• 16.392 nieuwsartikelen
  • 180.165 films
  • 12.397 series
  • 34.337 seizoenen
  • 651.608 acteurs
  • 199.697 gebruikers
  • 9.420.717 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Gezellig ook met z'n allen in januari op het Museumplein...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Rijpingsproces in Qatar? Alsof het zoontje van de Sjeik, die ongetwijfeld in de basis staat, ooit echt kan voetballen.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Ook genoeg landen die al een groot voetbaltoernooi georganiseerd hebben. De arrogantie alleen al om te gaan bepalen dat ze het recht niet hebben om het te organiseren. Bovendien ga jij (een beeldbuis oranje supporter) klagen dat het in Qatar gehouden wordt. Maakt voor jou niet veel uit. Tijdverschil is twee uur in de winter, lijkt mij ook geen struikelblok.

Ik ga er heen in 2022, dat weet ik nu al. Lijkt me ook een prachtig land.

Ik zei al dat het niet eens om zulke rendenen gaat. En ik zeg niet dat ze het recht niet hebben. Ik zeg dat Qatar weinig met voetbal te maken heeft en dat het gewoon heel raar aanvoelt dat zij het W.K. gaan organiseren. Er zijn ook nog genoeg voetballanden die nog geen W.K. hebben georganiseerd.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Rick18 schreef:

Het WK kan toch ook dienen om juist het rijpingsproces te versnellen.

Daar heeft alleen Qatar wat aan, de rest van de wereld niet.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Daar heeft alleen Qatar wat aan, de rest van de wereld niet.

Ja en in Spanje alleen de Spanjaarden. What's your point?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Mogen er eigenlijk wel vrouwen naar het voetbal daar? Of moet Bavaria jurkjes voor mannen gaan maken dan?

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Ja en in Spanje alleen de Spanjaarden. What's your point?

Nee hoor. Spanje is een voetballand, daar zouden alle voetballiefhebbers wel blij mee zijn, denk ik.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Zou ik daar ook een vettje joint op kunnen steken tijdens een wedstrijd?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ik zei al dat het niet eens om zulke rendenen gaat. En ik zeg niet dat ze het recht niet hebben. Ik zeg dat Qatar weinig met voetbal te maken heeft en dat het gewoon heel raar aanvoelt dat zij het W.K. gaan organiseren. Er zijn ook nog genoeg voetballanden die nog geen W.K. hebben georganiseerd.

Ook weer uitspraken van een know not. Het voetbal in Qatar is juist de laatste jaren aan een opmars begonnen. Er wordt nu een solide basis gebouwd en tegen die tijd hebben ze daar ook wel de vruchten van geplukt. Er gaan genoeg voormalig grote sterren in Qatar aan het werk, en die hoeven he techt niet voor het geld te doen. Net als in Rusland ligt daar de potentie. De economie is daar goed, wat je van veel Europese landen niet kan zeggen. Die hebbe necht jaren nodig om te herstellen van de recessie, prima uitkomst.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Alcohol? Mag dat daar?

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Speed?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Nee hoor. Spanje is een voetballand, daar zouden alle voetballiefhebbers wel blij mee zijn, denk ik.

Maakt niets uit. Het is juist leuker om in een totaal andere cultuur terecht te komen, in Qatar wordt je als voetballer nog groter vereerd. Beetje hautaine houding tegenover Qatar. Dat ze geen grote voetbalnatie zijn moet helemaal geen criteria zijn.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Het is technologisch gezien een best modern land, die heeft ook daar allang in de bioscoop gedraaid.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Het is technologisch gezien een best modern land, die heeft ook daar allang in de bioscoop gedraaid.

.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Maakt niets uit. Het is juist leuker om in een totaal andere cultuur terecht te komen, in Qatar wordt je als voetballer nog groter vereerd. Beetje hautaine houding tegenover Qatar. Dat ze geen grote voetbalnatie zijn moet helemaal geen criteria zijn.

