- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Ja ach,dat vraag ik me af,want Vlaar wordt bij Feyenoord(en ook daarvoor bij AZ) gezien als groot talent maar als je bij een club speelt waarbij het slecht blijft gaan,ga je uiteindelijk mee in de misere en ga je ook fouten maken omdat je continu alles op moet knappen.
Vlaar verkoop je ook niet voor een hoog bedrag en groeit amper,niet zijn schuld by the way,maar Castaignos kan hetzelfde probleem tegemoet zien.
En dat kappen kan iedereen wel,en vaak op de goede plek staan om het af te maken(zoals tegen Ado) vind ik persoonlijk wel meevallen,dat er spits er af en toe staat,tja,Van Nistelrooy had dat echt als kwaliteit,die kon bij Man Utd amper mooi scoren maar had die kwaliteit pas echt.
Maar we zullen zien,talent heeft die,maar zie hem nou niet bij een grote Europese topclub eindigen.
Ik heb het over kappen, wegdraaien en naar het doel rennen. De snelheid waarmee hij dat doet, dat is een kwaliteit. Dat kon Cruz ook als de beste. Castaignos heeft al een aantal maal zijn hakken aan zijn directe tegenstander laten zien.
Een spits wordt afgerekend op zijn goals. Castaignos doet het steeds beter, is erg doelgericht, heeft er nogmaals 4 inliggen in 5 duels. Hij zit in een leerfase. Die actie tegen Groningen, dat hij de bal in één keer vanuit de lucht op doel schiet, dat zijn momenten van klasse.
Vlaar moet zijn contract verlengen. Hij kan best een hoop centen opleveren. Niet in deze situatie. De clubs zijn niet gek; ze weten van de financiele situatie van Feyenoord af. Alleen concurrente kan het transferbedrag van Vlaar opschroeven.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Man Utd heeft trouwens met 4-0 verloren van West Ham.
Behalve Real Madrid en heel misschien Chelsea zie ik geen club die Barca kan kloppen in de CL.
Ik vind Man Utd zo'n mooie club maar ik vind het een heel saai team,jammer dat vd Vaart daar niet heen gegaan is.
Dit zegt nog niks joh. De eindfase van de CL zijn wedstrijden op zich. Barca is in bloedvorm, maar die vorm kunnen ze tegen die tijd weer kwijt zijn. Wel beschikken ze gewoon over net iets meer kwaliteit dan de rest. Niks mag tegenzitten.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2261 stemmen
Ik moet zeggen dat ik het beetje bij beetje wel accepteer dat Spanje won. Zeker als je gister weer jongens als Xavi en Iniesta zag. Dan weet je gewoon, dat zijn de beste voetballers ter wereld.
Ik heb er ook al wel vrede mee. Spanje verdiende het meer dan Nederland.
Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik Spanje één van de slechtste wereldkampioen vind, gezien het spel wat ze over algemeen speelden op het WK.
Het Spanje van EK 2008 had toen eigenlijk wereldkampioen moeten worden.
Killer-Instinct
-
- 227 berichten
- 0 stemmen
Dit zegt nog niks joh. De eindfase van de CL zijn wedstrijden op zich. Barca is in bloedvorm, maar die vorm kunnen ze tegen die tijd weer kwijt zijn. Wel beschikken ze gewoon over net iets meer kwaliteit dan de rest. Niks mag tegenzitten.
Nee ok,de bal blijft rond,maar ik vind het verschil redelijk groot,maar klopt,alles kan nog gebeuren.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik denk dat ijshockey meer wat is voor Reinbo,lekker hard en bruut,en niemand die elkaar wil sparen.
Dat is inderdaad hoe ik het graag zie. Jammer dat het IJshockey in NL aktijd in troosteloze ijsbanen wordt gespeeld. Was er een plek met 20.000 man en ik zou er elke week heen gaan.al is het wel lastig volgen met zo'n kleine puck.
Killer-Instinct
-
- 227 berichten
- 0 stemmen
Haha nee dat klopt,had ook meer Amerika in gedachte toen ik het zei.
