• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.074 films
  • 12.281 series
  • 34.113 seizoenen
  • 649.450 acteurs
  • 199.307 gebruikers
  • 9.391.832 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Don Dijk schreef:

Tiepje Elmander als je het mij vraagt.

Euh... hoe bedoel je?

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

jordandejong schreef:

Castaignos wil op termijn naar Inter | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Slim van hem om dat te willen. Hij beseft dat hij eerst nog twee jaar moet rijpen in de eredivisie en daarna is een culb als Inter natuurlijk een droom die uitkomt voor hem.

Slim van Castaignos en zijn zaakwaarnemer ja, maar Feyenoord moet het niet voor een paar miljoen laten gaan. Deze jongen zal alleen maar meer waard worden de komende jaren. Dus voor Feyenoord in zo'n constructie helemaal niet gunstig. Of Inter moet meteen 15 miljoen bieden.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

rep_robert schreef:

Komt ook meer omdat Feyenoord nooit mooi getik vertoond, dus dan is het stadion ook nooit in extase bij zo'n moment.

Op zulke momenten zit jij waarschijnlijk naar de spandoeken te kijken of haal je net je 4 broodje frikandel.

Killer-Instinct

• 227 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Slim van Castaignos en zijn zaakwaarnemer ja, maar Feyenoord moet het niet voor een paar miljoen laten gaan. Deze jongen zal alleen maar meer waard worden de komende jaren. Dus voor Feyenoord in zo'n constructie helemaal niet gunstig. Of Inter moet meteen 15 miljoen bieden.

Feyenoord kan al het geld gebruiken dus een paar miljoen zeker,en denk je dat Castaignos zo goed wordt dat je meer kunt vragen in de toekomst?

Dat er talent in zit klopt,maar ik vind dat die wel erg opgehemeld wordt.

Dodelijk 1 op 1 met de keeper vind ik hem niet,kopsterk is die niet,een goed afstandschot heeft die ook niet,en hij is ook niet supersnel ofzo,en ook 1 op 1 een mannentje uitspelen zie ik hem zelden tot nooit doen.

Ik wil hem niet afkraken want hij is nog jong maar sommigen denken dat de nieuwe Torres er al speelt.

Killer-Instinct

• 227 berichten
  • 0 stemmen

Voetbalzone - UEFA schorst Mourinho en beboet 'medeplichtigen'

Mourinho geschorst voor de kaarten tegen Ajax

Vind de straffen licht want het is meer om te laten zien dat het niet mag dan een echte straf want 1 wedstrijd schorsing en 1 voorwaardelijk en wat geldboetes die ze makkelijk kunnen ophoesten stelt natuurlijk weinig voor.

Killer-Instinct

• 227 berichten
  • 0 stemmen

Belachelijk dat Ramos na z'n charge op Messi,duw in het gezicht bij Puyol en stompende afweer beweging richting Xavi maar 1 wedstrijd schorsing krijgt.Lachertje dit.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Schors die voetballers tegen Ajax dan ook 2 potjes.

Ramos 1 duel schorsing is ook lachwekkend. Was een pure charge met als doel de benen van Messi eraf te breken

Behalve kos vond heel de wereld het een weerzinwekkende aanslag.

Killer-Instinct

• 227 berichten
  • 0 stemmen

Als Messi z'n been wel had gebroken had die 10 wedstrijden ofzo gehad,blijkbaar gaat het altijd om het letsel,niet om de overtreding zelf,want die was puur uit frustratie en dat mag blijkbaar.

Sowieso zie je zelden dat directe rode kaarten maar 1 duel schorsing zijn tenzij het een doorgebroken man is maar directe rode kaarten om een vuile charge zijn altijd hogere straffen,misschien hadden ze medelijden met Real en begrepen ze de frustratie?Apart.

kos

• 46716 berichten
  • 8871 stemmen

Nee hoor, ik vond het ook een lompe overtreding waar hij terecht voor geschorst zou moeten worden.

