ergens moeten nemen. Zo'n man kan een club als Feyenoord op dat gebied wel helpen.

Eens. Zou op PR gebied veel kunnen betekenen en voor elkaar weten te krijgen, mede door zijn charisma. Sympathieke kerel inderdaad, het spelletje snapt ie wel maar heeft inderdaad niet het totaalpakket wat een trainer moet hebben.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Effe wat belangrijkers, vanavond begint de Eredivisie weer

De belangrijkste duels:

Twente-Heracles 18.45 uur

Ajax-Feyenoord 20.45 uur

Dat wordt dus de hele avond voetbal kijken! Ik voorspel een 2-1 voor Twente en een 2-0 voor Ajax. Wat zijn jullie voorspellingen?

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wel balen voor Estelle. Heb je er weer een paar miljoen bij, zijn de dichtsbijzijnde winkels van enig niveau om te kunnen shoppen 2000 kilometer verderop

Pakken ze toch gewoon de Hummer?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Klopt, en dat is niet goed te praten. Dat bedoelde ik dus met focus .

Verhalen gaan ook (Bron: Johan Derksen) dat Gullit nooit voetbal keek als hij er over moest praten. Zo zat hij samen met Gullit jaren terug bij RTL buitenlands voetbal te analyseren, maar waar Derksen het keek, daar zat Gullit in de kantine meer met de dames te ouwehoeren.

Dat is denk ik Ruuds probleem. Hij vind voetbal wel leuk, maar hij heeft belangrijkere prioriteiten. Dan ben je alleen niet echt geschikt voor een trainersvak denk ik. Als je ziet hoe intens bv Been en de Boer het vak beleven...wereld van verschil met Gullit die vooral de mediaaandacht opzoekt.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Pakken ze toch gewoon de Hummer?

Moeten ze eerst naar Milaan vliegen om dat ding bij Wesley uit de schuur te pakken

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Feyenoord wint vanavond met 1-0, heb er veel vertrouwen in!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Big-T schreef:

Feyenoord wint vanavond met 1-0, heb er veel vertrouwen in!

Gelukkig maar, anders zouden de reacties hier wel HEEL eenzijdig zijn. Je moet ergens hoop vandaan halen, al is het een valse.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.