Nicholas123
-
- 292 berichten
- 284 stemmen
(embed)
(embed)
Dit zijn ook gewoon doodschoppen 1e klas, hier kan je serieus iemand ernstig mee verwonden. Toch staan ze erna weer vrolijk op en spelen verder. Ik vind ze serieus vergelijkbaar met die van Ramos.
Ik vind dat schouderklopje van die Interspeler naar Totti altijd zo hilarisch.
Balotelli heeft de hersens van een klein kind en in gedachten hadden al die Interspelers hem die trap al een keer verkocht.
Killer-Instinct
-
- 227 berichten
- 0 stemmen
Ik vind dat schouderklopje van die Interspeler naar Totti altijd zo hilarisch.
Balotelli heeft de hersens van een klein kind en in gedachten hadden al die Interspelers hem die trap al een keer verkocht.
Haha ja,je hebt wel gelijk,en als je het dan vergelijkt met de trap die Messi kreeg of het kleine duwtje dat Guardiola kreeg zie je dat de Barca-spelers er bovenop springen,zelfs de spelers die Ramos zelf kennen,maar hier bij Totti is er niemand die ook maar in zn buurt komt op een schouderklopje na haha.
Joy4ever
-
- 4622 berichten
- 1843 stemmen
Die overtreding van Totti blijft gewoon pure kunst 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vond die van Muntari op Totti beter. Ook zowat de enige vriend die de onbegrepen Balotelli had bij Inter.
Joy4ever
-
- 4622 berichten
- 1843 stemmen
Vond die van Muntari op Totti beter. Ook zowat de enige vriend die de onbegrepen Balotelli had bij Inter.
te maken.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
't heeft echter niks met voetbal te maken. Eigenlijk is het gewoon zielig dat je je zo laat kennen, omdat de desbetreffende speler je continue dolt.
Maar het ziet er wel spectaculair uit ja. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
't heeft echter niks met voetbal te maken. Eigenlijk is het gewoon zielig dat je je zo laat kennen, omdat de desbetreffende speler je continue dolt.
Maar het ziet er wel spectaculair uit ja.
Zoals de Spaanse commentator ook zei, je moet wel erg dom zijn dit in de 93e minuut te doen. Misschien had je dat al moeten doen nadat Messi je voor de twintigste keer dolde, zo rond de zestiende minuut ongeveer. Niet nadat de vernedering allang compleet is. Paco Gonzalez
.
Joy4ever
-
- 4622 berichten
- 1843 stemmen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Rico heeft het ook meer over El Clasico denk ik.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Rico heeft het ook meer over El Clasico denk ik.
Inderdaad.
Maar dat kan Tom ook niet weten, want die wedstrijd heeft hij niet kunnen kijken. 
Joy4ever
-
- 4622 berichten
- 1843 stemmen
Inderdaad.
Maar dat kan Tom ook niet weten, want die wedstrijd heeft hij niet kunnen kijken.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Euh... hoe bedoel je?
Gewoon, ik vind het niet zo'n bijzondere speler. Net als Elmander, die werd ook als de tering opgehemeld maar is uiteindelijk mislukt bij NAC.
Maar ja, jij kent de speler natuurlijk beter dan mij. Heb ik ongelijk?
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Gewoon, ik vind het niet zo'n bijzondere speler. Net als Elmander, die werd ook als de tering opgehemeld maar is uiteindelijk mislukt bij NAC.
Maar ja, jij kent de speler natuurlijk beter dan mij. Heb ik ongelijk?
Elmander doet het anders aardig in de PL.
Was voor 12,5 miljoen naar Bolton verkast. Dus als Castaignos een Elmander is, moeten ze even wachten met hem te verkopen. 
Zoals ik al zei: Castaignos is momenteel nog niks beter dan andere Eredivisie spitsen, maar heeft gewoon veel potentie. Schoot ze er achter elkaar in tijdens toernooien met Oranje -17 en bij Feyenoord. Nu is hij ook aardig op dreef en zijn kwaliteiten zijn zichtbaar. Maar hij moet bijna overal nog in groeien. Hij is dit jaar 18 geworden... Tegenwoordig scoort hij bij Feyenoord ook regelmatig (4 uit 5). Ik zou trouwens een stuk meer potentie in Castaignos dan in Elmander in zijn Feyenoordtijd.
