• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.986 films
  • 12.271 series
  • 34.076 seizoenen
  • 649.163 acteurs
  • 199.253 gebruikers
  • 9.388.891 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Om te kunnen scoren, moet je eerst kansen creëren.

Ik wou al zeggen, hebben ze toen uberhaupt 3 kansen gehad?

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)

Haat, ja. Ik haat dit Oranje, dit weerzinwekkende voetbal, dit moordcommando op noppen.

In mijn tijd, zeg sinds '88, heb ik mogen genieten van Van Basten, Bergkamp en Van Nistelrode. Je ging er voor zitten, schreeuwde de Oranje mannen naar voren. Juichen bij winst, tranen bij verdriet, maar het is allemaal voorbij. Het cynisme heeft definitief gewonnen; het Nederlands Elftal is tegenwoordig een criminele schopploeg. We staan erbij en kijken ernaar.

Nooit meer driehoekjes, technische hoogstandjes of flitsende acties, maar schoppen, slaan en spugen. Oranje is voor mij dood en begraven, ik hoop 'ons' nooit meer op een groot toernooi te zien. Laat de rode furie van Spanje of het TraumFussbal van de Mannschaft maar blijven heersen, daar kan ik als liefhebber tenminste wat mee.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Ik wou al zeggen, hebben ze toen uberhaupt 3 kansen gehad?

Nee dus. Afstandschotje van Kaka en het doelpunt.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Haat, ja. Ik haat dit Oranje, dit weerzinwekkende voetbal, dit moordcommando op noppen.

In mijn tijd, zeg sinds '88, heb ik mogen genieten van Van Basten, Bergkamp en Van Nistelrode. Je ging er voor zitten, schreeuwde de Oranje mannen naar voren. Juichen bij winst, tranen bij verdriet, maar het is allemaal voorbij. Het cynisme heeft definitief gewonnen; het Nederlands Elftal is tegenwoordig een criminele schopploeg. We staan erbij en kijken ernaar.

Nooit meer driehoekjes, technische hoogstandjes of flitsende acties, maar schoppen, slaan en spugen. Oranje is voor mij dood en begraven, ik hoop 'ons' nooit meer op een groot toernooi te zien. Laat de rode furie van Spanje of het TraumFussbal van de Mannschaft maar blijven heersen, daar kan ik als liefhebber tenminste wat mee.

Stel je niet zo aan joh. Eén W.K. Dat is nu weer voorbij. Je blijft hangen in het verleden.

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Nee dus. Afstandschotje van Kaka en het doelpunt.

Lol, 5-0 bij rust had ook gekund.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Brazilië was een stuk beter (1e helft), maar ze creëerden nauwelijks kansen. Dingen gezien die er niet waren?

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Had je je wortelpak laatst niet aangetrokken bij Nederland - Zweden?

otherfool

• 18536 berichten
  • 3403 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Brazilië was een stuk beter (1e helft), maar ze creëerden nauwelijks kansen. Dingen gezien die er niet waren?

Kijk de wedstrijd nog maar eens na. Zat ook nog een net aan afgekeurde goal tussen als ik me niet vergis. En een hoop gevaarlijke schoten. Nederland werd compleet overklast en had er die avond natuurlijk uit gemoeten, maar helaas moesten we het afbraakspel nog 2 potjes aangluren.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Tweede helft was geweldig joh, zo heb ik Spanje niet zien voetballen op dat toernooi. Oranje boven!!

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Je had waarschijnlijk een sambabril op. Sinds wanneer is een afgekeurd doelpunt een kans?

En een hoop gevaarlijke schoten? In Rio zeker?

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

dit moordcommando op noppen.

je moet echt een colum gaan beginnen bij een bekend dagblad ofzo, het liefst bij de wereld draait door hahaha

Nou, ze moeten het natuurlijk ook kunnen brengen en dat was in dit geval niet zo en hebben ze wel het uiterste resultaat eruit gehaald. (Wat Duitsland jarenlang hebben gedaan, en nu ben je opeens fan maar nooit meer voor oranje )

Nooit meer driehoekjes, technische hoogstandjes of flitsende acties

Tegen zweden was veel belovend, afwachten dus.

, maar schoppen, slaan en spugen. Oranje is voor mij dood en begraven, ik hoop 'ons' nooit meer op een groot toernooi te zien.

Aansteller.

Laat de rode furie van Spanje of het TraumFussbal van de Mannschaft maar blijven heersen, daar kan ik als liefhebber tenminste wat mee.
Waren nou ook niet bepaald fantastisch op twee potjes van duitsland na en 1 van spanje tegen duitsland en in de verlening tegen oranje( ja heb het verkeerd gezien mensen spanje was alleen in de verlenging superieur).

happie

• 6251 berichten
  • 426 stemmen

Nederland heeft natuurlijk een fantastisch toernooi gespeeld van de zomer. Als ze zo gingen voetballen, als in bv 1998 en 2000, dan hadden we er zeker uitgelegen in de achtste finales. Dit was natuurlijk een tactisch schaakspel van van Marwijk, die zijn weerga niet kent. Met als absoluut hoogtepunt het briljante spel van Nigel de Jong.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

happie schreef:

Dit was natuurlijk een tactisch schaakspel van van Marwijk, .

