- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Tsjah, er zaten allemaal Utrechters op het 410 forum die kickten op 410 en UCS hebben opgericht(Utrecht City Saints).
Of denk is aan die nepperds van de Groningen Fanatics, die mij laatst hebben bedreigd en alles van 410 in de gaten hebben.
Qua niveau van Ultras/Tifo staan 410 en Vak P van Twente op eenzame hoogte op dit moment. De rest bungelt er een beetje achteraan.
Je hebt echt geen verstand van het Ultra wereldje, welke clubs elkaar in de gaten houden. 410 heeft vorig jaar bijvoorbeeld gigantisch veel naam gezet in Europa. Dat krijg je als je elke wedstrijd een TIFO actie houdt. Maar geloof wat je wilt geloven. Ik zou zeggen, verdiep jezelf er is in.
Ik hoor nu bij Groningen, Heerenveen en Utrecht allemaal liedjes die wij in Nederland hebben geïntroceerd. Of wat dacht je van de Dale, die bij bijna elke Nederlandse club wordt gezongen. Ook door 410 in Nederland geïntroduceerd.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik ben ook geen grote 410 liefhebber hoor. Waardeer alleen wel alle tijd en moeite die ze in Ajax stoppen dmv spandoeken, tifo acties en gezang. Maar in de winter met -4 allemaal in de blote bast staan springen, nee das ook niet mijn ding.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
90 minuten springen en zingen in je winterjas is ook niet fijn hoor A&L
Meestal gewoon in t-shirtje of truitje met dit weer 
Je moet die oostblokkers is zien, die staan in de blote bast met -15 graden 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
90 minuten springen en zingen in je winterjas is ook niet fijn hoor A&L
Meestal gewoon in t-shirtje of truitje met dit weer 
Die oostblok gasten hebben dan ook vaak een tik van de molen gehad he 
Vind het af en toe allemaal wat gemaakt overkomen. Een capo of hoe heet zo iemand die via een microfoon een tekst brult, waarna een groep het over neemt en gaat zingen.
Maar dat is maar een klein onderdeel. Ik vind de Tifo's altijd wel enorm te prijzen. Die van Heitinga gaf me toen echt kippevel om er 1 te noemen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Maar die mogen sterke drank meenemen in het stadion
.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Die oostblok gasten hebben dan ook vaak een tik van de molen gehad he 
Vind het af en toe allemaal wat gemaakt overkomen. Een capo of hoe heet zo iemand die via een microfoon een tekst brult, waarna een groep het over neemt en gaat zingen.
Maar dat is maar een klein onderdeel. Ik vind de Tifo's altijd wel enorm te prijzen. Die van Heitinga gaf me toen echt kippevel om er 1 te noemen.
Ach ja, een liedje inzetten kan geen kwaad. Je hebt nog Capo's van de ergere soort die hele liedjes door de microfoon heen zingen. Bijvoorbeeld bij Real Madrid en Auxerre. Verschrikkelijk, dat is ook weer niet de bedoeling van zo'n microfoon.
Die van Johnny was behoorlijk indrukwekkend, krijg er nog steeds kippenvel van als ik het zie
Megatifo 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Messi wint de gouden bal.
Leuk voor hem, aardige jongen en een heerlijke speler, sowieso beste aanvaller ter wereld, maar Xavi had deze prijs natuurlijk moeten winnen.
Terechte winnaar. Prijs is voor beste voetballer en niemand komt ook maar in de buurt van Messi.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Terechte winnaar. Prijs is voor beste voetballer en niemand komt ook maar in de buurt van Messi.
De keeper van de tegenstander regelmatig hoor
.
Terechte winnaar ja. Messi is toch wel buitencategorie.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Schandalig dat Vernon Anita niet bij de laatste 3 voor de Gouden Bal zat 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Gouden tand bedoel je
Die zal Drenthe wel hebben gewonnen 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Even wat fotootjes van HSV-Ajax in de userpic topic zetten 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ik ga me verder niet verdiepen in dat soort knulligheden. Maar als jij het daar naar je zin hebt, prima toch?
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Ik ga me verder niet verdiepen in dat soort knulligheden. Maar als jij het daar naar je zin hebt, prima toch?
Dan moet je ook niet dat soort kort door de bochte reacties neerzetten als je jezelf er niet eens in hebt verdiept. Je lijkt Otherfool wel zo 
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Ik vind het onterecht dat Messi de prijs gekregen heeft, want het gaat om de prestaties in het jaar 2010. Ik vind dat spelers als Sneijder en Xavi meer bepalend zijn geweest voor hun club/land dan Messi, ondanks dat hij natuurlijk een fantastische voetballer is.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Dan moet je ook niet dat soort kort door de bochte reacties neerzetten als je jezelf er niet eens in hebt verdiept. Je lijkt Otherfool wel zo
Ik heb gewoon ogen gekregen en zie dat vak 410 weleens. Het is gewoon van het niveau TV-kantine of Take Me Out, zoiets.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Het is gewoon van het niveau TV-kantine of Take Me Out, zoiets.
Zeg nu ga je wel te ver heur 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Inderdaad. De Tv Kantine wint prijzen
.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Ik vind het onterecht dat Messi de prijs gekregen heeft, want het gaat om de prestaties in het jaar 2010. Ik vind dat spelers als Sneijder en Xavi meer bepalend zijn geweest voor hun club/land dan Messi, ondanks dat hij natuurlijk een fantastische voetballer is.
Voor mij gaat het gewoon om de beste voetballer 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Inderdaad. De Tv Kantine wint prijzen
.
Niet lullig gaan doen nu. Hercules staat trouwens 4-0 voor tegen Atletico 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Oh, 4-1 eindstand. Schade beperkt gehouden 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik vind het wel mooi dat Messi de gouden bal heeft gewonnen. Die jongen is van de buitencategorie. Dat hij een stel blinde houthakkers achterin het Argentijnse elftal heeft staan kan hij weinig aan doen natuurlijk. Zet hem bij Spanje of Nederland en je wordt WK. Spanje kon het zelfs zonder hem af
2e keer achter elkaar van Messi las ik. Een speler zoals Giggs in zijn hoogtij-jaren had hem van mij ook mogen krijgen, maar ja Wales he, breek je ook niet echt potten mee.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Messi laat Ronaldo eruit zien als een speler van FC Knudde.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Met die neus van Messi past hij er beter bij.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Daarom is Verthongen niet geschikt. Uit die teksten, die hij opdreunde over Feyenoor, blijkt dat hij niet volwassen genoeg is om aanvoerder te zijn. Net als Suarez bij zijn bijt incident.
Wie zegt dat hij daar niet van geleerd heeft?
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Of denk is aan die nepperds van de Groningen Fanatics, die mij laatst hebben bedreigd.

happie
-
- 6258 berichten
- 426 stemmen
Jij gaat daar wel vanuit.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Jij bent van de Veendam Fanatics he 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Het is hem denk ik ook ontgaan dat Vertonghen vlak daarvoor nog uit die Amsterdammertjes stond te zuipen waar 15 liter bier in zit 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.