- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik vind ook dat een Afellay veel beter tot zijn recht komt in een aanvallendere rol (hij is ook gewoon een aanvallende middenvelder). Tja, zo denken er veel bij voetbal, anders werd een Xavi ook wel regelmatig als beste voetballer ter wereld genoemd en niet constant Messi of Ronaldo.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Er is geen enkele speler in de eredivisie die zo snel het spel verlegt als Afellay. Die zoveel openingen en overtal situaties creert als Afellay, zonder dat hij daar dan zelf de vruchten van plukt maar dat maakt hem er natuurlijk niet minder op. Nee Afellay is met afstand de beste controlerende middenvelder van de eredivisie. En of hij aanvallend beter is? Ik weet het niet. Wel zichtbaarder maar dat maakt hem niet meteen beter wat mij betreft.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Ik had trouwens ergens gelezen dat Ajax - Feyenoord is afgelast, omdat Feyenoord geen winterbanden kon betalen voor de spelersbus 
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Er is geen enkele speler in de eredivisie die zo snel het spel verlegt als Afellay. Die zoveel openingen en overtal situaties creert als Afellay, zonder dat hij daar dan zelf de vruchten van plukt maar dat maakt hem er natuurlijk niet minder op. Nee Afellay is met afstand de beste controlerende middenvelder van de eredivisie. En of hij aanvallend beter is? Ik weet het niet. Wel zichtbaarder maar dat maakt hem niet meteen beter wat mij betreft.
Ja, want dit seizoen speelt hij echt uitstekend. Hij laat niks zien in de toppers, wat dat betreft vindt ik dat Eriksen in die ene wedstrijd tegen AC Milan meer heeft laten zien dat Afellay heel dit seizoen...
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Zo vaak als ie het spel snel verlegt, vertraagt ie het ook met zijn 'rushes' met bal.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Ja, want dit seizoen speelt hij echt uitstekend. Hij laat niks zien in de toppers, wat dat betreft vindt ik dat Eriksen in die ene wedstrijd tegen AC Milan meer heeft laten zien dat Afellay heel dit seizoen...
Heb je met je ogen dicht de wedstrijd tegen PSV gekeken? Speelde jullie hele middenveld de tweede helft in zijn eentje zoek. Maar ja, blijkbaar tellen dergelijke zaken niet als het uiteindelijk niet tot een goal leidt.
Nee we zullen helaas na de winterstop wel zien hoe belangrijk Afellay eigenlijk wel niet was.
wat dat betreft vindt ik dat Eriksen in die ene wedstrijd tegen AC Milan meer heeft laten zien dat Afellay heel dit seizoen...
Lol als ik dit iets eerder had gelezen had ik niet eens meer serieus op die vorige opmerking gereageerd.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Zo vaak als ie het spel snel verlegt, vertraagt ie het ook met zijn 'rushes' met bal.
Ook daarmee speelt hij constant mensen uit en creert dus overtal situaties.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ook daarmee speelt hij constant mensen uit en creert dus overtal situaties.
Overigens mag PSV met de elf die vandaag spelen eigenlijk geen enkele moeite hebben met Roda.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Hebben altijd moeite met Roda. Zal vandaag niet anders zijn ben ik bang
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Lekker scherp begin. En de vroege 1-0 is natuurlijk ook niet verkeerd.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Beste speler eredivisie.
1. Affelay
2. Suarez
3. Ruiz
4. Steek (sinds het wk)
5. Theo Jansen
6. Verthongen
7. Schaars
8. nummer 6 van Roda (zie hem echt nooit bal verlies leiden)
9. Reis
10. Doedelzak.
maxcomthrilla
-
- 15580 berichten
- 2855 stemmen
Suarez heeft dit seizoen nog bijna niets laten zien. 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
En Steek laat ook meer goals door dan vorig seizoen, is hij dan ook gelijk een slechtere keeper? 
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Suarez heeft dit seizoen nog bijna niets laten zien.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Wat een onzin. Afellay loopt meer met de bal dan dat hij het spel verlegt. Dan begint ie weer te lopen met de bal ten hoogte van de middencirkel, zonder te weten wat hij eigenlijk wil. Daarom is hij ook beter als hij dicht bij de 16 speelt, dan hebben zijn acties nut. Als Afellay iets niet beheerst, is het wel het combinatiespel. Doe mij maar Janssen als controlerende middenvelder.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Dat is waarschijnlijk het ergste wat ik ooit op een voetbalveld gezien. Nog nooit een knie zo zien dubbelklappen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Ooh, dat ja...
Vreemde smiley of ligt dat aan mij?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Dat wordt ongetwijfeld het Manolev-momentje van Gijpie. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Pff eerste schot op goal zit er meteen weer in.
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Valt dus eigenlijk wel mee met Reis? 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Vreemde smiley of ligt dat aan mij?
Omdat ik geen idee heb waar jij het over hebt. Ik heb geen EL, dus een uitleg zou wel fijn zijn. Maar als ik de reacties na jou lees gaat het over Reis dus?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wat een mietjes-gedoe zijn die kraagjes zeg. Maakt Doedelzak nog irritanter.
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Omdat ik geen idee heb waar jij het over hebt. Ik heb geen EL, dus een uitleg zou wel fijn zijn. Maar als ik de reacties na jou lees gaat het over Reis dus?
Reis leek even een lelijke blessure te hebben maar het lijkt mee te vallen geloof ik.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Man man man wat mist die Berg weer een kans.
Qua kansen hadden we al dik voor moeten staan.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Berg
. Alweer mist hij een 100% kans. Die mag weer terug naar HSV.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Waarom zit Koevermans elke week op de bank en mag Berg raakprutsen?
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Reis zijn knie brak zo ongeveer door midden en been hing even in een positie die technisch niet helemaal kon. Een kruisband scheuren was er niets bij qua beeld. Maar eerste berichten zijn dat knie uit de kom was en dan zou het nog meevallen naar ik begrijp.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.