• 15.963 nieuwsartikelen
  • 179.004 films
  • 12.272 series
  • 34.077 seizoenen
  • 649.205 acteurs
  • 199.262 gebruikers
  • 9.389.518 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik verwacht, helaas, een makkelijke middag. Ik verwacht er niks van, ben echt een pessimistische supporter geworden dit seizoen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik verwacht 5-0, maar het zal wel 2-0 worden of zo.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik ben allang blij als het niet boven de 9-0 uitkomt .

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

moviemafketel schreef:

Ik verwacht 5-0, maar het zal wel 2-0 worden of zo.

Ik blijf er hoop inhouden, veel ajax supporters denken nu dat de Boer trainer is ajax ineens kampioen wordt, kans op overschatting ? Ik verwacht geen hoogstaand duel morgenmiddag. Het is voor Feyenoord hopen op een goal uit een leuke counter of dode spelsituatie.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Iedereen die denkt dat Ajax veel scoort snap ik niet, want buiten het feit dat we nog even moeten zien of we dit spel door kunnen trekken, is het scorende vermogen de laatste tijd erg laag.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Hoezo

Vorig seizoen toch 4-1? Nu 4 of 5-0. Dat is ongeveer het krachtverschil nu. Kan het ook niet helpen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Quido schreef:

Iedereen die denkt dat Ajax veel scoort snap ik niet, want buiten het feit dat we nog even moeten zien of we dit spel door kunnen trekken, is het scorende vermogen de laatste tijd erg laag.

Dude, het is Feyenoord hoor. Als jij Feyenoord net zo vaak als mij zou voetballen had jij heel je vermogen al ingezet op Ajax.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Quido schreef:

Als je tegenover Bahia, de Cler en Leerdam staat, is het niet zo moeilijk scoren hoor.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Quido schreef:

Is het nou echt leuk om jou te zijn? Wat zijn we weer azijnpisserig. Morgen wordt een leuk potje en Ajax gaat duidelijk winnen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dude, het is Feyenoord hoor. Als jij Feyenoord net zo vaak als mij zou voetballen had jij heel je vermogen al ingezet op Ajax.

Ik zie Feyenoord vrijwel elke week, en Ajax móet dit ook gewoon winnen. Ik verwacht alleen niet dat het zo makkelijk zal gaan als velen denken. Want a) we scoren weinig, b) de wedstrijd tegen Milan was geen graadmeter en c) de tweede helft tegen Vitesse (de eerste keer onder De Boer dat de tegenster wat eerder druk zette) was gewoon slecht. Dat is geen doemdenken, gewoon constateren.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik verwacht, helaas, een makkelijke middag. Ik verwacht er niks van, ben echt een pessimistische supporter geworden dit seizoen.

Heeft weinig met Pessimisme te maken, maar met realiteit. Wij weten als geen ander dat Feyenoord van z'n lang-zal-zijn-leven niet zal winnen in de Arena morgen.

Feyenoord gaat dit seizoen geen uitoverwinning boeken, of het moet tegen VVV zijn.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat wist ik niet Quido, maak je dan niet zo druk. Leerdam, Bahia, de Cler en Vlaar, moet een speeltuin zijn voor Ajax.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Naomi Watts schreef:

ben echt een pessimistische supporter geworden dit seizoen.

Na alle weelde die je hebt gekend. op Feyenoord na dan maar dat moet je toch wel kunnen hebben!

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Vlaar is een goede verdediger, maar kan het niet in zijn eentje doen natuurlijk.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dat wist ik niet Quido, maak je dan niet zo druk. Leerdam, Bahia, de Cler en Vlaar, moet een speeltuin zijn voor Ajax.

Ik maak me niet druk, zei alleen dat ik niet denk dat Ajax veel zal scoren. Heeft toch ook weining met pessisme of druk doen te maken.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Na alle weelde die je hebt gekend. op Feyenoord na dan maar dat moet je toch wel kunnen hebben!

