• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.251 films
  • 12.403 series
  • 34.355 seizoenen
  • 651.843 acteurs
  • 199.764 gebruikers
  • 9.423.603 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Want Ajax eindigde de afgelopen jaren ook echt kansloos in de middenmoot .

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

eRCee schreef:

(quote)

Met hoeveel maten kan je meten.

Inderdaad, ik begrijp dat het lastig is om objectief te zijn als Ajax supporter, maar dit klopt niet Ajax&Litmanen. Want dit zou dan nog meer gelden voor Ajax.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Limburgs_Finest schreef:

Niet voor het één of ander, het feit dat Ajax-fans zo vaaaaak terugkijken naar het "verre" verleden, zegt al genoeg hoe het momenteel daar is de laatste jaren.

O? Gebeurt dat? Ik praat hier niet zo heel vaak over de (zeer rijkelijk gevulde) prijzenkast van Ajax hoor. Ik kijk liever vooruit.

Overigens moet je je verleden altijd koesteren.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

eRCee schreef:

(quote)

Met hoeveel maten kan je meten.

Lekker ook te vergelijken. Inter heeft altijd het geld en de middelen gehad om tot de wereldtop te kunnen behoren. Ajax is na 1998 volledig afgehaakt toen oa het Bosman arrest de club veel slechts heeft gebracht. Ajax heeft niet meer het geld en de middelen om de wereldtop aan te pakken. Inter wel.

Dus ik meet helemaal niet met 2 maten.

Limburgs_Finest

• 47 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

O? Gebeurt dat? Ik praat hier niet zo heel vaak over de (zeer rijkelijk gevulde) prijzenkast van Ajax hoor. Ik kijk liever vooruit.

Overigens moet je je verleden altijd koesteren.

O neen? Je doet het zelfs nu, in je poging het te ontkennen. Waarschijnlijk besef je het niet eens, zoals zoveel van die Ajaxieden.

En het verleden moet je koesteren, zeker weten. Maar je moet ook niet blijven stilstaan.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Limburgs_Finest schreef:

(quote)

O neen? Je doet het zelfs nu, in je poging het te ontkennen. Waarschijnlijk besef je het niet eens, zoals zoveel van die Ajaxieden.

En het verleden moet je koesteren, zeker weten. Maar je moet ook niet blijven stilstaan.

Wauw.

Nou, als jij denkt je gelijk behaald te hebben, gefeliciteerd. Het is het mij niet waard om er nog over te posten.

PS: Ik neem je verder weer serieus als je Ajacieden schrijft i.p.v. Ajaxieden.

Limburgs_Finest

• 47 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Wauw.

Nou, als jij denkt je gelijk behaald te hebben, gefeliciteerd. Het is het mij niet waard om er nog over te posten.

PS: Ik neem je verder weer serieus als je Ajacieden schrijft i.p.v. Ajaxieden.

Ik weet dat ik gelijk heb, hoezo denken?

Maar kom, terug allemaal de neuzen in dezelfde richting.

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Dus je mag prijzen winnen (die maken de club samen met de supporters etc. tot wat hij is) om er vervolgens nooit meer over te praten?

De 3e ster waar iedereen het zo veel over heeft is een combinatie van het heden + een kijk op de toekomst..

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

filmliefhebber92 schreef:

(quote)

Precies wanneer zijn die voor laatst kampioenen geworden? Nee mijn club PSV, eindhoven voetbalhoofdstad van Nederland. Daar kunnen zze boven de rivieren nog wat van leren.

Want PSV is natuurlijk verreweg het meest bekend in de wereld (van de Nederlandse clubs)? Want PSV heeft natuurlijk veel meer prijzen gepakt dan Ajax? Want PSV heeft natuurlijk veel meer aanzien dan Ajax? Want PSV doet het de laatste 2 jaar véél beter dan Ajax? Schei toch uit, Ajax is en blijft de voetbalhoofdstad van Nederland. PSV is nog lang niet zo groot als Ajax...

filmliefhebber92

• 1196 berichten
  • 2591 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

(quote)

Want PSV is natuurlijk verreweg het meest bekend in de wereld (van de Nederlandse clubs)? Want PSV heeft natuurlijk veel meer prijzen gepakt dan Ajax? Want PSV heeft natuurlijk veel meer aanzien dan Ajax? Want PSV doet het de laatste 2 jaar véél beter dan Ajax? Schei toch uit, Ajax is en blijft de voetbalhoofdstad van Nederland. PSV is nog lang niet zo groot als Ajax...

Haha, waarom heb ajax fans het altijd over VROEGER. Het gaat op dit moment (zie teletekst pg 819) en de afgelopen pakweg 10 jaar is ajax 2x kampioen geworden en ik weet niet hoef vaak in de kwalificatie van de CL geflikkerd door Kopenhagen en sparta praag haha. Psv daarintegen 5x kampioen, halve finale CL.

En de afgelopen 2 jaar was het beide niet veel soeps dus ook dat is geen argument.

Trouwens vroeger was ik nog gespannen voor ajax-psv, maar tegenwoordig ben ik niet meer nerveus want ajax heeft geen enkele speler die beter is dan een psv-er (nee zelf luisje niet)

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ik ben de laatste jaren ook niet meer gespannen voor Ajax-PSV. Prima resultaten van ons aller Ajax.

Laatste 2 jaar ook gewoon boven PSV geeindigd.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ajax kwartfinale in de 92e minuut of zo verloren met 3-2 van AC Milaan in 2003. Ajax had toen ook gewoon een team om de CL te pakken. Af en toe heb je ook een beetje geluk nodig.

filmliefhebber92

• 1196 berichten
  • 2591 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik ben de laatste jaren ook niet meer gespannen voor Ajax-PSV. Prima resultaten van ons aller Ajax.