En echt mislukt bij NAC was Elmander niet. Hij was verhuurd aan NAC door Feyenoord, heeft daar bijna alles gespeeld en 7x gescoord. Niet heel goed, maar mislukken is een groot woord. Ik geloof dat hij zelf ook niet bij NAC wilde blijven. In Frankrijk heeft hij zich pas goed ontwikkeld.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Elmander had kort terug in Engeland voor Bolton nog wel een wereldgoal gemaakt trouwens.
Killer-Instinct
-
- 227 berichten
- 0 stemmen
Wow,zeker mooie goal,als bijvoorbeeld Siem De Jong zo'n goal had gemaakt tegen Madrid vorige week dan zou die gelijk over paar weken verkocht worden voor een lekker bedrag.
Killer-Instinct
-
- 227 berichten
- 0 stemmen
Leuke topic trouwens dit,ik was vooral bij films te vinden maar ik keer hier een keertje en is wel leuk hoe iedereen hier een mening heeft zonder ruzies,en je berichten zijn niet gelijk helemaal weg zoals bij voetbalzone.
kos
-
- 46716 berichten
- 8871 stemmen
La Rubia stands by her men.
.
Stand By Your Men | How to Deal with Sexy Football - larubiasmerengues.footballunited.com
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Leuke topic trouwens dit,ik was vooral bij films te vinden maar ik keer hier een keertje en is wel leuk hoe iedereen hier een mening heeft zonder ruzies,en je berichten zijn niet gelijk helemaal weg zoals bij voetbalzone.
Mhow..zonder ruzies? 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Juriste: WK-toewijzing mogelijk ongeldig
(Novum) - De toewijzing voor de WK's van 2018 en 2022 door de FIFA donderdag wordt mogelijk ongeldig verklaard. Dat beweert advocate Geraldine Lisieur in de Duitse krant Süddeutsche Zeitung. Lisieur vertegenwoordigt FIFA-official Reynald Temarii die geschorst werd omdat hij zijn stem in de WK-procedure wilde verkopen.
Volgens Lisieur bestaat de kans dat de WK-stemming, waar Nederland samen met België meedoet, nietig moet worden verklaard als het sporttribunaal CAS de schorsing opheft. In dat geval zou opnieuw moeten worden gestemd.
De juriste verbaast zich erover dat de Braziliaan Ricardo Teixeira, Nicolas Leoz uit Paraguay en de Kameroener Issa Hayatou niet geschorst worden. Deze FIFA-officials, net als Temarii lid van het uivoerend comité, zouden jarenlang smeergeld hebben aangenomen.
"Ik begrijp niet dat FIFA-officials die betrokken zijn bij corruptie kunnen voorkomen dat ze voor ethische commissie moeten verschijnen. Als de FIFA deze nieuwe gevallen niet hetzelfde behandelt als mijn cliënt, zal ik dat gebruiken in een proces."
Temarii werd door de wereldvoetbalbond voor een jaar geschorst, zijn Nigeriaanse collega Amos Adamu zelfs voor drie jaar. Dat heeft tot gevolg dat slechts 22 van de 24 leden van het uivoerend comité donderdag stemmen over de WK's van 2018 en 2022. Nederland en België zijn in de race voor het eindtoernooi in 2018. Het heeft daarbij concurrentie van Engeland, Rusland en het blok Spanje/Portugal.
Killer-Instinct
-
- 227 berichten
- 0 stemmen
Mhow..zonder ruzies?
Nou ja,ik zie supporters van verschillende clubs en verschillende meningen en of het nou Mido is die beledigd wordt of het gelach om een verlies van 10-0 van Feyenoord,echte ruzies met ziektes en schelden zie ik hier niet haha.
Weet iemand trouwens wat er met Van Der Meyde aan de hand is?Zit die nog bij PSV?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Hier mag je iemand hoogstens een verkoudheid of een kort griepje toewensen, anders worden de moderators boos 
Vd Meyde is weg bij PSV. Is clubloos op dit moment.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.