- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
PSV wint morgen toch niet van Roda, dus het wordt een goed weekend voor ons 
Jammer dat Twente ''toevallig' als enige ploeg niet hoeft te ballen, net nu ze uit vorm zijn en veel spelers missen. Maarja.
Jaaa dank je wel. Ik ben al lachend opgestaan door dit soort uitspraken en nu ga ik weer lachend naar bed.
Kessler heeft de KNVB zo beinvloed dat ze Twente nu aflasten omdat 19 januari misschien Ruiz weer fit is. En ik hoorde dat ie weinig zin had om naar het stadion te komen. Afgelasten kwam hem beter uit. Kessler heeft ook de NS gebeld om te eisen dat er nog minder treinen gingen rijden en hij heeft ook nog half Twente rondgereden met een sproeiwagen om de wegen nog wat gladder te maken.
Kessler is goed bezig 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Moet je zijn naam natuurlijk wel goed spellen he.
henk keSSler of henk keNSler 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
KeNSler is de man die een wedstrijd van Twente nog gewoon door liet gaan terwijl de halve stad in puin lag.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Maar toen waren ze ook nog geen titelkandidaat he 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Brrr ook al weer wakker, freaking 12:30 uur wedstrijden, ze zouden verboden moeten worden 
In het noorden is er geen sneeuw gevallen vannacht, dus met de treinen zal het wel meevallen 
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
Ajax - Feyenoord afgelast
In verband met de weersomstandigheden heeft de KNVB in overleg met de Gemeente Amsterdam besloten de wedstrijd tussen Ajax en Feyenoord die voor zondag op het programma stond af te gelasten. Door de zware sneeuwval zouden er voor de bezoekers van de wedstrijd zeer onveilige situaties kunnen ontstaan op de wegen die naar het stadion leiden. De KNVB heeft als nieuwe speeldatum 18 of 19 januari voorgesteld, de clubs zullen over deze datum nog in overleg treden.
Bron: feyenoord.nl, ajax.netwerk.to, #ajaxnetwerk (Twitter)
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Klassieker tussen Ajax en Feyenoord gaat niet door
Zondag, 19 december 2010 om 09:15
De Klassieker tussen Ajax en Feyenoord van zondagmiddag 12:30 uur gaat niet door. In verband met de weersomstandigheden heeft de KNVB in overleg met de Gemeente en politie Amsterdam besloten de wedstrijd tussen de twee aartsrivalen af te gelasten. Er is momenteel nog geen nieuwe datum gevonden voor het duel, meldt Ajax op haar officiële website.
Later meer...(Voetbalzone)
Damn, nu is Kessler's invloed zelfs in het westen te voelen Ajax&Litmanen. Wat een vervelende man is het toch ook he 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Geweldige prestatie van Inter om zelfs zonder Sneijder op overtuigende wijze de wereldbeker te pakken.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Ajax - Feyenoord afgelast
In verband met de weersomstandigheden heeft de KNVB in overleg met de Gemeente Amsterdam besloten de wedstrijd tussen Ajax en Feyenoord die voor zondag op het programma stond af te gelasten. Door de zware sneeuwval zouden er voor de bezoekers van de wedstrijd zeer onveilige situaties kunnen ontstaan op de wegen die naar het stadion leiden. De KNVB heeft als nieuwe speeldatum 18 of 19 januari voorgesteld, de clubs zullen over deze datum nog in overleg treden.
Bron: feyenoord.nl, ajax.netwerk.to, #ajaxnetwerk (Twitter)
Verdomme, jammer dat ze dit gisteravond niet aan zagen komen. Zat net 5 minuten in de trein toen ik het nieuws te horen kreeg. Daarna drie kwartier in Assen gewacht op de trein terug. Eindelijk thuis.
Wel jammer, had er toch wel zin in uiteindelijk. Nu moet je weer op zo'n gare doordeweekse dag heen.
Geweldige prestatie van Inter om zelfs zonder Sneijder op overtuigende wijze de wereldbeker te pakken.
2 vingers in de neus die wedstrijden gewonnen tegen veredelde amateurclubs. Zelfs een inter dat compleet uit vorm is wint daar blijkbaar nog makkelijk van. Denk dat een Nederlandse club ook wel die beker had kunnen winnen tegen die ploegen.
