- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik zie Jol ook wel naar Newcastle gaan.
Alsjeblieft niet. Word weer Championship dan.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Jol, bedankt voor de tweede seizoenshelft van vorig jaar en de beker.
Wel treurig dat je altijd maar wat brabbelde in de media en nooit zei waar het op stond.
Zeg dan gvd waar het op staat en deel je gevoelens met het publiek...
Dit is gewoon weer zonder ''eer'' en je laat het publiek keihard in de steek.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Daar gaat de beste Bingo-speler van Ajax dan.
Aan de ene kant is het beter voor Ajax, maar ik zal hem wel missen in de media.
Kon wel om hem lachen.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Nog een bizar nieuwtje, ontdekt via Wikileaks:
Birma kreeg na de orkaan van 2008 750 miljoen euro aan ontwikkelingshulp en wilde daarvan Manchester United opkopen.
De leider van de junta vond het eigenlijk toch niet zo'n goed idee, maar begon wel een eigen voetbalcompetitie.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Was echt blij toen Jol bij Ajax kwam, maar ben nu eigenlijk net zo blij dat hij weggaat. Had ik echt niet verwacht. Hij had gewoon teveel macht. Jammer dat hij Ajax dit seizoen niet aan het voetballen heeft gekregen.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik ben er niet zo rouwig om, al mag een coach van mij eigenlijk altijd 2 jaar volmaken.
Het zou wel fijn zijn als Jol zijn hele clan meeneemt.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Hahaha die Lasse Schone bij die corner. Geniaal 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Jeuj, weer een coach gesneuveld in het Ajax trainers kerkhof.
Ik vind dit allemaal geen drol opschieten. Ajax moet intern alles veranderen, anders is de volgende trainer weer de lul en zal die ook opstappen met 1 of 2 jaar.
Jol heeft vorig jaar geweldig gepresteerd en Ajax haar trots weer teruggegeven. Jammer dat het nu zo moet eindigen. Al denk ik wel dat zijn plek niet langer houdbaar was gezien het enorm slechte voetbal, de slechte resultaten, de rel met Blind, de onvrede van de supporters naar hem, de kritieken Cruijff etc etc. Maar Jol is gewoon een goede trainer. Wens hem ook succes bij de volgende club. Misschien paste zijn visie niet bij Ajax, maar resultaten werden er tot een maand of 2 terug wel geboekt. 85 punten vorig jaar, bekerwinst, CL voetbal...
En nu de Boer dus...meest logische keuze is het niet, aangezien de plannen toch waren dat Blind Jol zou opvolgen? Waarom nu dan niet? Al heb ik veel liever de Boer als Blind, dus wat dat betreft ben ik wel blij.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nou Vascago, Janssen bij B&B.
BlueVelvet
-
- 1316 berichten
- 785 stemmen
Hij stapt op dan krijg je niks mee toch?
Ah hij stapt zelf op. Gefeliciteerd dan
.
Ajax en Martin Jol hebben op verzoek van Jol in gezamenlijk overleg besloten om de onderlinge arbeidsovereenkomst met onmiddellijke ingang te beëindigen.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Theo bij de familie Barend. Toch nog maar eens een keertje kijken dan. 
Edit: OMFG, begint gelijk weer goed. Frits, papa, bla bla
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wat mij betreft maakt de Boer gewoon het seizoen af. Ik zag hem toch al als potentiele Ajax coach. Wel wat sneller dan ik had gedacht, maar ik zou hem de beste keuze vinden, mits hij wel een ervaren assistent naast hem krijgt. Henk ten Cate ofzo?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Bergkamp waarschijnlijk hoorde ik ze toch zeggen?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Niet gehoord. Maar ik schakelde net pas in, was werken. Hoorde in de auto terug breaking news over Jol. Schrok er aardig van.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Haha Theo wil het niet over drank hebben 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Haha komisch over die drank. Opeens lullen ze er overheen. Leek wel alsof de regie in het oortje zei "snel iets anders snel iets anders" 
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Jol is weg
. Hehe, eindelijk. Hij heeft helemaal niks toegevoegd aan Ajax, geen enkele speler betergemaakt. Er zat geen enkel structuur in het spel van Ajax en dat is Jol aan te rekenen. Nu moet Ajax met een schone lei beginnen, dat betekent dat ze niet zo beleid moeten voeren als de afgelopen jaren, anders zal er over 2 jaar weer een trainer sneuvelen.
