- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nee, inderdaad begint vrij normaal te worden dit soort kinderlijk geblunder.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
En PSV maakt 1-1, alles gaat weer fout in 5 minuutjes tijd.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3400 stemmen
Ik was nogal pissig door de 1-0 omdat NEC gewoon op 0-1 moest komen. Maar gelukkig is de stand weer recht getrokken. Kan echt iedere kant uit nu.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Wees nu eens blij dat jullie even voor hebben gestaan. Zo normaal is dat tegenwoordig niet meer!
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Mido eraf voor De Jong, nu Ooijer nog voor Sulejmani... Pakken dat punt Jol!! 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
De hamlap is trouwens ook weer opvallend onzichtbaar. Die heeft na die twee goals tegen Heerenveen werkelijk niets meer goed gedaan.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja Mido was zelfs kwaad. Erg veel fout kon hij toch niet meer doen voorin zou je zeggen. Het gaat nu alleen maar minder.
Zo wordt er 1 wakker zeg. De Zeeuw er nu pas af. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
De hamlap is trouwens ook weer opvallend onzichtbaar. Die heeft na die twee goals tegen Heerenveen werkelijk niets meer goed gedaan.
De Zeeuw denkt ook weer van 40 meter de verlosser te kunnen spelen. Het is dat er nog geen derde ring op de ArenA zit.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Het is gewoon erg slecht. Je wordt er soms gewoon verdrietig van.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
El-Hamdaoui wordt ook wel vakkundig omzeep geholpen door het 'Ajax-spel'. Desalniettemin is het niet geweldig inderdaad.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Het is gewoon erg slecht. Je wordt er soms gewoon verdrietig van.
Nou, nou, nou, niet zo melodramatisch. Ik word er juist vrolijk van!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
En ja hoor, nog maar weer eens op de paal. Fucking frustrerend.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Als je zo slecht speelt dwing je ook niks af. Hoe vaak zal Ajax inmiddels het houtwerk hebben geraakt dit seizoen? Dat moet toch bijna ook wel een wereldrecord zijn.
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Ik geef het Ajax ook te doen hoor. Bij -8 de goals moeten verwachten van een Marokkaan en een Egyptenaar!
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3400 stemmen
Puntje meenemen uit de Arena zou je vooraf toch voor tekenen. Forza NEC! 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Prachtig Ajax toch een gelijkspelletje. PSV gewoon voor. Nu even snel de 3-1 maken en we lopen weer twee puntjes uit.
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
NEC krijgt te weinig, maar goed met een punt ben ik wel tevreden. Die scheidsrechter was een stuk schandaal.
rep_robert
-
- 27520 berichten
- 4091 stemmen
Vieze tering NS met hun campagne dat ze winterklaar zijn. Met veel gezeik in Utrecht kunnen komen om daar vervolgens 3 uur te wachten op een trein. Nou, heb Amsterdam nooit gezien. Eindelijk in een trein nu, wat een vieze dag is dit. Vervolgens ook nog is een erbarmelijke wedstrijd hoor ik. Ziek en kansloze dag. Gadverdamme
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
NEC krijgt te weinig.
Lol 
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Lekker gedaan Ajax. Ik verzoek vriendelijk dat Jol en het bestuur nu meteen OPFLIKKEREN. Dat zou erg fijn zijn. Laat Johan Cruijff maar zijn gang gaan! En zo snel mogelijk! Triest dit, al 2 maanden hopeloos spelen. Oja nog iets, Furby je mag van mijn part nou al gaan. Ik zeg het nu al, je mislukt bij elke buitenlandse club veel plezier met je 'avontuur'. Wat was die weer eens triest bezig, probeert ie op het laatst nog uit een kansloze hoek te schieten, bah!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Vrijetrap en de goal. Verder niks gezien van NEC.
Ajax had met de Zeeuw 2 keer moeten scoren, verder nog 2 keer de paal, afstandsschot van Emanuelson. Nee Ajax had die 1-0 gewoon moeten vasthouden en dan was hoe slecht het dan ook was het nog verdiend geweest ook.
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Schøne raakte de paal, maar goed. Hun betere veldspel ook niet?
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3400 stemmen
Vergeten dat Schöne ook de paal heeft geraakt? Vind 1-1 wel terecht eigenlijk.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
O niet eens gezien, keek toen net even naar PSV denk ik. Maar goed, niks meer aan te veranderen.
NEC mag tevreden zijn.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Wat ongelofelijk triest dat je als Ajax-zijnde zo slecht speelt. Dit kan niet, dit mag niet. Het kan zo niet verder. Het positiespel was slecht, er gingen veelste veel passes (zelfs die over 5 meter) fout, iedereen stond stil en het baltempo was veelste traag. Bestuur oprotten, Jol oprotten.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Over en sluiten voor Ajax dit seizoen, dit zie ik echt niet meer goedkomen. Ik ga nu ook meteen m'n Eredivisie Live abonnement opzeggen, dat scheelt me weer 12,50 per maand en 90 minuten ergenis per week.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Echt ongelofelijk. Ik had het gevoel dat ik naar een amateurploegje zat te kijken vanavond. Zo triest was het. Echt ongelofelijk. Ik hoop dat Johan Cruijff weer lekker felle kritiek gaat leveren en zo door blijft gaan totdat ze wakker worden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.