- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Liter fles Jameson, twee flessen Cherry Coke, drie sickpacks Hertog Jan en een grote zak krentebollen. Als we Woudesteijn morgen met de trein niet halen, dan zal ik in ieder geval niet omkomen van honger en/of dorst. Kut sneeuw!
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Derksen die de televisie uit doet 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Mooie loting voor de Nederlandse clubs, althans de meeste ploegen zijn wel van een gelijkwaardig niveau dus zo heel veel maakte die loting ook weer niet uit.
( Iets wat helaas anders was bij de loting van de groepsfases in de CL )
Rubin Kazan word zwaar overhyped door die paar puntjes tegen Barca.
Ik zie Twente wel een ronde verder komen.
Zal wel een spektakel worden overgens, twee lekker aanvallende ploegen 
maxcomthrilla
-
- 15580 berichten
- 2855 stemmen
Rubin Kazan lijkt mij ook niet zo sterk als Zenit St. Petersburg en CSKA Moskou. 2 x ik meen 0-0 spelen tegen Panathinaikos is nou ook geen topprestatie. Fifty - fifty wat betreft de kansen dus!
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
AS Roma - Shakhtar Donetsk
Moeilijk te zeggen. Gevoelsmatig zeg ik Donetsk aangezien ik weinig onder de indruk ben van de inbreng van de Italiaanse ploegen tot nu toe.
AC Milan - Tottenham Hotspur
Wat mij betreft duidelijk Tottenham door. Zeker met straks een weer fitte Vdv, Modric en Bale. Die oude bokken weten straks niet waar ze het moeten zoeken. Vorig jaar werden ze ook al volledig weggeblazen door Man United.
Valencia - Schalke 04
Ik gok Valencia. Gewoon een uitstekende ploeg die verzorgd voetbal speelt. Niet van het niveau Barcelona of Real, maar wel vlak daar achter. Schalke is veel te gammel en moet hopen dat de spitsen een geweldige dag hebben.
Internazionale - Bayern München
Deze wordt moeilijk. Als Robben weer helemaal terug is en in vorm wil ik deze wel aan Bayern geven, maar ook Inter kan tegen die tijd weer in oude doen zijn. Sneijder moet in ieder geval even zijn rust pakken.
Olympique Lyon - Real Madrid
Ga toch voor Real. Hoewel ze vorig jaar ook best sterk waren vind ik ze dit jaar toch echt nog een stukje beter. Na Barcelona de sterkste en best voetballende ploeg van Europa.
Arsenal - Barcelona
Hoewel Arsenal stappen heeft gemaakt ten opzichte van vorig seizoen en er bepaalde spelers eindelijk zijn op gestaan (Nasri, Wilshire, Walcott) moet ik deze aan Barcelona geven. Op Barcelona staat nu eenmaal geen maat en in de Premier League is Arsenal het totaal niet gewend dat ploegen net zoals hun van achteruit verzorgd opbouwen en perfect positiespel spelen.
Olympique Marseille - Manchester United
Manchester United. De Franse ploegen zijn wat mij betreft tot nu toe weinig indrukwekkend geweest. Manchester United begint daarentegen na weken matig spel eindelijk zijn draai te vinden. Rooney zie ik tegen die tijd ook terug in vorm.
FC Kopenhagen - Chelsea
Chelsea. Natuurlijk knap van Kopenhagen dat ze door zijn, maar Chelsea knalt daar ook in mindere doen nog wel overheen lijkt mij zo.
Ben het bij iedere voorspelling wel met je eens.. alhoewel ik niet zit te springen om wéér 3 Engelse clubs uiteindelijk bij de laatste 4 ofzo 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik moet het nog maar zien dat een Nederlandse club door komt. Gewoon 3 aardige tegenstanders lijkt me zo. In de CL vliegen Milan, Arsenal en Inter er denkelijk wel uit en hoop ik dat Shaktar uiteindelijk de cup gaat pakken, dat lijkt me nou eens leuk.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Hehe, volgens de Ajax en PSV supporters op voetbalzone is de afgelasting van de wedstrijd Fc Twente -SC Heracles, door Kessler gearrangeerd. Blijkbaar is zijn macht binnen de KNVB nog steeds zo groot 
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Nja niet volgens alle uiteraard, las heel soms een debiel ertussen 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Nja niet volgens alle uiteraard, las heel soms een debiel ertussen
Niet volgens alle nee, maar ik heb toch zeker een stuk of 25 van dat soort berichtjes gelezen. Maar dat is niet erg, vind het juist mooi om te lezen. Dan begint de dag iig met een lach 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Prachtige column vandaag in Dagblad de Limburger van een verslaggever die voor meeging met zijn clupje naar Liverpool - Utrecht. Wat een waardeloos en treurig volk is dat Utrecht publiek toch.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Hehe, volgens de Ajax en PSV supporters op voetbalzone is de afgelasting van de wedstrijd Fc Twente -SC Heracles, door Kessler gearrangeerd. Blijkbaar is zijn macht binnen de KNVB nog steeds zo groot
Nee, maar ik zat op weg naar werk gisteren wel te denken dat het raar is dat Twente wel afgelast wordt. Terwijl het 2 weken geleden toch veel kutter weer was met Ajax-NEC en echt het hele openbaar vervoer compleet plat lag. Erg frappant.
