- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
happie
-
- 6251 berichten
- 426 stemmen
Dit zijn voor de Nederlandse ploegen natuurlijk wel de tegenstanders waar ze zich mee moeten meten. Dus dit worden leuke wedstrijden. Ik hoop dat de Rangers winnen van Sporting, want daarna moet PSV er tegen (als ze doorkomen
) Sporting is namelijk onderhand wel een angstgegner voor de nederlandse ploegen.
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Wat snapte je niet aan ''als''?
Film Fan
-
- 940 berichten
- 2187 stemmen
Bij de bookmakers staan de ploegen nagenoeg gelijk.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Weer leuk tegen onze vrienden van Anderlecht spelen, zal wel weer gezellig worden onderling(niet sarcastisch bedoeld) Vorig jaar samen gebarbecued in Brussel en hier samen op stap geweest. Nu hopen dat er geen sneeuw ligt.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Zei hij de vorige keren ook, dit is gewoon standaard trainer gebrabbel. Zelfde als het blijft een wedstrijd op zichzelf en het kan alle kanten op. Als zij vol op de aanval gaan dan zijn ze zo gezien 
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Zelfde als het blijft een wedstrijd op zichzelf en het kan alle kanten op.
.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3297 stemmen
Zei hij de vorige keren ook, dit is gewoon standaard trainer gebrabbel. Zelfde als het blijft een wedstrijd op zichzelf en het kan alle kanten op. Als zij vol op de aanval gaan dan zijn ze zo gezien
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Ik zou voor het gelijkspelletje gaan, gewoon goed dichtgooien. Dan is het maar afwachten of het voorin een beetje loopt bij Ajax.
Maar dat zie ik uiteraard niet gebeuren, denk persoonlijk dat het 4-0 wordt.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Heb helemaal geen zin vanavond. Wordt gvd -10 en er ligt mie al een pak sneeuw 
Nah ja. Ik ga maar richting station fietsen. Bij de NS zal het ook wel weer rotzooi zijn. Straks maar een stuk of wat bier wegspoelen met Jagermeister. Misschien wordt ik dan wat warmer 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Maar dat zie ik uiteraard niet gebeuren, denk persoonlijk dat het 4-0 wordt.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Twente heeft gewoon een dramatische loting. Zowel deze als de eventuele volgende ronde worden heel erg lastig.
Ajax loot uitstekend. Anderlecht is goed te doen en ook de ronde daarna moet doorkomen kunnen.
PSV. Eigenlijk geen idee want ken Lille nauwelijks. Maar Lille staat natuurlijk niet voor niets eerste in Frankrijk en heeft de topscorer van Frankrijk in huis dus zal wel erg lastig worden. Mochten ze doorgaan dan geef ik ze daarna ook wel weer een kans zeker als het Rangers wordt.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Zei hij de vorige keren ook, dit is gewoon standaard trainer gebrabbel.
Nou nee, eigenlijk is het zelfs precies het tegenovergestelde van het standaard trainer gebrabbel.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Zag Lille gisteren AA Gent werkelijk alle hoeken van het veld laten zien. Had 14-0 moeten worden, maar die keeper was krankzinnig goed. Dat wordt een lastig potje voor PSV.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
AA Gent was ook wel weerzinwekkend slecht zeg. Dat was echt een ongelofelijk erbarmelijk niveau.
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Twente afgelast dus. Vascago net weg zeker?
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Even over de CL loting:
Arsenal-Barca is wel een mooi affiche! Verder weinig boeiende confrontaties eigenlijk.. Misschien dat Lyon-Madrid nog wel aardig is. Of Milan-Tottenham, hopelijk is VdV er dan weer bij.
Kr!kke
-
- 5394 berichten
- 2568 stemmen
Even over de CL loting:
Arsenal-Barca is wel een mooi affiche! Verder weinig boeiende confrontaties eigenlijk.. Misschien dat Lyon-Madrid nog wel aardig is. Of Milan-Tottenham, hopelijk is VdV er dan weer bij.
Van Real Madrid verwacht ik toch wel revanche... Lyon was in het recente verleden al een zwart beest voor de Koninklijke.
En van Milan verwacht ik dat ze het zeer moeilijk zullen hebben.