Daar gaat het ook niet om. Wel dat de omstandigheden daar zo beroerd zijn dat het niet uit te leggen valt waarom daar een WK wordt gehouden.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Ook weer uitspraken van een know not. Het voetbal in Qatar is juist de laatste jaren aan een opmars begonnen. Er wordt nu een solide basis gebouwd en tegen die tijd hebben ze daar ook wel de vruchten van geplukt. Er gaan genoeg voormalig grote sterren in Qatar aan het werk, en die hoeven he techt niet voor het geld te doen. Net als in Rusland ligt daar de potentie. De economie is daar goed, wat je van veel Europese landen niet kan zeggen. Die hebbe necht jaren nodig om te herstellen van de recessie, prima uitkomst.

Echt geweldig competitie daar, kan niet wachten tot het op Eredivisie live komt. Bokhelhil - abudabu is echt de klassieker waar je bij wil zijn.... En durf mij eens voor know not uit te maken. Volg het voetbal daar al jaren, is beter dan de serie A.

Rick18

• 232 berichten
  • 5340 stemmen

Reinbo schreef:

Rijpingsproces in Qatar? Alsof het zoontje van de Sjeik, die ongetwijfeld in de basis staat, ooit echt kan voetballen.

Ik geef alleen maar aan hoe je er ook naar kan kijken. Al moet ik toegeven dat ik niet verwacht dat het nationale team daar ooit wat wordt tenzij ze honderden brazilianen naturaliseren.

Voor Rusland zie ik grotere kansen om dmv een WK het rijpingsproces te versnellen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Daar gaat het ook niet om. Wel dat de omstandigheden daar zo beroerd zijn dat het niet uit te leggen valt waarom daar een WK wordt gehouden.

Zoals?

Rick18

• 232 berichten
  • 5340 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Zoals?

Hitte? Wordt zo een beetje een cirkeltje

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Hou toch op... Als je denkt dat de sterren daar niet voor het geld gaan voetballen, of wat dan ook, dan zijn we snel uitgepraat.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Rick18 schreef:

(quote)

Hitte? Wordt zo een beetje een cirkeltje

Daarom wordt het in de winter gehouden. Geen legitieme kritiekpunt wat mij betreft. Ik dacht even dat ie doelde op politieke omstandigheden.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Zoals?

De temperatuur? En daarbij is het ook niet relex dat daar zo moeilijk gedaan wordt over pakweg alcohol en homoseksualiteit. Landen die nog 100 jaar terug leven moet je niet zon universeel toernooi geven.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Maar zijn vrouwen ook welkom in het stadion?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Hou toch op... Als je denkt dat de sterren daar niet voor het geld gaan voetballen, of wat dan ook, dan zijn we snel uitgepraat.

O.a., maar de mogelijkheden zijn daar eindeloos. Manchester City is een goed voorbeeld.

We zijn inderdaad snel uitgepraat, want het is allemaal kort door de bocht en i.t.t. mij heb je weinig kennis over Qatar blijkt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Wil jij, als bewoner van het land waar de vrouw verkocht mag worden achter het raam, de vrouwenrechten kaart te spelen? Schei toch uit.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Tuurlijk. Denk jij dat mannen daar het stadion schoon gaan poetsen en de sjeiks wat te drinken gaan brengen?

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb pas veel verstand over Kwatar.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Wil jij, als bewoner van het land waar de vrouw verkocht mag worden achter het raam, de vrouwenrechten kaart te spelen? Schei toch uit.

Das verhuren hoor! Zie het als een bibliotheek, maar in plaats van een boek...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Fijne cultuur waar je als vrouw niks mag en als man niet eens bier mag drinken. Verder is het straks een lege facade van klatergoud neergezet uit hobbyisme van een of andere rijke Oliefamilie. Want je verwacht toch niet dat er ook maar enige aansluiting zal zijn tussen Qatarse cultuur en de pseudo duurzame modernistische stadions die erhens uit het zand zullen verreizen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.