• 15.963 nieuwsartikelen
  • 179.004 films
  • 12.272 series
  • 34.077 seizoenen
  • 649.164 acteurs
  • 199.262 gebruikers
  • 9.389.495 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik ben dan ook niet zo bekend met de regio, maar over hoeveel kilometer reizen hebben we het dan maximaal? Al ben ik ook helemaal niet op deh oogte hoe erg het gesteld was met de gladheid in het oosten. Hier in het westen was het wel te doen, mits je wel voorzichtig reed.

Neede 21 km, Eibergen en Vroomshoop ook zoiets. Holten, Markelo en Rijssen iets van 25 tot 35 km. Goor ongeveer 15 km. En ze komen nog wel van verder naar de Veste. Tot aan de grens met Drente aan toe. Maar de meeste uit de dorpen die ik net noemde.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Vascago schreef:

(quote)

Blijkbaar was de situatie hier gevaarlijker. Er zitten hier 7 of 8 keer meer supporters op de tribune dan in Woudestijn. Dus veel drukker op de spekgladde wegen.

Wat NW zegt. Bijna alle Twente supporters komen uit regio Enschede en die van Heracles uit Almelo. Daar had je nauwelijks problemen met reizen hoeven te hebben. Gewoon dubieus dat dit afgelast is, terwijl bv NAC-Vitesse wel doorging gisteravond. Zag je de sneeuw daar? Was niks minder.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
gaat om organisatie
(quote)
Je krijgt wel praatjes he na "één' kampioenschap.

Dat is gewoon een reactie op die complottheorien die je overal leest op internet over Twente, Henk uut Enschede en de nog steeds aanwezige invloed van hem binnen de KNVB

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Zie je nou? Iedereen die dacht dat Ajax vandaag wel van Feyenoord zou winnen. Niets van waar!

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Wat NW zegt. Bijna alle Twente supporters komen uit regio Enschede en die van Heracles uit Almelo. Daar had je nauwelijks problemen met reizen hoeven te hebben. Gewoon dubieus dat dit afgelast is, terwijl bv NAC-Vitesse wel doorging gisteravond. Zag je de sneeuw daar? Was niks minder.

Zie mijn andere berichten. Slechts 8% komt uit Enschede. Volgens mij heeft Twente trouwens meer supporters in Almelo dan Heracles.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Dus er is nu echt een complot gaande in de knvb ten fanvoure voor twente.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Zie je nou? Iedereen die dacht dat Ajax vandaag wel van Feyenoord zou winnen. Niets van waar!

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ajax zat net in een flow.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Je kan het moeilijk ontkennen. Verschil in niveau, beleving en voetbal was enorm vergeleken met de laatste potjes van Jol.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Denk dat je zoiets wel onderschat. Jol zat er als een zoutzak bij en dan kan je moeilijk spelvreugde overbrengen bij de spelers. Juist omdat je het zelf ook niet hebt.

Zoals ze bij VI ook zeiden vrijdag, PSV heeft er op dit moment ook last van met Rutten.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

stfuympos schreef:

Dus er is nu echt een complot gaande in de knvb ten fanvoure voor twente.

Yup. Naar nu blijkt was Kesler aanwezig bij de spelers toen ze aan het eten waren in het hotel voor aanvang van de wedstrijd en wat hij zag beviel hem helemaal niet. Allemaal spelers die bibberden van de angst en pure doodsangst in de ogen hadden staan, want de gevaarlijke broer uit Almelo zou op bezoek komen. Schijnt dat Brama al een hele week niet had geslapen uit angst voor de tegenstander uit zijn geboortestad. Preud'Homme was om op andere gedachten te komen een paar dagen logeren geweest bij de familie Pfaff, Theo Janssen had vanwege koude rillingen maar een extra jasje aangedaan en Douglas was uit angst voor Everton en Willie Overtoom samen met Peter Wisgerhof op dinsdag naar Rio de Janeiro gevlogen om daar de hele woensdag aan de voet van het jesusbeeld te bidden. Ze schijnen er zelfs een stuk opgeklommen te zijn.

Toen Kesler dit zag, wetende dat Heracles op volle sterkte zou aantreden met het als altijd geniale strijdplan van meesterstrateeg Peter Bosz op de bank en een voorzitter die voor aanvang van de wedstrijd altijd een liedje zingt in de kleedkamer om de jongens op te peppen, toen heeft Henkie de scheidsrechter opdracht gegeven om de hele zooi af te laten lasten dmv van een paar smoezen over het weer en gevaarlijke situaties.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Zo zie je maar weer, Twente komt erg goed weg

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

rep_robert schreef:

Zo zie je maar weer, Twente komt erg goed weg

Zeker. Nu is de kansenverhouding gestegen van 20-80 naar 30-70. Heracles is uiteraard nog steeds de grote favoriet op 19 januari.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ach, 1 voordeel, na de winter speelt Ajax bijna elk jaar een wedstrijd die ze niet winnen, waarna ze een flow krijgen en bijna alles weer winnen. Nu is Feyenoord de 1e pot na de winter, dus zelfs die 1e gaan we winnen

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Vascago schreef:

Allemaal spelers die bibberden van de angst en pure doodsangst in de ogen hadden staan, want de gevaarlijke broer uit Almelo zou op bezoek komen.

Voorop gesteld dat ik nooit aan een complottheorie gedacht heb of denk, is het wel gewoon zo dat Twente niet in al te beste doen is de laatste weken, vorige week is afgedroogd in Heerenveen en Ruiz mist. Dus als ik Heracles een kans had gegeven, was het in deze periode wel.