Moet wel zeggen dat die goal met dat assist-hakje wel erg fraai is 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Damn, nu is Kessler's invloed zelfs in het westen te voelen Ajax&Litmanen. Wat een vervelende man is het toch ook he
Feyenoord netwerk hahahahahaha:
Dit is echt balen, we hadden een hee goeie kans om te winnen vandaag.
ajax voelt zich (als vanouds) superieur en er heeft de afgelopen weken een wereldwonder plaatsgevonden want sinds de boer trainer is wordt er weer fantastisch gespeeld.
De realiteit is dat een middenveld enoh-de zeeuw en erikson gewoon matig is en een voorhoede sulejmani - de jong - en wie dan ook op links gewoon bedroevend slecht.
Als Feyenoord zich daar goed op instelt kan je die pot nauwelijks verliezen.
Die vleugeltjes kunnen weinig, geen voorzetten - ook al omdat er geen spits stat die vanuit die positie gevaarlijk is, en moeten dus naar binnen kappen en met de bal lopen. Kwestie van voor je houden, kort erop en ze zijn uitgeschakeld.
de jong moet van achter de bal kunnen komen inlopen en er niet al staan, ddarvoor heeft-ie simpelweg de tchniek niet. Dus (zelfs) Bahia kan hem elimineren. En Vlaar staat er dan nog bij voor de gaatjes en de opbouw.
eriksen is een traag, licht ventje. Mokotjo erop en 90 minuten letterlijk binnen handbereik (en voet- en duw bereik) en hem steeds aantikken als hij dreigt de bal te spelen. Hij heeft niet de snelheid om los te komen dus is simpel te neutraliseren.
Dan heb je allen nog de zeeuw die af en toe naar voren rent. El Ahmadi consequent meerennen (en nu eens niet 10 meter er vanaf en niet meesprinten)en weg is de zeeuw.
Dan moet Bruins ervoor zorgen juist zo ver mogelijk bij enoh uit de buurt te blijven zodat hij aanspeelbaar is en direct een van de 3 voorwaartsen van Feyenoord kan aanspelen of in de diepte sturen. Verder lekker die enoh aan de bal laten.
de vleugels spelen gewoon 1 op 1. Cabral tegen van der wiel, Wijnaldum tegen anita/emanuelson en Luc in de spits.
Zodra Cabral of Wijanldum er een keertje langs is, moet 1 van de 2 centrale verdedigers instappen en staat Luc 1 op 1. Dan altijd een harde voorzet bij de eerste paal, en zodra Luc die bal eerder raakt dan een verdediger heb je een goeie doelkans. Bij 10 keer aanspelen van een van de vleugels, komen er 5 ballen voor waarvan Luc er 2 maakt.
en wie in godsnam van die neusjes kan een doelpunt maken?
Die sneeuw is gewoon de volgende smoes van die neuzen om een wedstrijd tegen Feyenoord buiten de 90 minuten om te manipuleren. Net als de bekerfinale.
Angsthazen zijn het. .
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Punt is wel dat je kans groter was als straks als Hamlap weer beter is maar goed. Ik zal er ook niet van staan kijken dat Ajax er op heeft aangedrongen de boel niet door te laten gaan. Joden lopen ook altijd weg
.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Vieze kutjoden ook
Alleen raar dat ze PSV wel door laten gaan als enige wedstrijd. 1 voordeel NW, het NOS-journaal kan gewoon om 8 uur plaats vinden vanavond 
Zaten trouwens paar oudere mannen bij ons in de trein die niet geloofden dat het afgelast was en dus ook heen gingen. Reden wel door na Assen, sukkeltjes 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Maten van mij waren ook al onderweg, kreeg net een sms
. Wel fijn voor het NOS journaal ja
.
Nee, maar even zonder gein, vind het wel weer vreemd dat er zo selectief gekeken wordt. Vind ik het bij Ajax - Feyenoord wel logisch (en tuurlijk heeft Ajax hier niks mee te maken), dat zijn nou net de enige clubs die echt supporters door heel het land hebben. Voor de rest geen geldig excuus natuurlijk. PSV misschien een klei naantal maar daar gaat het ook door.