Wat niet wil zeggen dat ik het niet toejuich dat ie 'm verrot schopt overigens. Maar dan moet je wel de consequenties dragen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Eén duel? Serieus?

schram101

• 16684 berichten
  • 2293 stemmen

Wat een belachelijke vertoning van de Uefa om Mourinho te schorsen en te spelers te beboeten. Werkelijkwaar een aanfluiting. Nu is het einde dan echt zoek. Dat het een corrupte bende was, dat was al lang duidelijk. Maar nu gaan ze wel heel erg ver...

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2261 stemmen

The Oceanic Six schreef:

kos

Wat heerlijk hoe gefrustreerd hij hier reageert gisteravond en vandaag op Barca-Real. Maakt die 5-0 alleen nog maar mooier. De rijkste en ''grootste'' club ter wereld is denk ik bijna nooit nog zo vernederd. Misschien dat Real-Ajax uit ''96 nog in de buurt komt, maar verder...

Real Madrid is ooit in eigen huis verslagen met 0-5 door het Barcelona met Johan Cruijff als speler.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

(quote)

Real Madrid is ooit in eigen huis verslagen met 0-5 door het Barcelona met Johan Cruijff als speler.

Ja, das waar. Dat is de Moeder Aller Nederlagen voor Real Madrid. Ik ken dat verhaal wel.

Oke, is die pot van gister na die wedstrijd en Real-Ajax de 3e Moeder Alles Nederlagen

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2261 stemmen

Mwa, denk dat Real Madrid gisteren wel meer werd weggespeeld dan toen met Cruijff. Correct me if I'm wrong.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Klopt, maar denk dat de impact in 1975 groter was. Toen was Barcelona nog niet zo overheersend als de laatste jaren he. En de klap was toen in Madrid, dat is nog beter haha.

Ik kijk de wedstrijd nu

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Killer-Instinct schreef:

Belachelijk dat Ramos na z'n charge op Messi,duw in het gezicht bij Puyol en stompende afweer beweging richting Xavi maar 1 wedstrijd schorsing krijgt.Lachertje dit.

Inderdaad. Iedereen valt wel over de Jong maar deze was eker niet minder erg. Hij gaat voluit om Messi te pijnigen, een regelrechte aanslag en de duw richting Xavi en vooral Puyol is van de gekken (dat Gonzalez daar geen melding van maakte vind ik vreemd maar zijn charge alleen is al 8 wedstrijden waardig). Belachelijk die één wedstrijd, een stuk of 10 lag eerder in de lijn der verwachting. Het zal niet gebeuren maar ik hoop dat ie hierdoor niet meer wordt opgeroepen voor de Spaanse ploeg. Zo'n iemand moet ik gewoon niet bij mijn team. Ramos heeft totaal afgedaan.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Sterker, de Jong deed het uit lompigheid. Ramos deed dit heel bewust. 5-0, 93e minuut en vernederd...Messi rent hem weer eens voorbij...

Vind zon daad veel erger.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Mee eens. Van de week de finale(sorry dat ik er weer over begin ) weer eens gezien maar was inderdaad gewoon meer lomp dan gemeen. Ramos wou Messi gewoon echt pijn doen. Had nog veel slechter af kunnen lopen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ik moet zeggen dat ik het beetje bij beetje wel accepteer dat Spanje won. Zeker als je gister weer jongens als Xavi en Iniesta zag. Dan weet je gewoon, dat zijn de beste voetballers ter wereld.

Ik kijk nu Barca-Real. Zelden Real zo weggetikt zien worden zeg, goeiedag.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Geweldige El Clasico inderdaad. Xavi en Iniesta zijn werelds, zonder meer mijn favoriete voetballers van dit moment, en mijn favs of all time. Heerlijk om er naar te kijken. Echt werkelijk briljant wat hun constant laten zien. Ook altijd de goede kant op draaien, zo sterk i ndek leine ruimtes, geweldig inzicht, het nooit lijden van balverlies, de steekpass van Xavi, de balbehandeling van Iniesta in de kleine ruimte. Briljant!