Als v/d Boog en zijn maatjes ook nog eens weggaan is het helemaal hossana, maar dat zit er denk ik niet in 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Wat mij betreft maakt de Boer gewoon het seizoen af. Ik zag hem toch al als potentiele Ajax coach. Wel wat sneller dan ik had gedacht, maar ik zou hem de beste keuze vinden, mits hij wel een ervaren assistent naast hem krijgt. Henk ten Cate ofzo?
Ze hadden het net over een coach van Ajax Cape Town. Ben zijn naam even kwijt. Niet Foppe de Haan. Maar goed, twee assistenten lijkt me logisch. De Boer lijkt me wel het type dat de zweep erover haalt.
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Spijkerman.
Wordt nog een flinke klus. De technische leiding is met F. de Boer en Blind (lijkt weer technisch manager te worden) vederlicht bezet, terwijl de komende zomer de A-selectie een behoorlijke facelift zal ondergaan.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wat een randdebielen bij Ajax. Niemand die het overweegt om Marcelo Bielsa te bellen?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ze hadden het net over een coach van Ajax Cape Town. Ben zijn naam even kwijt. Niet Foppe de Haan. Maar goed, twee assistenten lijkt me logisch. De Boer lijkt me wel het type dat de zweep erover haalt.
Das Hennie Spijkerman. Was onder ten Cate al assistent. Was daarna in dienst als scout en nu al een tijdje als assistent ofzo bij Cape Town.
1 voordeel, slechter dan dit kan Ajax niet spelen en de resultaten kunnen ook alleen nog maar beter worden. Goddank kan het seizoen nog gered worden. Slechts 5 punten achter.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Nooit meer grappen over kroketten 
Hij zal zelf wel naar NEC willen, die hadden immers van die jaloersmakende spelers...
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wat een randdebielen bij Ajax. Niemand die het overweegt om Marcelo Bielsa te bellen?
Ajax moet iemand halen die het Ajax spelletje kent en speelt. Daarnaast, Bielsa noemde het Ajax van 1995 erg mooi en vond de club Ajax bijzonder. Maar dat betekent niet dat hij er coach wil worden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ajax moet iemand halen die het Ajax spelletje kent en speelt. Daarnaast, Bielsa noemde het Ajax van 1995 erg mooi en vond de club Ajax bijzonder. Maar dat betekent niet dat hij er coach wil worden.
Mwah, de beste man is inderdaad fan van Ajax, en qua spelfilosofie is hij de aangewezen man. Enige eis is dat er van buitenaf niet met zijn werk bemoeid wordt, en dat doet Ajax ook niet. Ik weet bijna zeker dat ie tegen Ajax ja zou zeggen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Mwah, de beste man is inderdaad fan van Ajax, en qua spelfilosofie is hij de aangewezen man. Enige eis is dat er van buitenaf niet met zijn werk bemoeid wordt, en dat doet Ajax ook niet. Ik weet bijna zeker dat ie tegen Ajax ja zou zeggen.
Van mij mag Ajax het best proberen. De Boer dan als zijn assistent, dat zou mooi zijn. Kan Frank het over 2 jaar overnemen als ook Bielsa ontslagen wordt 
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Eigenlijk heb ik maar één oplossing in gedachte: Johan Cruijff. Laat hem nou asjeblieft doen wat hij zo graag wil, laat hem de club helemaal van onderaan weer op te bouwen, geef hem volledige macht. Ik weet 100% zeker dat Cruijff zich dolgraag inzet voor Ajax en hij wil niks meer dan dat, hij hoeft geen geld, geen baan of wat dan ook. Asjeblieft geef Cruijff nou volledige macht, laat de revolutie beginnen!
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Haha B en B....is de vraag aan Theo Janssen of hij al met Jol heeft gesproken 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Eigenlijk heb ik maar één oplossing in gedachte: Johan Cruijff. Laat hem nou asjeblieft doen wat hij zo graag wil, laat hem de club helemaal van onderaan weer op te bouwen, geef hem volledige macht. Ik weet 100% zeker dat Cruijff zich dolgraag inzet voor Ajax en hij wil niks meer dan dat, hij hoeft geen geld, geen baan of wat dan ook. Asjeblieft geef Cruijff nou volledige macht, laat de revolutie beginnen!
Misschien wil Johan wel een reiskostenvergoeding en lunchgeld? Ajax is redelijk blut he 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.