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
Verdomme, jammer dat ze dit gisteravond niet aan zagen komen. Zat net 5 minuten in de trein toen ik het nieuws te horen kreeg. Daarna drie kwartier in Assen gewacht op de trein terug. Eindelijk thuis.
Ik ben er verdomme om half 9 voor opgestaan!

stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Kutzooi, en dan wou dit land een WK organiseren. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Inderdaad. Maar ze kunnen hier nog niet eens fatsoenlijk een bekerfinale organiseren, maar goed ook
.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Kutzooi, en dan wou dit land een WK organiseren.
Maar tijdens een WK hoef je niet bang te zijn voor overvloedige sneeuwval en gladde wegen. Maar het is natuurlijk logisch dat het is afgelast, want anders had Ajax bij winst Twente voorbij kunnen steken en Kessler ziet liever de FC uit "Zijn" Enschede nog een tijdje boven Ajax staan.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Feestje in Rotterdam denk ik, vandaag geen vernedering 
Bah, wat baal ik hiervan. Had me er de hele week op verheugd. Ook jammer, Ajax zat net in een flow. Nu 19 januari dus, woensdagsavond.
Vind het wel treurig dat heel Nederland op zijn gat ligt bij een paar dagen sneeuw. Zo irritant zeg.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Inderdaad. Maar ze kunnen hier nog niet eens fatsoenlijk een bekerfinale organiseren, maar goed ook
.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik dacht toch al, waar is onze speranza gebleven. Maar gelukkig ben je voorspelbaar en duik je weer op nu Inter eens een prijsje weer pakt 
Nou van harte! Jullie hebben het verdiend na zinderende krakers tegen de toppers uit Zuid Korea en Congo. Diepe buiging, terecht dat je wereldkampioen bent als je zon historische prestatie weer te leveren 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik heb de naam Kesler niet genoemd. Enige wat ik niet vind rijmen is dat Twente wel makkelijk de boel mag aflasten terwijl clubs als Excelsior er nota bene via de KNVB problemen mee kregen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De supporters? Kom op zeg. Heel dat spelen zonder uitpubliek is al een farce, dat sloeg al nergens op. Alleen de burgemeesters kunnen hier op aangekeken worden.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Ik heb de naam Kesler niet genoemd. Enige wat ik niet vind rijmen is dat Twente wel makkelijk de boel mag aflasten terwijl clubs als Excelsior er nota bene via de KNVB problemen mee kregen.
Blijkbaar was de situatie hier gevaarlijker. Er zitten hier 7 of 8 keer meer supporters op de tribune dan in Woudestijn. Dus veel drukker op de spekgladde wegen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Al die supporters komen uit de buurt. Net als bij Excelsior, het is gewoon onzin dat Twente afgelast is.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Al die supporters komen uit de buurt. Net als bij Excelsior, het is gewoon onzin dat Twente afgelast is.
De supporters van Twente komen helemaal niet allemaal uit de buurt, ze komen uit de hele regio. Slechts 8% van de Twente supporters komt uit Enschede zelf en iets van 5 of 6 % uit Hengelo. Velen komen uit Markelo, Goor, Neede, Holten, Eibergen, Vroomshoop en meer van dat soort dorpen en die moeten allemaal kilometers over spekgladde binnenwegen rijden om bij het stadion te komen.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
8% van de seizoenkaarthouders bedoel ik. Er zijn natuurlijk ook nog zat supporters die geen kaart hebben.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik ben dan ook niet zo bekend met de regio, maar over hoeveel kilometer reizen hebben we het dan maximaal? Al ben ik ook helemaal niet op deh oogte hoe erg het gesteld was met de gladheid in het oosten. Hier in het westen was het wel te doen, mits je wel voorzichtig reed.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Maar tijdens een WK hoef je niet bang te zijn voor overvloedige sneeuwval en gladde wegen
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
De supporters? Kom op zeg. Heel dat spelen zonder uitpubliek is al een farce, dat sloeg al nergens op. Alleen de burgemeesters kunnen hier op aangekeken worden.

Wat te denken als je oostblokkers, Argentijnen, Engelsen en Russen naar Nederland haalt met zo'n wk. Dat met die uitsupporters verbannen is puur iets om de publieke opinie te bespelen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.