Tijd heelt alle wonden. Ik denk dat deze finale nog de minste wrange nasmaak achter laat dan die tegen Duitsland en Argentinie. Nu, er wat tijd overheen gegaan is moet ik ook concluderen dat Nederland helemaal niet zo beestachtig speelde. Dat was nogal in the heat of the moment. Ze speelde hard maar dat is wel te begrijpen met deze technici bij Spanje. Al had Nigel zeker rood moeten krijgen, geloof niet meer dat er echt opzet in het spel was.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Als ik Xavi zo zie rennen, dan moet hij eigenlijk de gouden bal krijgen. Sneijder was meesterlijk, maar Xavi is nog net beter.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Naomi Watts schreef:

Mee eens. Van de week de finale(sorry dat ik er weer over begin ) weer eens gezien maar was inderdaad gewoon meer lomp dan gemeen. Ramos wou Messi gewoon echt pijn doen. Had nog veel slechter af kunnen lopen.

Hulde!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Hulde!

Dank. Soms wil ik mijn fouten wel eens toegeven .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Tsjah, stuk voor stuk heb je gelijk. Komt ook meer omdat Feyenoord nooit mooi getik vertoond, dus dan is het stadion ook nooit in extase bij zo'n moment.

De momenten dat het wel voorkomt hebben de spelers in dat geval geen Feyenoord shirt aan, maar een Ajax shirt. Dus ook daarom logisch dat jullie niet juichen voor mooi getik

Wat een onzin, van dat getik van het Nederlands elftal moet ik ook gapen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Wat een onzin, van dat getik van het Nederlands elftal moet ik ook gapen.

Je bent een beetje een voetbalhater dus? Lekker spelers neerschoppen en ballen over en weer weg schieten is geen voetbal.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Behalve kos vond heel de wereld het een weerzinwekkende aanslag.

Vergeet Reinbo en Pruim niet.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Je bent een beetje een voetbalhater dus? Lekker spelers neerschoppen en ballen over en weer weg schieten is geen voetbal.

Hoort er wel bij. Voor mij is voetbal een wedstrijd tussen twee teams vol strijd en emotie. daar horen overtredingen, scheidsrechterlijke dwalingen en reactie van het publiek ook bij. Ik wil actie, geen saai samenspel. Expendables zou zonder dat ze elkaar overhoop schieten ook weinig aan zijn. Snap werkelijk niet dat iedereen zo hoog opgeeft over dat saaie balspelletje van Spanje en Barcelona. Haalt vrijwel alle energie uit het voetbal. Ik ben fan van het spel zoals dat door Nederland in 74 gespeeld werd. Actie rijk theater!

En dat geklaag over die aanslag van Ramos. Wat een stelletje huisvrouwen zijn jullie. Meissie kon gewoon verder spelen, was dus helemaal niet aan de hand.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Expendables zou zonder dat ze elkaar overhoop schieten ook weinig aan zijn.

Wat een vergelijking

Snap dat je als Feyenoorder niet vaak spelers 3x achter elkaar een bal naar elkaar over ziet spelen, maar het KAN wel. En mooi dat het is als het lukt.

Strijd, inzet, op zijn tijd een relletje en emoties horen er zeker bij ja. Maar laat de hoofdmoot please gewoon voetbal zijn. Dom een bal naar voren schoppen naar de te dikke spits met de snor is geen voetbal. Dat is een parodie erop. Het heeft zijn charme om te zien dat mensen hun best doen, maar het is geen topvoetbal.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Dat de hoofdmoot voetbal moet zijn prima. Maar die opstootjes zoals met Ramos zijn wel de krenten in de pap.

En enkel pap, zonder krenten is gewoon saai.

En toch vind ik dat kick and rush (vol stress in de 16) veel leuker om naar te kijken dan dat getik op het middenveld. Nederland tikte de bal keurig rond dit WK en iedereen klaagde erover dat het niet om aan te zien was.....

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Een opstootje is goed, dat zou een relletje ofzo heten. Maar een dikke doodsschop zoals Ramos gaf is walgelijk. De meeste CL winnaars waren bijna altijd goed voetballende ploegen. Zo heel soms had je wat van die steenkolen ploegen die ook eens de prijs pakten. Inter vorig jaar bv of AC Milan in 2003. Ik denk liever terug aan Barcelona, Ajax, Real (2002 bv) of Liverpool (2005).

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.