- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Buiten dat bevalt het spel me goed hoor. Rust, durf, controle, druk op de bal. Als dat verfijnd wordt, vormt een systeem en logische spelopvatting in ieder geval de basis, waarbij het niet uitmaakt wie er speelt.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Net de samenvatting online gekeken. Wat een schande van Pieters zeg, wat een vreselijke naaibal is dat. Rose raakte hem niet eens waar die 2e gele kaart uitviel. Pieters gilde het al uit voor er contact was. Jak!
Hij dacht: wat Suarez en Sulejmani kunnen tegen MIlan kan ik ook, maar dan beter
.
Wel grappig weer al die hosanna roepende Ajacieden. Precies wat ik een paar weken geleden zei: de concurrenten verliezen en Ajax wint en ineens doen ze weer mee voor het kampioenschap. Straks verliezen ze weer een keer en dan is het ineens weer afgelopen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Hij dacht: wat Suarez en Sulejmani kunnen tegen MIlan kan ik ook, maar dan beter
.
Leuk om elke keer weer terug naar Ajax te verwijzen. Terwijl dat elftal van PSV vol nsb-ers loopt. Maar da's ook logisch als je zo'n laffe trainer hebt.
En dan ook nog is dat commentaar over hosanna, je merkt gewoon het verschil tussen Jol en de Boer. Lijkt me logisch dat we na deze week weer wat positiever gestemd zijn toch? Jol eruit, voetbal en jeugd maakt nu weer kans!
En met dit waardeloze Twente en PSV maken we zeker kans. Dus tsjah....
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
.
Wel grappig weer al die hosanna roepende Ajacieden. Precies wat ik een paar weken geleden zei: de concurrenten verliezen en Ajax wint en ineens doen ze weer mee voor het kampioenschap. Straks verliezen ze weer een keer en dan is het ineens weer afgelopen.
Altijd mooi hoe je weer naar Ajax moet wijzen! 
Wel grappig trouwens, al die huilende PSVers. Blabla.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
.
Toen was Jol de trainer en zag het spel er niet uit, nu is De Boer de trainer en is het spel al een stuk beter. Is toch een wereld van verschil niet? Daarnaast staan we nu 'maar' 3 punten achter op PSV met nog 16 wedstrijden te gaan, geen ramp of wel?
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Altijd mooi hoe je weer naar Ajax moet wijzen! 
Wel grappig trouwens, al die huilende PSVers. Blabla.

The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Het is wel grappig ja. Als er bij PSV gehuild wordt om de scheids of om anderen, dan zwijgen een stel in dit topic.
Calimero Engelaar...wanneer gaan de timbo's en Boordappels van deze wereld hem uitgebreid veroordelen?
Achja....who cares. Ajax doet weer mee en we zijn Europees door. Prima week.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
En niet te vergeten ook weer wat poen binnengehaald met die winstpartij op Milaan. Alle kleine beetjes helpen.Was zeker een goede week, maar vooral tegen Milaan heb ik ouderwets genoten. Dat pakken ze me niet meer af. 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Nou, 3 punten. Feyenoord - Excelsior was van het niveau lik-me-vessie. Snel vergeten en er niet meer over praten. Laat Been dat maar doen met zijn spelersgroep...
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
En nu de hele week vooruit kijken naar het inmaakpotje tegen Feyenoord. 3-0 wordt het zeker, maar de ambitie moet PSV overtreffen zijn. 11-0 dus 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Oei, ik heb een gevoelige snaar geraakt zie ik
.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Oei, ik heb een gevoelige snaar geraakt zie ik
.
Welnee. Alleen grappig hoe selectief je weer eens bent met je reacties.
Waarom zou je een gevoelige snaar raken? Topweekend voor ons.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3285 stemmen
Selectief? Dat zie ik hier vooral bij fans van één bepaalde club.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Selectief? Dat zie ik hier vooral bij fans van één bepaalde club.

Duidelijk, je gaat er dus niet op in. Ook goed.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Drama vandaag. Kan er niets zinnigs over zeggen dus dat ga ik ook niet doen
PSV en Ajax waren ook niet best. Ik denk dat Groningen kampioen gaat worden. Prettig weekend.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ajax speelde prima, dus weet niet welke pot je hebt gezien. Beetje selectief geleuter. Twente was zwaar beroerd, maar dan niet meteen Ajax ook meetrekken in die zwakheid. 
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Groningen kampioen zou top zijn. Zie je maar in wat voor rare voetbaltijd we leven. 5 jaar geleden en daarvoor was dat niet voor mogelijk te houden.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Die Assaidi speelt waarschijnlijk ook nooit meer zo'n wedstrijd, maar Twente was inderdaad onherkenbaar. Ik zei nog tegen een vriend van me dat het gemis van Janko ze nog wel eens zwaar kon vallen, maar hij geloofde - ondanks dat ik het écht meende - niet dat ik serieus was ... Niet dat dit direct aanleiding voor de nederlaag was natuurlijk, maar Twente speelt met hem wel heel anders dan zonder hem.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ajax speelde prima, dus weet niet welke pot je hebt gezien. Beetje selectief geleuter. Twente was zwaar beroerd, maar dan niet meteen Ajax ook meetrekken in die zwakheid.
Ajax was helemaal niet slecht vandaag. 1e helft zelfs zeer goed. 2e helft voldoende, want Vitessse wist het Ajax nou niet heel moeilijk te maken.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Als de stand 0-5 was geworden was Ajax opeens weer prima. Gaat nergens meer over hier.
Vitesse was nergens.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Hahaha prachtig die reacties. Tsja ik heb alleen de laatste 10 minuten gezien van Ajax en toen misten ze op schandalige wijze bijna 2 grote kansen en kon Vitesse nog scoren in de 90e minuut. Voor de rest maakt het me geen ruk uit of ajax beter was of minder.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Hahaha prachtig die reacties.
Daar moet je 't nu wel van hebben hé, als Twente met 6-2 verliest
.
Nee maar serieus, Ajax was erg sterk de 1e helft 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Lul dan ook niet zo slap dat Ajax niet best was. Kijk eerst de samenvatting maar voordat je gaat bleren. Twente was slecht, Ajax was goed, klaar. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Hahaha prachtig die reacties. Tsja ik heb alleen de laatste 10 minuten gezien van Ajax en toen misten ze op schandalige wijze bijna 2 grote kansen en kon Vitesse nog scoren in de 90e minuut. Voor de rest maakt het me geen ruk uit of ajax beter was of minder.
Dus jij concludeert op basis van de laatste 10 minuten dat je Ajax vandaag niet best vond? 
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Geeft maar weer aan hoe sommigen tegen Ajax zijn. Te triest voor woorden om te concluderen dat Ajax slecht is op basis van 10 minuten. Tja, misschien kunnen sommige hier niet tegen hun verlies...
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Vink floot wel erg voor Twente zeg 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.