Ik vind het verder niet meer dan logisch dat een wedstrijd wordt afgelast hoor, maar doe het dan wel consequent. Kijk bijvoorbeeld is naar zo'n Excelsior tegen NAC twee weken geleden, je kon mijlenver aan zien komen dat die wedstrijd niet door kon gaan. En dan pas zoiets op het laatste moment beslissen.
Ik neem aan dat de KNVB heeft geleerd en als het morgen weer zo dramatisch wordt dat er dan wel wat aan gedaan wordt.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Hmm gisteren was toch wel wat erger, tenminste hier in Amsterdam.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Op jullie synagoge zit een dak hoor. Bovendien was het gister wel erger idd.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
Op jullie synagoge zit een dak hoor.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Dus? Je moet er ook nog kunnen komen
Utrecht ligt dit weekend sowieso al plat(hoe verzinnen ze die werkzaamheden toch elk weekend. Vorige keer met NEC thuis lag het verkeerd tussen Hilversum en A'dam al plat vanwege werkzaamheden) dus het treinverkeer is al helemaal verrot.
In het noorden was het in ieder geval niet erger gisteren(ondanks die gladheid), dat kan ik jullie wel vertellen.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Nee, maar ik zat op weg naar werk gisteren wel te denken dat het raar is dat Twente wel afgelast wordt. Terwijl het 2 weken geleden toch veel kutter weer was met Ajax-NEC en echt het hele openbaar vervoer compleet plat lag. Erg frappant.
Ik vind het verder niet meer dan logisch dat een wedstrijd wordt afgelast hoor, maar doe het dan wel consequent. Kijk bijvoorbeeld is naar zo'n Excelsior tegen NAC twee weken geleden, je kon mijlenver aan zien komen dat die wedstrijd niet door kon gaan. En dan pas zoiets op het laatste moment beslissen.
Ik neem aan dat de KNVB heeft geleerd en als het morgen weer zo dramatisch wordt dat er dan wel wat aan gedaan wordt.
Ik denk dat ze er idd van hebben geleerd. Maar gister begon het hier rond 16.00 ook heel hard te sneeuwen en reden er minder treinen. Bovendien was het spekglad.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Het kutte van zo'n afgelasting is wel dat je het dan na de winterstop een stuk drukker krijgt, wat doordeweekse wedstrijden en zo.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Wenende kleuter krijgt eindelijk 'haar' Xavi te zien - Primera Division - HLN
Wat vreselijk mooi en lief!
1.02: tweelingbroer van Andy Garcia.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Het kutte van zo'n afgelasting is wel dat je het dan na de winterstop een stuk drukker krijgt, wat doordeweekse wedstrijden en zo.
Mja, aan de andere kant blijf je dan ook wel in het ritme van 3 wedstrijden in de week.
stfuympos
-
- 13362 berichten
- 731 stemmen
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Ach, alsof Twente thuis verliest van Heracles 
Hoe leeft die wedstrijd eigenlijk bij jou Vascago? Is toch wel een zwakker broertje, dat Heracles. Denk dat een topper tegen Ajax of zo meer leeft?
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Ajax moet Feyenoord verpletteren morgen
Ik zeg 4 of 5-0!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Hij mag nog wel een keertje he.

jordandejong
-
- 4772 berichten
- 1431 stemmen
Nou ga ik lachen als we jullie morgen met 2 of 3-0 verslaan
. (Of ben ik nu een beetje TE optimistisch
.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Bij VI reageerde Gijpie een beetje zo op Mario. 

Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Geen Suarez en geen Ham morgen, dus ik verwacht sowieso geen grote uitslag eerlijk gezegd.
Voorhoede zal wel Ebecillio - Siem - Mickey zijn. 2-1
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.