• 15.963 nieuwsartikelen
  • 179.004 films
  • 12.272 series
  • 34.077 seizoenen
  • 649.163 acteurs
  • 199.258 gebruikers
  • 9.389.272 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

Ze hebben naar je geluisterd want in de tweede helft doen ze alles behalve terugzakken.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

BoordAppel schreef:

Ze hebben naar je geluisterd want in de tweede helft doen ze alles behalve terugzakken.

Zo moet PSV dan vaker spelen lijkt me.

Zonder Afellay zie ik PSV na de winter gelukkig nog minder spelen. Gaat het publiek elke week nog harder fluiten en wordt Berg nog geirriteerder

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zonder Afellay zijn ze echt stukken minder.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zelfs nog een paar die fluiten, wat een kutpubliek ook.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Zelfs nog een paar die fluiten, wat een kutpubliek ook.

Ja, dat publiek valt de laatste 2 jaar wel door de mand zeg. Wat een triestigheid.

Net ook alle ''emotie'' gehad rondom de publiekswissel. Gaat ze denk ik de titel kosten, das wel fijn.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ja, dat publiek valt de laatste 2 jaar wel door de mand zeg. Wat een triestigheid.

Net ook alle ''emotie'' gehad rondom de publiekswissel. Gaat ze denk ik de titel kosten, das wel fijn.

?? Laatste 2 jaar? Volgens mij wel langer hoor

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3285 stemmen

De eerste zoveel wedstrijden hebben ze ook zonder Afellay gespeeld en dat ging prima. Ik sluit me aan bij Johan Derksen: het verlies van Afellay zal goed worden opgevangen.

Ik dacht al waar blijft de sneer naar het publiek, maar daar is het al. Gelukkig blijven jullie lekker voorspelbaar.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

BoordAppel schreef:

De eerste zoveel wedstrijden hebben ze ook zonder Afellay gespeeld en dat ging prima. Ik sluit me aan bij Johan Derksen: het verlies van Afellay zal goed worden opgevangen.

Ik dacht al waar blijft de sneer naar het publiek, maar daar is het al.

Op lange termijn voel je zijn verlies wel. Maar vooral volhouden dat het geen gigantisch gemis is. PSV had Hutchinson van de zomer al gekocht als vervanger voor Afellay. Hahahaha, succes, Atiba op 10!

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

rep_robert schreef:

Vind ik ook een zwaktebod, als PSV zijnde inzakken in eigen huis na een voorsprong.

Dat is een andere discussie. Maar ben het daarin wel met je eens. Maar PSV doet dat al jaren dus is niets nieuws.

En moet zeggen. Het is natuurlijk niet altijd even leuk voor publiek dat degelijke voetbal na een voorsprong. Maar ik denk wel dat het de reden is geweest dat PSV een paar jaar geleden zo lang mee kon doen op meerdere fronten.

Maar over de wedstrijd van vandaag. Ik vond het dikverdiend en overduidelijk dat PSV veel beter was vandaag. Maar ik ga maar even naar de nabeschouwingen luisteren of ik dan toch zo gekleurd naar deze wedstrijd heb gekeken en of meer mensen het eens zijn met Ajax Litmanen (of mij natuurlijk).

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Hehe die Barcelona vlag op de achtergrond als Afellay zijn dankwoordje doet

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

The Oceanic Six schreef:

De rest is ook niet zo sterk dat ze zomaar even alles winnen, maar het zal zeker een stuk lastiger worden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Kan Ibi eindelijk eens spelen voor een echte achterban .

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Wat Roda in de tweede helft aan het doen was, is me een raadsel. Er was namelijk totaal niks aan de hand tot plots de 2-1 viel, daarna was de hele organisatie weg en konden de PSV'ers vrij tussen de linies lopen. Heeft Roda toch net wat te vaak last van, zo'n terugval in de tweede helft.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

De rest is ook niet zo sterk dat ze zomaar even alles winnen, maar het zal zeker een stuk lastiger worden.

Winnen winnen standaard veel meer na de winter dan voor de winter

Twente heeft na de winter Ruiz weer terug (misschien Janssen kwijt).

PSV mist toch de grote smaakmaker op het middenveld.

De transfer van Lazovic van vorig jaar is nog niet half zo bepalend als Afellay die zal vertrekken. Zie het bij Ajax als Suarez vertrekt. Dat gaat je gewoon veel punten kosten.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Humberto

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Wat deed ie?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Zichzelf zijn. Plakken, slijmen en RTL4-boulevard-achtig lachen. Vreselijk is die man in dit werk.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Ach, dat komt ook alleen maar doordat Derksen wel eens over hem klaagt. Daarvoor hoorde je nooit iemand. Hij is niet mijn favoriet, maar zo slecht is hij heus niet.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ja, ik vind dat, omdat Derksen dat vindt.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

moviemafketel schreef:

Ja, ik vind dat, omdat Derksen dat vindt.

Ben blij dat je hetzelf zegt.

Is namenlijk niks mis met Humberto. Een van de beste Studio Sport presentatoren van de laatste jaren.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Selectief quoten zonder de smiley, zo kan ik het ook.

Nee, ik vind Humberto helemaal niks. Probeert een sfeertje te creëren wat zelden iets met voetbal te maken heeft. Zijn vragen vind ik over het algemeen ook niet geweldig. En hij lacht te pas en te onpas zijn witte gebit bloot. Nee, laat hem die fratsen maar uithalen bij Boulevard. Die Jan Joost is trouwens nog slechter. Niet best bij EL wat dat betreft.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Humerto is gewoon een slijmbal, die teveel lacht om z'n eigen opmerkingen. Op de radio is hij echt zum kotsen. Verder wel een prima kerel, maar hij moet niet te amicaal worden.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Vind Jan Joost wel meevallen, best een symphatieke kerel.

Het is ieder geval een stuk beter als bij de NOS met Sjek van Gelderrr en Tom ''ik lees alles op'' Egberts.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Humberto is ook gewoon een slijmjurk, hypocriet ook vaak. Maar ja, ieder zijn ding.

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Wilfred Genee is een vrij aardige, al zeg 'ik' het zelf.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Genee en Henry Schut zijn op dit moment de beste ja.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Genee was een paar minuutjes weg bij VI en dat was te merken. Het was meteen wat saaier, altijd leuk Genee en Derksen

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Jammer zeg van Groningen, had een mooi teletekstmomentje voor Pruim en de zijnen op kunnen leveren. De kop vergeten te pakken bij Excelsior, in Alkmaar kunnen ze erover meebabbelen.

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

moviemafketel schreef:

Selectief quoten zonder de smiley, zo kan ik het ook.

Nee, ik vind Humberto helemaal niks. Probeert een sfeertje te creëren wat zelden iets met voetbal te maken heeft. Zijn vragen vind ik over het algemeen ook niet geweldig. En hij lacht te pas en te onpas zijn witte gebit bloot. Nee, laat hem die fratsen maar uithalen bij Boulevard. Die Jan Joost is trouwens nog slechter. Niet best bij EL wat dat betreft.

Hehe

Ik snap je punt wel hoor, na zijn overgang naar Talpa en later Boulevard is hij wel wat nichteriger geworden en probeert hij er meer dan ooit bij te horen maar ik zie onze Humberto toch nog altijd als de vertrouwde stem op de zondagmiddag

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Feyenoord niet verloren, Atleti gewonnen. Sevilla kan het weekend in stijl afmaken door minstens gelijk te spelen in het Santiago Bernabeu.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.