• 15.963 nieuwsartikelen
  • 179.004 films
  • 12.272 series
  • 34.077 seizoenen
  • 649.163 acteurs
  • 199.258 gebruikers
  • 9.389.272 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

happie

• 6251 berichten
  • 426 stemmen

Dit zijn voor de Nederlandse ploegen natuurlijk wel de tegenstanders waar ze zich mee moeten meten. Dus dit worden leuke wedstrijden. Ik hoop dat de Rangers winnen van Sporting, want daarna moet PSV er tegen (als ze doorkomen ) Sporting is namelijk onderhand wel een angstgegner voor de nederlandse ploegen.

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wat snapte je niet aan ''als''?

Blijkbaar hetzelfde als wat jij niet snapt aan "of". Mijn punt is dat je het vel van de beer niet mag verkopen voor hij geschoten is.

Film Fan

• 940 berichten
  • 2187 stemmen

Bij de bookmakers staan de ploegen nagenoeg gelijk.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Weer leuk tegen onze vrienden van Anderlecht spelen, zal wel weer gezellig worden onderling(niet sarcastisch bedoeld) Vorig jaar samen gebarbecued in Brussel en hier samen op stap geweest. Nu hopen dat er geen sneeuw ligt.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Zei hij de vorige keren ook, dit is gewoon standaard trainer gebrabbel. Zelfde als het blijft een wedstrijd op zichzelf en het kan alle kanten op. Als zij vol op de aanval gaan dan zijn ze zo gezien

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

rep_robert schreef:

Zelfde als het blijft een wedstrijd op zichzelf en het kan alle kanten op.

Is toch ook zo, kan 2-0 worden maar ook 10-0 .

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3297 stemmen

rep_robert schreef:

Zei hij de vorige keren ook, dit is gewoon standaard trainer gebrabbel. Zelfde als het blijft een wedstrijd op zichzelf en het kan alle kanten op. Als zij vol op de aanval gaan dan zijn ze zo gezien

Dat denk ik ook, mag voor Feyenoord toch hopen dat ze het potdicht gaan gooien.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Ik zou voor het gelijkspelletje gaan, gewoon goed dichtgooien. Dan is het maar afwachten of het voorin een beetje loopt bij Ajax.

Maar dat zie ik uiteraard niet gebeuren, denk persoonlijk dat het 4-0 wordt.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Heb helemaal geen zin vanavond. Wordt gvd -10 en er ligt mie al een pak sneeuw

Nah ja. Ik ga maar richting station fietsen. Bij de NS zal het ook wel weer rotzooi zijn. Straks maar een stuk of wat bier wegspoelen met Jagermeister. Misschien wordt ik dan wat warmer

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

rep_robert schreef:

Maar dat zie ik uiteraard niet gebeuren, denk persoonlijk dat het 4-0 wordt.

Want we scoren de laatste weken (maanden?) zo makkelijk ...

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Twente heeft gewoon een dramatische loting. Zowel deze als de eventuele volgende ronde worden heel erg lastig.

Ajax loot uitstekend. Anderlecht is goed te doen en ook de ronde daarna moet doorkomen kunnen.

PSV. Eigenlijk geen idee want ken Lille nauwelijks. Maar Lille staat natuurlijk niet voor niets eerste in Frankrijk en heeft de topscorer van Frankrijk in huis dus zal wel erg lastig worden. Mochten ze doorgaan dan geef ik ze daarna ook wel weer een kans zeker als het Rangers wordt.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

rep_robert schreef:

Zei hij de vorige keren ook, dit is gewoon standaard trainer gebrabbel.

Nou nee, eigenlijk is het zelfs precies het tegenovergestelde van het standaard trainer gebrabbel.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Zag Lille gisteren AA Gent werkelijk alle hoeken van het veld laten zien. Had 14-0 moeten worden, maar die keeper was krankzinnig goed. Dat wordt een lastig potje voor PSV.

Knisper

• 13041 berichten
  • 1279 stemmen

AA Gent was ook wel weerzinwekkend slecht zeg. Dat was echt een ongelofelijk erbarmelijk niveau.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Twente afgelast dus. Vascago net weg zeker?

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Even over de CL loting:

Arsenal-Barca is wel een mooi affiche! Verder weinig boeiende confrontaties eigenlijk.. Misschien dat Lyon-Madrid nog wel aardig is. Of Milan-Tottenham, hopelijk is VdV er dan weer bij.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3399 stemmen

Inter - Bayern is ook niet mis.

