• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.128 films
  • 12.395 series
  • 34.332 seizoenen
  • 651.578 acteurs
  • 199.687 gebruikers
  • 9.419.946 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Er is geen enkel verschil tussen deze criminele actie van Witsel en tussen dat ordinaire geschop van Maradonna (vol tegen iemands hoofd!)

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Almighty schreef:

(quote)

Dat betwijfel ik. Waarom heb je dan de doodschop van de Jong in je top 5 momenten staan? Waarom plaats je een filmpje, waarbij Maradonna iemand een doodschop geeft?

Omdat daarbij niemand geblesseerd raakte....

Die hier boven vind ik wel naar. Van een totaal andere orde.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Almighty schreef:

Er is geen enkel verschil tussen deze criminele actie van Witsel en tussen dat ordinaire geschop van Maradonna (vol tegen iemands hoofd!)

Wel dus, maar misschien moet je een 'kenner' zijn om het te zien. Hoewel het ook wel gewoon lullig uitkomt. Zie weinig verschil met de misstap van Reis, beide niet leuk. Kan natuurlijk gebeuren met spelen op het randje.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Reinbo schreef:

Omdat daarbij niemand geblesseerd raakte....

Die hier boven vind ik wel naar. Van een totaal andere orde.

Nee, die gast die de knie van Maradonna tegen zijn gezicht kreeg zal vast geen last hebben gehad. Misschien een lichte hersenschudding en voor de rest niks. Ach, niks aan de hand.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ach, voor die paar ton per maand moet je niet zeuren. Bovendien kan je er nog jaren over opscheppen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Haha, Maradona heeft me ooit eens geraakt met zijn knie. Ja dat vertelt hij aan al zijn vrienden.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Asaharo schreef:

Hier even de horrortackle van witsel op Wasilewski:

(embed)

Schitterend, of niet Reinbo?

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ik vraag me nog steeds af of dat niet gewoon een ongelukje was. Hij was gewoon wat te laat volgens mij.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Reinbo schreef:

Ach, voor die paar ton per maand moet je niet zeuren. Bovendien kan je er nog jaren over opscheppen.

Dus als je een paar ton verdient mag een mede collega (die ook een paar ton verdient) jouw een karateschop geven tegen je hoofd met als risico een hersenschudding. Want ja, wat maakt een hersenschudding nou uit?? Pff, je vergeet alleen wat er gebeurt is maar voor de rest? Hersenbeschadiging? Ach wat maakt het ook uit joh! Ik verdien toch een paar ton!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Zie boven.beetje mislukte actie lijkt mij. Niet vervelender dan de misstap van Reis, lang niet zo mooi als de kata van Maradonna. Heeft ook niet Voor niets mijn jaaroverzicht gehaald.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Ach ja, waar jij een stijve krijgt van wat vechten, krijg ik dat van schitterend positiespel, driehoekjes en prachtige goals

Asaharo

• 1042 berichten
  • 624 stemmen

Don Dijk schreef:

Ik vraag me nog steeds af of dat niet gewoon een ongelukje was. Hij was gewoon wat te laat volgens mij.

Voet vooruit mag niet in het voetbal net omdat je weet dat als de bal tussen de 2 spelers komt te liggen het desastreuze gevolgen kan hebben.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

(quote)

Dus als je een paar ton verdient mag een mede collega (die ook een paar ton verdient) jouw een karateschop geven tegen je hoofd met als risico een hersenschudding. Want ja, wat maakt een hersenschudding nou uit?? Pff, je vergeet alleen wat er gebeurt is maar voor de rest? Hersenbeschadiging? Ach wat maakt het ook uit joh! Ik verdien toch een paar ton!

Dit zijn nu exact die krokodillentranen waar ik me tegen verzet, nog even en hij is er aan overleden... Voor zover ik weet was er ook geen sprake van een hersenschudding.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

We mogen niet vergeten dat Reinbo nooit zelf in clubverband heeft gevoetbald he. Zijn kijk is daardoor gewoon anders

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

Ach ja, waar jij een stijve krijgt van wat vechten, krijg ik dat van schitterend positiespel, driehoekjes en prachtige goals

Gaat mij niet om het vechten, maar om de passie en de strijd. Driehoekjes zijn saai en mooie goals alleen leuk als je team er door wint. Zie liever een beslissende slappe intikker in de 121e minuut dan een schot in de kruising zonder relevantie. Sportbeleving lijkt welhaast uitgebannen, voetballers moeten tegenwooreig als zeehondjes de bal leuk rond tikken.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4113 stemmen

