• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.046 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.230 acteurs
  • 199.277 gebruikers
  • 9.390.433 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Heerenveen 3-2 voor tegen Twente

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3297 stemmen

Assaidi

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

4-2 inmiddels. Hopen dat AZ nog scoort, dan is het een super weekend

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ben net terug uit Gelredome, heb me goed vermaakt.

1e helft is Vitesse behoorlijk gedeklasseerd door Ajax. De Zeeuw en Eriksen maakten er een mooie goal van. Verder sterk positiespel en genoeg kansen op meer (Sulejmani die in het begin mist, schot de Zeeuw, Sulejmani 1 op 1). Na de rust was het een stuk minder. Niet dat Vitesse het goed deed, maar Ajax was op. Vitesse speelde gewoon beroerd. Op het einde nog een enorm kansrijke counter verknald door Ajax, zonde. Daarvoor had Vitesse trouwens wel kansen met oa een bal van de lijn gehaald door Ajax. Vd Struijk had trouwens met rood ervan af gemoeten in de 1e helft.

Mooie winst dit. Ingelopen op PSV, Twente staat nu ook nog gelijk en wij winnen. Volgende week 3 simpele punten tegen Feyenoord pakken. Opvallend hoe de wereld er binnen een week anders uit kan zien. We doen weer mee. De hand van de Boer is goed zichtbaar.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3400 stemmen

Assaidi 3 goals, 2 assist.

edit: en strafschop versierd

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Owned Zwaar pijnlijk vertoon dit.

Penalty !!

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4089 stemmen

Nu even AZ de gelijkmaker scoren en Ajax heeft een perfect weekend. Grunn met 10 man na de rode kaart in de laatste tien minuten.

Edit: Moreno ook rood, de sukkel. Jammer, enig smetje op dit weekend

Penalty Heerenveen 6-2

Nou, titelstrijd ligt weer open. Zo zonde van NEC thuis vorige week, klote Jol

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Twente is zonder Ruiz, Michaylov en Janko niet veel meer.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

6-2

Manmanman wat een geniaal weekend. PSV 0-0, Ajax wint, Twente van de mat geveegd...alleen hopen dat AZ nog 1-1 maakt zo niet dan is het nog heerlijk.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

En Rosales is vandaag ook gewoon weer zichzelf, namelijk belabberd slecht.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Groningen op 2-0.

Toch wel gigantisch knap wat Huistra daar presteert.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Geweldig voetbalweekend

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Briljante pot van Assaidi. Alles lukte gewoon.

Ajax (om met Been te spreken: 'jonge jochies' - gemiddelde leeftijd 22,6 jaar) had het in de eerste helft al af moeten maken - al lag het tempo niet al te hoog -, tweede helft zet Vitesse iets meer druk en kom je gelijk in de problemen door het lage basistempo. En Lindgren kon echt niet, toen Enoh eruit ging draaide het meteen al wat stroever.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Erg knap van Groningen met en rode kaart toch nog 2-0 winnen van Az. Ze spelen na een seizoenshelft gewoon erg knap mee om het kampioenschap.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2261 stemmen

Heerveen is ook weer terug.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Feyenoord wint, smetje op dit weekend

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Quido schreef:

Briljante pot van Assaidi. Alles lukte gewoon.

Ajax had het in de eerste helft al af moeten maken - al lag het tempo niet al te hoog -, tweede helft zet Vitesse iets meer druk en kom je gelijk in de problemen door het lage basistempo. En Lindgren kon echt niet, toen Enoh eruit ging draaide het meteen al wat stroever.

Lindgren en Enoh beide zijn voetballend slecht. Ik zou zeggen laat Blind, Bonevacia of Sneijder het eens proberen op het middenveld.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2261 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Feyenoord wint, smetje op dit weekend

Leuk juist, zolang Feyenoord wint als ze in het rechter rijtje staan is het prima. Waneer ze echter winnen in het linker rijtje is dat wel een smetje.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Heerlijk weekend, alleen wilde Groningen niet meewerken om het nog prachtiger te maken

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Ongelofelijk wat er in een week allemaal kan gebeuren. Ik had het seizoen al opgegeven en had serieus al het telefoonnummer opgeschreven dat je moet bellen om Eredivisie Live op te zeggen. Ik denk dat ik nu toch nog even wacht.

Ik durf geen voorspellingen meer te doen hoe dit seizoen afloopt, kan alle kanten op nu.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Grappig overigens dat bij Twente precies hetzelfde gebeurt als bij Ajax ... Alleen moest daar Bruggink i.p.v. Mido de boel redden. Heb hem één ding zien doen, en dat was het schieten van een vrije trap in de muur.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

(afbeelding)

Haha zo'n 5 ploegen die nog kampioen kunnen worden. Wordt echt spannend.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Ik verwacht eerlijk gezegd dat Groningen het niet vol gaat houden, maar dat is maar een gevoel. Nu hopen op winst tegen Feyenoord en een superieur Ajax in de 2de seizoenshelft Daarnaast hoop ik nog steeds op de 'revolutie' van Cruijff.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Roda kan ook nog op gelijke hoogte komen met AZ

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Net de samenvatting online gekeken. Wat een schande van Pieters zeg, wat een vreselijke naaibal is dat. Rose raakte hem niet eens waar die 2e gele kaart uitviel. Pieters gilde het al uit voor er contact was. Jak!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

moviemafketel schreef:

(afbeelding)

Haha zo'n 5 ploegen die nog kampioen kunnen worden. Wordt echt spannend.

Welnee., Ajax, PSV of Twente pakt de titel, Groningen en AZ haken op den duur wel weer af.

Grappig genoeg heeft Ajax de minst gepasseerde achterhoede van alle clubs zie ik

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Twente gaat nu steeds verder afzakken. Het gemis van Ruiz en Appelvlaai gaat er harder inhakken dan Suarez missen hebben we nu al gezien. Ajax eindelijk weer eens kampioen lijkt me wel wat. De Boer op het bordes met een speech die niemand verstaat. Ik zeg

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

De Boer heeft nog ontzettend veel werk te verrichten, hoor. In de tweede helft vandaag werd 'dit Ajax' voor het eerst geconfronteerd met wat druk op de bal en direct viel op dat het tempo veel te laag ligt om dan nog fatsoenlijk te voetballen. Maar goed, daar valt op te trainen en gelukkig zijn de punten binnen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Is goed hoooooor Quido Houd me met de voetjes op de vloer he? Ik zou toch maar eens denken dat het Ajax dit seizoen gaat lukken. Veel te positief natuurlijk.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

De Boer heeft nog ontzettend veel werk te verrichten, hoor. In de tweede helft vandaag werd 'dit Ajax' voor het eerst geconfronteerd met wat druk op de bal en direct viel op dat het tempo veel te laag ligt om dan nog fatsoenlijk te voetballen. Maar goed, daar valt op te trainen en gelukkig zijn de punten binnen.

Net de reactie van de Boer gezien. Realistische woorden. Hij zegt ook dat ze er nog niet zijn, maar dat ze wel zijn soort spelletje nu spelen. Kost kracht en dat moet ook beter worden verdeeld.

Ik vond het tempo niet eens het probleem vandaag. Maar in de 2e helft was het heilige vuur gewoon weg. Na Milan en na een goede 1e helft vandaag kan ik dat best snappen. Nog Feyenoord en dan AZ voor de beker en ze hebben een paar weken rust. Kunnen een aantal goed gebruiken. Als je Feyenoord verslaat, dan sta je er op zich nog best aardig voor weer.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.