Jammer dat het niet doorgaat *op dit moment*, triest dat dat anno 2010 mogelijk is. Gelukkig gaat PSV - Roda wel door, ook wel een aardig affiche (mits Roda haar niveau haalt).

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Voorop gesteld dat ik nooit aan een complottheorie gedacht heb of denk, is het wel gewoon zo dat Twente niet in al te beste doen is de laatste weken, vorige week is afgedroogd in Heerenveen en Ruiz mist. Dus als ik Heracles een kans had gegeven, was het in deze periode wel.

Jammer dat het niet doorgaat *op dit moment*, triest dat dat anno 2010 mogelijk is. Gelukkig gaat PSV - Roda wel door, ook wel een aardig affiche (mits Roda haar niveau haalt).

Het gemis van Ruiz moet tegen Heracles toch wel op te vangen zijn he, anders is er echt een probleem. En Heracles speelt nu ook niet bepaald goed dit seizoen. Van de nr 2 mag je ook zonder Ruiz toch wel verwachten dat ze van de nr 14 winnen denk ik.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Tuurlijk, maar ik herinner me genoeg wedstrijden waarin Twente ook thuis niet overtuigend was. Dus waarom tegen Heracles niet hetzelfde verhaal? En zeker met de oorwassing in Heerenveen in het achterhoofd.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Quido schreef:

Tuurlijk, maar ik herinner me genoeg wedstrijden waarin Twente ook thuis niet overtuigend was. Dus waarom tegen Heracles niet hetzelfde verhaal? En zeker met de oorwassing in Heerenveen in het achterhoofd.

Uiteraard zou Twente kunnen verliezen, maar ik was er niet echt bang voor. Voor een aantal spelers is dit nog steeds een speciale wedstrijd die ze perse willen winnen. Vooral Brama en Boschker (als die mee zou doen) en ook voor Douglas omdat zijn beste vriend Everton tegenover hem staat.

Natuurlijk geldt dat ook voor Heracles, misschien nog wel meer, maar ik zag het niet gebeuren dat Twente weer punten in zou leveren.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Waarom niet? Twente is de laatste weken gewoon zwak met vooral veel tegengoals. Net of Heracles niet een punt of meer had kunnen pakken tegen dit Twente.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Ik zei toch dat het wel zou kunnen, maar ik had gewoon een goed gevoel voor de wedstrijd. Was niet bang dat Twente weer zou verliezen of gelijkspelen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Ben benieuwd naar vanmiddag. Roda ligt ons nooit zo. En ze waren midweeks ook nog eens erg lekker bezig. Hopelijk kan Afellay voor eigen publiek nog één keer vlammen vanmiddag. Verdient een mooi afscheid (En dan bedoel ik overigens niet een spandoekje meer of minder maar qua voetbal).

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

timbo_ schreef:

Ben benieuwd naar vanmiddag. Roda ligt ons nooit zo. En ze waren midweeks ook nog eens erg lekker bezig. Hopelijk kan Afellay voor eigen publiek nog één keer vlammen vanmiddag. Verdient een mooi afscheid (En dan bedoel ik overigens niet een spandoekje meer of minder maar qua voetbal).

Dan moet hij vanmiddag misschien maar eens alles wat Rutten zegt negeren en gewoon op zijn favoriete/beste positie gaan staan ondanks dat Rutten dat niet wil.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Sowieso was Afellay veel beter en bepalender toen hij aanvallender mocht spelen. Dat controlerende is niet zo bijzonder bij hem.

Las trouwens dat Afellay niet bij alle supporters goed ligt. Zo bezocht hij al lange tijd niet meer het supportershome, wat wel normaal zou zijn.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Het is niet echt een clubicoon. Als supporter moet je het ook maar verdienen dat ie langskomt in het supportershome m.i.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

En net nu PSV niet in goede doen is gaat juist die wedstrijd wel door. Inderdaad, de KNVB wil kost wat het kost Twente weer kampioen laten worden. Wat een schobbejak die Kesler.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ja, de wegen naar Eindhoven zijn onbegaanbaar inderdaad .

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Sowieso was Afellay veel beter en bepalender toen hij aanvallender mocht spelen. Dat controlerende is niet zo bijzonder bij hem.

Totaal niet mee eens. Hij is vooral op een andere manier bepalend. Sowieso wordt er achterlijk veel onzin over Afellay verkocht door types als Derksen. Die zegt steevast dat die te weinig scoort. Hoor ik hem nooit over Enoh of Brama zeggen. Vind dat zo'n non argument voor een speler die als controlerende middenvelder speelt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat zegt A&L toch ook .

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

BoordAppel schreef:

En net nu PSV niet in goede doen is gaat juist die wedstrijd wel door. Inderdaad, de KNVB wil kost wat het kost Twente weer kampioen laten worden. Wat een schobbejak die Kesler.

Idd schandalig. Als PSV wint is het ook geen voordeel dat ze dan met 4 punten ipv 1 punt voorsprong de winterstop ingaan. Want als het maar 1 punt is heb je een groter psychologisch voordeel.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dat zegt A&L toch ook .

Nee dat zegt hij niet. Hij zegt dat Afellay minder bepalend is. Maar daar ben ik het dus niet mee eens. Hij is alleen op een andere manier bepalend. Niet minder. Mensen die dat zeggen kijken vooral naar goals en niet veel verder heb ik het idee. Sterker nog. Afellay is bijna structureel bij de beste drie PSV'ers. Ook met afstand de constantste speler in de eredivisie volgens de mensen die de cijfers geven. Nou hecht ik daar niet zoveel waarde aan maar in dit geval hebben ze wel gelijk.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.