- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Tja, wat is dan een maatstaf om te presteren als technisch directeur? Winst met grote transfers? Die komen nog wel bij Roda.
Hij is toch verantwoordelijk voor de aankopen van een club? Bij Roda heeft hij echt niet iets bijzonders gepresteerd hoor. Willem Jansen was een jaar voor zijn komst al bij Roda gearriveerd.
Daarnaast verwacht ik toch enige creativiteit. Op zijn periodes bij AZ en Willem 2 na heb ik weinig bijzonders meer gezien.
Zelfde als een speler halen die 3 clubs geleden prima resultaten heeft geboekt, maar bij zijn laatste 2 clubs heeft gefaald. Dan ben je er toch ook niet blij mee? 
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Hij is toch verantwoordelijk voor de aankopen van een club? Bij Roda heeft hij echt niet iets bijzonders gepresteerd hoor. Willem Jansen was een jaar voor zijn komst al bij Roda gearriveerd.
Daarnaast verwacht ik toch enige creativiteit. Op zijn periodes bij AZ en Willem 2 na heb ik weinig bijzonders meer gezien.
Zelfde als een speler halen die 3 clubs geleden prima resultaten heeft geboekt, maar bij zijn laatste 2 clubs heeft gefaald. Dan ben je er toch ook niet blij mee?
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Ja, maar ik geloof niet dat spelers als Delorge ook maar met enige winst worden doorverkocht. Ze presteren op dit moment aardig, maar het zijn ook middelmatige voetballers verder. Vind ik meer een prestatie van de trainer dus.
Ook als ik het vergelijk met bv. FC Groningen. FC Groningen doet gewoon goede aankopen die ze met veel winst kunnen doorverkopen, zie ik bij Roda niet.
Daarnaast is het hele FC Limburg project een groot fiasco gebleken. Daar was hij toch ook een van de initiatiefnemers van?
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Haha, Rinus Israël. Als die aangesteld wordt, lever ik persoonlijk mijn seizoenskaart in.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Ja, maar ik geloof niet dat spelers als Delorge ook maar met enige winst worden doorverkocht. Ze presteren op dit moment aardig, maar het zijn ook middelmatige voetballers verder. Vind ik meer een prestatie van de trainer dus.
Ook als ik het vergelijk met bv. FC Groningen. FC Groningen doet gewoon goede aankopen die ze met veel winst kunnen doorverkopen, zie ik bij Roda niet.
Daarnaast is het hele FC Limburg project een groot fiasco gebleken. Daar was hij toch ook een van de initiatiefnemers van?
Roda zat ook niet bepaald in de situatie dat ze hordes talenten konden kopen, die met veel winst doorverkocht konden worden. Roda moest terug naar de middenmoot. Nu zijn ze zelfs subtop.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Tsjonge jonge, is die Hamlap alweer 'ziek'?
Wordt leuk morgen zo met vrijwel uitsluitend jong Ajax-spelers.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Ach, Feyenoord heeft ook alleen jonge spelers. Op van Dijk, Swerts en de Cler na. Maar daar moet Feyenoord het niet van hebben.
Zou mooi zijn als Feyenoord speelt met Simon - Castaignos - Miyaichi. Lekker veel snelheid voorin. Net wat Feyenoord nodig heeft om potten te kunnen breken tegen Ajax.
Balen dat Fer nog niet fit genoeg is.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Net of die Jap morgen al mee gaat spelen. Die heeft zijn vergunning vast nog niet eens.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Wie weet gaat dat nog lukken. Het hoeft niet lang te duren. Wellicht komt Ajax te vroeg, inderdaad. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wordt morgen denk ik weinig bijzonders. Ajax oa zonder Suarez, El Hamdaoui en Emanuelson dus je mist een hoop creativiteit, scorend vermogen en beweeglijkheid.
En Feyenoord mist er ook wat en is sowieso al niet goed in scoren.
Denk wel dat Ajax hem wint, maar ik hoop maar dat Suarez dit seizoen blijft want hij is bijna onmisbaar.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Als je ervanuit gaat dat hij onmisbaar is, maakt het systeem wat je speelt dus niks uit. Ik hoop juist dat De Boer weer een herkenbaar Ajaxsysteem gaat neerzetten dat funcioneert, met of zonder Luis. Hij blijft een held, maar zal toch vertrekken, vroeger of later. Maar dit seizoen afmaken, wat ballen erin trappen in de EL en eredivisie en hopelijk krijgt Ajax een flinke duit voor hem aan het eind van dit seizoen 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Nouja, onmisbaar. Ajax is ieder geval zonder hem minder dreigend en sowieso heeft Ajax moeite de kansen te benutten. Klinkt gek, met oa vorig jaar 100 goals en nu na PSV ook weer de meeste, maar ik gok dat Ajax wel de helft van de kansen niet benut wie er wel in zouden mogen. Neem alleen al de duels onder de Boer. Je had al die wedstrijden met 4-0 kunnen winnen, maar het werden krappe overwinningen doordat Ajax het zichzelf moeilijk maakte.