Leerde jij vroeger op de voetbaltraining om andere mensen onderuit te trappen?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Schitterend dat jaaroverzicht van VI gisteravond. Heb me weer kapot gelachen. Echt jammer dat Kraay jr. er niet soms meer bij is.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

We mogen niet vergeten dat Reinbo nooit zelf in clubverband heeft gevoetbald he. Zijn kijk is daardoor gewoon anders

Heb gehockeyd. Niets zo leuk als om de tegenstanders het bloed onder de nagels vandaan te zieken. Type Van Bommel met een stick. Zou ook nooit klagen als iemand mij een rotschop verkocht, had ik meestal wel verdiend.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

Leerde jij vroeger op de voetbaltraining om andere mensen onderuit te trappen?

Net als Cruyff was ik vooral een autodidact.

Maar serieus, je leert toch ook wel hoe je iemand moet tacklen?

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Ronaldinho is gewoon over the hill.

Zelfs als die jongen een slecht dagje heeft, of een slechte periode blijft hij uitstekend voetballen. Hij is een kunstenaar. Als hij invalt krijg je al kippenvel.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Maar serieus, je leert toch ook wel hoe je iemand moet tacklen?

Tackelen was niet iets wat de trainer mij leerde. Die hardheid heb je in je of niet. Vooral de verdedigers hebben dat van nature al meer in zich dan spitsen. Daarom zien overtredingen van spitsen er vaak ook zeer lomp uit.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Mijn bijnaam was altijd Yellow Man toen ik nog voetbalde. Man, als ik alle boetes bij elkaar optel hoef ik nooit meer te werken.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1232 stemmen

Mijn hoogtepunt van het jaar 2010 zit 6x in de volgende compilatie. Samir Nasri. Het ene doelpunt nog mooier dan het andere, en dan hebben we het nog niet eens over zijn assists.

Mooiste Gunner goals 2010 ...

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik had in de B1 2 spelers van het 1e van de zaterdag(ook wel he drugs en bottenbreek-team genoemd) als trainer. Ik trapte een doorgebroken speler neer. Ik kreeg mijn 1e en laatste rood ooit. Ik liep een beetje treurig naar de dug-out. Maar eenmaal zittend naast 1 van mijn trainers gaf hij mijn een schouderklopje en zei: "Frank, klasse gedaan jongen, je kon niet anders".

Moet er nog wel eens om lachen. Die kop van hem toen hij dat zei.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Stu-Pot schreef:

(quote)

Zelfs als die jongen een slecht dagje heeft, of een slechte periode blijft hij uitstekend voetballen. Hij is een kunstenaar. Als hij invalt krijg je al kippenvel.

[embed]

Ik moet toegeven dat ik heb genoten van dat filmpje . Maar hij speelt dit seizoen niet/nauwelijks. Daar zal Allegri wel een goede reden voor hebben, evenals Dunga dat had.

Stu-Pot

• 3491 berichten
  • 1189 stemmen

Ik had vernomen dat Ronaldinho iets te veel de bloemetjes buiten zet. Zijn uitgaansleven was de voornaamste reden. Ik heb dat gehoord maar of het daadwerkelijk zo is weet ik niet.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Stu-Pot schreef:

(quote)

Huilende Nederlanders?

Hear hear .

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Hoogtepunten:

Inter wint Champions League en wereldbeker

Dieptepunt:

Dramatisch verlopende seizoen voor VVV-Venlo

Nicholas123

• 292 berichten
  • 284 stemmen

Er bestaat ook nog zoiets als technisch correct tackelen en dat komt uiteindelijk ook wel een keer in de jeugdteams voorbij. Maar eigenlijk is het maken van een sliding niets meer dan een laatste redmiddel. Wordt verder ook behoorlijk ontmoedigd in de jeugdteams aangezien je in verdedigend opzicht veel meer kan betekenen als je gewoon blijft staan. In principe is tackelen gewoon herstelwerk van je eigen fouten (slechte balaannames, slechte passes, niet snel genoeg mee gelopen etc.).

Duelleren wordt wel veel op getraind in de jeugd, maar daar komen eerder dingen als je lichaam tussen de bal en de tegenstander houden in voor.

Joy4ever

• 4634 berichten
  • 1859 stemmen

Ik mis de nederlaag van Brazilië in je rijtje speranza

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.