• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.995 films
  • 12.271 series
  • 34.076 seizoenen
  • 649.163 acteurs
  • 199.255 gebruikers
  • 9.388.941 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ja, ik deed een vreugdedansje toen ik het las.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Je vond het nodig om te posten. Geef toe, je vond het stoer dat je compliment kreeg van iemand die wel de wereldbeker gewonnen heeft. Van een land die daar één finale voor nodig had. Dat moet wel een held voor je zijn als Nederlander zijnde.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Heeft niets met stoer vinden te maken, enkel fijn (hoogste tijd ook) dat er een prominent opstaat die gewoon reëel is, want hij zegt enkel wat ik de hele zomer al roep.

Snap ook nog steeds niet waarom de Nederlandse pers & co het Nederlands elftal zo negatief benaderde. Finale plaats, veel doelpunten voor, weinig tegen en op een kleine teen na niet gewonnen. Ik vond het een geweldig WK, met voor het eerst in jaren een echt (mentaal) sterk Nederlands elftal.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Oranje heeft het natuurlijk geweldig gedaan en ik snap de kritiek ook helemaal niet. Maar goed. It's history guys.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Mwah, zo negatief waren de buitenlandse media ook niet. Degene die negatief waren werd gewoon extra uit vergroot. De meeste negatieve kritieken kwamen toch uit Nederland zelf. Ik vind ook dat Oranje zo moest spelen (op de charge van de Jong na), dat ik het tijdens de finale en er na niet zo apprecieerden lijkt me ook niet zo gek. Daarna werd ik pas objectiever.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Eens met Reinbo. Waren we eindelijk eens mentaal sterk, hetgeen waar iedereen altijd over zat te zeiken bij voorgaande toernooien, is het weer niet goed.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Beetje zelfreflectie jongens, die kritieken waren er maar toen werd er wel mooi voetbal gespeeld. Het Nederlandse volk wou mooi spel + mentale weerbaarheid, niet één van de twee.

merijn82

• 1932 berichten
  • 460 stemmen

Wat had die Spaanse keeper dan moeten zeggen in zo'n interview? Waaaaardeloos team dat Oranje, ze kunnen er helemaal niks van? Natuurlijk zeg je zoiets vriendelijks over je collega's als het je gevraagd wordt en zeker als het je tegenstander in de WK-finale was. Zo'n interview is vrij waardeloos net zoals 90% van wat voetballers opratelen tegenover de media.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Als je maar 1-0 wint in de 115e minuut of zo, zou hij zichzelf ook voor gek zetten door te stellen dat Nederland waardeloos was.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat zeg ik, gewoon een lekker correct interview. Alsof ie iets anders gezegd had kunnen hebben. Daarom ook niet zo breaking news voor dit topic. De interviews met David Villa zijn veel leuker.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

moviemafketel schreef:

Als je maar 1-0 wint in de 115e minuut of zo, zou hij zichzelf ook voor gek zetten door te stellen dat Nederland waardeloos was.

Je zuigt best als je die ene bal één tegen één er niet in krijgt terwijl Iker al dook naar een hoek .

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Dus jij bepaalt hier wat nieuws is en wat niet? Moet niet gekker worden.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nee hoor, maar geef mijn mening er wel over(net als wat ik net deed dus). Als jij wil plaatsen als van Gaal een scheet laat mag dat ook. Als dat jou gelukkig maakt.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik vond dit net iets ander nieuws als dat van Gaal een scheet laat.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Hmm, vond het qua significantie best gelijkwaardig.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Altijd het laatste woord willen hebben onze bescheiden Spanjaard.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik hou mijn mond al .

Ik word alleen altijd giftig door dit soort debiele interviews (had voor de rest weinig met je post van doen). ZO'n hekel aan die correcte interviews. Net als die Feyenoord en Ajax spelers die voor de klassieker elkaars reet lopen te kussen. Gatverdamme. Waar is die tijd gebleven dat ze niets van elkaar moesten weten.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Naomi Watts schreef:

Waar is die tijd gebleven dat ze niets van elkaar moesten weten.

Juist dat zijn 'correcte interviews', of denk je werkelijk dat de spelers van Ajax en Feyenoord een hekel aan elkaar hebben? Dat is enkel wat een deel van de supporters graag hoort.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Daar gaat het niet eens om. Gaat meer om het feit dat ze heel overdreven over de capaciteiten van hun collega praten. Nee, geef me dan maar een type Vertonghen.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Naomi Watts schreef:

Waar is die tijd gebleven dat ze niets van elkaar moesten weten.

Maar als Nigel een ongelukkige overtreding maakt is de wereld te klein?

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Naomi Watts schreef:

Nee, geef me dan maar een type Vertonghen.

De ophef daarover vond ik toentertijd ook overdreven, net als om het hele spel van Oranje en de zogenaamde aanslag van De Jong, maar dat terzijde.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Maar als Nigel een ongelukkige overtreding maakt is de wereld te klein?

Waar lees jij wat over buitenproportionele irreglementaire overtredingen? Volgens mij nergens he?

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Waar lees jij wat over irreglementaire overtredingen?

Voorbeeld fuctie 1 pot nat.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Mentaal sterk, echt weer zo'n onzin-term

Als je met 3-0 in de rust tegen Brazilië achterstaat heb je niks te vertellen. En als Steek er niet 2 ballen uithaalt tegen Slowakije had ik het nog maar moeten zien. Laat staan de eigen goal van Poulsen in een verder kansen-loze partij.

Dit Nederland was het slechtste wat ik ooit op een groot toernooi heb gezien, finale-plek of niet.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Dit Nederland was het slechtste wat ik ooit op een groot toernooi heb gezien, finale-plek of niet.

Vooral slechter dan in 1986 en 2002 en 1990 was ook al zo fantastisch.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)
Vooral slechter dan in 1986 en 2002

lol

en 1990 was ook al zo fantastisch.
De wedstrijd toen tegen duisland die verloren werd was al beter dan alle wedstrijden op dit wk.

edit. nee dat is niet zo, op dit wk hadden we ook een goede helft tegen brasil.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

otherfool schreef:

Als je met 3-0 in de rust tegen Brazilië achterstaat heb je niks te vertellen. En als Steek er niet 2 ballen uithaalt tegen Slowakije had ik het nog maar moeten zien. Laat staan de eigen goal van Poulsen in een verder kansen-loze partij.

Sinds wanneer is de term 'als' dan valide in het voetbal? Graag zelfs, want ALS Robben die bal er gewoon in had gelegd, waren we wereldkampioen geweest. Als is pas een onzin-term in het voetbal.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)
Vooral slechter dan in 1986 en 2002 en 1990 was ook al zo fantastisch.

'We' hadden beter niet kunnen spelen dan dit anti-voetbal op de mat te leggen. Dat had het Nederlandse voetbal op lange termijn meer opgebracht. Nu haat iedereen Oranje, en terecht.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

otherfool schreef:

Als je met 3-0 in de rust tegen Brazilië achterstaat heb je niks te vertellen.

Om te kunnen scoren, moet je eerst kansen creëren.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Nu haat iedereen Oranje,

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.