- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Siert de Vos
. Leuk opstootje bij de catacombe. Voor de rest niet hoogstaand maar Sevilla die goed partij biedt aan die maagdelijke witten is altijd leuk.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Helaas niet raak, maar blijft grappig 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een kneus die Palop
. En wat blijft Sierd de Vos een geweldige commentator, beste in NL op afstand.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Wat een schijtgoal van Di Maria zeg, vies Madrid. En wat doet die keeper
Halve Madrid elftal heeft al gele kaarten en zelfs een rode kaart. Jammer dat ze tegen het zwakke Sevilla spelen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Slaat nergens op wat Palop doet idd. Die hoopt vast dat Real kampioen wordt. Dit Sevilla stelt niet meer zoveel voor nee.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die Di Maria is echt zo'n dramatische toneelspeler. De Sally Field van Real. En wat een clown is die Leon toch met zijn keepersvangbal. Altijd lachen met Real.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Mooie wraak 
Belachelijke pot verder, wat een tijdverspilling is dit zeg 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Wat is dat voor veldslag bij Real? Zie op scorebord een vloedgolf aan gele en rode kaarten. Helaas wel Real dat voor staat, jammer.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
mee eens, maar dat is elke pot die Real wint
. Ik ga een film kijken, om dit niveau vast te houden maar gaan voor The Last Airbender ofzo
.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Ben je mal of zo? Jezelf zo nog gaan pijnigen na dit
Je bent echt levensmoe haha.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
TLA? Heb je straf gekregen van je vriendin ofzo? Echt, kijk hem niet 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik moet het een keer afleren om Real te gaan kijken
.
Dit was echt genant
.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ze lullen alleen maar door elkaar bij SV. Heb maar weer weggezapt. Stelletje mopperende opa's.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Had kale Sjek nog nieuws?
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Ja zag het hoofd van Ibi toen ik erlangs zapte, heb het volume maar uit gelaten 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik was gelukkig lekker wokken. Toch nog wat leuks te doen in een Ajaxloze zondag 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Overigens heeft Derksen niet gelijk over het dak in de ArenA. Er kan gewoon gespeeld worden met een sneeuwbui over Amsterdam heen. Kijk alleen al naar Ajax-Nec een paar weken geleden.
.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
.
What's your point?????
Ik heb alsnog gelijk hoor, er kon ook gewoon gespeeld worden. Alleen nu maakten ze zich opeens wel zorgen over het verkeer en of mensen wel of niet konden komen. Stel je voor, een klassieker in een niet vol stadion(zie een paar maand geleden
). Vraag me af waarom ze dat met Ajax-NEC niet hebben gedaan, alles vroeg erom om die wedstrijd ook af te lasten. Nu heb ik op die manier dan al bijna 2 maanden niet de ArenA bezocht als de eerste wedstrijd in januari weer wordt gespeeld 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Dat er niet gevoetbald is he. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vaag. Ze hebben niet eens gespeeld, dan had je hem wel eerder mogen ontslaan. Al was het een kwestie van tijd, al kan je hem weinig kwalijk nemen met dat materiaal. Alleen Boymans is bruikbaar.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Die voorzitter is vrij sneu
Zelfs Mourinho kan er niks beters van maken.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Denk dat wedstrijd tegen Roda de druppel was.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Denk ik ook, maar waarom er nu pas mee komen? Bovendien schandalig dat ie bij verkoop van Calabro en Hondan iets heeft mogen halen. Ja, afdankertjes van FC Porto die zelfs nog geen versterkingen zijn voor de Harkemase Boys.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Bron:Depers.nl
Casillas: Oranje speelde juist goed voetbal
De Spaanse doelman Iker Casillas kan zich niet vinden in de kritiek die het Nederlands elftal kreeg voor het optreden in de WK-finale. De aanvoerder van Spanje, dat Nederland in Johannesburg na verlenging met 1-0 versloeg, toonde zich in een interview op de website van de FIFA juist lovend over het spel van Oranje. ,,Nederland had een fantastisch toernooi en speelde juist geweldig voetbal'', aldus de sluitpost van Real Madrid.
Zowel in binnen- als buitenland werd de ploeg van bondscoach Bert van Marwijk bekritiseerd vanwege het harde spel tijdens de eindstrijd. Volgens Casillas had Oranje geen andere keus dan er een fysieke strijd van te maken. ,,Ze namen het op tegen een Spaans team dat heel goed is in balbezit en dat moesten ze op de een of andere manier zien te stoppen. Dit was hun manier om dat te doen, maar het heeft geen resultaat gehad.''
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je had 'm eens moeten horen als Nederland gewonnen had
. Dan had ie het gewoon een schandalige kutploeg gevonden. maar kijk ze hier eens blij zijn, dat een wereldkampioen zulke lovende woorden spreekt over hun landje. Opzet geslaagd Iker
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.