- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ben ik wel met je eens, al valt het verschil wel mee gezien de onderlinge resultaten.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Overigens, als Twente die poule van Ajax zo makkelijk zou kunnen overleven, waarom doen ze dat dan niet in een poule met Inter en Tottenham. Toch twee op papier mindere ploegen dan AC Milan en Real Madrid.
Ik kan me niet herinneren dat iemand hier heeft beweert dat Twente die poule makkelijk zou overleven. Maar je mag mijn ongelijk bewijzen.
Verder is Real Madrid natuurlijk de beste uit dat rijtje. Maar Inter en Tottenham zijn dan weer allebei beter dan Ac Milan. Maar dat zul je de komende CL ronde wel zien. En voordat je het weer gaat hebben over de ranglijst. De discussie ontstond juist over de manier waarop Ajax verloor. Ranglijsten doen er daarbij niet toe.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Ben ik wel met je eens al valt het verschil wel mee, gezien de onderlingen resultaten.
Onderling misschien wel. Maar er zijn ieder jaar Franse ploegen die in de CL overwinteren en voor Nederland is dat redelijk uniek. Dus qua resultaten (niet onderling) zijn ze natuurlijk een pak sterker.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Jij weet net zo goed als ik dat het Inter van dit seizoen tig malen zwakker is dan vorig seizoen. Overal kan je dat aan aflezen.
Overigens, als Twente die poule van Ajax zo makkelijk zou kunnen overleven, waarom doen ze dat dan niet in een poule met Inter en Tottenham. Toch twee op papier mindere ploegen dan AC Milan en Real Madrid.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Winst Inter, record Zanetti
(Novum) - Internazionale is bezig aan een serieuze opmars in de Serie A. De landskampioen was thuis met 4-1 te sterk voor Bologna en stijgt daardoor van de zevende naar de vierde plaats. Javier Zanetti had nog een extra reden tot feesten. De Argentijn speelde zijn 519e competitiewedstrijd voor Inter en komt daarmee op gelijke hoogte met clubicoon Giuseppe Bergomi.
De derde overwinning op rij van Inter kwam tamelijk eenvoudig tot stand. Door goals van Dejan Stankovic en Diego Milito stond de thuisploeg al binnen een halfuur op 2-0. Die voorsprong werd na rust verdubbeld door Samuel Eto'o, die tekende voor zijn tiende en elfde competitietreffer van het seizoen.
Een kwartier voor tijd redde Henry Gimenez de eer voor Bologna, dat eerder deze week door financieel wanbeheer twee punten in mindering kreeg. In de slotfase gunde trainer Leonardo de kersverse recordhouder Zanetti een publiekswissel.
Napoli liet eerder op de avond de kans liggen om de achterstand op AC Milan terug te brengen tot één punt. Thuis tegen Fiorentina kwam de ploeg van trainer Walter Mazzarri niet verder dan 0-0.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Ten koste van welk veredelde clubje hebben ze die parodie op een hoofdprijs gewonnen?
Waarom heb je altijd van die kansloze one-liners? 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Ik kan me niet herinneren dat iemand hier heeft beweert dat Twente die poule makkelijk zou overleven. Maar je mag mijn ongelijk bewijzen.
Verder is Real Madrid natuurlijk de beste uit dat rijtje. Maar Inter en Tottenham zijn dan weer allebei beter dan Ac Milan. Maar dat zul je de komende CL ronde wel zien. En voordat je het weer gaat hebben over de ranglijst. De discussie ontstond juist over de manier waarop Ajax verloor. Ranglijsten doen er daarbij niet toe.
Ranglijsten doen er wel degelijk toe, die geven toch een beetje aan hoe de ploegen op dit moment presteren? Als ik zie dat Milan van Inter heeft gewonnen vind ik het een beetje nonsens om te zeggen dat Inter beter is dan Milan. Ik basseer dit op droge feiten, waar basseer jij het op?
Ik zeg alleen dat ik dat bashen van Ajax compleet overdreven vindt. Als ze kansloos ten onder gaan tegen misschien wel de 1 na beste ploeg op deze aardbol van dit moment vind ik dan ook geen schande. Alsof iemand in Europa ons Nederlanders uitlachen omdat Ajax niet tegen Madrid op kan. Dit zijn gewoon nederlagen die je van tevoren allang incalculeert en waarvan je ook weet dat het schier onmogelijk is om een puntje te pakken.
En als we winnen van Milan uit is het weer omdat Milan zich niet inspande. Inter uit vorm deed ook geen enkele moeite tegen de Tukkers en wonnen wel van ze. Maar dan is het weer hosanna omdat ze het op dat moment kwakkelende Inter nog lastig hebben gemaakt.
En Tottenham..tjsah... dat is ook een schoolvoorbeeld van een wisselvallige ploeg.