Kr!kke

• 5394 berichten
  • 2568 stemmen

orbit schreef:

Even over de CL loting:

Arsenal-Barca is wel een mooi affiche! Verder weinig boeiende confrontaties eigenlijk.. Misschien dat Lyon-Madrid nog wel aardig is. Of Milan-Tottenham, hopelijk is VdV er dan weer bij.

Van Real Madrid verwacht ik toch wel revanche... Lyon was in het recente verleden al een zwart beest voor de Koninklijke.

En van Milan verwacht ik dat ze het zeer moeilijk zullen hebben.

De eerste affiche die je daar opnoemt is natuurlijk een bangelijke affiche, al ben ik er als Arsenalsupporter niet echt gerust in

lucdecoster

• 1644 berichten
  • 6323 stemmen

@timbo : Ajax loot uitstekend. Anderlecht is goed te doen en ook de ronde daarna moet doorkomen kunnen

Onderschat Anderlecht maar niet. Er zijn een paar goede voetballers bij.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Oh ja en Tottenham natuurlijk Milan geloot. Vind Tottenham de favoriet.

Nicholas123

• 292 berichten
  • 284 stemmen

AS Roma - Shakhtar Donetsk

Moeilijk te zeggen. Gevoelsmatig zeg ik Donetsk aangezien ik weinig onder de indruk ben van de inbreng van de Italiaanse ploegen tot nu toe.

AC Milan - Tottenham Hotspur

Wat mij betreft duidelijk Tottenham door. Zeker met straks een weer fitte Vdv, Modric en Bale. Die oude bokken weten straks niet waar ze het moeten zoeken. Vorig jaar werden ze ook al volledig weggeblazen door Man United.

Valencia - Schalke 04

Ik gok Valencia. Gewoon een uitstekende ploeg die verzorgd voetbal speelt. Niet van het niveau Barcelona of Real, maar wel vlak daar achter. Schalke is veel te gammel en moet hopen dat de spitsen een geweldige dag hebben.

Internazionale - Bayern München

Deze wordt moeilijk. Als Robben weer helemaal terug is en in vorm wil ik deze wel aan Bayern geven, maar ook Inter kan tegen die tijd weer in oude doen zijn. Sneijder moet in ieder geval even zijn rust pakken.

Olympique Lyon - Real Madrid

Ga toch voor Real. Hoewel ze vorig jaar ook best sterk waren vind ik ze dit jaar toch echt nog een stukje beter. Na Barcelona de sterkste en best voetballende ploeg van Europa.

Arsenal - Barcelona

Hoewel Arsenal stappen heeft gemaakt ten opzichte van vorig seizoen en er bepaalde spelers eindelijk zijn op gestaan (Nasri, Wilshire, Walcott) moet ik deze aan Barcelona geven. Op Barcelona staat nu eenmaal geen maat en in de Premier League is Arsenal het totaal niet gewend dat ploegen net zoals hun van achteruit verzorgd opbouwen en perfect positiespel spelen.

Olympique Marseille - Manchester United

Manchester United. De Franse ploegen zijn wat mij betreft tot nu toe weinig indrukwekkend geweest. Manchester United begint daarentegen na weken matig spel eindelijk zijn draai te vinden. Rooney zie ik tegen die tijd ook terug in vorm.

FC Kopenhagen - Chelsea

Chelsea. Natuurlijk knap van Kopenhagen dat ze door zijn, maar Chelsea knalt daar ook in mindere doen nog wel overheen lijkt mij zo.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3399 stemmen

Haha VI, prachtig René te laat, Wilfred op een scherm en de halve studio leeg.

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Dat begin dat ik opeens Johan zag presenteren zat ik wel even te kijken.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Top entertainment Videoconference met Genee, drie kwart lege studio, een snerende Derksen en Rene via de radio. Geniaal

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Vind het toch wel knap gedaan eigenlijk, zo. Lijkt makkelijker dan het is.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

kos schreef:

Twente afgelast dus. Vascago net weg zeker?

Nou, ik had mazzel. Ik kwam net bij het station aan toen een kameraad mij belde. Afgelast. Hij zat er zelf al. Had een trein eerder gepakt. Dus ik heb een half uurtje gewacht met een andere kameraad die samen met mij aankwam en zijn toen de kroeg in gegaan.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Genee kon niet meer op tijd komen, zit nu in een studio(van EL) in Amsterdam

kos schreef:

Vind het toch wel knap gedaan eigenlijk, zo. Lijkt makkelijker dan het is.

Genee is toch wel een missing link hoor

Overigens heeft Derksen niet gelijk over het dak in de ArenA. Er kan gewoon gespeeld worden met een sneeuwbui over Amsterdam heen. Kijk alleen al naar Ajax-Nec een paar weken geleden.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Johan die Genee dreigt om de knop van de tv uit te doen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.