Als de Boer het Ajax systeem er weer echt in kan krijgen, dan zou je Suarez ook moeten kunnen vervangen voor een echte buitenspeler. Maar zover is het gewoon nog niet. Ik hoop echt dat onze held tot de zomer blijft. Liverpool is ook veel te min voor hem. Ik zie in hem wel de opvolger van Giggs bij United. Dat zou leuk zijn.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Mario Balotelli heeft zich wederom laten verleiden tot opvallende uitspraken. Volgens de Manchester City-aanvaller is de voorhoede van zijn broodheer de beste ter wereld.
Balotelli toont zich lyrisch over de offensieve mogelijkheden van City. "Onze aanval Balotelli, Tévez en Dzeko is de beste ter wereld. Beter dan Barcelona en Real Madrid", oordeelt de Italiaans international, die zichzelf beter acht dan Wayne Rooney van stadsgenoot Manchester United. "Hij is een zeer goede speler, maar niet de beste in Manchester."
In Gazzetta dello Sport sluit Balotelli een overstap naar de gehate stadsgenoot ook uit. "Beledigen de United-fans me? Nee, ze houden me op straat en zeggen: 'Mario, kom naar ons'. Maar ik droom ervan om ze te verslaan en ik weet wat dat met de eigen supporters doet. Ze zijn fantastisch voor me."
De aanvaller verruilde afgelopen zomer Internazionale voor Manchester City.
Er zit een steekje los bij deze jongen.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Wat arrogantie is niet erg, maar dit is teveel, haha. Laat hem maar lekker lullen joh, Barcelona pakt dit jaar toch de CL.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Clubs akkoord over transfer Babel
Liverpool en TSG 1899 Hoffenheim zijn het eens geworden over de transfer van Ryan Babel naar de Duitse club.
De 24-jarige aanvaller, die sinds 2007 bij de Reds speelde, zou ook onder de nieuwe coach Kenny Dalglish nauwelijks aan spelen toekomen. Hij moet nu zelf nog tot een akkoord zien te komen met de nummer negen van Duitsland.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Denk wel dat Ajax hem wint, maar ik hoop maar dat Suarez dit seizoen blijft want hij is bijna onmisbaar.
Haha, het wordt steeds minder... 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Neu, ben ervan overtuigd. Maar ik wilde sociaal overkomen naar de minder bedeel...eh, de Feyenoorders van Moviemeter 
PS: Even lachen:
Voetbalzone - Update: Gullit pakt trainerscarrière op bij Russische middenmoter

AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Hij zal daar zeker weer zijn zakken erg goed vullen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
"Ze krijgen voetballes" schreeuwen terwijl de wedstrijd nog moet beginnen. 
jordkaka
-
- 219 berichten
- 255 stemmen
Denk dat het iets van 28-2 word voor ajax. Ongeveer.
Nee, ik hoop op een klein verlies, winnen lijkt me een onmogelijke opgave. Ik zal wel een pessimist zijn, maar zaterdag worden er wel gewoon 3 punten gepakt mag ik hopen.
Had alleen iets te laat kaarten besteld dus zit niet zoals normaal in W, maar in een kutvak(F ofzo).
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Had er eerst wel vertrouwen in, maar moet het nu nog zien na die 2 erbarmelijke oefenwedstrijden, de moeite die we hebben met scoren en dan ook nog het enkel kunnen selecteren van voorhoedespelers uit de jeugd - oké, op Cvitanich (ook kreupel geweest recentelijk en al lang niet meer voor Ajax gespeeld (op een helft tegen HSV na)) en Sulejmani (maar dat is ook nog gewoon een brookie die het nog moet laten zien) na dan. En met het ontbreken van Urby lever je ook wel wat in. De komende anderhalve week zijn in ieder geval van levensbelang, hoop dat ze er klaar voor zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Uiteraard, Meest technische Ajacied ook op dit moment. Al kan je met Imbecilio of Ozbeliz ook prima uit de voeten natuurlijk.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Vind die Ballotelli echt niet veel minder potentie hebben dan Rooney.
jordkaka
-
- 219 berichten
- 255 stemmen
Als persoon is hij wel echt verschrikkelijk. Voetballen kan die zeker, trouwens he ik zat net een nieuwsbericht te lezen over wie het meeste verdienen: Adebayor verdient 9 miljoen! Een bankzitter!!!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wat een heerlijke pot tussen Sparta Nijkerk tegen Noordwijk. 
SnakeDoc
-
- 4687 berichten
- 2243 stemmen
Ooh, er is hier gewoon een voetbal topic
Zalig!
Mooi dat mijn FC door is na vanavond. Kaartjes voor de wedstrijd uit tegen Heerenveen zijn binnen
Hatse!
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Vind die Ballotelli echt niet veel minder potentie hebben dan Rooney.
Balo moet zich eerst maar eens bewijzen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.