- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
LOL @ die journalist die aan Janssen vraagt welke vrije bal het mooiste was. Janssen heel wijzelijk dat het hem geen donder uitmaakt. Waren echt spuuglelijke vrije ballen 
En die tackle van Nesu, jemig...dat zijn pas de horrortackles
Minstens 10 wedstrijden!
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Xavi moet 'm winnen inderdaad. De architect van Barca inderdaad, lijdt nooit balverlies, sublieme steekpass, magistraal inzicht en geniale balbehandeling. Iniesta is een goede tweede, zelfde geldt voor hem en zijn goal in de WK finale maakt 'm voor altijd onsterfelijk
.
Kees Jansma vindt dat Xavi uit die lijst moet omdat ie op het wk zwak was 
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Messi mag hem inderdaad niet winnen IMO.. Bij Argentinie geen pepernoot geraakt, en het is dankzij Xavi en Iniesta dat Barca zo goed draait, dat zijn de echte motoren.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Vond hem prima op het wk, Argentinie had op het WK alleen een van de slechtste verdedigingen van het toernooi staan. Die rechtsback en Demichelis 
Heeft alleen wat pech gehad dat een aantal keepers fantastisch redden op zijn schoten en dat hij een paar keer net naast schoot.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Kees Jansma vindt dat Xavi uit die lijst moet omdat ie op het wk zwak was
Was inderdaad een achterlijke uitspraak. Laat Xavi e'm maar winnen, al is Messi de beste natuurlijk.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Vind het vrij schandalig dat Sneijder er niet bij staat. Schoot Inter met veel goals en assists naar de titel, beker en CL, schoot Oranje met oa 5 goals naar de finale en dan nog geen top 3 nominatie? Xavi moet hem winnen, Messi snap ik ook door zijn gigantisch aantal goals maar Iniesta had er niet ten koste van Sneijder moeten staan. Of telt die ene WK finale goal zo zwaar?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Als Nederland die beter toevallig gewonnen had, had Sneijder hem gekregen. Gewoon, omdat dat zo werkt.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Ik ben het nou helemaal kwijt. Ze denken aan een verkoop van Blind en een aankoop van Boerigter. Word tijd dat ze die dikke en zijn broer met pek en veren de arena uit jagen.
Mido, Ooijer, Tainio en nu Boerigter
één woord schandalig. Talenten worden bijna geen kans gegund. Alleen afgelopen zaterdag kregen Ozbiliz en Zeegelaar een kans. Dat doet ie waarschijnlijk om in een goed licht te komen staan bij de criticasters.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Boerigter, wieeeeeeeeeee??
Is die niet van RKC of zo 
Messi nam twee van de drie treffers van Barcelona voor zijn rekening in het uitduel met Osasuna en maakte in 2010 al veertig treffers in slechts 34 wedstrijden.
Cristiano Ronaldo, die De Koninklijke thuis tegen Valencia met twee goals de overwinning schonk (2-0), volgt op vijf doelpunten afstand van de Argentijn. De Portugees had dit kalenderjaar voor zijn 35 doelpunten 35 duels nodig.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Prachtig gebaar van Preud'homme om Sander morgen alsnog zijn CL debuut te laten maken. Ook geweldig van Mihailov dat ie dat heeft geopperd bij Preud'homme. Zo hoor je met een clubicoon om te gaan. 
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Inderdaad schandalig dat Sneijder niet bij de eerste 3 hoort. Nog schandaliger vind ik dat hij hem niet wint. Hij was gewoon veruit de beste afgelopen seizoen qua prijzen pakken.
Joy4ever
-
- 4621 berichten
- 1842 stemmen
Iniesta mag Xavi's schoenen niet eens strikken.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Komt omdat Xavi klitteband heeft 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik dacht even lekker Excelsior NAC kijken
.Maar om hier nou naar te kijken i ndeze omstandigheden. Raar dat het nu wel doorgaat
.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Is de clausule van Theo ineens met 1 mill verhoogd. Laatst zeiden ze nog 3 mill. 4 mill vind ik ook wel wat logischer klinken. 
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
AC Milan heeft interesse in Manolev 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3400 stemmen
Ik dacht even lekker Excelsior NAC kijken
.Maar om hier nou naar te kijken i ndeze omstandigheden. Raar dat het nu wel doorgaat
.
Gewoon lekker VI op 
Prachtig toen Gijpie een compliment aan Manolev gaf, ik dacht echt even dat ie serieus was... 
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Jol weg bij Ajax?
Werd bij Holland Sport gezegd.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Hmz verrassend,maar ook weer niet.
Bij VI nu ook 13woutie13
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Inter en Feyenoord gaan misschien samenwerken in de toekomst. Ik weet niet of ik daar nu wel zo blij mee moet zijn. Zal wel zijn omdat Feyenoord zo'n goede jeugdopleiding heeft, en als de talenten gerijpt zijn, kunnen ze naar Inter. En andersom krijgt Feyenoord ook enkel talenten van Inter die niet in het 1e mee kunnen. Dat gaat dus ten koste van de jeugdspelers die Feyenoord zelf opleidt. Want met talenten van Inter zal Feyenoord niks verdienen.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
Weer een fantastische trainer die is gekomen en gegaan. Wanbeleid eerste klas weer.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En wat krijgt ie voor oprotpremie, miljoentje of 4?
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Hij stapt op dan krijg je niks mee toch?
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
wOOOt. Nou gefeliciteerd Ajacieden. Had niet verwacht dat Jol weg zou gaan 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4090 stemmen
EIGEN JEUGD NU EERST. Nooit meer van dit soort walgelijke passanten die de technische leiding zomaar even overnemen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Hij gaat weer naar Hamburg waarschijnlijk.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Jol weg, De Boer neemt het voorlopig over.
Ik zie Jol ook wel naar Newcastle gaan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hij stapt op dan krijg je niks mee toch?
Ah hij stapt zelf op. Gefeliciteerd dan
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.