De eerste affiche die je daar opnoemt is natuurlijk een bangelijke affiche, al ben ik er als Arsenalsupporter niet echt gerust in 
lucdecoster
-
- 1644 berichten
- 6323 stemmen
@timbo : Ajax loot uitstekend. Anderlecht is goed te doen en ook de ronde daarna moet doorkomen kunnen
Onderschat Anderlecht maar niet. Er zijn een paar goede voetballers bij.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Oh ja en Tottenham natuurlijk Milan geloot. Vind Tottenham de favoriet.
Nicholas123
-
- 292 berichten
- 284 stemmen
AS Roma - Shakhtar Donetsk
Moeilijk te zeggen. Gevoelsmatig zeg ik Donetsk aangezien ik weinig onder de indruk ben van de inbreng van de Italiaanse ploegen tot nu toe.
AC Milan - Tottenham Hotspur
Wat mij betreft duidelijk Tottenham door. Zeker met straks een weer fitte Vdv, Modric en Bale. Die oude bokken weten straks niet waar ze het moeten zoeken. Vorig jaar werden ze ook al volledig weggeblazen door Man United.
Valencia - Schalke 04
Ik gok Valencia. Gewoon een uitstekende ploeg die verzorgd voetbal speelt. Niet van het niveau Barcelona of Real, maar wel vlak daar achter. Schalke is veel te gammel en moet hopen dat de spitsen een geweldige dag hebben.
Internazionale - Bayern München
Deze wordt moeilijk. Als Robben weer helemaal terug is en in vorm wil ik deze wel aan Bayern geven, maar ook Inter kan tegen die tijd weer in oude doen zijn. Sneijder moet in ieder geval even zijn rust pakken.
Olympique Lyon - Real Madrid
Ga toch voor Real. Hoewel ze vorig jaar ook best sterk waren vind ik ze dit jaar toch echt nog een stukje beter. Na Barcelona de sterkste en best voetballende ploeg van Europa.
Arsenal - Barcelona
Hoewel Arsenal stappen heeft gemaakt ten opzichte van vorig seizoen en er bepaalde spelers eindelijk zijn op gestaan (Nasri, Wilshire, Walcott) moet ik deze aan Barcelona geven. Op Barcelona staat nu eenmaal geen maat en in de Premier League is Arsenal het totaal niet gewend dat ploegen net zoals hun van achteruit verzorgd opbouwen en perfect positiespel spelen.
Olympique Marseille - Manchester United
Manchester United. De Franse ploegen zijn wat mij betreft tot nu toe weinig indrukwekkend geweest. Manchester United begint daarentegen na weken matig spel eindelijk zijn draai te vinden. Rooney zie ik tegen die tijd ook terug in vorm.
FC Kopenhagen - Chelsea
Chelsea. Natuurlijk knap van Kopenhagen dat ze door zijn, maar Chelsea knalt daar ook in mindere doen nog wel overheen lijkt mij zo.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3399 stemmen
Haha VI, prachtig
René te laat, Wilfred op een scherm en de halve studio leeg.
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Dat begin dat ik opeens Johan zag presenteren zat ik wel even te kijken.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Top entertainment
Videoconference met Genee, drie kwart lege studio, een snerende Derksen en Rene via de radio. Geniaal 
kos
-
- 46713 berichten
- 8868 stemmen
Vind het toch wel knap gedaan eigenlijk, zo. Lijkt makkelijker dan het is.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Twente afgelast dus. Vascago net weg zeker?
Nou, ik had mazzel. Ik kwam net bij het station aan toen een kameraad mij belde. Afgelast. Hij zat er zelf al. Had een trein eerder gepakt. Dus ik heb een half uurtje gewacht met een andere kameraad die samen met mij aankwam en zijn toen de kroeg in gegaan.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Genee kon niet meer op tijd komen, zit nu in een studio(van EL) in Amsterdam 
Vind het toch wel knap gedaan eigenlijk, zo. Lijkt makkelijker dan het is.
Genee is toch wel een missing link hoor 
Overigens heeft Derksen niet gelijk over het dak in de ArenA. Er kan gewoon gespeeld worden met een sneeuwbui over Amsterdam heen. Kijk alleen al naar Ajax-Nec een paar weken geleden.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Johan die Genee dreigt om de knop van de tv uit te doen
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.