Laatste 2 jaar ook gewoon boven PSV geeindigd.

erg overtuigen ook. Ach man maakt het uit ik weet wel beter.

filmliefhebber92

• 1196 berichten
  • 2591 stemmen

moviemafketel schreef:

Ajax kwartfinale in de 92e minuut of zo verloren met 3-2 van AC Milaan in 2003. Ajax had toen ook gewoon een team om de CL te pakken. Af en toe heb je ook een beetje geluk nodig.

potverdorie 2003 das lang geleden

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Halve finale PSV CL was in 2005, daarom zei ik het. Je haalt net zo goed oude koeien uit de sloot.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

(quote)

erg overtuigen ook. Ach man maakt het uit ik weet wel beter.

Ieder geval overtuigender dan jouw grammatica, zinsbouw en interpunctie

Ajax komt wel weer terug. In de VI deze week staat trouwens een erg interessant interview met Frank de Boer. Ik heb ontzettend veel vertrouwen in hem. Hopelijk dit jaar de titel, maar sowieso herbouwt hij de hele voetbalclub Ajax samen met anderen. Dat is het belangrijkste.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

En de afgelopen 2 jaar was het beide niet veel soeps dus ook dat is geen argument.

Trouwens vroeger was ik nog gespannen voor ajax-psv, maar tegenwoordig ben ik niet meer nerveus want ajax heeft geen enkele speler die beter is dan een psv-er (nee zelf luisje niet)

Ajax heeft de afgelopen 2 jaar beter gepresteerd dan PSV, qua voetbal en qua resultaten. Overigens is het niet moeilijk om voetballend beter te presteren dan PSV met hun saai countervoetbal. En Suarez is op dit moment de beste speler in de eredivisie.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Op dit moment is Suarez meer de zwaarst geschorste speler van de Eredivisie

Op de 1e weken na speelt hij slecht dit seizoen. Maar ik vertrouw erop dat we binnenkort weer de oude Suarez gaan zien. Veel mooie actie's, bepalende goals en veel assists dus.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Suarez doet het volgens mij beter als Ham er niet in staat. Heb grote verwachtingen van hem als hij weer mag spelen. Heb net als jij erg veel vertrouwen in de Boer. Voelt gewoon goed.

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

(quote)

potverdorie 2003 das lang geleden

Schat moet je luisteren, jij roept PSV uit tot voetbalhoofdstad van Nederland vanwege prestaties uit het verleden zitten inmiddels we alweer in 2011 en PSV heeft al een tijdje weinig klaargespeeld.

En ondertussen Ajacieden erop aankijken dat ze ook terug grijpen naar het verleden..

P.S. Op prestaties uit het verleden is Ajax dus de voetbalhoofdstad van Nederland. Alhoewel ik dat nog te klein vind om de rol van Ajax in Nederland te beschrijven.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

moviemafketel schreef:

Suarez doet het volgens mij beter als Ham er niet in staat. Heb grote verwachtingen van hem als hij weer mag spelen. Heb net als jij erg veel vertrouwen in de Boer. Voelt gewoon goed.

De Boer hanteert tenminste weer het Ajax systeem en zorgt dat de club weer als 1 geheel werkt. Jeugd voorop. De Boer doet geen gekke dingen en begint niet ergens aan waar hij niks van weet.

Het gezegde is hierin ook al duidelijk: Wat de Boer niet kent, dat vreet 'ie niet!

Vascago

• 4798 berichten
  • 3622 stemmen

Tsjonge wat een trieste discussies hier tussen een stel snel op hun teentjes getrapte ajacieden en een fortuna supporter en iemand die net van de lagere school afkomt en doet of ie voor psv is. LOL.

De voetbalhoofdstad is op dit moment trouwens Enschede

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Ah! Zodra we het over jouw geliefkoosde clubje hebben oof ver die club aan de maas dan begint de strontmachine hier ook te draaien hoor, weet ik uit hoogst eigen ervaring.. dus ga nou niet jijbakken over teentjes getrapte Ajacieden Vascago

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Het is Ajacieden.

Puh, snel op me teentjes getrapt.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3622 stemmen

orbit schreef:

Ah! Zodra we het over jouw geliefkoosde clubje hebben over die club aan de maas dan begint de strontmachine hier ook te draaien hoor, weet ik uit hoogst eigen ervaring.. dus ga nou niet jijbakken over teentjes getrapte Ajacieden Vascago

Waar heb jij het nu over? Mijn clubje komt uit Enschede en dat ligt aan het Twente kanaal en niet aan de Maas

Vascago

• 4798 berichten
  • 3622 stemmen

Wilfred Genee schreef:

Het is Ajacieden.

Puh, snel op me teentjes getrapt.

Ik schrijf het iig niet met een X

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Waar heb jij het nu over? Mijn clubje komt uit Enschede en dat ligt aan het Twente kanaal en niet aan de Maas

Was de "of" ertussen vergeten.. weet heus wel uit welke uithoek je clubje komt hoor

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

1977: KNVB Beker

2001: Amstel Cup

2010: Landskampioen

2010: Johan Cruijff Schaal

Is dat serieus alles wat Twente ooit heeft gewonnen?

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Volgens mij hebben ze nog eens bijna in de finale van de UEFA cup gestaan, begin jaren 70..(iemand )

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

UEFA Cup

Runner-up: 1975

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.