- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Die scoort altijd mooi
.
Hou je mond

gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vind die Maria Lapiedra nog een grotere heldin
.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Als dat zo blijft en Barca wint, dan is de titelstrijd in de vreselijk eentonige Spaanse competitie (wat betreft de titelkandidaten) wel beslist denk ik
Jij zet er wel heel snel een punt achter.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
LIVERPOOL - Steven Pienaar maakt komende week waarschijnlijk de overstap van Everton naar Chelsea. Dat heeft David Moyes, de huidige trainer van de middenvelder, zondag bevestigd.
"'We hebben een bod van Chelsea aanvaard'', zei de oefenmeester na de onbesliste stadsderby met Liverpool (2-2).
''Pienaar moet nog wel een akkoord bereiken met Chelsea.'' Of hij daarin slaagt is nog maar de vraag. Afgelopen week zou Pienaar al met de club gesproken hebben, maar kwam hij niet tot een akkoord.
Het contract van de 28-jarige Pienaar bij Everton liep aan het einde van dit seizoen af. De middenvelder weigerde de verbintenis te verlengen.
Hij stond ook in de belangstelling van Tottenham Hotspur, waarmee de Zuid-Afrikaan het naar verluidt wel al eens was. Pienaar voetbalde tussen 2001 en 2006 voor Ajax.
© ANP/NUsport
Bron: Pienaar lijkt alsnog op weg naar Chelsea | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Ben benieuwd of hij het doet en hoe hij het daar gaat doen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vooral zijn emoticon weglaten waaruit A&L laat merken dat ie het gekscherend bedoelt.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Vooral zijn emoticon weglaten waaruit A&L laat merken dat ie het gekscherend bedoelt.
Buiten dat meen ik het wel eigenlijk 
Barca wint elk duel zo makkelijk, vanavond ook weer met 4-1. Een gat van 4 punten zie ik Real niet snel meer goedmaken op de misschien wel beste voetbalploeg ooit. Misschien als Real bijblijft dat Real-Barcelona nog wat kan worden, maar dan denk ik weer terug aan de 5-0 van een tijdje geleden...
PS: Zlatan de geniale heeft weer toegeslagen 
Voetbalzone - Wereldgoal Ibrahimovic niet genoeg voor zege bij laagvlieger Lecce
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Qua spel verdient Barca het gewoon natuurlijk, altijd de wil om aantrekkelijk te voetballen. Met Mourinho ben ik gewoon bang dat er straks gewoon een zakelijk Real staat die gewoon kampioen wordt.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik denk dat Mourinho pas volgend seizoen echt zal gaan domineren. Overigens niet op een manier dat zij simpel de titel gaan winnen, maar wel dat ze nog sterker worden. Meestal is Mourinho in zijn 2e jaar heel dominant.
Anderzijds, de ploeg van Barca kan dit niveau denk ik nog lang volhouden. Alhoewel Puyol en Xavi natuurlijk wel op leeftijd raken...
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Ik denk dat Mourinho pas volgend seizoen echt zal gaan domineren. Overigens niet op een manier dat zij simpel de titel gaan winnen, maar wel dat ze nog sterker worden. Meestal is Mourinho in zijn 2e jaar heel dominant.
Anderzijds, de ploeg van Barca kan dit niveau denk ik nog lang volhouden. Alhoewel Puyol en Xavi natuurlijk wel op leeftijd raken...
Maar er zijn vast weer goede vervangers voor Puyol en Xavi vanuit de eigen opleiding danwel vanuit andere teams.
Als dit inderdaad het beste team ooit is, zoals je zegt (ik vind ze ook oogstrelend voetballen) laten ze dit hopelijk ook zien in de CL en pakken ze weer de titel.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Buiten dat meen ik het wel eigenlijk 
Barca wint elk duel zo makkelijk, vanavond ook weer met 4-1. Een gat van 4 punten zie ik Real niet snel meer goedmaken op de misschien wel beste voetbalploeg ooit. Misschien als Real bijblijft dat Real-Barcelona nog wat kan worden, maar dan denk ik weer terug aan de 5-0 van een tijdje geleden...
PS: Zlatan de geniale heeft weer toegeslagen 
Voetbalzone - Wereldgoal Ibrahimovic niet genoeg voor zege bij laagvlieger Lecce
Die man is zo goed in het afschermen van de bal en het winnen van duels met zijn krachtige lichaam, ook al is hij in een 1 vs. 2 of 3 positie en beheerst daarbij ook nog eens de baltechniek tot in de puntjes.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik denk dat Xavi met zijn manier van spelen nog wel even mee kan. Puyol is een ander verhaal, al vind ik Caceres een prima alternatief.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Xavi is natuurlijk wel blessuregevoelig he...