Meer realstisch, vond het ook sterk dat hij zei dat nederland niet eens in vorm was. krijg steeds meer een hoge pet van hem op, jammer dat het 4 jaar moet duren voor een nieuw WK, EK vind ik zelf niet meer zo bijzonder en jammer dat ze niet gewoon het WK om de 2 jaar laten spelen, kan tegenwoordig makkelijk.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Seizoen Reis bij PSV voorbij

EINDHOVEN - PSV kan de rest van het seizoen niet meer beschikken over Jonathan Reis. De aanvaller heeft zondag tegen Roda JC de voorste en achterste kruisband en de mediale band van zijn rechterknie gescheurd.

Seizoen Reis voorbijslideshow Dat meldt de Eindhovense club maandag op de website. Reis kwam in botsing met Roda-doelman Przemyslaw Tyton waarbij zijn been dubbelklapte. De Braziliaan zit de komende veertien dagen in het gips en wordt daarna geopereerd.

Dokter Tjaarda Weber spreekt van een ernstige kwetsuur. ''Positief is dat het kraakbeen relatief onbeschadigd is en dat hij nog pas 21 jaar is, maar dit is ernstig letsel. Er wacht een lange revalidatie met veel hobbels op de weg."

Ontwikkeling

Trainer Fred Rutten leefde maandag mee met zijn spits. ''Hij is een jonge speler die een goede ontwikkeling doormaakte. Het is heel erg dat hij na alles wat hij heeft meegemaakt dit ook nog moet ervaren."

Reis werd al eens ontslagen bij PSV wegens cocaïnegebruik. Hij werd in september gepakt met teveel alcohol achter het stuur.

Behandelplan

Ondanks de zware blessure vertrekt Reis deze week wel naar zijn geboorteland om de feestdagen met zijn familie door te brengen. Voor de periode daarna is al een behandelplan gemaakt.

''Jonathan is er relatief dapper onder. Of hij de gevolgen al overziet is een tweede, maar hij is een 'survivor' en hij kan doorpakken", aldus arts Weber, die nog geen uitspraken kon doen over de exacte duur van de revalidatie.

Domper

De Poolse keeper Tyton heeft Reis, die al acht competitiedoelpunten maakte, maandag gebeld om hem sterkte te wensen.

Het wegvallen van de spits is een flinke domper voor PSV dat deze winter ook al Ibrahim Afellay ziet vertrekken naar Barcelona.

© ANP

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Arme Tyton kon er niks aan doen en toch sterkte wensen, klasse!

Hoop dat Nigel meeleest.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Het zit die jongen wel tegen, zeg. Dit kan er ook nog wel.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Hoezo zit het die jongen tegen? Dit is zn eerste blessure toch?

happie

• 6251 berichten
  • 426 stemmen

Daarvoor heeft ie drugs gebruikt en onder invloed gereden. Daar is ie toch echt zelf bij.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Het is op deze manier maar wachten wanneer hij weer begint met snuiven denk ik. Nu moeten ze hem de komende maanden echt goed gaan begeleiden als ik PSV was.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Wat dat betreft had ie beter zn neus kunnen breken inderdaad.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Staan allemaal flesjes lijm onder de kerstboom voor hem.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

happie schreef:

Daarvoor heeft ie drugs gebruikt en onder invloed gereden. Daar is ie toch echt zelf bij.

Zo simpel is dat niet, maar goed.

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Don Dijk schreef:

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Don Dijk schreef:

Spuiten? Misschien ook beter zn armen kunnen breken?

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

Don Dijk schreef:

Hoezo zit het die jongen tegen? Dit is zn eerste blessure toch?

Naja, weet niet of jij het leuk zou vinden als je beste vriend naast je op een bankje een kogel door z'n hoofd krijgt?

Of dat je vader jarenlang drugsverslaafd is en jou daarin betrekt?

Nu lijkt het net goed met hem te gaan, is hij op het goede pad, krijgt hij dit weer. Hoewel dit nog een stuk minder erg is dan hierboven staat.

Nicolage Rico

• 20222 berichten
  • 2367 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Zo simpel is dat niet, maar goed.

Precies. Lekker makkelijk gezegd.

happie

• 6251 berichten
  • 426 stemmen

AMSTERDAM - Ajax is maandag zonder Mounir El Hamdaoui aan de voorbereiding op het bekerduel met AZ begonnen. De spits is nog steeds ziek. Mido en Teemu Tainio zijn maandag eveneens ziek naar huis gegaan. Het is onduidelijk of zij donderdag tegen de formatie uit Alkmaar kunnen spelen.

Gregory van der Wiel en Siem de Jong zijn wel op tijd fit voor het laatste duel van hun club in het huidige kalenderjaar. Ze waren de afgelopen dagen eveneens ziek.

Oleguer laat maandagmiddag een scan van zijn gekwetste rechterknie maken. Hij hoopt zo meer duidelijkheid over de ernst van zijn blessure te krijgen.

Ben nou toch wel benieuwd hoe ziek El H is. Nu zijn ook nog twee andere "veelbesproken" aankopen van Jol ziek. Toeval of niet??

Dat Olequer geblesseerd is, dat is niet erg.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Naja, weet niet of jij het leuk zou vinden als je beste vriend naast je op een bankje een kogel door z'n hoofd krijgt?

Hij kon die kogel toch opvangen ofzo?

Of dat je vader jarenlang drugsverslaafd is en jou daarin betrekt?

Elk jaar een witte kerst toch.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Je weet natuurlijk dat dit allemaal de waan van de dag is. Als we een bondscoach krijgen dat opeens 3-4-4 gaat spelen kan je deze woorden weer inslikken. Erg voorbarig hoor

stfuympos

• 13362 berichten
  • 731 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Hij kon die kogel toch opvangen ofzo?

(quote)

Elk jaar een witte kerst toch.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.