Feyenoord is de belangrijkste en mooiste club. Dat telt het aller-zwaarst. Lijkt me logisch.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)

Heb je gelijk in, veel feyenoord supporters hebben het zwaar gehad. Ik heb op voetbalgebied de bloemetjes nog wel kunnen buiten zetten.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

FC Update:

Eigenaar Brno wil spelers aan leugendetector

18 december 2010

De teleurstellende resultaten van het Tsjechische FC Brno hebben clubeigenaar Roman Pros tot een opmerkelijk besluit gebracht. Nadat de ontevreden geldschieter al de salarissen van de spelers had teruggebracht, wil hij nu dat de selectie een leugendetectortest ondergaat. De eigenaar hoopt zo uit te sluiten dat zijn voetballers omgekocht zijn.

"We hebben een gedegen analyse van deze situatie nodig", legt Pros zijn plan uit. "Daarna kunnen we zeggen 'oké, we spelen beroerd voetbal omdat de spelers niet in vorm zijn, de coach zijn werk slecht doet of zijn tactiek niet in orde is. Maar we weten dan zeker dat de wedstrijden niet verkocht zijn."

Het ondergaan van een leugendetectortest zal voortaan deel uitmaken van de gedragsregels van de club. Daarnaast zal het worden opgenomen in de nieuwe contracten van de spelers. Voor de huidige selectie is de test nog vrijwillig, maar het clubbestuur verwacht dat de voetballers zullen meewerken.

Het nieuws komt echter hard aan bij de spelers, die weigeren mee te werken. "We vielen bijna om toen we deze aankondiging hoorden. We voelen ons hier heel slecht bij. Het is een vernedering", laat verdediger Jan Trousil weten.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Feyenoord is de belangrijkste en mooiste club. Dat telt het aller-zwaarst. Lijkt me logisch.

Maar is verklaarbaar, heb geen helicopter gezien dit seizoen bijv.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Duitse komiek imiteert Louis van Gaal.

hier

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

rep_robert schreef:

Ach, alsof Twente thuis verliest van Heracles

Hoe leeft die wedstrijd eigenlijk bij jou Vascago? Is toch wel een zwakker broertje, dat Heracles. Denk dat een topper tegen Ajax of zo meer leeft?

Ik vind persoonlijk wedstrijden tegen Ajax, PSV en Feyenoord leuker. Helemaal nu we gelijkwaardig aan die teams zijn. Daarna komen Heracles, Groningen, Utrecht en Heerenveen. De rest maakt me niet zo veel uit.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Kwam dit filmpje tegen. Zizou.

Het nummer is ook jarenlang mijn favoriet geweest.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Eigenlijk hadden ze moeten eindigen met die kopstoot.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Daar zijn al genoeg filmpjes van.

kos

• 46713 berichten
  • 8868 stemmen

Hopelijk zet zijn zoon de lijn door bij Madrid.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Quido schreef:

Eigenlijk hadden ze moeten eindigen met die kopstoot.

Juist niet!

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

Zelfs als het weer goed gaat met Ajax, moet jij nog negatief doen he? Lijdt je soms een beetje aan depressies ofzo? Soms mag je ook wel eens wat positief doen.

Kans dat Ajax morgen met ruime cijfers wint is best groot (meer dan 3 goals dus). Ja, de wedstrijd moet nog gespeeld worden, maar de vorm en de kwaliteit van de selectie is aardig verschillend van elkaar lijkt me. Overigens scoorde Ajax in de laatste 5 potjes 6 keer. 2x VVV, 1x NEC, 2x Milan, 1x Vitesse. Valt wel mee dat Ajax een falend scorend vermogen heeft. Alleen in de laatste weken Jol liep het stroef, dat wel.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Wat had die man toch een geweldige linker voor een rechtspoot. Dat is pas echte tweebenigheid.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

En nog even een buiging voor Raúl . Het enige goede wat ooit in het wit van Real heeft gespeeld.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.