Daarvoor zal Afellay waarschijnlijk ook meer speelminuten gaan maken, zeker tegen laagvliegers en in de 2e helft van wedstrijden. Xavi zal denk ik vaker gespaard worden voor de echt grote wedstrijden. Ik vind Barca een mooie club, dus kan goed leven met hun dominantie. Ik heb het niet vaak meegemaakt dat een clubteam dit zolang vol kan houden. Nationaal EN internationaal.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Vandaag heeft Afellay weer zo'n 10 minuten gespeeld volgens mij, ik hoop dat hij daar furore kan gaan maken.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Zolang het maar niet van die minuten zijn zoals vorige week. Dat lieten ze ook bij VI zien. Dat was echt het toppunt van lulligheid. Alle balletjes op Affelay geven onder het mom van "hier jongen, jij mag de bal ook even aanraken".
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Zolang het maar niet van die minuten zijn zoals vorige week. Dat lieten ze ook bij VI zien. Dat was echt het toppunt van lulligheid. Alle balletjes op Affelay geven onder het mom van "hier jongen, jij mag de bal ook even aanraken".
Ik heb de beelden niet gezien, maar ik me er iets bij indenken. Bij PSV en misschien in heel NL was hij een van de grote mannen maar in FC Barcelona zit hij weer gewoon op de creche en moet hij zijn kwaliteiten laten zien om respect af te dwingen, gok ik zo.
Maar aan de andere kant, Guardiola heeft hem niet voor niets gehaald zou je zeggen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Volgens FR12 gaat Feyenoord een samenwerking met Arsenal aan. Gesprekken zijn al in een ver gevorderd stadium. Nu neem ik FR12 altijd met en korreltje zout, maar het zou wel erg mooi zijn als het waar is.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Koploper AC Milan laat punten liggen
(Novum) - De Italiaanse koploper AC Milan heeft zondag punten verspeeld in de Serie A. Uit bij Lecce kwamen de Rossoneri niet verder dan een 1-1 gelijkspel. Zlatan Ibrahimovic zette de bezoekers vlak na rust op voorsprong, maar in de 82e minuut kwam Lecce weer langszij. Ruben Olivera tekende voor de treffer van de thuisploeg.
De misstap van AC Milan betekent dat het gat met Napoli en Lazio Roma nog maar vier punten bedraagt. Nummer vier AS Roma heeft zes punten minder dan Milan, nummer vijf Juventus zeven minder. Ook titelverdediger Internazionale haakt weer aan in de strijd om de prijzen al hebben de Nerazzurri nog een achterstand van negen punten op de stadsgenoot.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Volgens FR12 gaat Feyenoord een samenwerking met Arsenal aan. Gesprekken zijn al in een ver gevorderd stadium. Nu neem ik FR12 altijd met en korreltje zout, maar het zou wel erg mooi zijn als het waar is.
Interessant! Las het ook op VI. Vraag me alleen af waarom Arsenal haar toptalenten in de Eredivisie zou willen stallen. Al zal het waarschijnlijk om de net-nietjes gaan die wellicht hier het licht zien.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Zo. Suarez waarschijnlijk naar Liverpool en Feyenoord gaat samenwerken met Arsenal.
Leuke nieuwtjes.
Hoewel Feyenoord op deze manier nooit meer veel geld voor de eigen talenten zal vangen, ben ik bang.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mwah, alleen de talenten waar Arsenal wat in ziet zitten, en je krijgt er wat voor terug natuurlijk. Ik zou zeggen doen. Arsenal toch wel de meest interessante club om zo'n verband mee te hebben.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Absoluut. Ik zie ook vele voordelen. Maar als een Fer zich flink ontwikkeld bij Feyenoord (bijvoorbeeld) zal Arsenal hem wel over willen nemen voor niet al teveel geld. Maar je krijgt er ook een hopo voor terug.
Waarschijnlijk zal Feyenoord de komende maanden het Japanse supertalent Ryo Miyaichi begeleiden. Als dat goed gaat, zal er meer gebeuren in de toekomst.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Maar als je daar dan JET of Frimpong voor terug krijgt
.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Altijd lekker die talenten, al heeft Feyenoord momenteel meer behoefte aan ervaren spelers. De talenten van Arsenal zijn over het algemeen natuurlijk beter, maar Feyenoord heeft zelf ook genoeg talenten. We zullen zien in hoeverre Feyenoord hier beter van wordt.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Feyenoord heeft inderdaad behoefte aan ervaren spelers, zeker nu het terugkomen van Tomasson erg onzeker is geworden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je kan natuurlijk ook zelf ervaren spelers halen. Je kan geen ervaring verwachten van Arsenal aangezien ze juist jonge talenten willen stallen.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Dat staat natuurlijk ook los van het Arsenal verhaal. Het is top dat Feyenoord talenten kan verwachten van Arsenal, want dat zal je elftal sterker maken, maar ervaren spelers is prioriteit nummer 1, dat bedoelde ik. Die kan Feyenoord niet halen, zonder geld.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.