Heb je een bord voor je kop of zo? 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ten koste van welk veredelde clubje hebben ze die parodie op een hoofdprijs gewonnen?
Waarom heb je altijd van die kansloze one-liners?
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Tomasson werkt aan laatste kans op herstel
Jon Dahl Tomasson gaat een laatste poging doen om zijn carrière te redden. De Deen gaat zes weken iedere dag met een speciaal apparaat krachttraining doen.
(Novum) - Jon Dahl Tomasson gaat een laatste poging doen om zijn carrière te redden. De aanvaller van Feyenoord gaat zes weken iedere dag met een speciaal apparaat krachttrainingen doen in het ziekenhuis, meldt Megastad FM. Daarna wordt besloten of de 34-jarige Deen zijn loopbaan nog voort zal zetten.
Tomasson is al maanden zoet met een peesblessure en reisde om die reden niet met Feyenoord af naar het trainingskamp in Oman. De aanvaller kwam dit seizoen nog geen enkele wedstrijd in actie voor de Rotterdammers. Sinds zijn terugkeer in de Kuip in 2008 speelde Tomasson 37 competitiewedstrijden.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3622 stemmen
Net mijn plaats in het stadion teruggekocht voor de bekerwedstrijd tegen PSV. Ze durven het bij Twente nu ook wel te vragen zeg. Kwartfinale beker. Gewoon even 25 euro aftikken. Achterlijk veel, maar ja.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Valt wel mee, goedkoop is het niet maar achterlijk veel? Vind ik niet.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3622 stemmen
Voor een duel in de Europa League zou ik het een normale prijs vinden, maar voor de kwartfinale van de beker niet echt. 15 euro had ik wel normaal gevonden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Is het niet afhankelijk van de tegenstander? Al snap ik je kritiekpunt wel. Feyenoord - Twente vorig jaar was ook zoiets meen ik.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3622 stemmen
Ja dat wel. Tegen die amateurs kon je er voor 10 euro ofzo heen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat was bij ons in De Kuip ook. Het kan het zijn dat ik er gewend aan geraakt ben, maar op zich is het best prijzig ja.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ach, als je voor de bios al rond de 10 euro kwijt ben, vind ik 25 euro voor een kwartfinale beker topper niet eens zo gek duur.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Vanmiddag 17.10h Spurs - Man U, een overwinning van Vd Vaart - Bale en companen is niet on-welkom!
Van Persie gisteren 2 goals en assist. Wenger's vertrouwen wordt uitbetaald!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vanmiddag maar kijken denk ik. Go Spurs!
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Mijn sympathie gaat ook veel meer naar Tottenham Hotspur uit. Dat heeft helemaal niets te maken met het feit dat Rafael van der Vaart daar speelt.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
En omdat ManU voetbalt als 5 dagen oud brood.
Spurs moeten wel oppassen niet weer als een malle aan te vallen en dan bij elke counter Rooney om de oren krijgen.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Ach, als je voor de bios al rond de 10 euro kwijt ben, vind ik 25 euro voor een kwartfinale beker topper niet eens zo gek duur.
Ik betaal 8,50
En dat voor een topper tegen Nac of Telstar.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Het Inter van vorig seizoen was wel fantastisch. Maar zelfs met een zwart/blauwe bril op moet je wel kunnen concluderen dat het vertrek van Mourinho toch een groot (tactisch) gemis is? Het gaat allemaal veel moeizamer en stroever dit seizoen.
En zo'n team als Internacional zou in de Europese CL ook weinig potten breken trouwens 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Inter is imo nog steeds wel beter dan Milan, maar het niveau van Barca en Madrid kunnen ze wel vergeten natuurlijk.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ongekende prestatie tegen een ploeg uit Zuid Korea en Congo meen ik

CL was knap, maar eenmalig. Inter is nu weer gewoon die modale club.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Inter is imo nog steeds wel beter dan Milan, maar het niveau van Barca en Madrid kunnen ze wel vergeten natuurlijk.
Volgens mij staat AC ruim aan kop in Italie. Zij hebben Zlatan, zij zullen dus de titel pakken.
Volgens mij is Zlatan sinds 2004 geloof ik nog elk jaar kampioen geworden. Ajax-Juventus-Inter-Barca en nu met Milan ook hard op weg. Al zijn de landstitels bij Juventus wel ingenomen door het corruptiegedoe.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een lucky weer
. Klote Black Cats. Zet alsjeblieft Krul weer in de goal.
stfuympos
-
- 13368 berichten
- 731 stemmen
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Volgens mij staat AC ruim aan kop in Italie. Zij hebben Zlatan, zij zullen dus de titel pakken.
Volgens mij is Zlatan sinds 2004 geloof ik nog elk jaar kampioen geworden. Ajax-Juventus-Inter-Barca en nu met Milan ook hard op weg. Al zijn de landstitels bij Juventus wel ingenomen door het corruptiegedoe.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.