• 15.963 nieuwsartikelen
  • 179.004 films
  • 12.272 series
  • 34.077 seizoenen
  • 649.163 acteurs
  • 199.261 gebruikers
  • 9.389.467 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Redlop schreef:

Waarom zit Koevermans elke week op de bank en mag Berg raakprutsen?

Vind hem voetballend nog best aardig. Beter dan Koevermans in ieder geval. Maar moet die ballen er natuurlijk gewoon inschoppen.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Hou maar op, kan niet tegen dat soort beelden, ga het me ook niet inbeelden. Gadver.

Pruim is opvallend stil? Zal hij nog in de cel zitten na die arrestaties gisteren?

Redlop

• 8961 berichten
  • 3566 stemmen

timbo_ schreef:

Vind hem voetballend nog best aardig. Beter dan Koevermans in ieder geval. Maar moet die ballen er natuurlijk gewoon inschoppen.

Maar de ballen erin rammen is waar PSV op zit te wachten. Met Lens en Dzudzak komen die ballen wel. Koevermans is de ideale spits voor dit systeem. Ik begrijp Rutten niet zo goed, gelukkig is het niet mijn club

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dat zegt A&L toch ook .

Inderdaad. Maar timbo is een selectieve lezer, dat was me al langer duidelijk.

PSV-Roda gaat trouwens gelijk op. Mooie gelijkmaker ook. Nare blessure van Reis. Volgens EL is hij toch naar het ziekenhuis nu.

Kom op Roda! Van dit PSV kan je op zich winnen vandaag.

Isaksson, Manolev en Marcelo bakken er helemaal niks van

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Pff schijt Berg

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Yes. Volkomen terechte 2-1. Hopen dat Berg nu los is.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

Hehe, eindelijk mist hij eens niet een gemakkelijke bal.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Inderdaad. Maar timbo is een selectieve lezer, dat was me al langer duidelijk.

Zoals ik onder die reactie daaronder zeg zijn we het helemaal niet eens. Heeft niets met selectief lezen te maken.

Lens speelt trouwens weer uitstekend.

En Manolev Ongelofelijk dat je zo'n voorzet uberhaupt kan geven. Dan moet je toch bijna je schoenen verkeerd om aan hebben,

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Wat jij wil joh.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

timbo_ schreef:

Yes. Volkomen terechte 2-1. Hopen dat Berg nu los is.

Toch grappig om het verschil tussen jouw posts en die van anderen te lezen, volkomen terecht? Op de radio had Roda het duel voor rust onder controle zoals ik hoorde bv.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

rep_robert schreef:

Toch grappig om het verschil tussen jouw posts en die van anderen te lezen, volkomen terecht? Op de radio had Roda het duel voor rust onder controle zoals ik hoorde bv.

Zal dan inderdaad aan mij liggen. Maar als ik alle kansen en mogelijkheden optel kom ik zo ongeveer tot een 10-2 verhouding. Kan er dan niets anders van maken dan volkomen verdiend.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

In de eerste helft ging het nog gelijk op maar nu heeft Roda niets meer in te brengen. Het zou alleen jammer zijn als die stormloop niet nog een goal oplevert.

Het is in ieder geval volkomen verdiend.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Op de laatste 10 minuten voor de rust na had Roda inderdaad controle.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wat jij wil joh.

Heeft niets met willen te maken. Of ik ben het met je eens of ik ben het niet. En ik ben het in dit geval totaal niet met je eens.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Zal dan inderdaad aan mij liggen. Maar als ik alle kansen en mogelijkheden optel kom ik zo ongeveer tot een 10-2 verhouding. Kan er dan niets anders van maken dan volkomen verdiend.

Haha

PSV had meer mogelijkheden, maar zo groot was het verschil niet. Sowieso, heel veel echte kansen had PSV niet. Qua echte kansen was de verhouding eerder 4-2 ofzo.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Op de laatste 10 minuten voor de rust na had Roda inderdaad controle.

Lol controle. Ultieme zwaktebod vind ik dat altijd als je daar op terug moet grijpen. Rutten heeft het er ook wel eens over. We hadden controle. Ja als dat geen kansen oplevert heb je daar dus niets aan.

Maar wel mooi dat de Ajacieden hier het taalgebruik van Rutten langzaam overnemen. Wil iemand het nog over door de ondergrens zakken hebben?

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Lol controle. Ultieme zwaktebod vind ik dat altijd als je daar op terug moet grijpen. Rutten heeft het er ook wel eens over. We hadden controle. Ja als dat geen kansen oplevert heb je daar dus niets aan.

Maar wel mooi dat de Ajacieden hier het taalgebruik van Rutten langzaam overnemen. Wil iemand het nog over door de ondergrens zakken hebben?

Roda is niet heel erg in de verdrukking en problemen gekomen in de 1e 35 minuten. De 1-1 was ook zeker verdiend toen.

Maar mooi hoe jij alles goed praat.

3-1, wedstrijd is nu wel gespeeld. Was alleen een overtreding op Junker, dus had wel mogen worden gefloten.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Lekker doelpunt moet ik helaas toegeven.

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Publiek van PSV en Berg zakken wat mij betreft wel een beetje door de ondergrens..

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Heerlijk. Onze Hongaar schiet hem prachtig binnen.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Gaat erom dat de ploeg het in Eindhoven de 1e helft makkelijk heeft gehad. Dan kan ik het wel controle noemen ja, net zoals ADO, Utrecht en NEC in de ArenA hadden dit seizoen.

Een thuisploeg als PSV moet geen controle hebben, die moeten er standaard overheen kunnen walsen. Iets wat nu ook gebeurt als ik de score zo zie

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Hoe lang is dat nog jullie Hongaar he.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

Lekker doelpuntje inderdaad. Geeft de krachtsverhoudingen wat beter weer.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

BoordAppel schreef:

Lekker doelpuntje inderdaad. Geeft de krachtsverhoudingen wat beter weer.

Voor de 2e helft wel ja.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

Ze spelen altijd twee helften in het voetbal he. PSV was ook de betere van Roda in de eerste helft hoor, alleen toen deed Roda stukken beter mee.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Roda is niet heel erg in de verdrukking en problemen gekomen in de 1e 35 minuten. De 1-1 was ook zeker verdiend toen.

Maar mooi hoe jij alles goed praat.

3-1, wedstrijd is nu wel gespeeld. Was alleen een overtreding op Junker, dus had wel mogen worden gefloten.

1-1 verdiend? Op basis waarvan dan? Omdat Roda achterin de bal goed rondspeelde doordat PSV inzakt na de 1-0? Hebben geen kans gekregen tot aan de 1-1. Sterker nog zelfs geen schot op goal.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

moviemafketel schreef:

Hoe lang is dat nog jullie Hongaar he.

Dat vraag ik me ook wel eens af. Heeft als grote voordeel dankzij zijn fenomenale traptechniek dat hij een man niet voorbij hoeft om gevaarlijk te worden.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nou, net als Wielaert al een goede kopkans op een goal, nu weer via Hempte. Jammer dat het 3-1 ipv 2-1 is. Anders had ik nog hoop gehad.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Hopen mag altijd. Al is het tegen beter weten in.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

1-1 verdiend? Op basis waarvan dan? Omdat Roda achterin de bal goed rondspeelde doordat PSV inzakt na de 1-0? Hebben geen kans gekregen tot aan de 1-1. Sterker nog zelfs geen schot op goal.

Vind ik ook een zwaktebod, als PSV zijnde inzakken in eigen huis na een voorsprong.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.